- 1 Arka współpracuje z SI. Chce budować (6 opinii)
- 2 Hokeiści potrzebują 6 mln na grę w THL (19 opinii)
- 3 Żużlowcy bez toru. Lider: Przesunąć ligę (40 opinii)
- 4 Arka przedłużyła kontrakt z piłkarzem (20 opinii)
- 5 Tydzień prawdy dla koszykarzy Arki (5 opinii)
- 6 Hala AWFiS zamknięta. Szukają nowej (76 opinii)
Trójmiejscy sportowcy zaangażowani społecznie
Sport to szkoła charakteru. Dzięki niemu można pracować nie tylko nad udoskonalaniem samego siebie, ale i otaczającego nas świata. Dowodzi tego zaangażowanie trójmiejskich sportowców w akcje społeczne.
Aż siedem trójmiejskich drużyn sportowych przystąpiło do udziału w kampanii społecznej Gdańska "Młodość bez procentów", organizowanej przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień. W akcję zaangażowali się sportowcy Lechii Gdańsk, Wybrzeża Gdańsk Piłka Ręczna, Arki Gdynia Rugby, Basketu Gdynia, Lotosu Trefla Gdańsk, Atomu Trefla Sopot oraz koszykarzy Trefla Sopot.
Dzięki ich wizerunkowi pod hasłem #widziszreaguj skutecznie kreują w Trójmieście modę na reagowanie niezgodą na próby zakupu alkoholu przez osoby niepełnoletnie. Fakt, że kampania jest organizowana przez miasto Gdańsk nie stanowił przeszkody do wsparcia jej przez sportowców również z Gdyni i Sopotu.
W poprzednich odsłonach kampanii brali udział także Paweł Nastula i Agnieszka Rylik. W tym roku ambasadorem "Młodości bez procentów" został Maciej "Gleba" Florek. Juror programu "You can dance" wystąpił jako główny bohater w spocie promującym kampanię.
"Młodość bez procentów" - kampania miasta Gdańska
Jak dowiadujemy się od Ewy Wiśniewskiej, psycholog z GCPU:
- Udział sportowców w kampanii jest bardzo istotny, ponieważ są dla wielu młodych ludzi inspiracją. Dzięki temu wyznaczają im kierunek do właściwego wykorzystania drzemiącego w nich potencjału i realizowania pasji w młodym wieku. Ale nie tylko. Sport to przede wszystkim nauka, że nie zawsze wygrywamy, ale musimy stale dążyć do celu, by go osiągnąć.
Miasto Gdańsk ma bardzo dobre doświadczenie we współpracy ze sportowcami przy realizacji kampanii społecznych. Przez wiele lat kampanii społecznej skierowanej do dzieci i młodzieży pod hasłem "Żyj z pasją" patronowali Leszek Blanik, Sylwia Gruchała i Natalia Partyka.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (11)
-
2016-12-20 00:13
Hehe (2)
Break dance'm ich!
- 2 2
-
2016-12-20 13:53
O to chodzi
- 2 2
-
2016-12-20 15:36
Za chwilę będą płacić z unii europejskiej za kurs tańca dla sprzedawców. Bez sensu akcja.
- 0 0
-
2016-12-20 07:06
ja zawsze młodym pomagam w sklepie...jesli wiesz o czym mówie (1)
- 2 2
-
2016-12-20 15:37
I bardzo dobrze
Mi też mama kazała pomagać innym
- 0 0
-
2016-12-20 07:19
Zarąbisty spot (1)
Większej kupy w życiu nie widziałem, a widziałem sporo (pracuje jako hydraulik)
- 0 4
-
2016-12-20 15:34
Pełna zgoda. Wyjątkowy szajs.
- 0 0
-
2016-12-20 13:53
Super bardzo fajnie (1)
#widziszreaguj
- 1 1
-
2016-12-20 14:07
i o to chodzi
o to chodzi
- 1 1
-
2016-12-20 15:33
kto za to placi
Naprawdę na takie coś Gdańsk wydaje pieniądze podatników? Artykuł sponsorowany? Wstyd.
- 0 2
-
2016-12-20 18:01
Dobry kierunek działania,super tekst.
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.