- 1 Kartkowe tornado Lechii z Polonią (31 opinii) LIVE!
- 2 Kompromisowa data derbów Lechia - Arka (232 opinie)
- 3 Arka znika z nazwy klubu. Nowy herb (17 opinii)
- 4 Skóra o Arce: Zasługujemy na ekstraklasę (30 opinii) LIVE!
- 5 Gedania 1922 o puchar i przełamanie (4 opinie)
- 6 Awans Lechii jeszcze w tym tygodniu? (125 opinii)
Arka Gdynia krytykuje kibiców i chce być jeszcze bardziej bezwzględna dla rywali
Arka Gdynia
Arka Gdynia zmierzy się z GKS Katowice w sobotę, 19 marca, o godz. 20:30, na Stadionie Miejskim. Na spotkanie darmowe zaproszenia otrzymali uchodźcy z Ukrainy, ale to nie spodobało się części lokalnych kibiców. Klub skrytykował to zachowanie i w dobitny sposób pokazał, co dziś jest naprawdę ważne. Natomiast trener Ryszard Tarasiewicz mówi, że do zadowalających wiosennych wyników można dołożyć jeszcze lepszą grę. - Jeśli jest taka możliwość, to trzeba być jeszcze bardziej bezwzględnym wobec siebie w sytuacjach, gdy można jeszcze podwyższyć wynik - uważa szkoleniowiec.
Arka Gdynia - GKS Katowice 2:2. Przeczytaj relację, wystaw oceny piłkarzom i trenerowi
Typowanie wyników
Jak typowano
92% | 239 typowań | ARKA Gdynia | |
5% | 14 typowań | REMIS | |
3% | 7 typowań | GKS Katowice |
Arka Gdynia krytykuje swoich kibiców i wspiera Ukrainę
Arka Gdynia wykonała kolejny ważny gest w stronę uchodźców z Ukrainy. Tym razem zaprosiła ich na sobotnie spotkanie i każdy z nich może obejrzeć je za darmo z trybun. To z kolei nie spodobało się części lokalnych kibiców, którzy dali upust emocji w mediach społecznościowych na oficjalnym koncie gdyńskiego klubu. M.in. pojawiły się komentarze, że nie chcieliby widzieć na stadionie tych, którzy przyjechali na wakacje "all inclusive".
Na reakcje klubu nie trzeba było czekać długo. Ich odpowiedź spotkała uznanie nie tylko wśród fanów piłki nożnej. Wpis ma tysiące udostępnień w mediach społecznościowych.
Czy i o ile może wzrosnąć frekwencja na meczach Arki w Gdyni?
"Na Twój dom spadają bomby. Giną Twoi sąsiedzi i przyjaciele. Żegnasz się z mężem. On zostaje, by bronić miasta, w którym żyliście od trzydziestu lat. Pakujesz do samochodu trójkę dzieci i najpotrzebniejsze rzeczy w kilku walizkach. Pies musi zostać, nie zmieści się. Jedziecie przez kilkadziesiąt godzin w strachu i niepewności. Nie wiecie, czy kiedykolwiek wrócicie. Czy dzieci zobaczą jeszcze ojca i psa. Nie wiecie, gdzie będziecie spać jutro. Tysiąc kilometrów dalej zatrzymujecie się w obcym mieście. Trafiacie na salę gimnastyczną. Setki łóżek i osób, trzy łazienki.
Mija dzień za dniem - wszystkie takie same. Strach i niepewność nie ustępują. Chcesz, żeby Twoje dzieci choć na chwilę o tym zapomniały. W sobotę lokalna drużyna gra mecz, a one kochają piłkę nożną. Widzisz, że klub oferuje bezpłatne bilety. Cieszysz się, bo w portfelu masz tylko kilka banknotów. Sprawdzasz szczegóły w poście na klubowym profilu, a potem zerkasz na komentarze pod nim. Może automat coś źle przetłumaczył? Ale chyba nie, bo drugi, trzeci i dziesiąty komentarz są podobne. Czytasz, że jesteś tu na wakacjach all inclusive, że lokalni kibice nie chcą Cię widzieć na swojej trybunie. Kolejnych komentarzy już nie czytasz. Mówisz dzieciom, że jutro wieczorem zostaniecie jednak w hali z setką łóżek i trzema łazienkami. W Waszym hotelu na wczasach all inclusive."- czytamy na profilu Arki na Facebooku.
"Polskich kibiców, którzy uważają, że należy się im bezpłatna wejściówka, prosimy o podanie danych w komentarzach pod postem. Przygotowaliśmy dla Was specjalną pulę biletów na jeden z meczów. Wręczymy je Wam w towarzystwie nastoletnich Ukraińców, którzy od kilku dni trenują w naszym klubie i chętnie opowiedzą, jak spędzili ostatnie tygodnie." - informuje Arka za pośrednictwem Facebooka.
Arka Gdynia chce być bardziej bezwzględna dla rywali
Arka Gdynia do spotkania z GKS Katowice przystępuje w komfortowej pozycji. Żółto-niebiescy wygrali wszystkie trzy wiosenne mecze Fortuna I Ligi i tę passę będą chcieli przedłużyć w sobotę przed własną publicznością.
- Myślę, że każdy chciałby być w takiej sytuacji. Same profity i korzyści płyną z tego, że wygramy. To normalne, że dobre wyniki budują pewność siebie i morale zespołu. Tak to właśnie sobie wyobrażałem. Jednak od wyobrażeń do realnych sytuacji jest bardzo daleko. Każdy sportowiec wychodząc na arenę, chce zwyciężać. Myśmy to chcieli uczynić w pierwszym meczu z Widzewem, następnie z Polkowicami i Odrą. Tak też chcemy przystąpić do meczu z Katowicami, a także z kolejnymi rywalami. Zrobimy wszystko, żeby wygrywać i zdobywać trzy punkty - mówi trener Ryszard Tarasiewicz na przedmeczowej konferencji prasowej.
