- 1 Lechia. "To ten moment" dla Ferandeza (20 opinii)
- 2 Arka współpracuje z SI. Chce budować (22 opinie)
- 3 Tego jeszcze nie mieli. Na mecz samolotem (3 opinie)
- 4 Hiszpan może trafić do Arki. Jest jedno ale (22 opinie)
- 5 Hokeiści potrzebują 6 mln na grę w THL (36 opinii)
- 6 Tydzień prawdy dla koszykarzy Arki (15 opinii)
Torus Wybrzeże Gdańsk. Nowe stroje i rekompensata za karnety
Energa Wybrzeże Gdańsk
Torus Wybrzeże Gdańsk. Zobacz nowe stroje piłkarzy ręcznych
Torus Wybrzeże Gdańsk zaprezentował nowe stroje na sezon 2021/22. Partnerem technicznym pozostanie Hummel. Szczypiorniści będą mieli do dyspozycji trzy komplety w klubowych barwach: czerwonym, białym i niebieskim. Ponadto klub poinformował o bezpłatnym przedłużeniu karnetów tym kibicom, którzy kupili abonamenty na poprzednie rozgrywki.
Aktualizacja, 9 czerwca, godz. 14:59
Torus Wybrzeże Gdańsk poinformowało, że wszyscy kibice, którzy kupili karnety na poprzedni sezon, automatycznie uzyskają darmowe ich przedłużenie na kolejne rozgrywki.
W poprzednich wejście na mecze zostało ograniczone przez pandemię koronawirusa. Kibice mogli pojawić się jedynie na ostatnim spotkaniu z Zagłębiem Lubin. Klub zdecydował, że w ramach rekompensaty, dotychczasowe abonamenty będą obowiązywać także w sezonie 2021/22.
Orlen Wisła - Torus Wybrzeże 29:19. Przeczytaj relację z ostatniego meczu w sezonie. Wystaw oceny
Podobnie jak przed rokiem, tak jak i w tym, partnerem technicznym piłkarzy ręcznych została duńska marka Hummel. Przygotowano trzy komplety. Koszulki będą korespondowały z barwami towarzyszącymi klubowi: czerwone, białe i niebieskie.
- Współpracujemy z firmą RS Active, dystrybutorem marki Hummel, od zeszłego sezonu i jest to współpraca niezwykle owocna. Poprzedni projekt strojów został bardzo ciepło przyjęty, nie tylko przez samych zawodników, ale przede wszystkim kibiców. Teraz chcieliśmy zrobić krok naprzód i zgodnie ze strategią marketingową, którą sobie wyznaczyliśmy, zaprojektowaliśmy zupełnie nowe komplety, aby jeszcze bardziej podkreślić pozytywne zmiany, które u nas zachodzą. Byliśmy klubem pionierskim, jeśli chodzi o koszulki treningowe, na których sponsorzy mogli umieszczać swoje logotypy i także teraz chcemy im takie miejsce udostępnić. Nie jest to wciąż popularna praktyka wśród polskich klubów piłki ręcznej, jednak u nas sprawdziła się ona znakomicie - powiedział Krystian Plech, dyrektor ds. marketingu w Torus Wybrzeże.
Ponadto stworzono również zupełnie nowe projekty koszulek rozgrzewkowych oraz treningowych, dzięki którym zawodnicy będą nie tylko mogli wykonywać swoje obowiązki, ale przede wszystkim będą stanowili ważną część spójnego brandingu zespołu.
Tabela końcowa
M Z Rz Rp P Bramki Pkt. | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Łomża Vive Kielce | ||||||
2 | Orlen Wisła Płock | ||||||
3 | Azoty Puławy | ||||||
4 | Górnik Zabrze | ||||||
5 | Gwardia Opole | ||||||
6 | Energa Kalisz | ||||||
7 | Chrobry Głogów | ||||||
8 | Sandra Spa Pogoń Szczecin | ||||||
9 | Zagłębie Lubin | ||||||
10 | MMTS Kwidzyn | ||||||
11 | Torus Wybrzeże Gdańsk | ||||||
12 | Grupa Azoty Tarnów | ||||||
13 | Piotrkowianin Piotrków Tryb. | ||||||
14 | Stal Mielec |
- baraże o utrzymanie: Piotrkowianin
- spadek do I ligi: Stal Mielec
Kluby sportowe
Opinie (20) 1 zablokowana
-
2021-06-08 13:17
Może jednak mniej marketingu i różnych bajerów, a więcej sensownego myślenia nad rozwojem sportowym. koszulki same nie grają, nie zapewnią ligowego sukcesu.
