- 1 Lechia. "To ten moment" dla Ferandeza (9 opinii)
- 2 Arka współpracuje z SI. Chce budować (11 opinii)
- 3 Hiszpan może trafić do Arki. Jest jedno ale (20 opinii)
- 4 Hokeiści potrzebują 6 mln na grę w THL (26 opinii)
- 5 Tydzień prawdy dla koszykarzy Arki (6 opinii)
- 6 Lider żużlowców: Przesunąć ligę (42 opinie)
Nie ma pieniędzy na kompleks sportowy w Oliwie
porównać
Miasto nie ma środków, by zrealizować planową inwestycję kompleksu sportowego przy ul. Kościerskiej w Oliwie. Jego budowa miała ruszyć już w 2017 r., ale wniosek o dotację do ministerstwa sportu przepadł. Aby obiekt powstał potrzeba co najmniej 4 mln zł.
Przystosowanie boiska do ponownego użytkowania stało się kosztowne, bo wcześniej przez kilka lat nie było pomysłu na stałe zagospodarowanie obiektu. Tylko część infrastruktury podarowanej miastu przez późniejszych mistrzów świata udało się przenieść na inne obiekty w mieście. A boisko przy Kościerskiej przez kolejne lata niszczało i było rozkradane przez złomiarzy.
W 2017 r. miasto zabezpieczyło środki na modernizację obiektu i budowę w tym miejscu nowoczesnego kompleksu piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią, trybunami, oświetleniem, zapleczem sanitarnym i parkingiem. Budowa miała ruszyć w 2017 r., a otwarcie nowego kompleksu planowano na wiosnę 2018 r. Nowym-starym obiektem miała zarządzać akademia piłkarska Jaguar Gdańsk.
Z planów nic nie wyszło, bo wniosek w ministerstwie sportu został zweryfikowany negatywnie. Zapytaliśmy więc miasto, czy planuje tę inwestycję zrealizować we własnym zakresie.
- Posiadamy dokumentację budowlaną i decyzję o udzieleniu pozwolenia na przebudowę boiska piłkarskiego przy ul. Kościerskiej w Gdańsku - podkreśla Olimpia Schneider z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - W 2017 r. miasto bez powodzenia aplikowało do Ministerstwa Sportu i Turystyki o dotację na realizację tego zadania. W marcu 2019 r. wykonano w terenie wytyczenie geodezyjne obiektu. Na podstawie dostępnych opracowań i kosztorysów oszacowano, że aktualny koszt budowy boiska wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym i niezbędną infrastrukturą sportowo-techniczną to ok. 4 mln zł, na które w chwili obecnej nie ma pokrycia w budżecie miasta.
Jednocześnie urzędnicy podkreślają, że jeżeli pojawi się możliwość aplikacji o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych to "na pewno będą się o nie starali".
Budowa treningowego boiska dla niemieckich piłkarzy pochłonęła 1,5 mln zł. Po zakończeniu turnieju boisko trafiło w formie darowizny do miasta.
Opinie (189) ponad 20 zablokowanych
-
2019-09-11 07:28
Opinia wyróżniona
Czy potrzebny? (7)
Od początku sprawy, czyli od przekazania go w 2012 roku przez niemiecką reprezentację, odnoszę wrażenie, że miasto dostało niechciany prezent - tak traktuje ten teren. Nie jestem obeznany w temacie boisk w Gdańsku, ale czy ten obiekt jest naprawdę potrzebny? To trochę jak z boiskiem we Wrzeszczu, na rzecz którego Płażyński tak bardzo lobbuje. Niby
Od początku sprawy, czyli od przekazania go w 2012 roku przez niemiecką reprezentację, odnoszę wrażenie, że miasto dostało niechciany prezent - tak traktuje ten teren. Nie jestem obeznany w temacie boisk w Gdańsku, ale czy ten obiekt jest naprawdę potrzebny? To trochę jak z boiskiem we Wrzeszczu, na rzecz którego Płażyński tak bardzo lobbuje. Niby fajnie, żeby było, ale tak właściwie to czemu miało by służyć? Naprawdę nie sposób wydać 4 mln, ale czy taki obiekt będzie potem używany? Czy będzie komu na nim ćwiczyć? Może ten teren przeznaczyć pod inna rekreację?
