• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

48 Ekstremalny Rajd na Orientację Harpagan (1 opinia)

  • piątek - niedziela, 17 - 19 października 2014
  • Lokalizacja
    Lipusz, Zespół Szkół w Lipuszu

Jesienna, 48 edycja Ekstremalnego Rajdu na Orientację pt. Harpagan odbędzie się w dniach 17-19 października w Lipuszu, niedaleko Kościerzyny. Różne warianty tras umożliwiają podjęcie tematu nawet tym początkującym, którzy stawiają pierwsze kroki w zabawie z mapą i kompasem.

Materiał archiwalny z wiosennej edycji



Zgłoś się na 48 edycję Harpagana !


1. CELE RAJDU :

- sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej,
- wyłonienie osób godnych miana HARPAGANA w marszu i rowerowej jeździe na orientację,
- popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku,
- upowszechnienie tężyzny fizycznej, turystyki oraz obronności kraju,
- wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
- praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
- ukazanie uczestnikom piękna Ziemi Pomorskiej.

2. NAZWA RAJDU:

Ekstremalny Rajd na Orientację HARPAGAN-48

3. TERMIN I MIEJSCE:

Rajd odbędzie się w dniach 17-19 października 2014 roku z bazą w Lipuszu.

4. ORGANIZATOR:

Pomorski Klub Orientacji HARPAGAN z siedzibą w Gdańsku,
ul. Ogarna 72, 80-826 Gdańsk,
tel. +48-606-210-024;
e-mail: harpagan@harpagan.pl
WWW: Harpagan

5. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY:

Rajd organizowany jest przez grono klubowiczek, klubowiczów oraz sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.

Komitet Organizacyjny Rajdu:

- Kierownik Rajdu: Karol Kalsztein, harpagan@harpagan.pl
- Sędzia Główny: Julita Linowska, sedzia@harpagan.pl
- Biuro Rajdu: Karina Kurek, biuro@harpagan.pl
- Punkt Informacyjny: Dominika Bąkowska, info@harpagan.pl
- Rzecznik Prasowy: rzecznik@harpagan.pl
- Marketing: Anna Popielarska, marketing@harpagan.pl
- Wolontariat: Karolina Drobotowicz, wolontariat@harpagan.pl
- Administrator strony www, admin@harpagan.pl

6. BAZA RAJDU:

Bazą Rajdu ERnO HARPAGAN-48 będzie Zespół Szkół w Lipuszu,
Gmina Lipusz, Powiat Kościerski, Województwo Pomorskie.
Baza będzie czynna od godz. 16.00 w dniu 17 października do godziny 9.00 w dniu 19 października 2014 r.

7. UCZESTNICTWO:

Prawo uczestnictwa w Rajdzie mają osoby:
- Które ukończyły 18 lat.
- Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko pod opieką osób pełnoletnich oraz za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
(Formularz "Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej" do pobrania ze strony Rajdu)
-Jeden opiekun może opiekować się maksymalnie 10 osobami niepełnoletnimi.
- Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w Rajdzie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nie posiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w Rajdzie. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.
- W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w Rajdzie potwierdza na formularzu "Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania Rajdu.

8. ZGŁOSZENIE I OPŁATA:

Opłaty:



Zgoszenia:

Uczestnik zobowiązany jest do wypełnienia i wysłania formularza zgłoszeniowego poprzez Internet
lub w ostatnim terminie w Bazie Rajdu.

- Zgłoszenie będzie ważne w momencie wpłynięcia opłaty rajdowej na konto organizatora.
- W przypadku nie wpłynięcia opłaty rajdowej zgłoszenie jest nieważne.
- Po potwierdzeniu wpłynięcia opłaty rajdowej na konto organizatora, uczestnik zostaje wpisany na listę startową.
- W Biurze Rajdu, osoby zgłoszone będące na liście startowej wypełniają formularz Rajdowy dotyczący akceptacji regulaminu Rajdu.
-Osoby nie zgłoszone wypełniają cały formularz zgłoszeniowy wraz z częścią dotyczącą akceptacji regulaminu Rajdu.
- Odpowiednie formularze będą dostępne w Biurze Rajdu.

9. FORMA I KATEGORIE STARTOWE:

- TRASA PIESZA 10 km (TP10) HARPUŚ: 10 km w 5 godzin, charakterystyka trasy: 1 pętla 10 km, kolejność potwierdzania PK obowiązkowa.

- TRASA PIESZA 25 km (TP25): 25 km w 8 godzin, charakterystyka trasy: 1 pętla 25 km, kolejność potwierdzania PK obowiązkowa.

