- 1 Z jakimi piłkarzami Lechia na ekstraklasę? (36 opinii)
- 2 Pomocnik Arki: Derby o wygranie ligi (74 opinie)
- 3 Stal - Wybrzeże. Awizowane składy (52 opinie)
- 4 Gedania przegrywa i spada na 11. miejsce w tabeli (3 opinie)
- 5 Kto i jak przyjedzie na derby z Arką? (198 opinii)
- 6 Dylewicz o Treflu przed Śląskiem (2 opinie)
Z Lotosem i Knappem
Energa Wybrzeże - żużel
W związku z podpisanie umowy sponsorskiej Grupa Lotos wydała komunikat, w którym czytamy m.in.:
Gdańskiemu Klubowi Żużlowemu "Wybrzeże" udało się już skompletować bardzo silny trzon zespołu, który stanowić będzie podstawę w walce o awans do ekstraligi. Pozostał lider Krzysztof Jabłoński, do którego dołączyli startujący jeszcze w 2006 r. w gdańskim barwach - uczestnik cyklu Grand Prix Indywidualnych Mistrzostw Świata Duńczyk Bjarne Pedersen i czołowy polski zawodnik Tomasz Chrzanowski.
Grupa LOTOS S.A. kładzie szczególny nacisk na to, aby sponsoring sportowy odbywał się według jednoznacznych, twardo przestrzeganych zasad prawa. Te zasady powinny być wyraźne i łatwe do publicznej oceny oraz merytorycznych analiz. Grupa LOTOS S.A. znana jest jako pionier nowego spojrzenia na sponsoring sportowy w Polsce. Według naszych kryteriów sponsoring jest ważnym elementem misji społecznej odpowiedzialności biznesu, ale musi też być wzorem uczciwości, rzetelności i przestrzegania prawa. Te kryteria spowodowały wypracowanie "nowego otwarcia" w gdańskim żużlu na początku
bieżącego roku i przyjęcie strategii stopniowego awansu do ekstraligi.
Grupa LOTOS S.A. we współpracy z fundacją Zenona Plecha powołała ponadto w tym roku do życia młodzieżową szkołę żużla - Mini Speedway LOTOS Gdańsk. Jej głównym celem jest kompleksowe szkolenie młodych adeptów "czarnego sportu", którzy w przyszłości stworzą solidne zaplecze kadrowe drużyny LOTOS Gdańsk. Szkoła prowadzona jest przez trenerów: Zenona Plecha i Jarosława Olszewskiego. Dzięki wsparciu Grupy LOTOS S.A. w sierpniu tego roku zorganizowano w Gdańsku m.in. turniej drużynowych mistrzostw Polski w mini żużlu.
Kluby sportowe
Opinie (26)
-
2006-12-30 11:05
ktosik
dokladnie.....po 2 wielu kibicow chodzi na lechijke i na speedway w Gdansku,jedynie na co sa czasami zli to ze musza w 1 weekend wydac tyle na bilety....Szampanskiej zabawy...
- 0 0
-
2006-12-30 20:02
co nie zmienia faktu, że na lechię chodzą raczej karki i półgłówki
poza tym polny to prawie jak prezes
niech idzie do vivy dziennikarzyna- 0 0
-
2006-12-30 20:30
spokojnie - czyli .... chłodnym okiem
Kochani!
Mamy żużel !!! I może cieszmy się z tego. Kto dowodził tym klubem. Majonez który zwał sie prezydentem i czerwony Marek F. Obaj panowie do najbardziej uczciwych nie należą.
Maciej Polny jest i nie boję się tego powiedzieć wielkim fanem i wręcz (sorki Maćku) Fanatykiem żuzla. Mógł spokojnie pisać w Dzienniku o swojej ulubionej dyscyplinie. Tymczasem podjął się roli niezwykle trudnej. Stanął na czele nowego klubu.
I co ??
I od razu banda kretynów zaczęła na nim "wieszać psy". Obraźliwe epitety były na porządku dziennym.
Pytam dlaczego ???
