Wiadomości

Vistal może pomścić AZS Łączpol

Mariola Wiertelak ( z lewej) na skrzydle miała lepszy dorobek bramkowy niż Karolina Kalska (w środku), a gdy nie rzucały najbardziej doświadczone, gdańszczanki miały zbyt mało atutów, by mocniej postawić się Zagłębiu.
Mariola Wiertelak ( z lewej) na skrzydle miała lepszy dorobek bramkowy niż Karolina Kalska (w środku), a gdy nie rzucały najbardziej doświadczone, gdańszczanki miały zbyt mało atutów, by mocniej postawić się Zagłębiu. fot. Maciej Czarniak/Trojmiasto.pl

Piłkarki ręczne AZS Łączpol AWFiS Gdańsk zostały wyeliminowane w ćwierćfinale Pucharu Polski. Akademiczki przegrały na wyjeździe z wyżej notowanym Metraco Zagłębiem Lubin 21:35 (9:17). Humory podopieczne Edyty Majdzińskiej będą starały sobie podreperować w najbliższą niedzielę o godzinie 17, gdy u siebie zmierzą się z Kramem Startem Elbląg w ramach PGNiG Superligi. Natomiast w pucharowej rywalizacji pozostał jeszcze obrońca tytułu. Vistal Gdynia mecz z Pogonią Baltiką Szczecin przełożył na 8 marca na 18. Jeśli wygra, w półfinale zagra z Zagłębiem.



METRACO ZAGŁĘBIE: Wąż, Maliczkiewicz - Załęczna 1, Grzyb 5, Buklarewicz 7, Wiertelak 6, Ważna 3, Marić 3, Jochymek 1, Belmas 2, Malta 4, Milojević 3

AZS ŁĄCZPOL AWFIS GDAŃSK: Kajumowa, Chojnacka - Jurczyk 1, Radzikowska 1, Stachowska, Mazurek 5, Kalska, Żukowska 5, Ciura 1, Karwecka 2, Skonieczna 4, Tomczyk 2

kibice oceniają

zobacz wszystkie oceny »



ADRIANNA GÓRNA: JESZCZE BRONI NIE SKŁADAMY

Gdańszczanki dobrze rozpoczęły mecz. Potwierdzały słowa Adrianny Górnej, że wyżej notowanemu rywalowi bez walki nie zamierzają oddawać pola, choć akurat skrzydłowa nie weszła na boisko. Nie pojechała w ogóle do Lubina Karolina Siódmiak.

Mimo to w 13. minucie Dagmara Radzikowska wyprowadziła AZS na prowadzenie 5:4. Jeszcze w 18. min. po akcji Marty Karweckiej był remis 7:7.

Niestety, przyjezdne stanęły na tych 7 bramkach. Przez 10 minut nie potrafił oddać celnego rzutu. W tym czasie sam zainkasował aż 9 trafień. Zagłębie odskoczyło na 16:7. Tym samym losy awansu były już praktycznie przesądzone.

Potem patrząc z gdańskiej perspektywy było jeszcze gorzej. W 35. minucie przegrywały już 10:20. Przy takiej różnicy zespoły weszły w ostatni kwadrans. W nim bramkami gospodyniom próbowały się odgryzać już tylko Paula MazurekKatarzyna Skonieczna. Z kolei w Zagłębiu w tym meczu aż 10 zawodniczek wpisało się na listę snajperek, czyli wszystkie, które zagrały w polu.

W środę awans do półfinałów wywalczył także Kram Start Elbląg, który pokonał u siebie Piotrcovię 34:26. Właśnie ta drużyna w niedzielę przyjedzie do Gdańska na mecz ligowy. Początek gry o godzinie 17 w hali AWFiS. Dla kibiców wstęp wolny.

Półfinały Pucharu Polski zaplanowane są na 22 i 29 marca. W tej fazie rozegrane zostaną dwumecze. Jeśli Vistal Gdynia upora się z Pogonią Balticą Szczecin 8 marca to będzie mógł pomścić AZS Łączpol. Rywalem zwycięzcy tej pary będzie właśnie Zagłębie. Pierwszy mecz u siebie, drugi w Lubinie.

W drugim półfinale Karm Start z Selgrosem zmierzą się w Elblągu, a następnie w Lublinie.