Hubert Adamczyk: Wskoczyłem na wyższy poziom, ale są jeszcze rezerwy
To, co może cieszyć gdyńskich kibiców to nie tylko wyniki, ale również i styl w jakim są zdobywane. Jednak w Arce widzą jeszcze rezerwy. Chcą jeszcze bardziej dominować i jeszcze bardziej "dobijać" rywali. Ma to zapobiec ewentualnemu ryzyku w przypadkach, gdy mecze nie są do końca rozstrzygnięte.
- Zawsze można coś poprawić. Tylko, że trzeba wiedzieć, co my chcemy poprawić i czy jesteśmy w stanie to zrobić. Możemy sobie wyobrażać futbol w każdym aspekcie i patrzeć przez pryzmat komentatorów, czy ludzi, którzy się zajmują piłką nożną, żeby powielić futbol z naszego podwórka na poziomie najlepszych zespołów ekstraklasy, a później oglądając mecze europejskie. Uważam, że to, co dziś dobrze wychodzi, trzeba powtarzać i dokładać jakieś drobne elementy. Sądzę, że jeśli jest taka możliwość w trakcie meczu, to trzeba być jeszcze bardziej bezwzględni wobec siebie w sytuacjach, gdy można jeszcze podwyższyć wynik - twierdzi szkoleniowiec żółto-niebieskich.
Arka Gdynia najłagodniejsza w Fortuna 1. Lidze. Sprawdź klasyfikację fair play
I to tyle, albo aż tyle, co muszą dołożyć piłkarze, bo przy takiej korzystnej serii raczej nie ma mowy o zmęczeniu.
- Każdy człowiek, który czuje się dobrze fizycznie, to i głowa lepiej pracuje. Jeśli zawodnicy czują się dobrze fizycznie, to nie kalkulują na boisku i myślą kiedy zmęczą się w trakcie meczu, tylko realizują to, co mieliśmy nakreślone. Seria meczów bez porażki pozwala szybciej zregenerować myśli i przystąpić z większą pewnością siebie. Oczywiście nie wolno tu mylić pewności z nonszalancją - uważa trener Tarasiewicz
Arka Gdynia musi zmieniać w obronie. Zobacz, kto wskoczy w miejsce kontuzjowanych?
Kluby sportowe
Wydarzenia
Opinie (271) ponad 50 zablokowanych
-
2022-03-18 21:14
Opinia wyróżniona
Szacunek, brawo (36)
Nisko się Wam kłaniam. Stanowisko Arki Gdynia nie mogło być trafniejsze. I nie piszę to by otrzymać bilet ale dlatego że tak właśnie należy reagować na (co tu dużo mówić) nieludzką ocenę sytuacji przez udawanych kibiców Arki Gdynia wobec uchodźców wojennych. Do włodarzy Arki - chętnie kupię np. od kilku do kilkunastu biletów uchodźcom na kolejne mecze Arki rozgrywane w Gdyni
- 556 74
-
2022-03-24 10:21
mieszkaniec
" fanatycy" to najgorsze zło świata i tu widać kto ma serce - a w kraju ponad 90 % katolików !!!!
- 0 0
-
2022-03-21 13:54
Czy aby na pewno te patolsko-kibolskie klimaty sa właściwe dla dzieci?
Jeden rzut oka na te zwierzęta w dniu meczu i na konieczne do opanowanie tego siły porządkowe chyba wystarczy, żeby zrozumieć, że to raczej temat dla lekarzy i wymiaru sprawiedliwości niż dla matek z dziećmi po ucieczce ze strefy wojny.
- 1 0
-
2022-03-21 11:32
Fajnie, tylko gdyby to "na mój dom spadały bomby ble ble ble ble" to ostatnje o czym bym marzył to pójść na mecz piłkarski
nieznanego mi wcześniej klubu.
- 1 4
-
2022-03-19 18:25
Nie mam takiego szacunku dla tego klubu.
- 1 3
-
2022-03-19 17:19
Jako Lechista... popieram!
- 7 2
-
2022-03-19 12:26
Akcja klubu to typowy marketing... (1)
... obliczony na pozyskanie nowych klientów/kibiców (z których większość zostanie tu na długo) i zbudowanie pozytywnego PR w przestrzeni publicznej. I to klubowi wychodzi genialnie. Nie ma to nic wspólnego z odruchem serca czy daniem szansy na odreagowanie po traumatycznych przeżyciach, choć taki przekaz jest budowany dla mas. Zresztą gdyby moi
... obliczony na pozyskanie nowych klientów/kibiców (z których większość zostanie tu na długo) i zbudowanie pozytywnego PR w przestrzeni publicznej. I to klubowi wychodzi genialnie. Nie ma to nic wspólnego z odruchem serca czy daniem szansy na odreagowanie po traumatycznych przeżyciach, choć taki przekaz jest budowany dla mas. Zresztą gdyby moi bliscy ginęli od bomb, nie wyobrażam sobie w tym czasie balowania czy np. skakania z radości po golach czy meczach jakiejkolwiek drużyny. Nie czas jeszcze na fundowanie rozrywek, na to przyjdzie pora. I żeby nie było, wspieram uchodźców, również finansowo, i rozumiem ich cierpienie. Ale marketing też powinien mieć swoje granice.
