- 1 Wyniki potrzebne do awansu Arki 12 maja (146 opinii)
- 2 Były skaut Monaco we władzach Lechii (30 opinii)
- 3 Kolejne transfery Wybrzeża (20 opinii)
- 4 Żużel. Wątpliwości kapitana. Kara za DMPJ (199 opinii)
- 5 14. z rzędu mistrzostwo Polski rugbistek (6 opinii)
- 6 Lechia ma gotową drużynę na ekstraklasę (84 opinie)
Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł
Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.
- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.
Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.
- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.
Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.
Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.
Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (96) 6 zablokowanych
-
2015-06-19 17:33
To nie biedronka..
30 sekund reklamy po wiadomościach kosztuje ok 120 000 zł.
Gdańsk zrobił na tej reklamie dobry interes- 8 25
-
2015-06-19 17:34
Kilka takich akcji
i będzie można ogłosić, że stadion zarabia na siebie
- 26 2
-
2015-06-19 17:36
Za niecałe czterysta patoli cała Polska już wie, że Gdańsk leży niedaleko stadionu.
- 31 4
-
2015-06-19 17:57
Nie róbcie z nas...... (1)
A kto oglądał tą promocję? Wg. mnie to przelanie pieniędzy na spółkę w której pracują ludzie godni premii. Dlaczego władza uważa nas za idiotów.
- 33 4
-
2015-06-20 07:15
Bo nimi jesteście skoro ta władza 20 lat przy korycie.
- 5 0
-
2015-06-19 17:57
Dobra promocja nie jest zła
tylko ja szczerze mówiąc nie zauważyłam tej promocji Gdańska podczas meczu :(
- 22 4
-
2015-06-19 18:16
A co by bylo, jakby Gdyniazaproponowala 450 tys.?
- 9 3
-
2015-06-19 18:20
żal, że nie dano zarobić trojmiasto.pl ???
- 8 10
-
2015-06-19 18:34
czyste i bezpieczne plaże oraz bezpieczeństwo turystów powinno reklamować Gdańsk, a nie stadion
- 11 4
-
2015-06-19 18:43
to był mecz reprezentacji, prawa do reklamy sprzedaje PZPN
stadion to sobie może przemycić reklamę w korytarzach, albo na biletach (choć to już po uzgodnieniu z PZPN).
Całość praw do reklamy na meczach reprezentacji ma PZPN, jeśli coś sobie na boku ugrał stadion to raczej była to reklama w słabych miejscach...- 13 1
-
2015-06-19 18:48
ale zaplacili z moich podatkow i wyrazam zgode.
Lechia na mistrza moja druzyna, a komu sie nie podoba ze zaplacili a co laske robia to z Naszych tez moich podatkow. Stadion na medal.
- 3 12
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.