- 26 4
-
2021-06-08 14:37
No tak, ale (3)
Bez marketingu nie ma sponsorów, bez sponsorów nie ma pieniędzy, bez pieniędzy nie ma dobrych zawodników, bez dobrych zawodników nie ma jakości gry, niestety
- 10 2
-
2021-06-09 10:47
(2)
Układ naczyń połączonych!
- 7 0
-
2021-06-09 17:16
(1)
Dokładnie tak!
System naczyń połączonych:
marketing, czyli dbanie o wizerunek = sponsor/-rzy = kasa = budżet = dobry i! zmotywowany;) skład = na koniec, dobry wynik ligowy.- 4 0
-
2021-06-09 19:27
najpierw cos zagraj potem marketing
nikt kupy w złotym papierku sponsorowal nie bedzie
- 5 0
-
2021-06-08 15:25
Ufff (8)
Bałem się że Dulska rozkaże że mają być tęczowe.
Koszulki ok, a kiedy info o konkretnych wzmocnieniach?
3,7 mln brutto czyli 3 netto to niezły budżet, a jak za 3 lata ma być 2x więcej to scyzoryki i nafciarze bójcie się- 6 11
-
2021-06-08 15:39
(2)
Scyzoryki i Nafciarze? Jak sama Łomża wykłada na jeden sezon nasz 3 letni budżet.
- 9 0
-
2021-06-08 23:25
7.5 mln brutto (6 netto) to budżet Arki, jak oni chcą zrobić taki budżet???
Szejków z Kataru Zdechły zaprosił czy co???- 9 0
-
2021-06-09 17:25
"Jak sama Łomża wykłada na jeden sezon nasz 3 letni budżet."
A dokładniej browar Van Pur z Rzeszowa, w osobie Pani Jagody Iwańczuk, która powiedziała
bardzo merytoryczne słowa, a które warto, żeby zapamiętało wielu przedsiębiorców,
którzy planują sponsoring tej czy innej drużyny, w tej czy innej dyscyplinie.
"Podczas negocjacji, nowy sponsor tytularny zaproponował, aby w marketingowej nazwie drużyny pozostało VIVE.
" To jest marka. Nie można jej zniszczyć, dopuścić do jej zniknięcia z dnia na dzień.
Każda inna nazwa bez VIVE byłaby anonimowa."- 3 0
-
2021-06-09 16:08
Tęczowe dobre że minusujecie? (4)
Jak kibice tak twardego sportu jak piłka ręczna tak myślą to Dulska ma wygrane wybory w kieszeni
- 2 2
-
2021-06-09 17:11
no i o to chodzi
- 5 0
-
2021-06-09 17:20
(1)
A może minusują bo piszesz głupoty o budżecie?
- 6 2
-
2021-06-09 19:06
wywiad z prezesem w sf
- 1 1
-
2021-06-09 17:29
Minusują bo jesteś tak mierny, że żeby zaistnieć w komentarzu, to musisz do sportu wmieszać politykę. To u kibica nigdy nie przejdzie.
- 7 0
-
2021-06-08 16:18
Ładne
Teraz jeszcze jakby zaczeli cos grac ...bo to co teraz graja to jest popelina
- 15 0
-
2021-06-09 10:46
Nowe koszulki super. Nowa jakość. Kiedy jednak info o nowych zawodnikach, którzy mam.taką nadzieję, dadzą nową wymaganą klasą rozrywkową jakość gry?
- 10 0
-
2021-06-09 10:59
No w końcu. Papaj i Gądek wzięli się za to co robią najlepiej. Od grania to lepiej z daleka.
- 7 0
-
2021-06-09 16:07
Sensacyjna wiadomość.
Wydaje mi się że pierwsze to skompletować w miarę przyzwoity zespół ludzi walczących w każdym meczu o zwycięstwo.A koszulki .Panowie jak się dobrze gra to mogą być tanie tenisówki i zwykłe koszulki bawełniane z numerami.Myślałem że moda na sprzętowców już się skończyła.
- 9 0
-
2021-06-09 19:21
Wstyd!!!!!!!!
W trampkach za 10 zł powinni grać, a nie chwalić siè ciuszkamipaniusie!!!! Wynikami siè pochwalcie!!!!!!!!!!!!!
- 10 0
-
2021-06-10 08:07
Idzie lepsze zdecydowanie
- Jak wysoki był budżet w sezonie 2020/21?
- Było to w granicach 3 milionów złotych netto. Nie jest to wielka tajemnica.
- Optimum na kolejny sezon byłoby powiększenie budżetu do 3,5 miliona?
- Tak bym tego nie nazwał, mamy bardziej ambitne plany, rozłożone na trzy lata. Pracujemy nad tym, by w tym czasie podwoić budżet...- 1 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.