- 1 Kiedy awans Arki? Dobrotka na dłużej (122 opinie)
- 2 O krok od wpisu do Księgi Rekordów Guinnessa (16 opinii)
- 3 Wszyscy siatkarze pożegnani. Został trener (8 opinii)
- 4 Lechia: gratulacje, derby, transfery (139 opinii)
- 5 Gdański hokeista "rozbił" gwiazdy NHL (14 opinii)
- 6 11-letnia ninja podbija świat (2 opinie)
Lechia wraca do współpracy ze Sportfive
Lechia Gdańsk
Lechia wróciła do współpracy ze Sportfive. Niemiecki partner ma szukać dla klubu nowych sponsorów w Polsce i za granicą. To drugie porozumienie między tymi podmiotami. W październiku 2009 roku klub podpisał z tym partnerem umowę na 10 lat, która miała mu przynieść 80 milionów złotych. Jednak współpraca zakończyła się przed czasem, a potem nie brakowało wzajemnych pretensji odnośnie prowizji.
LOTOS MA BYĆ SPONSOREM GŁÓWNYM REPREZENTACJI POLSKI. SPRAWDŹ, CO STANIE SIĘ WÓWCZAS Z UMOWĄ Z LECHIĄ
Jesienią 2009 roku Lechia przekazała Sportfive prawa marketingowe. Z umową wiązano duże nadzieje, gdyż firma nie tylko miała dostarczyć pokaźne dochody do budżetu, ale zapewnić firmy, które zechcą się reklamować nie tylko poprzez klub, ale również stadion na Letnicy.
- Tym razem bardziej szczegółowo określono płaszczyznę współpracy i oczekiwania klubu. Platforma wspólnych działań ma obejmować zadania realizowane z klubem, w ścisłym połączeniu z oczekiwaniami Miasta Gdańska, a także w korzystnej otwartości na współpracę agencji z Operatorem Stadionu - informuje Lechia.
Asekuracja jest wskazana, gdyż poprzednie przedsięwzięcie zakończyło się fiaskiem, a obie strony miały do siebie sporo zastrzeżeń. Wszystko wskazuje na to, że obecna umowa zawiera uregulowania roszczeń, które wynikały z poprzedniego kontraktu. Wówczas Sportfive liczyła na wyższe prowizje niż te, które uznawał klub.
- Nasze rozliczenia z agencją będą ściśle powiązane z osiągniętymi przez nią rezultatami. Będą realne korzyści - będzie kontynuowana współpraca - mówi o nowej umowie Janusz Biesiada, szef marketingu gdańskiego klubu.
SPRAWDŹ, JAKIE KWESTIE REGULOWAŁA UMOWA Z 2009 ROKU
Teraz ma być lepiej choćby dlatego, że projekt ma realizować stały, trzyosobowy zespół w składzie: szef marketingu oraz dwaj przedstawiciele handlowi.
- Wierzymy w potencjał marki oraz regionu i chcielibyśmy przyczynić się do rozwoju Lechii w nadchodzących latach - zapewnia Philipp Hasenbein, dyrektor generalny Sportfive w Europie.
- Sportfive jest marką znaną na całym świecie, w klubach Bundesligi i Premiership działającą już od lat, obecnie coraz lepiej radzi sobie na rynkach Szwecji, Holandii, Turcji, Włoch czy Węgier. W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój Lechii - dodaje Piotr Pietrzak, dyrektor generalny Sportfive Polska, który będzie koordynował realizację projektu w Gdańsku.
Jak informowaliśmy wkrótce przed Lechią może stanąć zadanie znalezienia nowego sponsora strategicznego. Grupa Lotos jest zainteresowana bowiem zdobyciem miana sponsora głównego dla reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Opracowany model biznesowy zakłada realne wsparcie w poszukiwaniu nowych partnerów z bazy, którą Sportfive właściwie już posiada. Współtworzenie polityki marketingu sportowego klubu z podmiotem, który dysponuje niekwestionowanym "know-how", przy jasnym ustaleniu zasad współpracy, może przynieść tylko dobre rezultaty. Celem jest wzmocnienie marki Lechia Gdańsk w Polsce i w Europie oraz rozwój klubu - podkreśla dyrektor Biesiada.