Finał z udziałem wygranych w półfinałowych dwumeczach ma się odbyć 21 maja.

Typowanie wyników

mecz pucharowy
22.02.2017 godz.19:00
wartość: 2 punkty
Metraco Zagłębie Lubin
35:21
AZS ŁĄCZPOL AWFiS Gdańsk

Jak typowano

1

96%

295 typowań

x

0%

1 typowanie

2

4%

12 typowań



Pozostałe mecze ćwierćfinałowe Pucharu Polski kobiet:
Energa AZS Koszalin - Selgros Lublin 27:28 (15:15)
Kram Start Elbląg - Piotrcovia 34:26 (19:16)
VISTAL GDYNIA - Pogoń Baltica Szczecin (8.03, godz. 18)

Opinie (31) 1 zablokowana

  • Brawo dziewczyny (12)

    Po przyjeździe zgłoście się do prezesa po premię i podwyżkę kontraktów

    • 9 4

    • a kto jest prezesem? bo nie słyszałem o nim nigdy :) (1)

      • 1 5

      • Pan jakiś z wasami

        • 1 3

    • Ale beznadziejny kom... Masz jakis udzial ze taka ironia.?

      • 7 1

    • ale słodzenie w komentarzach (8)

      zawodniczki widać zadowolone
      świetny mecz aż 5 bramek itp.
      jeszcze sobie lajkują nawzajem
      sielanka
      jakie były bojowe zapowiedzi, o walce do końca o awans
      brawo, brawo, brawo
      udana wycieczka
      super wynik

      • 7 3

      • (7)

        A nie zauważyłes ze puściła drugi sklad zeby o 6 miejsce walczyc, że Puchar odpuscila? Widocznie inne piorytety sa w tym roku. Przegraly i to znaczaco ale dlatego ,że graly z bardzo mocnym przeciwnikiem te slabsze, te nieograne, te wracajace po kontuzji podniosla morale tej drużyny ważność każdej zawodniczki.. I tak trzeba slodzic trzeba wspierać trzeba budować wartość ale trzeba byc też oslem piszac takie komentarze jak twoj.

        • 9 2

        • W błędzie jesteś. Wypuściła wszystko czym dysponowała.

          • 2 3

        • (5)

          jak wcześniej pisałem SŁOWA,SŁOWA,Słowa!
          a tu duże gratulacje dla sztabu "opiekuńczego"!
          widzę że teraz się wybiera gdzie kto i o co ma się grać! A gdzie duch sportu,gdzie KIBIC!? Ciekawe czy to w porozumieniu ze sponsorem - nie taniej było oddać walkowera niż fundować taką wycieczkę? FANKA wspierać można jak się widzi profesjonalizm ,a nie wybiórczość ! A o budowie wartości nie pisz, jak się poważnie nie traktuje kibica!
          I zapomnijmy o 6 miejscu - do końca już ZERO punktów, no chyba że Koszalinowi zabiorą walkowerem :) .
          Odniosę się jeszcze do słów żeby nie wchodzić do łóżka zawodniczek!
          Nikt nie chce tego robić ale sprawy prywatne niech robi za prywatne pieniądze! Nikt nie kwestionuje a ja wręcz gratuluję im tego stanu(już to pisałem) ale ciekawe czy takie postępowanie jest dobrze odbierane przez sponsora? Nie zdziwię się jak Firma Łączpol po tym sezonie się wycofa ze sponsoringu! Za co ma płacić? Poziom "szkolny" , brak TV ,7 miejsce - niższe niż w ubiegłym sezonie a nakłady zwiększone - tak myślę!

