- 1 Adam Mandziara wrócił do władz Lechii (65 opinii)
- 2 Lechia w długach. Spadek je powiększył (129 opinii)
- 3 Król strzelców w Arce po 47 latach (34 opinie)
- 4 Syn Wlazłego może pójść w ślady ojca (1 opinia)
- 5 Właściciele Arki mają wyjaśnić prezydentowi (123 opinie)
- 6 Urodziny, bonus, zniszczony motocykl (60 opinii)
Żużlowcy w nowym składzie na Unię
Zdunek Wybrzeże Gdańsk
- Sprzęgła się psuły, silniki się zacierały, a na dodatek firma kurierska zgubiła mi silnik wart 5,5 tys. euro. Zachowałem jednak spokój i wyszedłem z tego silniejszy - mówi Oskar Fajfer. Żużlowiec Zdunek Wybrzeża w trzech ostatnich spotkaniach ligowych stracił na rywalu zaledwie punkt. Na podtrzymanie znakomitej passy liczy także podczas niedzielnego hitu Nice 1. Ligi Żużlowej w Gdańsku pomiędzy Wybrzeżem a Unią Tarnów. Oskar po raz pierwszy pojedzie w parze z Andersem Thomsenem, gdyż trener Mirosław Kowalik zmienił układ par.
TU KUPISZ BILETY NA MECZ UNIĄ W PRZEDSPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
początek godz. 14:30
UNIA: 1. Peter Ljung, 2. Mikkel Michelsen, 3. Artur Czaja, 4. Artur Mroczka, 5. Kenneth Bjerre, 6. Patryk Rolnicki, 7. zawodnik młodzieżowy
WYBRZEŻE: 9. Oskar Fajfer, 10. Anders Thomsen, 11. Kacper Gomólski, 12. Renat Gafurow, 13. Troy Batchelor, 14. zawodnik młodzieżowy, 15. Dominik Kossakowski
Oskar Fajfer w minionym sezonie był liderem Wybrzeża i z takiego pułapu rozpoczął obecne rozgrywki. Wychowanek Startu Gniezno zaliczył jednak katastrofalny występ w Łodzi (t,d,w), a następnie w Gdańsku przeciwko Wandzie Kraków (1*,d,t,1*). Nie szło mu także indywidualnie, nie awansował do finału Złotego Kasku, ani do półfinału indywidualnych mistrzostw Polski.
- Miałem już wszystkiego dość. Sprzęgła się psuły, silniki się zacierały. Kompletna porażka - mówi nam Fajfer.
SPÓR O GODZINY ROZPOCZĘCIA MECZÓW ŻUŻLOWYCH
Poprawa przyszła w najmniej oczekiwanym momencie. Przed wyjazdowym meczem z Polonią Piła, firma kurierska zgubiła najlepszy silnik żużlowca.
- To był silnik na zaworach tytanowych, wart 5500 euro. Pod koniec minionego sezonu woziłem na nim dwucyfrowe zdobycze. Przesyłka była ubezpieczona, ale nie na dużą kwotę. Mam nadzieję, że odkupią mi ten silnik, bo dla mnie to spora strata - wyjaśnia zawodnik.
Zawodnik

Oskar Fajfer
Średnie oceny w kolejnych meczach sezonu
Fajfer w Pile użył sprzętu drugiego wyboru i... zdobył z bonusem komplet punktów (14+1). Od tego momentu jest praktycznie nie do zatrzymania. Trzy ostatnie mecze w jego wykonaniu to licząc bonusy, 40 na 42 możliwych punktów. Jedynym rywalem, który zdołał go pokonać w 14 kolejnych wyścigach jest Mateusz Szczepaniak, który wyprzedził go w ostatnim wyścigu meczu w Krakowie.
ANDERS THOMSEN ŚCIGA SIĘ, MIMO ZŁAMANYCH PALCÓW
- Można powiedzieć, że odrodziłem się jak feniks z popiołów. Jestem zawodnikiem, który stara się wyciągać lekcje z porażek. Było kilka spotkań, które męczyły mnie sprzętowo. Byłem rozbity, ale zachowałem spokój. Pomagali mi brat, tata, a nawet narzeczona. Podjęliśmy odpowiednie decyzje. Myślę, że problemy są już zażegnane. Na wypadek odpukajmy w niemalowane (śmiech - dop. red.), ale wszystko idzie w dobrym kierunku i oby tak do końca sezonu. Czuję, że ta sytuacja mnie wzmocniła i jestem teraz silniejszy. Szkoda tylko tego zgubionego silnika, bo na pewno przydałby mi się na niedzielny mecz z Unią Tarnów - kończy Oskar.