- 6 29
-
2022-03-21 11:18
Nie bez przyczyny to Arka najaktywniejsza
Trafiło się z barwami jak ślepej kurze...
- 2 1
-
2022-03-19 06:15
Na prawdziwych (2)
Kibiców narodowców prawdziwych patriotów zawsze można liczyć
- 7 5
-
2022-03-21 10:56
Narodowiec jest zawsze wrogiem swojego kraju.
- 7 2
-
2022-03-19 09:48
to co opisałeś nie ma nic wspólnego z kibicami piłki nożnej
- 9 3
-
2022-03-18 21:43
(10)
Byłeś na UKrainie?. Dostałeś cos tam za darmo, chodzileś darmowo na mecze Kijowa?. Za darmo to tam mozzna dostac tylko w m...ę . Twoja sprawa komu kupujesz bilety, ale wiedz ze na Ukrainie dzialaja zupelnie legalnie wojskowe oddzlły nacjonalistyczne , skrajnie prawicowe, popierane porzez wladze, Czlonkowie tych oddzialow chcą aneksji czesci
Byłeś na UKrainie?. Dostałeś cos tam za darmo, chodzileś darmowo na mecze Kijowa?. Za darmo to tam mozzna dostac tylko w m...ę . Twoja sprawa komu kupujesz bilety, ale wiedz ze na Ukrainie dzialaja zupelnie legalnie wojskowe oddzlły nacjonalistyczne , skrajnie prawicowe, popierane porzez wladze, Czlonkowie tych oddzialow chcą aneksji czesci Podkarpacia, ze nie wspomne o stosunku do Bandery. i to wcale nie tej znanej ze statkow. Wojna wojna biedni pokrzywdzeni to jedna strona medalu, a druga to troska o nasze sprawy narodowe, które powinny byc zawsze nadrzedne. A swoja droga taka oferta bezplatnego karnetu na jeden mecz osmiesza po prostu Arkę.
- 31 123
-
2022-03-19 22:31
Ty ruski trollu
Na dyskusję z tobą szkoda powietrza
- 13 5
-
2022-03-19 11:10
(3)
A czy Ty byłeś na Ukrainie?. Widziałeś te spalone, zburzone domy? Widziałeś może tych płaczących, wystraszonych ludzi, którzy z dnia na dzień stracili wszystko? Ludzi, którzy próbują uciec z piekła, do których się strzela?
Dlatego proszę Ciebie, nie krytykuj czyjejś inicjatywy, jakakolwiek by nie była. Tak rzadko dana jest nam szansa okazania swojego człowieczeństwa i Ty też możesz z niej skorzystać.- 44 3
-
2022-03-21 10:12
(2)
Taka szansa jest praktycznie non stop. Ostatnio byla zima, kiedy male dzieci wpychano na bagna. Skorzystales i okazales czlowieczenstwo?
- 3 9
-
2022-03-21 10:28
Na bagna wpychał ich łukaszenka z putlerem (1)
Nie męcz się , bo rubel słaby . Weż się za robotę której nie będziesz musiał się wstydzić
- 15 4
-
2022-03-21 10:56
Po pierwsze masz zdezaktualizowane wiadomosci - rubel mocno odrabia, ale trzeba czytac fachowe media, zeby to wiedziec. Jest to dobra wiadomosc dla ciebie, bo to ty bierzesz ruble. Na bagna dzieci wpychaly, wbrew prawu miedzynarodowemu, bydlaki w polskich mundurach. Nie wymażesz tego z historii brunatny anty-Polaku.
- 4 8
-
2022-03-18 23:43
Ej to ruski, nie ma żadnego tematu Podkarpacia.
To takie żądania jakby Braun i Korwin Mikke zadali Chicago. Nie karmcie trolla
- 48 11
-
2022-03-18 21:58
(2)
U nas wcale nacjonalistycznych oddziałów nie ma....l co z nimi wszystkimi mają wspólnego te dzieciaki? Że mówią tym samym językiem? Uruchomcie ludzie te dwie szare komórki, bo aż wstyd za was
- 84 7
-
2022-03-21 10:11
Nie, nie ma w polskim wojsku czy innych sluzbach oddzialow jawnie odwolujacych sie do tradycji SS.
- 9 10
-
2022-03-18 22:48
A azowcy to co nie ma?
- 9 34
-
2022-03-18 21:59
rubel słaby
daj spokój...
- 37 7
-
2022-03-18 21:38
(14)
uchodźcy wojenni mają się zająć innymi rzeczami a nie chodzić na mecze i piknikować, za wikt i opierunek niech sprzątają ulice w tym czasie
- 23 203
-
2022-03-18 22:04
Chętnie wyślę ciebie do Charkowa do sprzątania ulic (9)
- 109 10
-
2022-03-21 11:33
To powinni robić obywatele Ukrainy, nie Polski.
- 3 1
-
2022-03-21 10:10
(7)
On jest u siebie, wiec sie nie rozpedzaj. Ukraincy sa w gosciach.