- 55 40
-
2019-09-11 09:00
Opinia wyróżniona
Boisko owszem jest potrzebne (2)
Ale takie, do ktorego jest swobodny dostep, gdzie dzieci poprostu moga przyjsc z pilka i pograc, a takich w Oliwie nie ma. Wszystkie boiska sa wynajmowane odplatnie.
- 63 4
-
2019-09-11 10:27
neoliberalizm w pełni (1)
za komuny mogłeś grać gdzie chcesz za darmo, jeszcze w latach 90. Ale nas uszczęśliwono "orlikami"
- 12 2
-
2019-09-11 22:31
Jak urzędasy nie potrafią zarządzać miastem to mówi się o nieudolności a nie o neoliberaliźmie.
- 3 0
-
2019-09-11 20:01
Z treści komentarza wnioskuje że jest ta osoba napływowa lub nie jest zainteresowana historią miasta i obecną sytuacją sportowo- rekreacyjną. Boisko we Wrzeszczu jak ktoś to określił winno powstać w miejscu historycznym tj tam gdzie miał siedzibę klub Gedania czyli polski klub piłkarski w WMG a boisko w Oliwie winno służyć młodym adeptom piłki nożnej KP Oliwa którym zabrano boisko
- 6 1
-
2019-09-11 13:34
Wchodzicie w każdą dziurę i krzyczycie Ała.
Zamiast od początku kosić trawkę w ramach dróg i zieleni.- 3 0
-
2019-09-11 13:27
Jak wy dbajcie o dzieci?
A moze zamiast narzekac jeden z drugim odciagniecie dzieci od konsol/komputerow i pokarzecie co znaczy rekreacja poza domem? Dziwia sie , ze z boisk sie nie korzysta a sami daja przyklad dzieciakom siedzac na kanapie przed tv.
- 2 6
-
2019-09-11 09:25
Dokładnie
Dość jest boisk stadionów i orlików w Gd. Tyle lat nie było potrzebne więc nie jest potrzebne. Może miasto by się zajęło budowa basenów których w Gdańsku nie ma.
- 9 7
-
2019-09-11 07:10
Opinia wyróżniona
Śmieszne to (18)
Miasto nie ma 4mln na budowę boiska, a jednocześnie GPEC płaci roczną dywidendę swojemu niemieckiemu właścicielowi w wysokości 60mln. Pomyślmy tez ile milionów rocznie kosztuje utrzymanie ECS i ostatnią awanturę z Westerplatte. To jak Gdansk chciał zagospodarować Westerplatte jak nie ma nawet 4mln na budowę boiska ?
A zresztą to są bardzoMiasto nie ma 4mln na budowę boiska, a jednocześnie GPEC płaci roczną dywidendę swojemu niemieckiemu właścicielowi w wysokości 60mln. Pomyślmy tez ile milionów rocznie kosztuje utrzymanie ECS i ostatnią awanturę z Westerplatte. To jak Gdansk chciał zagospodarować Westerplatte jak nie ma nawet 4mln na budowę boiska ?
A zresztą to są bardzo ładne tereny, przecież mogły by tam powstać ..... piękne osiedla np za 18tysi za metr.
Gdyby to nie dotyczyło pieniędzy i mojego miasta to by nawet było śmieszne.- 235 46
-
2019-09-11 12:16
No i ostatnio 3 melony na makiete nie było dla miasta problemem
- 10 1
-
2019-09-11 10:46
jedyną nadzieją ocieplenie klimatu
może ogrzewanie nie będzie potrzebne i ten nowotwór uschnie
- 3 1
-
2019-09-11 08:43
Na swój portal internewy, służący propagandzie, tyle wydają.
- 18 2
-
2019-09-11 08:31
Gdańszczanie utrzymują mieszkańców Lipska. Testament szefa.... (5)
- 29 10
-
2019-09-11 08:32
Testament Kaczyńskiego akurat. (4)
Bo to jego człowiek sprzedał cały interes Niemcom, bez możliwości zmiany...
- 12 26
-
2019-09-11 08:46
Nie pisz bzdur.
GPEC sprzedał Adamowicz i oddelegował się do rady nadzorczej za ciężkie pieniądze.
- 31 5
-
2019-09-11 08:46
Jaki człoweik Kaczyńskiego sprzedał GPEC? (1)
- 20 5
-
2019-09-11 11:16
On wie ale nie powie hahah
- 11 0
-
2019-09-11 08:43
Ciekawe.
