• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł

Maciej Naskręt
19 czerwca 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków. Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków.

Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.



Czy Gdańsk dobrze zrobił promując się podczas meczu?

Gdańsk zapłacił 390 tys. zł za reklamę podczas meczu, który odbył się w miniony wtorek na stadionie w Letnicy.

- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.

Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.

- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.

Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.

Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.

Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (96) 6 zablokowanych

  • Jak wydali miejskiej spółce to znaczy kolesiom!!!!! Jak budyń i cala reszta z peło lekką ręką wydaje publiczne pieniądze.... aż miłe. To promocja miasta dla kiboli i prymitywnej dyscypliny sportowej ale cóż..... Po co remontować ulice czy chodniki lepsza reklama na stadionie Brawo!!!!

    • 15 3

  • kto smaruje ten jedzie

    Gdzie Rzym a gdzie Krym? Co ma piernik do wiatraka?Parę groszy dla osiedla Osowa w Gdańsku nie można wyrwać z miasta. Rada osiedla dwoi się i troi o jakieś pieniądze dla mieszkańców a tu wyrzuca się bezsensownie w błoto lub z konta na konto. Jestem bardzo niezadowolony z takich bezsensownych niby reklam."Psu to na budę" lepiej by dali.Mamy na klatkach reklamówki z urzędu, ulotki na sztywnym papierze, niby "Budżet Obywatelski na 2016 rok"parę groszy na posianie trawy na osiedlu. Można sobie sprawdzić ile kto dostanie na osiedle http://www.gdansk.pl Generalnie na wszystko brakuje pieniędzy gdzie się ruszysz w urzędzie, a tu taka rozrzutność z dnia na dzień.

    • 18 5

  • Ciekawe jedzenie

    Czy ktoś przeanalizował ze to jedyny mecz reprezentacji Polski w tym roku w naszym kraju, takie drobiazgi jak 37 tys kibiców to juz nie maja znaczenia.
    Chcesz mieć dobre wydarzenia jak finał ligi mistrzów to płacisz i tyle w tym temacie.

    • 4 12

  • ma racje Korwin Mikke

    Ze Polska w tej Uni stala sie krajem najbardziej przezartym korupcja, pewnie tylko
    Ukraina nas wyprzedza

    • 15 5

  • Kasa sie pierze, tak to mi wyglada...

    Miasto do miejskiej spolki 390 000 na promocje, za logo na biletach i stadionie? 4,5 mln osob ogladalo relacje? oficjalne dane? czy wydaje sie im, ze tyle ogladalo? z tego co wiem, to malo ludzi akurat ten mecz ogladalo. kasa w piach, prezesi miejskiej spolki pewnie najlepiej na tym wyjda...

    • 12 2

  • I o to chodzi. Nawet nie istnieje taki biegły sądowy, który

    autorytatywnie określi sensowność takiej promocji. A w porównaniu z kosztem reklamy w tv to Pikuś

    • 10 0

  • To jest Mis na miare naszych mozliwosci,.

    Wiesz co my robimy tym misiem? Ale jaja dobrze,ze jest taki portal jak Trojmiasto...Czlowiekowi otwieraja sie oczy ..co robia nasi dobrodzieje z ciezko zapracowanymi podatkami.To i tak dobrze ze nie reklamowka za milion ....Moze to ta sama ekipa rozdaje?

    • 16 2

  • (1)

    Nie widziałam reklamy Gdańska w trakcie meczu

    • 13 1

    • To reklama podprogowa niewidzialna dla oka.

      • 8 1

  • Jacy jesteśmy ?

    Widać na takie projekty zbywa kasy. Chociaż brak jej na szereg przyziemnych potrzeb !

    • 8 0

  • Sport&Show&Biznes

    Trza było dosypać by Stadion żył i by nie rozliczano zasiedziałego Włodarza za długi pod nadmierne inwestycje.
    Wniosek : jak zaczęli szastać to to się kończy

    • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Relacje LIVE

Najczęściej czytane