- 5 38
-
2022-03-21 13:14
mały człowieczku myślisz ,że zawsze będziesz młody ,sprawny i sam będziesz decydował o swoim życiu (1)
tak zgodzę się po części z tobą, są traktowani jak goście, jak rodzina która cudem uniknęła śmierci od "czerwonych" i chwała należy się tym ludziom którzy przyjęli ich bezinteresownie pod swój dach - bo ci ludzie byli w prawdziwej potrzebie, nie przyjechali tu na wakacje tylko ratowali swoje życie w najbliższym bezpiecznym kraju. Oby złośliwie
tak zgodzę się po części z tobą, są traktowani jak goście, jak rodzina która cudem uniknęła śmierci od "czerwonych" i chwała należy się tym ludziom którzy przyjęli ich bezinteresownie pod swój dach - bo ci ludzie byli w prawdziwej potrzebie, nie przyjechali tu na wakacje tylko ratowali swoje życie w najbliższym bezpiecznym kraju. Oby złośliwie komentujący nigdy nie zostali postawieni w takiej sytuacji , jeżeli myślicie że Europa zach. okaże wam takie wsparcie w razie "W" jakie my Polacy dajemy teraz Ukraińcom to się możecie srogo zawieść na tym "zachodzie"
- 7 3
-
2022-03-21 13:23
Nie przesadzajmy z tym "cudem uniknęła śmierci". Wiele osób uciekło przed perspektywą wojny, a nie przed wojną jako taką, np. z zachodniej Ukrainy. Małym człowieczkiem jest raczej ktoś, kto Polaków chce wysyłać do Charkowa na nieswoją wojnę, niż ktoś, kto zauważa, ze póki co Polacy są u siebie. Pod swój dach przyjęło niewielu Polaków, więc się nie
Nie przesadzajmy z tym "cudem uniknęła śmierci". Wiele osób uciekło przed perspektywą wojny, a nie przed wojną jako taką, np. z zachodniej Ukrainy. Małym człowieczkiem jest raczej ktoś, kto Polaków chce wysyłać do Charkowa na nieswoją wojnę, niż ktoś, kto zauważa, ze póki co Polacy są u siebie. Pod swój dach przyjęło niewielu Polaków, więc się nie podłączaj pod ich zasługi. Co do zasady, dajemy ciała, liczymy, ze goście uciekną na zachód i dlatego nie budujemy obozów dla uciekinierów. Za to przestaliśmy respektować zasadę jeszcze niedawno rzucana w twarz dzieciom na bagnach o "pierwszym bezpiecznym kraju"... Bez najmniejszego zażenowanie. Kraj rasistów i bandytów.
- 2 7
-
2022-03-21 11:31
(4)
Najwiecej szczekają takie prostaki jak ty którzy i tak nigdy nikomu nie pomagali.Weźcie się do roboty przegrywy ,zacznijcie się rozwijać zamiast narzekać ze uchodźcy maja lepiej od was.Gardzę takimi czereśniakami.
- 19 4
-
2022-03-21 12:43
Ja gardze toba (1)
Masz empatie wylacznie dla bialych ludzi.
- 1 7
-
2022-03-21 16:18
A h mnie obchodzą czarni ludzie? W Afryce mieszkamy? Gardzę lewackimi de bi lami!
- 2 1
-
2022-03-21 11:52
Miło, że empatię masz zarezerwowaną tylko na Ukraińców, a na Polaków plujesz jadem. (1)
- 3 8
-
2022-03-21 12:27
Mylisz się.Mam empatię do wszystkich ale nie tych którzy patrzą tylko na siebie.
- 8 4
-
2022-03-18 21:56
(3)
Najwyraźniej nie dociera co ci ludzie przeżyli... Chciałbym powiedzieć że to się leczy, ale na taki bezmyślny brak empatii pomaga już chyba tylko strychnina.
- 106 10
-
2022-03-21 10:10
(2)
Proponuje jednak tak nie generalizować. Ci, którzy przyjechali tu w pierwszych, powiedzmy, dwoch tygodniach, bomby na oczy nie widzieli. Oczywiscie, ze jest to okropne musiec wyjechac, kiedy ojciec nie moze i jest ryzyko, ze zginie. Sama bym chyba nie potrafila. Ale taki los jest udzialem milionow ludzi na calym swiecie i warto o tym pamietac, kiedy tych innych pogardliwie nazywamy "ciapatymi", a tym bialym przychylamy nieba na niespotykana skale.
- 6 43
-
2022-03-21 13:23
przyjmij pod swój dach tych "ciapatych" nikt ci nie broni (1)
spójrz prawdzie w oczy, a najlepiej w lustro. Zdecydowana Większość tych "ciapatych" to młodzi , roszczeniowi mężczyzni , którzy nie uciekają przed żadną wojną (ukraińscy mężczyzni walczą o swój kraj , a co robią "ciapaci" ?) , ci "ciapaci" to zwykłe lenie którzy uważają ,że wszystko należy im się za darmo , bo trafili do "bogatszego "rejonu świata
- 15 4
-
2022-03-21 13:49
To jest właśnie narracja rasistowska w pełenej krasie!
Nie mogłąm przyjąć pod dach, bo państwo polskie rękoma swoich zeszmaconych funkcjonariuszy wywoziło tych ludzi na bagno, w tym dzieci, w tym zimą! Ukraińcy mężczyżni mają zakaz wyjazdu, durna istoto, jak myślisz dlaczego??? Dlatego, ze są normalnyni i 99% wolałoby wjechać w spokojne miejsce niż siedzieć na wojnie o głodzie, w smrodzie i dac się zabić! A jak myślisz, dlaczego Ukraińcy jada do polski z Mołdawii? Czy Mołdawia daje matce z piątką 10 tys. pln?
- 2 13
-
2022-03-18 20:27
Opinia wyróżniona
Opinie"kibiców", nie należy brać całkiem poważnie. (8)
Lwia część tych negatywnych, to efekt wojny między kibicami Arka/ Lechia. Wolna amerykanka wymknęła się trochę z pod kontroli. Niepotrzebnie. Wszyscy jesteśmy za Ukrainą. (Przynajmniej ja nie spotkałem nikogo, który wspierałby Rosję). Wszyscy współczujemy i wspieramy w tej wojnie Naród Ukraiński. Pewnie wzorem Arki, pójdzie i Lechia i inne kluby.
