- 1 Czy Arka się pozbiera i awansuje? (295 opinii)
- 2 Czy Lechia zrobi limit w młodzieżowcach? (66 opinii)
- 3 Czy DMPJ zmienią ligowy skład żużlowców? (21 opinii)
- 4 Trefl znów "zdemolował" Śląsk (18 opinii) LIVE!
- 5 Wywiad z nowym trenerem Trefla (10 opinii)
- 6 Bez gdańskich wioseł na IO Paryż 2024 (6 opinii)
Przepisy o młodzieżowcach bez zmian w ekstraklasie. Czy Lechia Gdańsk "zrobi" limit?
21 maja 2024
(66 opinii)Lechia wraca do współpracy ze Sportfive
Lechia Gdańsk
Lechia wróciła do współpracy ze Sportfive. Niemiecki partner ma szukać dla klubu nowych sponsorów w Polsce i za granicą. To drugie porozumienie między tymi podmiotami. W październiku 2009 roku klub podpisał z tym partnerem umowę na 10 lat, która miała mu przynieść 80 milionów złotych. Jednak współpraca zakończyła się przed czasem, a potem nie brakowało wzajemnych pretensji odnośnie prowizji.
LOTOS MA BYĆ SPONSOREM GŁÓWNYM REPREZENTACJI POLSKI. SPRAWDŹ, CO STANIE SIĘ WÓWCZAS Z UMOWĄ Z LECHIĄ
Jesienią 2009 roku Lechia przekazała Sportfive prawa marketingowe. Z umową wiązano duże nadzieje, gdyż firma nie tylko miała dostarczyć pokaźne dochody do budżetu, ale zapewnić firmy, które zechcą się reklamować nie tylko poprzez klub, ale również stadion na Letnicy.
- Tym razem bardziej szczegółowo określono płaszczyznę współpracy i oczekiwania klubu. Platforma wspólnych działań ma obejmować zadania realizowane z klubem, w ścisłym połączeniu z oczekiwaniami Miasta Gdańska, a także w korzystnej otwartości na współpracę agencji z Operatorem Stadionu - informuje Lechia.
Asekuracja jest wskazana, gdyż poprzednie przedsięwzięcie zakończyło się fiaskiem, a obie strony miały do siebie sporo zastrzeżeń. Wszystko wskazuje na to, że obecna umowa zawiera uregulowania roszczeń, które wynikały z poprzedniego kontraktu. Wówczas Sportfive liczyła na wyższe prowizje niż te, które uznawał klub.
- Nasze rozliczenia z agencją będą ściśle powiązane z osiągniętymi przez nią rezultatami. Będą realne korzyści - będzie kontynuowana współpraca - mówi o nowej umowie Janusz Biesiada, szef marketingu gdańskiego klubu.
SPRAWDŹ, JAKIE KWESTIE REGULOWAŁA UMOWA Z 2009 ROKU
Teraz ma być lepiej choćby dlatego, że projekt ma realizować stały, trzyosobowy zespół w składzie: szef marketingu oraz dwaj przedstawiciele handlowi.
- Wierzymy w potencjał marki oraz regionu i chcielibyśmy przyczynić się do rozwoju Lechii w nadchodzących latach - zapewnia Philipp Hasenbein, dyrektor generalny Sportfive w Europie.
- Sportfive jest marką znaną na całym świecie, w klubach Bundesligi i Premiership działającą już od lat, obecnie coraz lepiej radzi sobie na rynkach Szwecji, Holandii, Turcji, Włoch czy Węgier. W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój Lechii - dodaje Piotr Pietrzak, dyrektor generalny Sportfive Polska, który będzie koordynował realizację projektu w Gdańsku.
Jak informowaliśmy wkrótce przed Lechią może stanąć zadanie znalezienia nowego sponsora strategicznego. Grupa Lotos jest zainteresowana bowiem zdobyciem miana sponsora głównego dla reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Opracowany model biznesowy zakłada realne wsparcie w poszukiwaniu nowych partnerów z bazy, którą Sportfive właściwie już posiada. Współtworzenie polityki marketingu sportowego klubu z podmiotem, który dysponuje niekwestionowanym "know-how", przy jasnym ustaleniu zasad współpracy, może przynieść tylko dobre rezultaty. Celem jest wzmocnienie marki Lechia Gdańsk w Polsce i w Europie oraz rozwój klubu - podkreśla dyrektor Biesiada.
