- 1 Arka narzeka. Trener: Sędzia fatalny (35 opinii)
- 2 Lechia musi wygrać i poczekać na awans (90 opinii) LIVE!
- 3 Wybrzeże - Polonia. Nowe otwarcie (120 opinii) LIVE!
- 4 Arka: remis, kontuzja, czerwona kartka (138 opinii) LIVE!
- 5 IV Liga. Rezerwy Gedanii bez przełamania (2 opinie)
- 6 Festiwal trójek Trefla w play-off (12 opinii) LIVE!
Lechia Gdańsk - GKS Tychy. Awans po wygranej i korzystnym wyniku w Katowicach LIVE!
3 maja 2024
(90 opinii)Nowy sponsor i partner handlowy Lechii
Lechia Gdańsk
Na koszulce meczowej Lechii pojawi się czwarty sponsor. Na lewym rękawku gdańscy piłkarze reklamować będą markę Lyoness. Z tytułu umowy klub zarobi blisko pół miliona rocznie, a ta kwota może być znacznie powiększona, gdy pomogą kibice. Jeśli wejdą oni do przygotowywanego programu lojalnościowego, to jeden procent wydanych przez nich pieniędzy wesprze szkolenie młodych talentów w akademii biało-zielonych.
Z przodu koszulki Lechii jest logo Grupy Lotos, z tyłu, pod numerem - Energi. Na lewym rękawku, na którym dotychczas była tylko reklama miasta Gdańska, wiosna pojawi się Lyoness. To czwarty klub, z którym współpracować będzie ta firma. Już wspiera Rapid Wiedeń, Slavię Praga oraz hokejowy Slovan Bratysława.
- Jesteśmy nie tylko sponsorem, ale i partnerem handlowym klubu. Wkrótce chcemy kibicom Lechii dostarczyć nowy program lojalnościowy. Każdy kibic, robiąc codziennie zakupy, będzie mógł wesprzeć klub, gdyż jeden procent od jego obrotów, przekażemy do klubu. Ponadto kibic będzie miał swoje benefity w postaci od 1 do 5 procent zwrotu poniesionych kosztów. Ten system obejmuje już ponad 5 milionów uczestników w 46 krajach - mówi Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland.
Firma zajmuje się obsługą i rozwojem struktury zakupowej. Osoby, które przystąpią do programu, mogą kupować w sieci partnerów handlowych i częściowo uzyskiwać zwrot wydanych pieniędzy.
Umowa pomiędzy Lechią a Lyoness została zawarta do 31 grudnia 2018 roku. Nieoficjalnie szacuje się, że z tego tytuły klub zarobi do pół miliona rocznie. Oczywiście może zyskać więcej, ale pozostała kwota zależy od zaangażowania w program kibiców.
- W Austrii, gdzie współpracujemy z Rapidem, wydaliśmy kilkadziesiąt tysięcy takich kart. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem działań kibiców Lechii, zarówno crowdfundingowych jak i ich zaangażowania w różne akcje charytatywne. Wspólnie z klubem przygotujemy program dla kibiców, który dodatkowo będzie wspierał rozwój młodych, utalentowanych zawodników Lechii - dodaje prezes Pięta.
Pieniądze, które z tego tytułu napłyną do Lechii, przeznaczone będą dla akademii piłkarskiej klubu. Aby ten system był jak najbardziej efektywny, do niego włączone zostaną wydane do tej pory karty przez klub, w tym te kibica.
- Chcemy by powstała multifunkcjonalna karta, która będzie rozbudowywana wraz z naszym nowym partnerem. Będzie to program lojalnościowy, który Lechia wzbogaci o nowe i atrakcyjne dla fanów biało-zielonych funkcje - deklaruje Tomasz Koprowski, Brand Manager gdańskiego klubu.
Każdy, kto wejdzie w posiadanie karty Lechia Cashback Card, będzie mógł nabywać towary i usługi u partnerów handlowych Lyoness. korzystając jednocześnie z naszego nowego programu lojalnościowego. Rejestracja w programie ma być bezpłatna.