Adamowicz człowiekiem Kaczyńskiego?
Odważna teoria, ale może coś przeoczyłem.- 25 5
-
2019-09-11 08:20
Ale dlaczego wszędzie mają być boiska do piłki nożnej? (8)
Może by czasem dać na jakikolwiek inny sport?
- 18 15
-
2019-09-11 12:43
Na Nowogrodzkiej już myślą o srebrnych wieżach (1)
Ministerstwo (nie)kultury już kombinuje jak przejąć ten teren
- 2 10
-
2019-09-12 08:47
No to błysnąłeś.
A teraz wracaj na zmywak.
- 0 1
-
2019-09-11 09:44
Przykład z dzisiaj (4)
Miasto wyda około 23 miliony na remont domu zdrojowego w Brzeznie. Ma tam być centrum edukacji ekologicznej czyli z pieniędzy podatnika finansuje się kolejną bzdurę, która kosztuje miliony i za którą podatnik będzie musiał płacić rok w rok. Bo to jest kolejna inwestycja ktora nie będzie na siebie zarabiać.
- 32 5
-
2019-09-11 10:21
nie bzdura i ważny dla miasta zabytek, co tam będzie jest wtórne i do rozstrzygnięcia (3)
dla mnie bzdurą jest budowa parkingu, pod płaszczykiem "boiska" i rekreacji
- 6 8
-
2019-09-11 11:08
(1)
To miasto, a raczej urzędnicy doprowadzili ten zabytek przez lata do ruiny. POdobnie jest z sąsiednią dziurą wstydu ( hala plażowa ). Tylko dureń mógł zawrzeć taką umowę i oddać grunty w użytkowanie wieczeste. Wszyscy kolejni pseudo właściciele na tytm zarabiają, a miasto nie ma nic.
- 12 2
-
2019-09-11 22:09
ktoś to zaraz podpali i wszystkich POgodzi.
teren się opchnie i PO kłopocie.
- 1 0
-
2019-09-11 10:44
centrum edukacji ekologicznej ...
weź mnie nie rozśmieszaj. Równie dobrze można by tam otworzyć klub współpracy robotniczo-chłopskiej lub coś podobnego. Każda epoka ma swoją nowomowę i swoje pseudoidee. A mieszkańców ma w ... d
- 25 3
-
2019-09-11 09:24
To niech zbudują coś innego
To nie chodzi o to, czy to ma być boisko czy przedszkole, tylko ze miasto nie ma pieniędzy a jednocześnie szasta nimi na prawo i lewo. To niech powiedzą ze te 4mln wydadzą np na przedszkole, albo dofinansowanie do korzystania z basenu przez dzieci czy cokolwiek innego. Ja nie upieram się ze tam MUSI być boisko, tylko irytuje mnie skrajna
To nie chodzi o to, czy to ma być boisko czy przedszkole, tylko ze miasto nie ma pieniędzy a jednocześnie szasta nimi na prawo i lewo. To niech powiedzą ze te 4mln wydadzą np na przedszkole, albo dofinansowanie do korzystania z basenu przez dzieci czy cokolwiek innego. Ja nie upieram się ze tam MUSI być boisko, tylko irytuje mnie skrajna rozrzutność pieniędzy i zła gospodarka miasta, gdzie indziej wyciekają im setki milionów a tutaj mówią ze nie mają śmiesznych pieniędzy żeby zrobic coś dla dzieci
- 26 3
Wszystkie opinie
-
2019-09-11 07:03
Szkoda. Akurat w piłkę nożną dzieciaki lubią grać. (7)
Ruch to podstawa, pamiętajcie o tym moi mili.
- 111 17
-
2019-09-11 07:17
tak, można w nim Sporty kupić (1)
- 4 5
-
2019-09-11 19:43
Co Tusskin na to?
- 1 0
-
2019-09-11 07:20
szkoda tylko, że tylko w ten sport się inwestuje, inne "nie istnieją".
- 10 0
-
2019-09-11 09:01
Pieknie zagospodarowana darowizna.
- 6 0
-
2019-09-11 11:11
Są ważniejsze wydatki (1)
Milion dla TVN czy 3 miliony na jakąś makietę.
