- 1 Lechia zmienia plany na derby Trójmiasta (36 opinii)
- 2 Arka nie złamała regulaminu. Wyjaśniamy (45 opinii)
- 3 Wyniki potrzebne Arce do awansu 12 maja (170 opinii)
- 4 Reprezentacja Polski wraca do Ergo Areny (2 opinie)
- 5 Kasprzak przed IMP: Tytuły przede mną (24 opinie)
- 6 Były skaut Monaco we władzach Lechii (43 opinie)
Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł
Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.
- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.
Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.
- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.
Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.
Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.
Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (96) 6 zablokowanych
-
2015-06-19 18:56
Jak wydali miejskiej spółce to znaczy kolesiom!!!!! Jak budyń i cala reszta z peło lekką ręką wydaje publiczne pieniądze.... aż miłe. To promocja miasta dla kiboli i prymitywnej dyscypliny sportowej ale cóż..... Po co remontować ulice czy chodniki lepsza reklama na stadionie Brawo!!!!
- 15 3
-
2015-06-19 19:09
kto smaruje ten jedzie
Gdzie Rzym a gdzie Krym? Co ma piernik do wiatraka?Parę groszy dla osiedla Osowa w Gdańsku nie można wyrwać z miasta. Rada osiedla dwoi się i troi o jakieś pieniądze dla mieszkańców a tu wyrzuca się bezsensownie w błoto lub z konta na konto. Jestem bardzo niezadowolony z takich bezsensownych niby reklam."Psu to na budę" lepiej by dali.Mamy na klatkach reklamówki z urzędu, ulotki na sztywnym papierze, niby "Budżet Obywatelski na 2016 rok"parę groszy na posianie trawy na osiedlu. Można sobie sprawdzić ile kto dostanie na osiedle http://www.gdansk.pl Generalnie na wszystko brakuje pieniędzy gdzie się ruszysz w urzędzie, a tu taka rozrzutność z dnia na dzień.
- 18 5
-
2015-06-19 19:21
Ciekawe jedzenie
Czy ktoś przeanalizował ze to jedyny mecz reprezentacji Polski w tym roku w naszym kraju, takie drobiazgi jak 37 tys kibiców to juz nie maja znaczenia.
Chcesz mieć dobre wydarzenia jak finał ligi mistrzów to płacisz i tyle w tym temacie.- 4 12
-
2015-06-19 20:02
ma racje Korwin Mikke
Ze Polska w tej Uni stala sie krajem najbardziej przezartym korupcja, pewnie tylko
Ukraina nas wyprzedza- 15 5
-
2015-06-19 20:10
Kasa sie pierze, tak to mi wyglada...
Miasto do miejskiej spolki 390 000 na promocje, za logo na biletach i stadionie? 4,5 mln osob ogladalo relacje? oficjalne dane? czy wydaje sie im, ze tyle ogladalo? z tego co wiem, to malo ludzi akurat ten mecz ogladalo. kasa w piach, prezesi miejskiej spolki pewnie najlepiej na tym wyjda...
- 12 2
-
2015-06-19 20:23
I o to chodzi. Nawet nie istnieje taki biegły sądowy, który
autorytatywnie określi sensowność takiej promocji. A w porównaniu z kosztem reklamy w tv to Pikuś
- 10 0
-
2015-06-19 20:47
To jest Mis na miare naszych mozliwosci,.
Wiesz co my robimy tym misiem? Ale jaja dobrze,ze jest taki portal jak Trojmiasto...Czlowiekowi otwieraja sie oczy ..co robia nasi dobrodzieje z ciezko zapracowanymi podatkami.To i tak dobrze ze nie reklamowka za milion ....Moze to ta sama ekipa rozdaje?
- 16 2
-
2015-06-19 20:58
(1)
Nie widziałam reklamy Gdańska w trakcie meczu
- 13 1
-
2015-06-19 21:00
To reklama podprogowa niewidzialna dla oka.
- 8 1
-
2015-06-19 20:59
Jacy jesteśmy ?
Widać na takie projekty zbywa kasy. Chociaż brak jej na szereg przyziemnych potrzeb !
- 8 0
-
2015-06-19 21:03
Sport&Show&Biznes
Trza było dosypać by Stadion żył i by nie rozliczano zasiedziałego Włodarza za długi pod nadmierne inwestycje.
Wniosek : jak zaczęli szastać to to się kończy- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.