Lwia część tych negatywnych, to efekt wojny między kibicami Arka/ Lechia. Wolna amerykanka wymknęła się trochę z pod kontroli. Niepotrzebnie. Wszyscy jesteśmy za Ukrainą. (Przynajmniej ja nie spotkałem nikogo, który wspierałby Rosję). Wszyscy współczujemy i wspieramy w tej wojnie Naród Ukraiński. Pewnie wzorem Arki, pójdzie i Lechia i inne kluby. Myślę, że wszyscy stworzymy oprawę i atmosferę niezapomnianą dla przyjezdnych. Miejsca na stadionach wystarczy dla wszystkich. My, Polacy, jesteśmy gościnnym narodem i bądźmy takim nadal. Nie wciągajmy przyjezdnych w nasze wewnętrzne" walki i waśnie", bo te nasze obecne kibicowskie wojenki, bardzo zbladły przy rzezi na Ukrainie. Pozdrawiam wszystkich kibiców!
- 242 51
-
2022-03-21 10:14
Nie kibice a kibole
Generalnie bydło i prostactwo
- 3 1
-
2022-03-19 08:56
myślę, że jest różnica między kibicami...
...a tępymi drechami jak np beniu z dąbrowy. Jeśli sami nie oddzielicie złota od g*wna to zawsze będziecie brudni w tym worku od g*wna.
- 9 1
-
2022-03-18 23:20
Nie, to żadna Lechia. (2)
To ruskie trolle. Anonimowe, tymczasowe konta na akord piszące gdzie się da, by tylko dzielić, jątrzyć, wzniecać niechęć do Ukraińców, napuszczać, rozsiewać fakenewsy.
Brawo Arka! Tak trzeba jechać z nimi.
A wy, tfujmiasto.pl moglibyście się od Arki uczyć. Akceptowanie trolli u siebie na portalu jest równoznaczne ze wspieraniem putina.- 46 5
-
2022-03-21 10:15
Brawo, szczególnie jest taki svenus (1)
Na 100% rusko pisowski troll
- 3 3
-
2022-03-21 11:41
A widziałeś żółwiki Kaczyńskiego z Putinem? Takich zjec nie ma. Żółwiki z Putinem ma Tusk. Caly uchachany. Prasa rosyjska nazwala Tuska Nasz człowiek w Warszawie
- 2 6
-
2022-03-18 21:09
Emeryt (2)
A dla emerytów już nie ma biletów a chcą żeby więcej kibiców było dzięki
- 8 41
-
2022-03-18 22:44
Emeryt umysłowy się odezwał
mam Ci ja bilety, do dworcowego wychodka
- 8 5
-
2022-03-18 21:11
Nie bardzo wierze
W taką politykę klubu.
- 1 6
-
2022-03-18 19:55
Opinia wyróżniona
Popieram (8)
Decyzję klubu odnośnie darmowego biletu dla Ukraińców.
- 411 87
-
2022-03-21 11:57
darmowy bilet dla wszystkich!
- 0 4
-
2022-03-19 07:55
Brawo klub.Tak trzymać na boisku i na trybunach.
- 29 2
-
2022-03-18 21:57
I tak na arkę nikt nie chce pójść, więc po co ten lament? (3)
- 11 53
-
2022-03-21 12:07
(1)
Mysle, ze dzieci ktore sie interesuja pilka chca, wiec mow za siebie
- 5 1
-
2022-03-21 18:20
Dzieci to moze i chca, ale jak sie popatrzy, co to kibicowskie bydelko wyprawia na miescie w okolicy meczu, jak sie zachowuje w skm, ile policji angazuje, to powstaje pytanie, czy to w ogole jest miejsce dla dzieci.
- 2 1
-
2022-03-21 12:01
dokladnie
genau :)
- 0 1
-
2022-03-18 21:37
(1)
nikogo to nie interesuje
- 12 83
-
2022-03-18 21:48
Mylisz się trollu
- 66 9
Wszystkie opinie
-
2022-03-18 19:39
(3)
Ok rozumiem. Fajna inicjatywa. Ale czy tu profil kibica nie jest wymagany?
- 23 52
-
2022-03-18 19:46
Jak idziesz pierwszy raz na stadion to nie musisz mieć profilu kibica
- 15 8
-
2022-03-20 07:30
I już widzę jak te panie z trójką dzieci idą na mecz piłki nożnej.
- 3 2
-
2022-03-21 10:53
Cel jest przecież jeden
Jest to jedna z wielu obecnie kampanii marketingowych, które prymitywnie wykorzystują dramat wojny pod płaszczykiem dobroczynności i pomagania. Bo co ma wspólnego darmowy bilet dla uchodźcy z pomaganiem? Czy uchodźca naprawdę potrzebuje właśnie odprężyć się na meczu drugiego poziomu rozgrywek piłkarskich w Polsce? No nie. Po prostu chodzi o szum i ten szum udaje się czasem wykreować. A że nikt nie przyjdzie? Tym lepiej - nie o to przecież chodzi.
- 2 2
-
2022-03-18 19:41
Opinia wyróżniona
Brawo Arka!!!!
Szacunek dla WAS
- 82 20
-
2022-03-18 19:55
Opinia wyróżniona
Popieram (8)
Decyzję klubu odnośnie darmowego biletu dla Ukraińców.
