- 1 Ulewa i tylko 8 biegów na żużlu (61 opinii) LIVE!
- 2 Lechia. Kolejne daty świętowania awansu (66 opinii)
- 3 Jak Arka zastąpi kontuzjowanego Gojnego? (37 opinii)
- 4 Wybrzeże - Polonia. Nowe otwarcie (163 opinie)
- 5 Lechia prawie w ekstraklasie (300 opinii) LIVE!
- 6 IV Liga. Comeback Jaguara, porażka Bałtyku (42 opinie)
Tonący Lotos bez Pedersena
Energa Wybrzeże - żużel
6 grudnia Zespół ds. Licencji postanowił, że "w związku z nieuregulowaniem przez GKS Gwardia Wybrzeże Gdańsk zaległości finansowych wobec zawodników Tomasza Bajerskiego, Roberta Kościechy, Krzysztofa Jabłońskiego, Mirosława Jabłońskiego, Sławomira Dąbrowskiego, Tomasza Chrzanowskiego oraz nadesłaniem nowych dokumentów, ustanowiono nieprzekraczalny termin realizacji spłaty zadłużenia klubu wobec zawodników do dnia 31.12.2005. W przypadku nieuregulowania powyższego zadłużenia, decyzja z dnia 15.11.2005 o warunkowym nadaniu licencji dla klubu na 2006 rok straci ważność."
Gdański klub zadłużenia, które jak się nieoficjalnie przyznaje, wynosi około 80 tysięcy złotych, nie spłacił. Do GKSŻ wypłynęło jedynie pismo o przesunięcie terminu wywiązania się ze zobowiązań do 31 stycznia. Komisja Licencyjna zbierze się w tej sprawie 9 stycznia. Jeśli powie nie, Lotosu nie będzie w ekstralidze!
Jednak nawet walka o utrzymanie miejsca w krajowej elicie zostanie wygrana, to są już niewielkie szanse, aby Lotos skompletował skład na coś więcej niż kolejną batalię o utrzymanie. Z drużyny ubył właśnie ten, który przedłużyć miał kontrakt na przyszły sezon jako pierwszy, gdyż jeszcze przed rozstrzygnięciem ubiegłorocznych baraży. Pedersen wybrał Toruń, korzystając z niefrasobliwości gdańskich działaczy. Zgodnie z przepisami jego nowy kontrakt powinien zostać zarejestrowany w Polskim Związku Motorowym w ciągu siedmiu dni. Skoro Duńczyk nie otrzymał potwierdzenia, że tak się stało, a klub nie wypłaci mu wszystkich pieniędzy, to żużlowiec uznał, że ma wolną rękę i zdecydował się na powrót do Torunia. W Apatorze startował bowiem w 1999 roku.
Ważny kontrakt z Lotosem ma kapitan drużyny. Chrzanowski nie zamierza go podważyć, ale również nie uśmiecha mu się rywalizacja w I lidze. Już postanowił, że jeśli gdańszczanie nie otrzymają licencji, to odejdzie na tzw. mały kontrakt do innego klubu z ekstraligi.
Tak naprawdę obecnie nie ma kto zadbać o interesy gdańskiego żużla. Sponsor strategiczny zwleka z decyzją czy i ile wydatkuje pieniędzy na żużel. Marek Formela został zmuszony do opuszczenia funkcji prezesa, a wybory nowego szefa Gwardii Wybrzeże zaplanowano dopiero na 15 stycznia. Wówczas może być już za późno, jeśli nie na wszystko, to z pewnością na ekstraligę dla Gdańska...
Kluby sportowe
Opinie (48) 3 zablokowane
-
2006-01-03 08:05
ALE JAJA!!!!
- 0 0
-
2006-01-03 08:21
towarzyszom działaczom z tzw korporacji czyli jednemu z wielu przekręcików eseldowskiej mafii dziękujemy...
- 0 0
-
2006-01-03 08:36
Voyzeck
Wejdźcie koniecznie na stronie Interii o żużlu. Znajdziecie tam zdjęcie Holty z prezesem Marmy, przyjrzyjcie się dokładnie co jest w tle.
Daje dużo do myślenia- 0 0
-
2006-01-03 08:38
Voyzeck
A jeszcze link http://zuzel.interia.pl/
- 0 0
-
2006-01-03 08:47
cosmi sie wydaje ze lotosik wdaje sie w mala wojenke z trzebinka
- 0 0
-
2006-01-03 09:27
znawcy
logo lotosu jest dlatego że rafineria jasło jest częścią grupy lotos i nie szukajcie podtekstów
- 0 0
-
2006-01-03 09:57
Do Browar
Główni sponsorzy:
- MARMA Polskie Folie Rzeszów
- DACHOVA
- Lenko
http://www.stal.rzeszow.pl/klub.php
Nie ma tutaj Rafinerii Jasło. Oświć mnie.- 0 0
-
2006-01-03 11:07
Lechia zaprasza LOTOS
LEchia zaprasza LOTOS
- 0 0
-
2006-01-03 11:20
do voyzeck
obejżyj zdjęcie na interia pl z podpisania kontraktu holty pod logo lotosu jest logo rafinerii jasło http://www.grupalotos.pl/firma/grupa_k.html a to jest link pod którym możesz sprawdzić jakie firmy wchodzą w skład grupy lotos pozdro
- 0 0
-
2006-01-03 12:34
Do Browar
Dzięki za link. Ale ta informacja daje jeszcze więcej do myślenia. Skoro GL ma aż 80 procent w Rafienrii Jasło, to wiadomo kto ile ma do powiedzenia. W Reszowie są pieniążki, jest Holta. U nas LOTOS skąpi i nikt nie potrafi się dogadać. To żenujące
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.