• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiejscy sportowcy zaangażowani społecznie

20 grudnia 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • Piłkarze Lechii Gdańsk
  • Koszykarze Trefla Sopot z licealistami.
  • Piłkarz ręczny Michał Bednarek
  • Dominika Miłoszewska i Marek Adamski
  • Dominika Stefańska, Aleksandra Lejk, Aleksandra Zalewska - koszykarki Basketu Gdynia.
  • Siatkarki Atomu Trefla Sopot
  • Siatkarze Lotosu Trefla Gdańsk
  • Piłkarz ręczny Piotr Papaj
  • Maciej Pińczewski i Artur Chmieliński
  • Piłkarz ręczny Wojciech Prymlewicz
  • Rugbiści Arki Gdynia
  • Katarzyna Dydek z Basketu Gdynia
  • Tomasz Jankowski

Sport to szkoła charakteru. Dzięki niemu można pracować nie tylko nad udoskonalaniem samego siebie, ale i otaczającego nas świata. Dowodzi tego zaangażowanie trójmiejskich sportowców w akcje społeczne.



Czy widziała(e)ś jak nieletni próbowali kupować alkohol?

Codzienność czynnego sportowca: nieustająca rywalizacja i ciężka praca, by zdobyć kolejne punkty w tabeli. Jednak mimo napiętego planu treningowego, znajdują czas nie tylko na spędzenie go z rodziną, ale również na zaangażowanie w życie społeczne i wykorzystanie swojej popularności do pomagania innym.

Aż siedem trójmiejskich drużyn sportowych przystąpiło do udziału w kampanii społecznej Gdańska "Młodość bez procentów", organizowanej przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień. W akcję zaangażowali się sportowcy Lechii Gdańsk, Wybrzeża Gdańsk Piłka Ręczna, Arki Gdynia Rugby, Basketu Gdynia, Lotosu Trefla Gdańsk, Atomu Trefla Sopot oraz koszykarzy Trefla Sopot.

Dzięki ich wizerunkowi pod hasłem #widziszreaguj skutecznie kreują w Trójmieście modę na reagowanie niezgodą na próby zakupu alkoholu przez osoby niepełnoletnie. Fakt, że kampania jest organizowana przez miasto Gdańsk nie stanowił przeszkody do wsparcia jej przez sportowców również z Gdyni i Sopotu.

W poprzednich odsłonach kampanii brali udział także Paweł NastulaAgnieszka Rylik. W tym roku ambasadorem "Młodości bez procentów" został Maciej "Gleba" Florek. Juror programu "You can dance" wystąpił jako główny bohater w spocie promującym kampanię.

"Młodość bez procentów" - kampania miasta Gdańska



Jak dowiadujemy się od Ewy Wiśniewskiej, psycholog z GCPU:

- Udział sportowców w kampanii jest bardzo istotny, ponieważ są dla wielu młodych ludzi inspiracją. Dzięki temu wyznaczają im kierunek do właściwego wykorzystania drzemiącego w nich potencjału i realizowania pasji w młodym wieku. Ale nie tylko. Sport to przede wszystkim nauka, że nie zawsze wygrywamy, ale musimy stale dążyć do celu, by go osiągnąć.
Miasto Gdańsk ma bardzo dobre doświadczenie we współpracy ze sportowcami przy realizacji kampanii społecznych. Przez wiele lat kampanii społecznej skierowanej do dzieci i młodzieży pod hasłem "Żyj z pasją" patronowali Leszek Blanik, Sylwia GruchałaNatalia Partyka.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (11)

  • Dobry kierunek działania,super tekst.

    • 1 1

  • ja zawsze młodym pomagam w sklepie...jesli wiesz o czym mówie (1)

    • 2 2

    • I bardzo dobrze

      Mi też mama kazała pomagać innym

      • 0 0

  • Hehe (2)

    Break dance'm ich!

    • 2 2

    • Za chwilę będą płacić z unii europejskiej za kurs tańca dla sprzedawców. Bez sensu akcja.

      • 0 0

    • O to chodzi

      • 2 2

  • Zarąbisty spot (1)

    Większej kupy w życiu nie widziałem, a widziałem sporo (pracuje jako hydraulik)

    • 0 4

    • Pełna zgoda. Wyjątkowy szajs.

      • 0 0

  • kto za to placi

    Naprawdę na takie coś Gdańsk wydaje pieniądze podatników? Artykuł sponsorowany? Wstyd.

    • 0 2

  • Super bardzo fajnie (1)

    #widziszreaguj

    • 1 1

    • i o to chodzi

      o to chodzi

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Relacje LIVE

Najczęściej czytane