Po co zainwestować te pieniądze dla mieszkańców jak można kupić okładkę w niusłiku.- 8 3
-
2019-09-11 19:44
Niech PO zrzutkę zrobi
- 0 1
-
2019-09-12 01:56
buhahaha
ale setki tysięcy euro dla niemieckiej firmy , aby mogła potestować sobie jakieś jeździdełko do ZOO, to Frau Dulkievitz znalazła !
- 1 0
-
2019-09-11 07:04
Najważniejsze, że na kościółki miasto zawsze ma kasę. (7)
- 82 121
-
2019-09-11 08:19
I cyk, kolejna nasza działeczka oddana Księciuniom za 1% wartości. (1)
A za 2 lata odsprzedana pod biedronkę. I tak się żyje w tym religijnym kraju.
- 15 10
-
2019-09-11 09:12
Można też oddać premierowi.
- 8 2
-
2019-09-11 08:28
Kościółki (3)
więcej kasy przynoszą miastu, niż same pobierają.
- 13 9
-
2019-09-11 09:25
(1)
gdyby nie było tych zabytków, prawie nikt z zagranicznych turystów by do Gdańska nie przyjechał
- 16 6
-
2019-09-11 21:07
Gp. Polityka miasta polega na sprowadzania do nas turystów, którzy się dobrze schleją itp.
- 1 0
-
2019-09-11 21:50
he,he he, dobry żart to klechy zabierają tę forsę a nie miasto
śmieszny jesteś
- 0 2
-
2019-09-11 09:29
to nic, postawimy tu hipermarket albo osiedle zawiniete w zasieki z drutu kolczastego
by plebs nie wlazł. Pieniądze się znajdą, obiecujemy. Janina Dulska.
- 10 5
-
2019-09-11 07:05
Takie rzeczy tylko w Polsce. Wystarczyło kosić i podlewać. (4)
- 163 10
-
2019-09-11 08:48
ta jasne, ogrodek to sobie mozesz tylko kosic i podlewac a i tak predzej czy pozniej trawa ci padnie
- 3 10
-
2019-09-11 11:29
bez 4 baniek sie nie da...
- 7 1
-
2019-09-11 12:02
Rzeczy najzwyklejsze i najnormalniejsze przekraczają gdańską mentalność niestety....
Z włodarzami na czele!
- 9 1
-
2019-09-12 07:21
Boisko
Gołym okiem widać różnicę pomiędzy niemcami a polakami
- 1 0
-
2019-09-11 07:08
Szkoda (1)
Moja Grażyna trenuje tam na napastnika Ac Milan
A ja podnoszę ciężary- 31 5
-
2019-09-11 09:53
A piszą, że Gdynia to miasto wizualizacji hahaha
- 3 0
-
2019-09-11 07:10
Opinia wyróżniona
Śmieszne to (18)
Miasto nie ma 4mln na budowę boiska, a jednocześnie GPEC płaci roczną dywidendę swojemu niemieckiemu właścicielowi w wysokości 60mln. Pomyślmy tez ile milionów rocznie kosztuje utrzymanie ECS i ostatnią awanturę z Westerplatte. To jak Gdansk chciał zagospodarować Westerplatte jak nie ma nawet 4mln na budowę boiska ?
A zresztą to są bardzo ładne tereny, przecież mogły by tam powstać ..... piękne osiedla np za 18tysi za metr.
Gdyby to nie dotyczyło pieniędzy i mojego miasta to by nawet było śmieszne.- 235 46
-
2019-09-11 08:20
Ale dlaczego wszędzie mają być boiska do piłki nożnej? (8)
Może by czasem dać na jakikolwiek inny sport?
- 18 15
-
2019-09-11 09:24
To niech zbudują coś innego
To nie chodzi o to, czy to ma być boisko czy przedszkole, tylko ze miasto nie ma pieniędzy a jednocześnie szasta nimi na prawo i lewo. To niech powiedzą ze te 4mln wydadzą np na przedszkole, albo dofinansowanie do korzystania z basenu przez dzieci czy cokolwiek innego. Ja nie upieram się ze tam MUSI być boisko, tylko irytuje mnie skrajna rozrzutność pieniędzy i zła gospodarka miasta, gdzie indziej wyciekają im setki milionów a tutaj mówią ze nie mają śmiesznych pieniędzy żeby zrobic coś dla dzieci
- 26 3
-
2019-09-11 09:44
Przykład z dzisiaj (4)
Miasto wyda około 23 miliony na remont domu zdrojowego w Brzeznie. Ma tam być centrum edukacji ekologicznej czyli z pieniędzy podatnika finansuje się kolejną bzdurę, która kosztuje miliony i za którą podatnik będzie musiał płacić rok w rok. Bo to jest kolejna inwestycja ktora nie będzie na siebie zarabiać.