Facet robi co może a nie da się ukryć, że ze sklepikiem cioci Zosi któa handluje na straganie pietruszką żużla się nie zrobi. Lotos jest niezbędny. Niestety ta firma to banda dziadków leśnych któa chce ugrać na wszystkim jak najwięcej a tak naprawdę ma żużel w dupie (tak jak i cały sport).
Jednak nie da się ukryć że trzeba lizać im dupy co np Prezes Mieczysław od koszykarek umie świetnie. Prokom .... podobnie. Niestety te firmy to tzw. Mecenasi sportu.
Każdy kibic chciałby aby skład wyglądał np tak:
Tony R.
Tomek Gollob
Greg
Kołodziej
Chrzanik
Kostek
może jeszcze Hampel
i super dwójka juniorów
Ale im trzeba zapłacić.
Dlatego ten skład gwarantuje że walka o awans jest realna.
Mam tylko prośbę
Czy jest taki prezes któego banda dupków pisząca swoje komentarze nie będzie obrażać ?
Ludzie trochę pokory i szacunku- 0 0
-
2006-12-31 12:42
To dobry wybór, ale....
Grzegorz Knapp to 15 zawodnik I ligi z ubiegłego sezonu, więc pozycja wysoka, zaś jego dorobek w barwach Lublina to
biegi - 80
1 miejsca - 27
2 miejsca - 22
3 miejsca - 16
4 miejsca - 9
średnia meczowa - 10,33, więc na 9-10 pkt. w meczu stać go jak najbardziej, na 2 linię GKS - u moim zdaniem więc super zawodnik. Ale my potrzebujemy wg mnie jeszcze jednego naprawdę solidnego zawodnika z wysokiej półki (zagranicznego lub polskiego), a o to będzie niestety ciężko.- 0 0
-
2007-01-02 22:30
do wiśniewski
Gościu co tak liżesz polnemu jak mietek lotosowi? Po co dziennikarzyna opowiadał już w zeszłym sezonie, że ma tylu chetnych sponsorów, że wystarczy na 50% budżetu......tylko że juz nie mogą dać bo za późno. s****a tata. Ma chłoptaś wybujałe ambicje i próbuje z kolesiami zrobić karierę. Jest mierny jak jego kolesie. Więc niech wykaże trochę pokory, ale on - nie my!
- 0 0
-
2007-01-06 01:16
Obiektywnie o Knappie
Grzechu to wg mnie idealny zawodnik jako tzw druga linia w zespole I ligi majacym takie aspiracje jak Lotos! Obserwuje Go od kilku lat, jeszcze za czasow juniorskich w GKMie. Jest co prawda technicznie troche "surowy" , starty tez ma nienajlepsze natomiast ponad wszelka watpliwosc jest jednym z najbardziej walecznych polskich zuzlowcow!! Trzeba mu tylko dac w miare przyzwoita furmanke a na pewno nie odpusci nikomu z zadnym biegu niezaleznie od tego czy to bedzie bieg 15ty decudyjacy o zwyciestwie w meczu czy tez bieg o pietruszke! Pojedzie zarowno na betonie jak i wtedy gdu bedzie o co zaprzec koło a byle dziura nie wysadzi go z siodla- smiem twierdzic ze im trudniejsze warunki na torze tym wiecej on zyskuje gdy inni traca! No i jeden niebagatelny atut- nie pęka kiedy w pierwszym łuku trzeba pojść na łokcie albo przedluzyc prosta! Wielu zuzlowcow juz o tym wie i kiedy wchodzac w luk maja Knappka po małej- wyraźnie odpuszczaja! Jesli znajdzie sie dobry trener ktory wykombinuje cos zeby poprawic mu wyjscie spod kredy i nauczy troche jazdy zespołowej- bedziecie miec z niego pocieche!! Szczegolnej uwadze polecam biegi kiedy trafi na ktoregos ze starszych Rempałow albo na Staszka- emocje gwarantowane, karetka na torze wielce prawdopodobna! ;-)
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.