Kluby sportowe
Opinie (69) ponad 20 zablokowanych
-
2014-12-23 06:38
W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój
Zaczną od Westerplatte
- 0 0
-
2014-12-22 13:52
Tusk mógł by szepnąć o Lechii (5)
No ale on nie jest kibicem Lechii i nigdy nie był. Prawda?
- 21 43
-
2014-12-22 20:07
lepiej niech Matoł nie szepcze (1)
bo z Lechii zostanie ch.. d.. i kamieni kupa
- 4 3
-
2014-12-23 06:35
Już zostało
- 2 0
-
2014-12-22 20:06
(1)
Donald jesteś, byłeś i zawsze będziesz kibicem Lechii !!!
- 12 5
-
2014-12-22 20:32
Gościu ty wiesz co piszesz?!!!pewnie należysz do tych co to łykają wszystko co powiedza w TVN!
- 4 9
-
2014-12-22 19:01
Tu panadol niestety nie pomoże,
- 8 1
-
2014-12-23 06:27
Jak Biesiada jest w lechii to wiadomo o co chodzi
Nie dolicza się kasy.
- 5 0
-
2014-12-22 20:14
Piłkarze teraz piją wóde,wiec wy tez nie zawracajcie sobie głów Lechia (1)
- 7 0
-
2014-12-23 04:49
śmieją się z nas że przychodzimy stadami po kilkanaście tysięcy na Bursztynek im kibicować, przyczyniamy się do ich wypłat; a oni olewają swoją pracę , piją i prowadzę taki wygodnicki styl życia
KONIEC Lechii- 2 0
-
2014-12-23 02:36
Dla mnie załamka.
Teraz rezygnuje z Lechii do czasu budowy wszystkiego od początku.
Trzeba przeczekać tych cwaniaczków aż się skończą.- 3 0
-
2014-12-23 00:42
jest ujowo ale stabilnie
- 2 0
-
2014-12-22 13:19
Wesoło się robi :-) (4)
- 76 3
-
2014-12-22 13:48
do napinaczy - nie weim co w tym śmiesznego ,że Lechia podejumuje wspołprace z gigantem (2)
zresztą poprzednia umowa z nimi w ogóle nie była realizowana, wiec mówienie o ponownej współpracy jest na wyrost. Zobaczymy jak sie będziecie napinać na koniec sezonu . Ja od początku wiedziałem ,że runda jesienna będzie kiepska bo etap tworzenia nowego zespołu zawsze jest obarczony błędami.
- 16 22
-
2014-12-23 00:03
co Ty? jak sie robi zakupy, za duzą kase to trza oczekiwac wyników, mysle, że Lechia z maja 2014 była fajna ekipa, a goscie przyszli i wtko zj...li. Efektem tworzenia nowego zespołu bedzie to, że trzeba nowe zakupy wywalic na smietnik i kupic nowych, bo ci graja tragedie, więc sie głupio nie wypowiadaj...
- 3 0
-
2014-12-22 23:20
chyba slalomem gigantem wyprowadzają... co trzeba
- 2 0
-
2014-12-22 13:46
Faktycznie, lepiej niech noszą ten kapelusz ci dumni lechiści :-) miłego noszenia!
- 11 3
-
2014-12-22 23:07
Ludzie wybijcie sobie z głowy Wielką Lechie i Puchary . Odejście Lotosu jest przesądzone więc nasz Hipermarket ze zagranicznym szrotem okazał się niewypałem. Budować wszystko od zera jak w żużlu będzie ciężko ale chyba jesteśmy na to skazani oczywiście nie na taką skalę
- 5 2
-
2014-12-22 21:17
To już było... (1)
To już było skończyło się smrodkiem... Nerwowe ruchy są wyczuwalne po chrząknięciu Lotosu... Powtarzam jeszcze raz lokalny patriotyzm i chłodna ocena (piękna miska jeść nie daje , ale pełna tak). Najlepiej jak LG wspierały by lokalne średnie i małe firmy plus sponsor strategiczny. LG stać na podmiotowość w innym wypadku to tylko narzędzie w rękach geszefciarzy.
p.s. Don życzy wszystkim sympatykom pomorskiej gały zdrowych i radosnych świąt.- 2 2
-
2014-12-22 23:05
tos odkrywca, tak własnie jest. Są mali i jest duzy, czyli Lotos, a duży chyba sie wycofa, więc co piszesz?
- 1 0
-
2014-12-22 22:27
ple ple ple
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.