- 411 87
-
2022-03-18 21:37
(1)
nikogo to nie interesuje
- 12 83
-
2022-03-18 21:48
Mylisz się trollu
- 66 9
-
2022-03-18 21:57
I tak na arkę nikt nie chce pójść, więc po co ten lament? (3)
- 11 53
-
2022-03-21 12:01
dokladnie
genau :)
- 0 1
-
2022-03-21 12:07
(1)
Mysle, ze dzieci ktore sie interesuja pilka chca, wiec mow za siebie
- 5 1
-
2022-03-21 18:20
Dzieci to moze i chca, ale jak sie popatrzy, co to kibicowskie bydelko wyprawia na miescie w okolicy meczu, jak sie zachowuje w skm, ile policji angazuje, to powstaje pytanie, czy to w ogole jest miejsce dla dzieci.
- 2 1
-
2022-03-19 07:55
Brawo klub.Tak trzymać na boisku i na trybunach.
- 29 2
-
2022-03-21 11:57
darmowy bilet dla wszystkich!
- 0 4
-
2022-03-18 19:56
Proponuję by w przerwie meczu wyswietlic dokument o rzezi Wolynskiej. (34)
Czy już zapomnieliśmy co nam ukraińcy wtedy zgotowali ?
Karol- 116 226
-
2022-03-18 20:11
Wręczcie mi w towarzystwoe ukraińców. (12)
Opowiem im co zrobili ukraincy mojej babci na Wołyniu. Ze szczegołami.
Tomek- 40 66
-
2022-03-18 20:25
I dlatego masz teraz ptasi móżdżek?
- 57 31
-
2022-03-18 21:19
nie zapominajmy też o tym, co zrobili Jaćwingowie 700 lat temu!
w kontekście obecnej wojny jest to równie istotne...
- 63 15
-
2022-03-18 21:56
Jesteś tak cienkim bolkiem, że chcesz umoralniać dzieciaki a nie masz odwagi skakać do dorosłych??
Typowy, malutki szczeniaczek.
- 26 5
-
2022-03-18 22:40
Ale ku....a którzy Ukraińcy???? (6)
Minęlo 70 lat!!!
- 46 11
-
2022-03-19 06:48
Czyli za 70 lat ukraincy mają pomagać rosjanom ktorzy teraz zabijają ich dzieci ? (5)
Fajna logika.
- 15 21
-
2022-03-19 07:36
Oby! Dokladnie tak. (4)
Miejmy nadzieje ze za 70 lat ruscy beda tak przyjaznym narodem jak sa Ukraincy dzis. Ale poki co, to zindoktrynowana, imperialna horda i o przyjazni nie ma mowy, niestety.
- 31 4
-
2022-03-19 11:53
Za 70 lat będzie spokój na granicy
RP - Chiny...
- 7 0
-
2022-03-19 17:33
(2)
Najbardziej przerażające jest to, ze gość nie pomyślał nawet że można inaczej .. że topory wojenne można zakopać i próbować żyć normalnie. Masakra.
- 12 4
-
2022-03-19 17:50
(1)
Ale najpierw należałoby potępić tamte wydarzenia i usłyszeć szczere przeprosiny. A do tej pory takie nie miały miejsca. A wręcz odwrotnie, gloryfikowanie bandyty.
To może w imię tego owczego pędu w pomaganiu ogłośmy lipiec miesiącem Bandery a główne uroczystości na placu defilad w dniu 11 lipca.- 7 8
-
2022-03-19 17:59
A może niech się tym zajmą politycy i historycy?
Ja nie zamierzam w związku z tym przestać pomagać tym co uciekają przed wojną. Nawet jeżeli ich dziadowie/pradziadowie maja dużo na sumieniu, btw - nasi też święci nie byli. Nie będę czekał aż ktoś przeprosi pierwszy.
Większość z nas, sądzę że prawie wszyscy oburzeni biletami dla dzieci z Ukrainy, wojnę zna z opowieści. Ci co przyjechali odczuli ją na swojej skórze.- 12 5
-
2022-03-18 23:09
A ja opowiem ze szczegółami, co komuniści z Wołynia robili z Polakami na Ziemiach Zdobytych.
- 12 12
-
2022-03-19 14:49
Te dzieci na pewno
- 4 1
-
2022-03-18 20:23
(1)
A o akcji "Wisła" słyszałeś.
- 16 26
-
2022-03-18 21:33
Jak mowa o rzeźi wołyńskiej to ukraińcy mają 2 odp
1 akcją Wisła , 2 to była wojna i obie strony mają na sumieniu
Obrzydliwe i fałszywe- 23 20
-
2022-03-18 20:24
Dzieci które giną teraz nie mają nic wspólnego co było 75 lat temu!
- 72 12
-
2022-03-18 21:16
Lepiej pamietam sowieckich "wyzwolicieli"
Od zegarków i rowerów.
- 27 6
-
2022-03-18 21:27
(1)
Jeśli tak dobrze znasz historię Wołynia, to na pewno wiesz, że byli Ukraińcy, którzy mordowali i byli Ukraińcy, którzy ratowali. Historia Wołynia to historia mojej rodziny - część została w tej ziemi na zawsze, zamordowana przez swoich ukraińskich sąsiadów, części udało się uciec, bo ukraińscy sąsiedzi w porę ostrzegli. Jestem bardzo za tym, aby głośno się sprzeciwiać, ilekroć zbrodniarzom stawia się pomniki, a zbrodnie relatywizuje. I bardzo przeciwko temu, aby używać "argumentu wołyńskiego" jako usprawiedliwienia dla odwracania wzroku od dzisiejszej tragedii Ukraińców. To nie ma nic do rzeczy. Możesz mieć trudne czy fatalne relacje z sąsiadem, możesz mieć nawet sprawę w sądzie o granicę działki - ale jeżeli pali mu się dom, a Ty jesteś człowiekiem, to pomagasz mu się uratować i przetrwać czas bez dachu nad głową. Sprawa Wołynia woła o prawdę i uczciwą dyskusję, zgadza się - ale będzie na to czas. Teraz jest czas, abyśmy byli tym dobrym sąsiadem.
