- 1 Było ciężko, ale Arka o punkt do lidera (169 opinii) LIVE!
- 2 Lechia: Mocny gong, wielka złość (87 opinii)
- 3 Wybrzeże pewne utrzymania w Superlidze (12 opinii)
- 4 Zmora i przebudzenie w Wybrzeżu (55 opinii)
- 5 Niższe ligi. Rekordowy wynik (42 opinie)
- 6 W Arce plagi egipskie, nóż na gardle Resovii (65 opinii)
Lechia wraca do współpracy ze Sportfive
Lechia Gdańsk
Lechia wróciła do współpracy ze Sportfive. Niemiecki partner ma szukać dla klubu nowych sponsorów w Polsce i za granicą. To drugie porozumienie między tymi podmiotami. W październiku 2009 roku klub podpisał z tym partnerem umowę na 10 lat, która miała mu przynieść 80 milionów złotych. Jednak współpraca zakończyła się przed czasem, a potem nie brakowało wzajemnych pretensji odnośnie prowizji.
LOTOS MA BYĆ SPONSOREM GŁÓWNYM REPREZENTACJI POLSKI. SPRAWDŹ, CO STANIE SIĘ WÓWCZAS Z UMOWĄ Z LECHIĄ
Jesienią 2009 roku Lechia przekazała Sportfive prawa marketingowe. Z umową wiązano duże nadzieje, gdyż firma nie tylko miała dostarczyć pokaźne dochody do budżetu, ale zapewnić firmy, które zechcą się reklamować nie tylko poprzez klub, ale również stadion na Letnicy.
- Tym razem bardziej szczegółowo określono płaszczyznę współpracy i oczekiwania klubu. Platforma wspólnych działań ma obejmować zadania realizowane z klubem, w ścisłym połączeniu z oczekiwaniami Miasta Gdańska, a także w korzystnej otwartości na współpracę agencji z Operatorem Stadionu - informuje Lechia.
Asekuracja jest wskazana, gdyż poprzednie przedsięwzięcie zakończyło się fiaskiem, a obie strony miały do siebie sporo zastrzeżeń. Wszystko wskazuje na to, że obecna umowa zawiera uregulowania roszczeń, które wynikały z poprzedniego kontraktu. Wówczas Sportfive liczyła na wyższe prowizje niż te, które uznawał klub.
- Nasze rozliczenia z agencją będą ściśle powiązane z osiągniętymi przez nią rezultatami. Będą realne korzyści - będzie kontynuowana współpraca - mówi o nowej umowie Janusz Biesiada, szef marketingu gdańskiego klubu.
SPRAWDŹ, JAKIE KWESTIE REGULOWAŁA UMOWA Z 2009 ROKU
Teraz ma być lepiej choćby dlatego, że projekt ma realizować stały, trzyosobowy zespół w składzie: szef marketingu oraz dwaj przedstawiciele handlowi.
- Wierzymy w potencjał marki oraz regionu i chcielibyśmy przyczynić się do rozwoju Lechii w nadchodzących latach - zapewnia Philipp Hasenbein, dyrektor generalny Sportfive w Europie.
- Sportfive jest marką znaną na całym świecie, w klubach Bundesligi i Premiership działającą już od lat, obecnie coraz lepiej radzi sobie na rynkach Szwecji, Holandii, Turcji, Włoch czy Węgier. W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój Lechii - dodaje Piotr Pietrzak, dyrektor generalny Sportfive Polska, który będzie koordynował realizację projektu w Gdańsku.
Jak informowaliśmy wkrótce przed Lechią może stanąć zadanie znalezienia nowego sponsora strategicznego. Grupa Lotos jest zainteresowana bowiem zdobyciem miana sponsora głównego dla reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Opracowany model biznesowy zakłada realne wsparcie w poszukiwaniu nowych partnerów z bazy, którą Sportfive właściwie już posiada. Współtworzenie polityki marketingu sportowego klubu z podmiotem, który dysponuje niekwestionowanym "know-how", przy jasnym ustaleniu zasad współpracy, może przynieść tylko dobre rezultaty. Celem jest wzmocnienie marki Lechia Gdańsk w Polsce i w Europie oraz rozwój klubu - podkreśla dyrektor Biesiada.
Kluby sportowe
Opinie (69) ponad 20 zablokowanych
-
2014-12-22 22:27
ple ple ple
- 2 0
-
2014-12-22 23:07
Ludzie wybijcie sobie z głowy Wielką Lechie i Puchary . Odejście Lotosu jest przesądzone więc nasz Hipermarket ze zagranicznym szrotem okazał się niewypałem. Budować wszystko od zera jak w żużlu będzie ciężko ale chyba jesteśmy na to skazani oczywiście nie na taką skalę
- 5 2
-
2014-12-23 00:42
jest ujowo ale stabilnie
- 2 0
-
2014-12-23 02:36
Dla mnie załamka.
Teraz rezygnuje z Lechii do czasu budowy wszystkiego od początku.
Trzeba przeczekać tych cwaniaczków aż się skończą.- 3 0
-
2014-12-23 06:27
Jak Biesiada jest w lechii to wiadomo o co chodzi
Nie dolicza się kasy.
- 5 0
-
2014-12-23 06:38
W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój
Zaczną od Westerplatte
- 0 0
-
2014-12-23 06:44
ciszej nad ta trumna!!!
- 2 0
-
2014-12-23 06:52
dalsze mydlenie i oszukiwanie wszystkich
Lotos sie wycofuje to cwaniacy chwytaja sie wszystkiego zeby ostatni grosz wyciagnac
- 3 0
-
2014-12-23 07:53
a gdzie puchary? idziemy na majstra haha
- 2 0
-
2014-12-23 08:22
hmm
Czyli LOTOS odchodzi od Lechii? To początek końca...
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.