          • 4 3

          • No tak to zostało przedstawione że zgadzam sie prawie z całą treścią. Skoro pyscila wszystkie ktore miala do dyspizycji to albo te mniej widoczne nie potrafia dobrze wspolpracowac z tymi mocnymi albo mocne byly za slabe. Tez mnie denerwuje ze istnieje ralna szansa na wpadnięcie z szóstki ale dlaczego jechac pi wszystkich i nie wyróżnić tych na ktore sie nie stawialo. Nie maja środka na dzien dzisiejszy. W sprawy lozkowe należy patrzec dwustronnie. I z perspektywy sponsora i zawodnika to trener powinien tak przewidywac sytuacje aby wiedzial ze wspolpracujac z grupa dojrzalych kobiet istnieje duze prawdopodobienstwo zajscia w ciaze. Kobiety to nie facet nawet przy 7 prezerwatywach istnieje szansa ze plemnik przezyje..no widac ze dysponuja zdrowymi chlopami.powinna tak szkolic zespol aby zawsze byl ktos do zastapienia na rownie wysokim poziomie. I bede chwalic i doceniac te ktore na to zasluguja czy to sie komu podova czy nie. Laczpol póki co to nie koscierzyna wiec uwazam ze poziom luceum to duza przesada.. No ale wszystko moze sie zmienic.

            • 3 0

          • (2)

            Dobrze prawisz Grzywka.

            • 2 2

            • (1)

              To nie Grzywka,to J.C

              • 2 1

              • Strasznie to infantylne te wasze- ktokolwiek widział ktokolwiek wie.

                • 1 1

          • A skąd Pan wie, że za sprawy prywatne nie płaci z prywatnych pieniędzy ? Czytał Pan kontrakt ? Wie co tam jest napisane ? Wie Pan jak jest skonstruowana umowa ?

            • 3 0

  • A gdzie Górna? (4)

    Przecież też grała.

    • 1 1

    • (3)

      Moze co Cie to obchodzi.. Bedzie w walce o 6

      • 1 3

      • (2)

        czyli co, jednak też została w domu?

        • 2 1

        • (1)

          nie. kibicowala kolezankom. na szczescie one potrafia sie wspierac w przeciwienstwie do kibicow

          • 4 2

          • To stworzcie sobie koło gospodyń wiejskich i dalej się w tym marazmie wspierajcie. Jak widać jesteście tam tylko dla towarzystwa i gwiazdorzenia.

            • 1 2

  • (2)

    Malgosia Jurczyk. Gratulacje dziewczyno z powrotu.. Bardzo sie ciesze ze po tak długiej. przerwie w koncu jestes.. Pierwszy mecz i jest bramka. Licze na wiecej . Powodzenia przemila dziewczyno

    • 8 1

    • Gosia Jurczyk. No w koncu jestes. Powodzenia czekamy na Ciebie

      • 3 0

    • Gratulacje tez dla malo docenianej Zukowskiej..
      Rzucic tyle bramek i to komu? Mozesz byc dumna. Maliczkireicz oraz Waz to bramkarki z wysokiej polki i to bardzo

      • 9 0

  • (3)

    W końcu pojawiła się Gosia Jurczyk wracaj do formy dziewczyno takich nam trzeba

    • 6 0

    • (2)

      Fajnie, że wróciła, tylko jedną skrzydłową trzeba będzie przekwalifikować, bo mamy teraz trzy po prawej stronie, a tylko jedną po lewej ;).

      • 2 0

      • a to juz problem pani trener

        • 4 0

      • praworecznych dziewczyn jest wiecej wiec pani trener ma w kim wybierac

        • 2 0

  • Co się dzieje z Karolina Siódmiak (3)

    Dlaczego nie grała? Ona to 30-40% wartości drużyny...

    A dziewczyny głowa do góry, nie zawsze się wygrywa. Większość z Was zbiera jeszcze doświadczenie, nie przejmujcie się narzekaczami :)

    • 4 0

    • (2)

      Fajnie jest zbierać i doświadczenie i pensję. A zaangażowanie gdzie? Ktoś na to hobby musi ciężko harować !!!

      • 0 1

      • Fajnie piszesz ale (1)

        Tylko gdzie z budżetem drużyny zbierzesz dużo lepsze zawodniczki? No i jak mają się ogrywać młode?

        Ile młodych zawodniczek jest np. w Lublinie? gdzieś muszą zbierać doświadczenie...

        • 1 0

        • W pierwszej lidze niech pykaja, bo na Superlige to jeszcze duuuuuuuzo za wcześnie.

          • 0 4

  • (1)

    czlowieku ty moze zatrudnij sie w klubie i zacznij kazdej kaledarzyk malzenski prowadzic

    • 1 1

    • Kalendarzyk panieński, bo mężów ro chyba nie maja.

      • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Relacje LIVE

zobacz wszystkie relacje »

Najczęściej czytane