- 73 6
-
2022-03-20 08:00
Bardzo popieram tę wypowiedź. Wystarczy być człowiekiem - dla niektorych w dzisiejszych czasach to rzecz niemożliwa.
- 14 4
-
2022-03-18 21:41
Jak czerpać. Z historii do garściami
Rozbiór Polski w sumie 3 rozbiory.
1920 , wrzesień 39 , Katyń 'wyzwolenie' 1945 posadzenie pachołków Rosji do 1989 roku stalinizm .
Wołyń zgadza się powstanie Chmielnickiego zgadza się wbijanie na pal Ukraińców też się zgadza . Ale jak świat światem rusek Polakowi nigdy nie był bratem . A za to co teraz w tej chwili robi to mają przechlapane przez najbliższe 20 lat .Historię trzeba pamiętać ale żyć tu i teraz- 29 1
-
2022-03-18 22:24
(2)
Karol a może jednak Wania co? Nie bój się ruski troll pamiętamy o Wołyniu, ale trzeba żyć dalej, to zrobili ich dziadowie a nie oni.
- 28 6
-
2022-03-18 23:05
(1)
Ich dziadkowie opakowali lwowskie lwy na Cmentarzu Orląt płytami pilśniowymi?
- 9 4
-
2022-03-24 07:26
Marna prowokacja...
- 0 0
-
2022-03-18 22:39
To bylo kmiocie 70 lat temu!!!! (2)
To jest inne pokolenie!a pamietasz Jedwabne i Świetą inkwizycje??
- 18 14
-
2022-03-19 06:51
Więc po co Zelenski opowiada głupoty ze nigdy nie wybaczą rosjanom ?
Za 70 lat znowu będzie mozliwosc super przyjazni.
- 8 15
-
2022-03-19 08:28
Zapomnijmy!
Skoro tak, to zapomnijmy o poznańskim czerwcu , o grudniu 70, stanie wojennym-itp.! Przecież to było lata temu!
- 12 4
-
2022-03-18 22:52
Tuż po materiale o Jedwabnem. (1)
Tak możemy się przerzucać do końca świata. Nie zapominajmy o historii ale myślimy konstruktywnie o przyszłości.
- 19 4
-
2022-03-18 23:00
Ależ zawsze warto przypominać o zbrodni niemieckiego komanda w Jedwabnem, Wiźnie, Łomży, Rutkach czy Tykocinie.
- 9 4
-
2022-03-19 07:56
ty tak poważnie?
wiesz co ? a zreszta nic - co tu pisac i tak nie zrozumiesz
- 4 0
-
2022-03-19 08:08
Jaki to ma związek?
Człowieku, puknij się w ten Twój pusty łeb.
- 3 3
-
2022-03-19 09:34
Pewnie szczególnie tobie zgotowali i cie stłukli po zakutym łbie ale to nic nie pomogło na głupotę.
- 4 1
-
2022-03-21 11:51
Tak wiedza historyczna co niektórym się przyda
- 0 0
-
2022-03-21 12:15
Historyk
Chory czlowiek. Swiat sie zmienil od tego czasu :P
- 2 0
-
2022-03-21 13:05
Nie nikt nie zapomniał ale to nie znaczy żeby być takim samym. Myślę że jesteśmy w miarę inteligentnym narodem. W obecnych czasach nie powinno się prowadzić takiej wojny.
- 2 0
-
2022-03-18 19:59
(2)
I bardzo dobrze że Arka krytykuje kibiców.Oszolomy które krytykują Arkę za bezpłatne wejściówki dla Ukraińców to proponuję kiboli wyslac na wojnę Putinowska.
- 100 59
-
2022-03-18 20:29
(1)
A co jesteś jednym z tych co wejdą za darmo ? A dlaczego jesteś w Polsce a nie na Ukrainie i nie walczysz o swój kraj
- 18 18
-
2022-03-18 21:19
a ty wolisz napić się z sąsiadem
niż pomóc mu obronić dom w którym pijesz? Jesteś obłudną Q, a nie dobrym sąsiadem, czy kumplem.
- 5 2
-
2022-03-18 20:04
Szkoda że klub wpisuje się w polityczną wojenkę. (4)
Sport jest sport polityka polityką a wojna wojną! Wydaje mi się że i klub i kibice Arki zrobili dużo aby wesprzeć uchodźców wojennych. Poza tym... kogo chcą zapraszać? Kobiety z dziećmi? Bo faceci na wojnę pojechali. A po co? Aby się nasłuchali kolejnych przyśpiewek typu...." zawsze i wszędzie Policja....będzie"? albo zero litości połamcie tym k....m kości? Przecież oni właśnie od łamania kości uciekli z Ukrainy. Niepotrzebnie klub się miesza do tego.... mają grać i walczyć o ekstraklasę ...a jesli komuś się należy pomoc ze strony klubu to dla kibiców z największą frekwencją na przykład z 3 lat. I tacy powinni dostać darmowy karnet na przykład na całą rundę.