- TRASA PIESZA 50 km (TP50): 50 km w 12 godzin, charakterystyka trasy: 1 pętla 50 km, kolejność potwierdzania PK obowiązkowa.

- TRASA PIESZA 100 km (TP100): 100 km w 24 godziny, charakterystyka trasy: 2 pętle po 50 km, kolejność potwierdzania PK obowiązkowa. Uczestnicy, którzy ukończą całą trasę otrzymują tytuł HARPAGANA.

- TRASA ROWEROWA 50 km (TR50): 50 km w 6 godzin, charakterystyka trasy: 50 km, kolejność potwierdzania PK dowolna - scorelauf, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna (wagowa).

- TRASA ROWEROWA 100 km (TR100): 100 km w 9 godzin, charakterystyka trasy: 100 km, kolejność potwierdzania PK dowolna - scorelauf, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna (wagowa).

- TRASA ROWEROWA 200 km (TR200): 200 km w 12 godzin, charakterystyka trasy: 200 km, kolejność potwierdzania PK dowolna - scorelauf, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna (wagowa). Uczestnicy, którzy ukończą całą trasę otrzymują tytuł HARPAGANA.

- TRASA MIESZANA (TM150): 50 km pieszo + 100 km rowerem w 18 godzin, charakterystyka trasy 1 pętla 50 km pieszo - kolejność potwierdzania PK dowolna - scorelauf, następnie 100 km rowerem - kolejność potwierdzania PK dowolna - scorelauf. Uczestnicy, którzy ukończą całą trasę otrzymują tytuł HARPAGANA.

We wszystkich kategoriach:

- klasyfikacja indywidualna z podziałem na płeć K- kobiety, M- mężczyźni,
- każdy uczestnik ma swój numer startowy,
- dozwolone jest poruszanie się po trasie w grupach,
- organizator nie zapewnia sprzętu startowego (buty, rowery itp. itd.).

10. ZASADY WSPÓŁZAWODNICTWA:

Zasady współzawodnictwa opisane są w Zasadach współzawodnictwa w Rajdzie. Są one integralną częścią Regulaminu i można znaleźć je poniżej Regulaminu

11. SYSTEM POTWIERDZANIA PUNKTÓW KONTROLNYCH SPORTIDENT

- Na wszystkich trasach (oprócz TP10 HARPUŚ) stosowany będzie elektroniczny system potwierdzania obecności na punktach kontrolnych SPORTident.
- Na trasie TP 10 HARPUŚ stosowany będzie tradycyjny sposób potwierdzania punktów kontrolnych w postaci papierowych kart startowych.
- Uczestnicy nie posiadający własnych kart SPORTident, podczas identyfikacji w Biurze SPORTIdent będą musieli wpłacić kaucję wraz z opłatą za wypożyczenie karty SI w wysokości 60 zł (50 zł kaucja + 10 zł opłata za wypożyczenie). Kaucja (50 zł) będzie zwracana w biurze SPORTIdent po oddaniu karty SI. Kaucji ani opłaty za wypożyczenie nie należy wpłacać bezpośrednio na konto bankowe Organizatora!!!
- Do Biura SPORTIdent udajemy się po dokonaniu wszelkich formalności w Biurze Rajdu.
- Dozwolone są tylko karty dostarczone przez organizatora lub własne typu SI 6, 8, 9 lub 10.
- Z systemem SPORTident można zapoznać się nieco bliżej na stronie https://www.sportident.com. Informacja na temat systemu SPORTident na Harpaganie znajduje się w tym dokumencie .

12. MAPY:

Na wszystkich trasach mapy kolorowe, zabezpieczone w foliowym worku strunowym:

- trasy piesze TP10 HARPUŚ, skala 1:10000,
- trasy piesze TP25, skala 1:25000,
- trasy piesze TP50, TP100, skala 1:50000,
- trasy rowerowe TR50, skala 1:50000,
- trasy rowerowe TR100, TR200, skala 1:100000,
- trasa mieszana TM150, skala 1:50000 (etap pieszy), 1:100000 (etap rowerowy).

13. PUCHAR POLSKI PPwPMnO i PPwMRnO:

- Trasy piesze TP50 i TP 100 zaliczane są do klasyfikacji Pucharu Polski w Pieszych Maratonach na Orientację.
- Trasy rowerowe TR100 i TR200 zaliczane są do klasyfikacji Pucharu Polski w Maratonach Rowerowych na Orientację.