Kluby sportowe
Opinie (92) 3 zablokowane
-
2016-02-09 16:19
ciekawe ;-) piramida kolejna
https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10854
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY LYONESS
UOKiK poszukuje osób, które mogą posiadać informacje o funkcjonowaniu Programu Lojalnościowego Lyoness. Od stycznia 2013 roku Urząd prowadzi postępowanie dotyczące podejrzenia założenia i prowadzenia piramidy przez Lyoness Europe AG w Szwajcarii
Lyoness Europe AG jest organizatorem programu o nazwie Program Lojalnościowy Lyoness, w ramach którego oferuje uczestnikom możliwość otrzymania korzyści materialnych, które są uzależnione od wprowadzenia przez nich innych osób do programu, pod warunkiem uprzedniego wpłacenia przez uczestników Programu zaliczek na zakup bonów lub kart podarunkowych partnerów handlowych Lyoness bądź dokonania zakupów u partnerów handlowych Lyoness. Zdaniem UOKiK, takie działanie może stanowić nieuczciwą praktykę rynkową.
Zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym: nieuczciwą praktyką rynkową jest zakładanie, prowadzenie lub propagowanie systemów promocyjnych typu piramida, w ramach których konsument wykonuje świadczenie w zamian za możliwość otrzymania korzyści materialnych, które są uzależnione przede wszystkim od wprowadzenia innych konsumentów do systemu, a nie od sprzedaży lub konsumpcji produktów.
Na potrzeby prowadzonego postępowania Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prosi osoby, które mogą posiadać informacje w zakresie funkcjonowania Programu Lojalnościowego Lyoness, o ich przekazanie na adres korespondencyjny Urzędu (Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa) z dopiskiem Informacja Lyoness DDK. Gwarantujemy ochronę danych osobowych.
Dodatkowe informacje dla konsumentów:
Departament Polityki Konsumenckiej UOKiK
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 55 60 424
E-mail: ddk@uokik.gov.pl- 42 5
-
2016-02-09 15:50
Niech Lwy Północy wciągną w ten program. Są idealni...hahaha (1)
- 29 3
-
2016-02-09 16:02
twoją starą wciągniemy i będzie zarabiać na klub :)
- 7 15
-
2016-02-09 15:57
Na czoła niech sobie poprzyklejają plastry z > GS SAMOPOMOC CHŁOPSKA
- 16 1
-
2016-02-09 15:52
A jaki wkład włożono do koszulki na tym zdjęciu?
- 13 1
-
2016-02-09 14:12
Ciekawe powiązanie ... w tym samy czasie ... (2)
http://legia.com/aktualnosci/lyoness-oficjalnym-sponsorem-legii-warszawa-50111
- 71 2
-
2016-02-09 14:14
jeszcze Lech w to wszedl (1)
- 18 2
-
2016-02-09 15:35
wpakowali sie w MLM :)
:)
- 12 0
-
2016-02-09 15:16
Lyoness to wałek, piramidka finansowa
hahaha Lyoness to przekręt, kolejna piramidka finansowa, gdzie najpierw trzeba wpłacić sporo kasy a potem werbować kolejnych członków itp itd W sieci jest sporo artykułów opisujących ten proceder. Polecam poczytać. Nie polecam w to wchodzić :P
- 52 6
-
2016-02-09 15:04
piramida do kwadratu
nie dość, że z biletów mandziary i piekarskie sobie prowizje z transferów odpalają, a karty zawodnika leżą w prywatnych funduszach i oficjalnie Lechia ma je spłacić, to teraz jeszcze będa prowizje od naszych zakupów odciągać, z czego połowa trafi do Adasia, a resztę może otrzymują juniorzy. czytaj ich trenerzy
- 28 6
-
2016-02-09 14:33
dobrze wiedzieć (3)
i nie korzystać z usług tej firmy. Na Lotosie nie tankuję moich aut w firmie już od jakiś 5 lat, Energę tez dawno zamieniłem na innego operatora. Choć cały ten Lyoness wygląda na ściemę.
- 31 15
-
2016-02-09 14:58
Jeszcze jak byś zrezygnował z chleba, masła, piwa,papierosów to dopiero było by hallo.
- 8 2
-
2016-02-09 14:44
Śledź? (1)
- 5 10
-
2016-02-09 14:49
ano śledź
poczynania lajonela bardzo uważnie... bo to śmierdząca sprawa
- 14 1
-
2016-02-09 14:57
Śmierdząca sprawa!!!
- 23 6
-
2016-02-09 14:35
Jak dla mnie (1)
Na koszulkach moga reklamowac durex rozi stocznie albo cokolwiek innego BYLE GRALI
- 37 1
-
2016-02-09 14:52
od rozi to Ty się odstosunkuj
- 5 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.