- 68 56
-
2022-03-18 21:32
Jestem kibicem z karnetem od kilku sezonów i dlaczego klub miałby mi z tego tytułu "pomagać"? Ja pomocy nie potrzebuję, chcę iść na mecz, to kupuję bilet/karnet. Nie rozumiem bólu czterech liter, bo Arka nie wyciąga nikomu pieniędzy z portfela na te wejściówki, tylko funduje je z własnej kieszeni - aż tak Wam żal? I co najważniejsze: mordowanie ludzi to nie jest polityka, więc protestowanie przeciwko temu nie jest mieszaniem się w politykę.
- 26 3
-
2022-03-18 21:49
Kiedy byłeś pierwszy raz na meczu ?
Oni potracili wszystko są tacy nawet co nie mają drugiej pary skarpetek a ty dzieciakowi 10 -15 letniemu zabronisz wejść na mecz . Jestem pewien że on by się z chęcią z tobą zamienił rolami dostałbyś bilet za darmo a on ciepłe łóżko herbata tv spokój i rodzinę w komplecie . Zamień się fajna okazja .
- 22 3
-
2022-03-19 07:41
Klub w ten sposób nie wzmocni się.Niech zostawi politykę dla tych oszołomów z rządu.Ukraincyduzo dostali i czy bilet na mecz
- 1 6
-
2022-03-19 18:15
Bardzo dobrze, że władze klubu zareagowały i powinny czynić to częściej i jeszcze bardziej zdecydowanie i może nie byłoby np. tak wulgarnych przyśpiewek, Szacunek dla władz Arki !!!
- 2 1
-
2022-03-18 20:16
Szantaż Klubu to niemoralne. (4)
Klub nie lubi kibiców i ich dopingu . Klub ma swój interes nie interes kibiców. Australia czeka na Klub .
- 25 87
-
2022-03-18 20:41
Arka przeoczyła konflikt rządu ukraińskiego z separatystami z Donbasu (1)
Do najkrwawszych trwających konfliktów należy natomiast wojna domowa w Somalii, w której od 1988 roku zginęło ponad 550 tys. osób, oraz wojna domowa w Syrii, w której w zaledwie w osiem lat od 2011 roku zginęło ponad 470 tys. osób. Najprawdopodobniej najkrwawszym trwającym konfliktem jest wojna domowa w Myanmarze (dawniej Birma), w której również mogło zginąć ponad pół miliona ludzi, brak jednak szczegółowych danych.
- 22 18
-
2022-03-18 21:17
Co ma piernik do wiatraka
Kolejny ruski trol
- 20 4
-
2022-03-18 21:21
skoro klub kasę dostaje za darmo od prezia Gdyni (1)
to i kibiców ma w poważaniu.
- 1 10
-
2022-03-19 10:12
Jesteś kibicem?
I żałujesz na bilet?
- 2 0
-
2022-03-18 20:27
Opinia wyróżniona
Opinie"kibiców", nie należy brać całkiem poważnie. (8)
Lwia część tych negatywnych, to efekt wojny między kibicami Arka/ Lechia. Wolna amerykanka wymknęła się trochę z pod kontroli. Niepotrzebnie. Wszyscy jesteśmy za Ukrainą. (Przynajmniej ja nie spotkałem nikogo, który wspierałby Rosję). Wszyscy współczujemy i wspieramy w tej wojnie Naród Ukraiński. Pewnie wzorem Arki, pójdzie i Lechia i inne kluby. Myślę, że wszyscy stworzymy oprawę i atmosferę niezapomnianą dla przyjezdnych. Miejsca na stadionach wystarczy dla wszystkich. My, Polacy, jesteśmy gościnnym narodem i bądźmy takim nadal. Nie wciągajmy przyjezdnych w nasze wewnętrzne" walki i waśnie", bo te nasze obecne kibicowskie wojenki, bardzo zbladły przy rzezi na Ukrainie. Pozdrawiam wszystkich kibiców!
- 242 51
-
2022-03-18 21:09
Emeryt (2)
A dla emerytów już nie ma biletów a chcą żeby więcej kibiców było dzięki
- 8 41
-
2022-03-18 21:11
Nie bardzo wierze
W taką politykę klubu.
- 1 6
-
2022-03-18 22:44
Emeryt umysłowy się odezwał
mam Ci ja bilety, do dworcowego wychodka
- 8 5
-
2022-03-18 23:20
Nie, to żadna Lechia. (2)
To ruskie trolle. Anonimowe, tymczasowe konta na akord piszące gdzie się da, by tylko dzielić, jątrzyć, wzniecać niechęć do Ukraińców, napuszczać, rozsiewać fakenewsy.
Brawo Arka! Tak trzeba jechać z nimi.
A wy, tfujmiasto.pl moglibyście się od Arki uczyć. Akceptowanie trolli u siebie na portalu jest równoznaczne ze wspieraniem putina.- 46 5
-
2022-03-21 10:15
Brawo, szczególnie jest taki svenus (1)
Na 100% rusko pisowski troll
- 3 3
-
2022-03-21 11:41
A widziałeś żółwiki Kaczyńskiego z Putinem? Takich zjec nie ma. Żółwiki z Putinem ma Tusk. Caly uchachany. Prasa rosyjska nazwala Tuska Nasz człowiek w Warszawie
- 2 6
-
2022-03-19 08:56
myślę, że jest różnica między kibicami...
...a tępymi drechami jak np beniu z dąbrowy. Jeśli sami nie oddzielicie złota od g*wna to zawsze będziecie brudni w tym worku od g*wna.
- 9 1
-
2022-03-21 10:14
Nie kibice a kibole
Generalnie bydło i prostactwo
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.