- 32 5
-
2019-09-11 10:21
nie bzdura i ważny dla miasta zabytek, co tam będzie jest wtórne i do rozstrzygnięcia (3)
dla mnie bzdurą jest budowa parkingu, pod płaszczykiem "boiska" i rekreacji
- 6 8
-
2019-09-11 10:44
centrum edukacji ekologicznej ...
weź mnie nie rozśmieszaj. Równie dobrze można by tam otworzyć klub współpracy robotniczo-chłopskiej lub coś podobnego. Każda epoka ma swoją nowomowę i swoje pseudoidee. A mieszkańców ma w ... d
- 25 3
-
2019-09-11 11:08
(1)
To miasto, a raczej urzędnicy doprowadzili ten zabytek przez lata do ruiny. POdobnie jest z sąsiednią dziurą wstydu ( hala plażowa ). Tylko dureń mógł zawrzeć taką umowę i oddać grunty w użytkowanie wieczeste. Wszyscy kolejni pseudo właściciele na tytm zarabiają, a miasto nie ma nic.
- 12 2
-
2019-09-11 22:09
ktoś to zaraz podpali i wszystkich POgodzi.
teren się opchnie i PO kłopocie.
- 1 0
-
2019-09-11 12:43
Na Nowogrodzkiej już myślą o srebrnych wieżach (1)
Ministerstwo (nie)kultury już kombinuje jak przejąć ten teren
- 2 10
-
2019-09-12 08:47
No to błysnąłeś.
A teraz wracaj na zmywak.
- 0 1
-
2019-09-11 08:31
Gdańszczanie utrzymują mieszkańców Lipska. Testament szefa.... (5)
- 29 10
-
2019-09-11 08:32
Testament Kaczyńskiego akurat. (4)
Bo to jego człowiek sprzedał cały interes Niemcom, bez możliwości zmiany...
- 12 26
-
2019-09-11 08:43
Ciekawe.
Adamowicz człowiekiem Kaczyńskiego?
Odważna teoria, ale może coś przeoczyłem.- 25 5
-
2019-09-11 08:46
Nie pisz bzdur.
GPEC sprzedał Adamowicz i oddelegował się do rady nadzorczej za ciężkie pieniądze.
- 31 5
-
2019-09-11 08:46
Jaki człoweik Kaczyńskiego sprzedał GPEC? (1)
- 20 5
-
2019-09-11 11:16
On wie ale nie powie hahah
- 11 0
-
2019-09-11 08:43
Na swój portal internewy, służący propagandzie, tyle wydają.
- 18 2
-
2019-09-11 10:46
jedyną nadzieją ocieplenie klimatu
może ogrzewanie nie będzie potrzebne i ten nowotwór uschnie
- 3 1
-
2019-09-11 12:16
No i ostatnio 3 melony na makiete nie było dla miasta problemem
- 10 1
-
2019-09-11 07:10
na jakiś okrągły stół wydała prawie 200 tysięcy złotych (7)
a nie ma pieniędzy na dzieci.
- 136 23
-
2019-09-11 08:21
Dzieci tam nikt nie wpuści.
Tak, jak jest teraz z orlikami...
- 12 3
-
2019-09-11 08:33
(1)
Przy tym "jakimś okrągłym stole" pojawiło się w jeden dzień więcej ludzi, niż na boisku pojawiłoby się przez trzy lata.
- 3 26
-
2019-09-11 08:41
Ci kórzy pojawiliby się na boisku są więcej warci!
- 16 3
-
2019-09-11 08:37
Najpierw doprowadzili do dewastacji tego boiska, (1)
a teraz krzyczą daj pieniądze. Szczyt hipokryzji. Trzeba było nie doprowadzać do dewastacji. Niemcy zostawili boisko w bardzo dobrym stanie.
- 17 0
-
2019-09-11 09:24
też bym nie dał kasy widzac co miasto zrobiło wcześniej z infrastrukturą i pieniędzmi
- 10 0
-
2019-09-11 09:21
na rydwan też wydało (1)
- 16 2
-
2019-09-11 18:44
I na preudo kwietnik z drutów w kształcie herbu miasta
krórego już nie ma ale 13koła wydano lekką ręką.
