- 1 Było ciężko, ale Arka o punkt do lidera (157 opinii) LIVE!
- 2 Lechia: Mocny gong, wielka złość (84 opinie)
- 3 Wybrzeże pewne utrzymania w Superlidze (12 opinii)
- 4 Zmora i przebudzenie w Wybrzeżu (54 opinie)
- 5 Niższe ligi. Rekordowy wynik (42 opinie)
- 6 W Arce plagi egipskie, nóż na gardle Resovii (65 opinii)
Lechia wraca do współpracy ze Sportfive
Lechia Gdańsk
Lechia wróciła do współpracy ze Sportfive. Niemiecki partner ma szukać dla klubu nowych sponsorów w Polsce i za granicą. To drugie porozumienie między tymi podmiotami. W październiku 2009 roku klub podpisał z tym partnerem umowę na 10 lat, która miała mu przynieść 80 milionów złotych. Jednak współpraca zakończyła się przed czasem, a potem nie brakowało wzajemnych pretensji odnośnie prowizji.
LOTOS MA BYĆ SPONSOREM GŁÓWNYM REPREZENTACJI POLSKI. SPRAWDŹ, CO STANIE SIĘ WÓWCZAS Z UMOWĄ Z LECHIĄ
Jesienią 2009 roku Lechia przekazała Sportfive prawa marketingowe. Z umową wiązano duże nadzieje, gdyż firma nie tylko miała dostarczyć pokaźne dochody do budżetu, ale zapewnić firmy, które zechcą się reklamować nie tylko poprzez klub, ale również stadion na Letnicy.
- Tym razem bardziej szczegółowo określono płaszczyznę współpracy i oczekiwania klubu. Platforma wspólnych działań ma obejmować zadania realizowane z klubem, w ścisłym połączeniu z oczekiwaniami Miasta Gdańska, a także w korzystnej otwartości na współpracę agencji z Operatorem Stadionu - informuje Lechia.
Asekuracja jest wskazana, gdyż poprzednie przedsięwzięcie zakończyło się fiaskiem, a obie strony miały do siebie sporo zastrzeżeń. Wszystko wskazuje na to, że obecna umowa zawiera uregulowania roszczeń, które wynikały z poprzedniego kontraktu. Wówczas Sportfive liczyła na wyższe prowizje niż te, które uznawał klub.
- Nasze rozliczenia z agencją będą ściśle powiązane z osiągniętymi przez nią rezultatami. Będą realne korzyści - będzie kontynuowana współpraca - mówi o nowej umowie Janusz Biesiada, szef marketingu gdańskiego klubu.
SPRAWDŹ, JAKIE KWESTIE REGULOWAŁA UMOWA Z 2009 ROKU
Teraz ma być lepiej choćby dlatego, że projekt ma realizować stały, trzyosobowy zespół w składzie: szef marketingu oraz dwaj przedstawiciele handlowi.
- Wierzymy w potencjał marki oraz regionu i chcielibyśmy przyczynić się do rozwoju Lechii w nadchodzących latach - zapewnia Philipp Hasenbein, dyrektor generalny Sportfive w Europie.
- Sportfive jest marką znaną na całym świecie, w klubach Bundesligi i Premiership działającą już od lat, obecnie coraz lepiej radzi sobie na rynkach Szwecji, Holandii, Turcji, Włoch czy Węgier. W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój Lechii - dodaje Piotr Pietrzak, dyrektor generalny Sportfive Polska, który będzie koordynował realizację projektu w Gdańsku.
Jak informowaliśmy wkrótce przed Lechią może stanąć zadanie znalezienia nowego sponsora strategicznego. Grupa Lotos jest zainteresowana bowiem zdobyciem miana sponsora głównego dla reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Opracowany model biznesowy zakłada realne wsparcie w poszukiwaniu nowych partnerów z bazy, którą Sportfive właściwie już posiada. Współtworzenie polityki marketingu sportowego klubu z podmiotem, który dysponuje niekwestionowanym "know-how", przy jasnym ustaleniu zasad współpracy, może przynieść tylko dobre rezultaty. Celem jest wzmocnienie marki Lechia Gdańsk w Polsce i w Europie oraz rozwój klubu - podkreśla dyrektor Biesiada.
Kluby sportowe
Opinie (69) ponad 20 zablokowanych
-
2014-12-23 08:54
Lotos (6)
W sumie dlaczego Lotos miałby dalej sponsorować prywatną spółkę?Nie wspomnę że kopacze swoją grą naruszają wizerunek tego sponsora.Paliwo maja dobrej jakości.
Uważam że pierwszym krokiem w celu zaciśnięcia pasa jest powrót na TG.Stadion poniemiecki to i właściciel LG się tam odnajdzie.....- 5 1
-
2014-12-23 11:56
(5)
Chory czy ćpasz jakieś świństwo.
- 0 3
-
2014-12-23 13:17
A co myślisz? (4)
Myślisz że na dłuższą metę da radę pompować miliony w obiekt na który przychodzi kilka tysięcy kibiców?
- 2 1
-
2014-12-23 14:23
(3)
A co myślisz że będą pompować miliony w obiekt na który przychodzi 1700 kibiców.
- 0 1
-
2014-12-23 16:04
Jasne (2)
Mniejsza skala i mniejsze koszty. Nie jesteście w stanie zapełnić nawet 1/3 trybun.A miasto liczy prawie 2 razy więcej mieszkańców niż Gdynia.
- 0 0
-
2014-12-23 16:15
(1)
Z kim ja chce rozmawiać przecież ty jesteś małolat i chcesz się droczyć kto jest lepszy czy większy nie znając prawdziwego zagadnienia tej sprawy: pomyśl 3miasto jest nasze ja ide na Arkę a ty na Lechie i wspólnie zapełniamy stadiony .
- 0 0
-
2014-12-24 09:33
Byłoby fajne
Też tak bym chciał.Ale do póki istnieją ekstremiści i chuligani w dresach blado zielonych lub żółto niebieskich,raczej tego nie doświadczę.
To jeden z głównych powodów niskiej frekwencji na stadionach.- 0 0
-
2014-12-23 12:47
wracamy tam gdzie zawsze na zaplecze
Złodzieje wracają żeby rozebrać do końca nasz klub
- 2 0
-
2014-12-23 17:47
LOTOS ODCHODI DO REPREZENTACJI A W JEGO MIEJSCE SPORTV
- 0 2
-
2014-12-24 00:24
kreca kibicami az milo
czyli dali do zrozumienia ze lotos odchodzi a celem niemieckiego partnera sportfive jest dostanie sie do kasy i w porozumieniu z glownym udzialowcem polozenie Lechi definitywnie.
Ps.jest takie przyslowie ze drugi raz nie wchodzi sie do tej samej rzeki i wspolczuje kibicom bo balon nadmuchali przeogromny i teraz zaczyna z niego przepuszczac powietrze z wszystkich stron- 0 0
-
2014-12-24 08:56
Major Placzyński się melduje
SB pozdrawia
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.