- 1 Lechia prawie w ekstraklasie (94 opinie) LIVE!
- 2 Lechia musi wygrać i poczekać na awans (99 opinii)
- 3 Arka narzeka. Trener: Sędzia fatalny (49 opinii)
- 4 IV Liga. Comeback Jaguara, porażka Bałtyku (19 opinii)
- 5 Wybrzeże - Polonia. Nowe otwarcie (128 opinii) LIVE!
- 6 Ogniwo bliżej finału. Lider pokonany
Lechia wraca do współpracy ze Sportfive
Lechia Gdańsk
Lechia wróciła do współpracy ze Sportfive. Niemiecki partner ma szukać dla klubu nowych sponsorów w Polsce i za granicą. To drugie porozumienie między tymi podmiotami. W październiku 2009 roku klub podpisał z tym partnerem umowę na 10 lat, która miała mu przynieść 80 milionów złotych. Jednak współpraca zakończyła się przed czasem, a potem nie brakowało wzajemnych pretensji odnośnie prowizji.
LOTOS MA BYĆ SPONSOREM GŁÓWNYM REPREZENTACJI POLSKI. SPRAWDŹ, CO STANIE SIĘ WÓWCZAS Z UMOWĄ Z LECHIĄ
Jesienią 2009 roku Lechia przekazała Sportfive prawa marketingowe. Z umową wiązano duże nadzieje, gdyż firma nie tylko miała dostarczyć pokaźne dochody do budżetu, ale zapewnić firmy, które zechcą się reklamować nie tylko poprzez klub, ale również stadion na Letnicy.
- Tym razem bardziej szczegółowo określono płaszczyznę współpracy i oczekiwania klubu. Platforma wspólnych działań ma obejmować zadania realizowane z klubem, w ścisłym połączeniu z oczekiwaniami Miasta Gdańska, a także w korzystnej otwartości na współpracę agencji z Operatorem Stadionu - informuje Lechia.
Asekuracja jest wskazana, gdyż poprzednie przedsięwzięcie zakończyło się fiaskiem, a obie strony miały do siebie sporo zastrzeżeń. Wszystko wskazuje na to, że obecna umowa zawiera uregulowania roszczeń, które wynikały z poprzedniego kontraktu. Wówczas Sportfive liczyła na wyższe prowizje niż te, które uznawał klub.
- Nasze rozliczenia z agencją będą ściśle powiązane z osiągniętymi przez nią rezultatami. Będą realne korzyści - będzie kontynuowana współpraca - mówi o nowej umowie Janusz Biesiada, szef marketingu gdańskiego klubu.
SPRAWDŹ, JAKIE KWESTIE REGULOWAŁA UMOWA Z 2009 ROKU
Teraz ma być lepiej choćby dlatego, że projekt ma realizować stały, trzyosobowy zespół w składzie: szef marketingu oraz dwaj przedstawiciele handlowi.
- Wierzymy w potencjał marki oraz regionu i chcielibyśmy przyczynić się do rozwoju Lechii w nadchodzących latach - zapewnia Philipp Hasenbein, dyrektor generalny Sportfive w Europie.
- Sportfive jest marką znaną na całym świecie, w klubach Bundesligi i Premiership działającą już od lat, obecnie coraz lepiej radzi sobie na rynkach Szwecji, Holandii, Turcji, Włoch czy Węgier. W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój Lechii - dodaje Piotr Pietrzak, dyrektor generalny Sportfive Polska, który będzie koordynował realizację projektu w Gdańsku.
Jak informowaliśmy wkrótce przed Lechią może stanąć zadanie znalezienia nowego sponsora strategicznego. Grupa Lotos jest zainteresowana bowiem zdobyciem miana sponsora głównego dla reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Opracowany model biznesowy zakłada realne wsparcie w poszukiwaniu nowych partnerów z bazy, którą Sportfive właściwie już posiada. Współtworzenie polityki marketingu sportowego klubu z podmiotem, który dysponuje niekwestionowanym "know-how", przy jasnym ustaleniu zasad współpracy, może przynieść tylko dobre rezultaty. Celem jest wzmocnienie marki Lechia Gdańsk w Polsce i w Europie oraz rozwój klubu - podkreśla dyrektor Biesiada.
Kluby sportowe
Opinie (69) ponad 20 zablokowanych
-
2014-12-22 22:27
ple ple ple
- 2 0
-
2014-12-22 23:07
Ludzie wybijcie sobie z głowy Wielką Lechie i Puchary . Odejście Lotosu jest przesądzone więc nasz Hipermarket ze zagranicznym szrotem okazał się niewypałem. Budować wszystko od zera jak w żużlu będzie ciężko ale chyba jesteśmy na to skazani oczywiście nie na taką skalę
- 5 2
-
2014-12-23 00:42
jest ujowo ale stabilnie
- 2 0
-
2014-12-23 02:36
Dla mnie załamka.
Teraz rezygnuje z Lechii do czasu budowy wszystkiego od początku.
Trzeba przeczekać tych cwaniaczków aż się skończą.- 3 0
-
2014-12-23 06:27
Jak Biesiada jest w lechii to wiadomo o co chodzi
Nie dolicza się kasy.
- 5 0
-
2014-12-23 06:38
W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój
Zaczną od Westerplatte
- 0 0
-
2014-12-23 06:44
ciszej nad ta trumna!!!
- 2 0
-
2014-12-23 06:52
dalsze mydlenie i oszukiwanie wszystkich
Lotos sie wycofuje to cwaniacy chwytaja sie wszystkiego zeby ostatni grosz wyciagnac
- 3 0
-
2014-12-23 07:53
a gdzie puchary? idziemy na majstra haha
- 2 0
-
2014-12-23 08:22
hmm
Czyli LOTOS odchodzi od Lechii? To początek końca...
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.