- 6 0
-
2019-09-11 07:12
(3)
Może dość wyrzucania pieniędzy na ten beznadziejny spory w którym nie ma nawet osiągnięć?
- 54 15
-
2019-09-11 08:28
(2)
niestety... nic nie zmienisz. Kasa się zgadza, osiągnięcia nie ważne. Piłkarze zarabiają więcej za przegraną niż siatkarze za Mistrzostwo Świata.
- 13 0
-
2019-09-11 08:33
Dopóki to religia tylu tysięcy ludzi (1)
Nic się nie zmieni...
- 11 0
-
2019-09-11 09:15
Niestety. Ale z drugiej strony trenować może każdy, wystarczy jakaś piłka za kilka złotych, jakieś adidasy, spodenki i koszulka i można grać. Za bramkę mogą posłużyć słupki. Nie wymaga nakładów finansowych za bardzo na początku. W przeciwieństwie do np. sportów motorowych, które wolę od piłki nożnej.
- 1 0
-
2019-09-11 07:14
zrobio to co zafsze (1)
Nie ma pinindzy na remonta? To trza sprzedać diweloperom! Władze miosta majo w tym switnom praktykie.
- 88 12
-
2019-09-11 11:00
Dla każdego urzędnika rydwan ! Na to zapewne pieniądze znajdą;) szczyt hipokryzji .... jedyne na co w tym mieście pieniądze są to dzielenie się terenem z deweloperką. Nawet nie potrafią dobrze zaplanować nowych inwestycji drogowych pod budowę nowych osiedli .... I wiele by pisać... urzędnik powinien być dla ludzi a rzeczywistość jest taka że tylko na miesiąc przed wyborami są przyjaźni ludziom a później "spadaj dziadu "
- 3 3
-
2019-09-11 07:16
PiS zwalcza Trójmiasto (4)
Projekt jest tępiony w Warszawie.
'...wniosek w ministerstwie sportu został zweryfikowany negatywnie.'- 53 94
-
2019-09-11 07:45
Tez uważam ze to wina PiS
Ostatnio widziano tam nawet Macierewicza jak biegał z konewką i podlewał trawę. Żeby krzaki rosły zdaje się.
- 30 2
-
2019-09-11 08:08
z pewnością to spisek pana Jarosława Kaczyńskiego i Donalda Trumpa (1)
- 18 0
-
2019-09-11 08:22
Nie, ten spisek sprawił, że zrzekliśmy się wolności wyboru dostawców sprzętu do 5G.
Ale za to USA wycofa 100mln inwestycji i zbuduje za to mur Trumpa.
Jak zwykle zrobili Ameryce laskę...- 9 8
-
2019-09-11 08:52
Miasto dostało obiekt w 2012 od Niemców. Przez 5 lat nic z nim nie robili, doprowadzili do ruiny, złożyli wniosek w 2017 i się dziwią, że nic nie dostali. A wystarczyło dbać o to boisko od początku.
- 25 2
-
2019-09-11 07:22
Stadion (4)
Tak za kilka lat będzie wyglądał Bursztynek jak Lechia spadnie za długi
I będą pytania co ze stadionem?
Co z klubem
Ten stadion w Letniewie to był 1 wielki przerwał- 56 28
-
2019-09-11 08:23
W ogóle co to ma być, że wszyscy zrzucamy się na hobby kilkunastu ludzi? (1)
Niech sobie sami budują i utrzymują stadiony...
- 16 3
-
2019-09-11 20:54
A tu sobie kup sam tramwaj i tory zbuduj !
- 2 2
-
2019-09-11 10:19
stadion 30mln rocznie straty pokrywanej przez mieszkanców Gdańska!!Oddac zadarmo niech go ktos oplaca
- 12 0
-
2019-09-11 22:18
Po krytyce władze miasta przekazały władanie stadionu Lechi.Ale Lechia narobiła tylko długów .
Wszystkie długi z kasy mieszkańców pokryły władze miasta .I utworzyły kolejna spółkę miejska dla swoich kolesiów czyli kolejne stołki .A ci naturalnie generują kolejne koszty. Gdyby ktoś chciał nawet za darmo zabrać ten stadion i go utrzymywać to miastu opłacało by się nawet go wynajmować na imprezy których jest tyle co kot na płakał. Niestety chętnych brak :)
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.