Typowanie wyników
Jak typowano
89% | 363 typowania | ZDUNEK WYBRZEŻE Gdańsk | |
1% | 2 typowania | REMIS | |
10% | 41 typowań | Grupa Azoty Unia Tarnów |
Kluby sportowe
Opinie (62) 6 zablokowanych
-
2017-06-21 12:24
Chyba jak cebula z błota (1)
wśród smrodu spalin xD
- 3 50
-
2017-06-21 21:00
Jojo
- 1 0
-
2017-06-21 12:37
Oskar !
Wszyscy kibice liczymy na Ciebie w niedziele i trzymamy kciuki za dobry wynik meczu ! Bedzie ciezko !
- 67 2
-
2017-06-21 12:42
(10)
Jednocylindrowy silnik kosztuje 5,5 tys. euro? Czy może ktoś w temacie przybliżyć dlaczego tak drogo? Pytam serio bo się nie znam.
- 4 18
-
2017-06-21 13:04
(3)
Może dlatego że "to był silnik na zaworach tytanowych"? Co może znacznie przedłużyć żywotność silnika. Ale nie jestem pewien.
- 3 0
-
2017-06-21 13:27
Na łączeniu - cyna.
- 3 0
-
2017-06-21 13:48
zwykly silnik to 20 tys, zl
- 4 3
-
2017-06-21 14:35
Liczy się ilość
Gdyby takie silniki produkowano w mln sztuk to pewnie kosztowalby 1 tys. EUR
- 5 0
-
2017-06-21 13:13
(2)
Sam siln)k kosztuje mniej ale po robociemu tunera tyle wlasnie.
- 3 1
-
2017-06-21 15:13
(1)
po robociemu tunera tyle wlasnie
aha, rozumiem- 5 4
-
2017-06-21 16:27
Mam się śmiać? Daj se spokój ze swoimi tanimi uwagami inteligencie.
- 2 2
-
2017-06-22 00:29
Tytan
Tyyyyytaaaan
- 0 0
-
2017-06-23 15:57
to jest f1 na dwóch kołach ,wiec koszta są. na torze nie do pokonania przez inne maszyn ,pojazdy itp.
- 0 0
-
2017-06-23 20:58
Kurierzy
też ludzie i chcą żyć normalnie !!!!!
- 0 0
-
2017-06-21 12:54
Myślałem że piszecie o naszym miszczu
Aureliuszu:-)
- 2 21
-
2017-06-21 12:58
na Tarnów ZZ za Thomsena
- 0 30
-
2017-06-21 13:21
Co na to Bolo?
Czekamy z niecierpliwością :)
- 15 1
-
2017-06-21 13:21
Aureliusz ma silniki z dwa miliony rumunskich leji
- 8 18
-
2017-06-21 15:12
(1)
Kurier zgubił mu silnik, a on odzyskał formę
szkoda ze nie zgubił głowy redaktora, może by pisał składniej- 7 12
-
2017-06-21 15:14
o redaktor dał minusa
- 3 6
-
2017-06-21 15:42
Kto żyw, w niedzielę na mecz!!! (2)
Przyszedł czas zemsty za baraże z 2003r. :)
- 32 2
-
2017-06-21 16:10
Wlasnie robimy sobie na drutach z Jedziesz Zenon.
Powstaje herb Wandy, sia la la la!!!
- 4 6
-
2017-06-21 20:39
Kto nie zywy tez.
- 1 4
-
2017-06-21 16:47
Duńczyk jest liderem GKSu (1)
Lista zawodników DM I Ligi, którzy w następnych 7. meczach swoich drużyn mogą być zastępowani:
Grupa Azoty Unia Tarnów:
Kenneth Bjerre 2,419
Artur Mroczka 2,303
Artur Czaja 2,273
Zdunek Wybrzeże Gdańsk:
Anders Thomsen 2,250
Kacper Gomólski 2,182
Oskar Fajfer 2,129- 6 4
-
2017-06-21 16:50
Niby tak, ale .. :) nie do końca ^^
Anders jeździł mniej razy niż Oskar więc miał mniej okazji do wpadek co jak widać jednemu i drugiemu się przytrafiło, ale Oski te ostatnie mecze to wręcz dominator nie lider
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.