14. RAMOWY PROGRAM RAJDU:

Piątek, 17 października 2014:

-od 16.00 przyjmowanie uczestników w Bazie Rajdu,
-20.50 uroczyste otwarcie Rajdu,
-21.00 start trasy pieszej TP100 i TM150 (etap pieszy),

Sobota, 18 października 2014:

- 06.30 start trasy rowerowej TR200,
- 07.00 - 14.00 start trasy mieszanej TM150 (etap rowerowy),
- 07.30 start trasy pieszej TP50,
- 08.30 start trasy rowerowej TR100,
- 09.30 start trasy pieszej TR25,
- 10.30 start trasy rowerowej TR50,
- 11.00 start trasy pieszej TP10 HARPUŚ,
- 15.00 meta trasy mieszanej TM150,
- 16.00 meta trasy pieszej TP10 HARPUŚ,
- 16.30 meta trasy rowerowej TR50,
- 17.30 meta trasy pieszej TP25,
- 17.30 meta trasy rowerowej TR100,
- 18.30 meta trasy rowerowej TR200,
- 19.30 meta trasy pieszej TP50,
- 21.00 meta trasy pieszej TP100,
- 22.00 uroczyste zakończenie Rajdu w Bazie Rajdu,

Niedziela, 19 października 2014:

- do 09.00 opuszczenie Bazy Rajdu.

15. WYŻYWIENIE:

Organizatorzy zapewniają jeden ciepły posiłek (mięsny) w Bazie Rajdu, wydawany w sobotę 18 października 2014 roku w godzinach 11.00 - 22.00. Uczestnicy mają do dyspozycji w Bazie Rajdu miejsce, w którym będzie można otrzymać wrzątek do własnych naczyń.

16. NOCLEGI:

Uczestnicy mają do dyspozycji w Bazie Rajdu wiele miejsca na podłodze w wyznaczonych lokalizacjach (w tym: sali gimnastycznej, korytarzach szkolnych, klasach oraz innych zakamarkach bazy). Organizatorzy nie zapewniają materaców ani śpiworów.

17. NAGRODY:

-Uczestnicy, którzy ukończą trasy TP100, TR200 oraz TM150 potwierdzając wszystkie punkty kontrolne w regulaminowym czasie uzyskają tytuł HARPAGANA udokumentowany pamiątkowym certyfikatem i pamiątkowym medalem (w kształcie litery H).
-Wszyscy uczestnicy otrzymają pamiątkowy dyplom uczestnictwa.
-Uczestnicy sklasyfikowani na miejscach I - III na poszczególnych trasach otrzymają pamiątkowe statuetki (w kształcie litery H).
-Wśród osób obecnych na zakończeniu Rajdu zostaną rozlosowane upominki i nagrody.

18. ŚWIADCZENIA STARTOWE:

- Możliwość uczestnictwa w Rajdzie.
- Dwa noclegi w Bazie Rajdu w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę).
- Jeden ciepły posiłek regeneracyjny (mięsny) w Bazie Rajdu.
- Opieka medyczna w Bazie Rajdu oraz oznaczonych symbolami na mapach danych Punktach Kontrolnych.
- Komplet map (w foliowym worku strunowym) i materiałów startowych.
- Opracowane trasy Rajdowe wraz obsługą Punktów Kontrolnych na trasie.
- Obsługę wyników elektronicznym systemem SPORTIdent (oprócz TP10).
- Przechowalnie bagaży i rowerów, toalety, prysznice w Bazie Rajdu.
- Parkingi dla samochodów w okolicy Bazy Rajdu.
- Komunikat techniczny.
- Okolicznościowy numer startowy.
- Numer startowy na rower (trasy rowerowe i mieszana).
- Samoprzylepną naklejkę Rajdową.
- Odciski okolicznościowych pieczęci.
- Pamiątkowa "smycz" rajdowa.
- Wrzątek do celów spożywczych.
- Potwierdzenie i weryfikacja OInO (wszystkie trasy 1 pkt), OTP i KOT.
- Inne materiały w miarę napływu świadczeń.

Pelen regulamin i program imprezy

Zgłoś się na 48 edycję Harpagana !

Przeczytaj także

Opinie (1)

  • Czy ktoś wie co to jest "ektrema list"?

    Czy to ekstremalna forma listu? ;)

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

30.03 g.13.00
Budowlani WizjaMed Łódź
30.03 g.15.00
Miedź Legnica
30.03 g.15.00
Elana Toruń
30.03 g.15.30
Orkan Sochaczew
30.03 g.15.30
Muszynianka Domelo Sokół Łańcut
24.03 g.16.00
Arged Rebud Ostrovia
24.03 g.14.00
Awenta Pogoń Siedlce
23.03 g.16.00
Juvenia Kraków
22.03 g.17.30
PSG Stal Nysa