Kluby sportowe
Opinie (69) ponad 20 zablokowanych
-
2014-12-23 06:38
W Polsce byliśmy dotąd partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a teraz chcemy zainwestować naszą wiedzę i kontakty w rozwój
Zaczną od Westerplatte
- 0 0
-
2014-12-22 13:52
Tusk mógł by szepnąć o Lechii (5)
No ale on nie jest kibicem Lechii i nigdy nie był. Prawda?
- 21 43
-
2014-12-22 20:07
lepiej niech Matoł nie szepcze (1)
bo z Lechii zostanie ch.. d.. i kamieni kupa
- 4 3
-
2014-12-23 06:35
Już zostało
- 2 0
-
2014-12-22 20:06
(1)
Donald jesteś, byłeś i zawsze będziesz kibicem Lechii !!!
- 12 5
-
2014-12-22 20:32
Gościu ty wiesz co piszesz?!!!pewnie należysz do tych co to łykają wszystko co powiedza w TVN!
- 4 9
-
2014-12-22 19:01
Tu panadol niestety nie pomoże,
- 8 1
-
2014-12-23 06:27
Jak Biesiada jest w lechii to wiadomo o co chodzi
Nie dolicza się kasy.
- 5 0
-
2014-12-22 20:14
Piłkarze teraz piją wóde,wiec wy tez nie zawracajcie sobie głów Lechia (1)
- 7 0
-
2014-12-23 04:49
śmieją się z nas że przychodzimy stadami po kilkanaście tysięcy na Bursztynek im kibicować, przyczyniamy się do ich wypłat; a oni olewają swoją pracę , piją i prowadzę taki wygodnicki styl życia
KONIEC Lechii- 2 0
-
2014-12-23 02:36
Dla mnie załamka.
Teraz rezygnuje z Lechii do czasu budowy wszystkiego od początku.
Trzeba przeczekać tych cwaniaczków aż się skończą.- 3 0
-
2014-12-23 00:42
jest ujowo ale stabilnie
- 2 0
-
2014-12-22 13:19
Wesoło się robi :-) (4)
- 76 3
-
2014-12-22 13:48
do napinaczy - nie weim co w tym śmiesznego ,że Lechia podejumuje wspołprace z gigantem (2)
zresztą poprzednia umowa z nimi w ogóle nie była realizowana, wiec mówienie o ponownej współpracy jest na wyrost. Zobaczymy jak sie będziecie napinać na koniec sezonu . Ja od początku wiedziałem ,że runda jesienna będzie kiepska bo etap tworzenia nowego zespołu zawsze jest obarczony błędami.
- 16 22
-
2014-12-23 00:03
co Ty? jak sie robi zakupy, za duzą kase to trza oczekiwac wyników, mysle, że Lechia z maja 2014 była fajna ekipa, a goscie przyszli i wtko zj...li. Efektem tworzenia nowego zespołu bedzie to, że trzeba nowe zakupy wywalic na smietnik i kupic nowych, bo ci graja tragedie, więc sie głupio nie wypowiadaj...
- 3 0
-
2014-12-22 23:20
chyba slalomem gigantem wyprowadzają... co trzeba
- 2 0
-
2014-12-22 13:46
Faktycznie, lepiej niech noszą ten kapelusz ci dumni lechiści :-) miłego noszenia!
- 11 3
-
2014-12-22 23:07
Ludzie wybijcie sobie z głowy Wielką Lechie i Puchary . Odejście Lotosu jest przesądzone więc nasz Hipermarket ze zagranicznym szrotem okazał się niewypałem. Budować wszystko od zera jak w żużlu będzie ciężko ale chyba jesteśmy na to skazani oczywiście nie na taką skalę
- 5 2
-
2014-12-22 21:17
To już było... (1)
To już było skończyło się smrodkiem... Nerwowe ruchy są wyczuwalne po chrząknięciu Lotosu... Powtarzam jeszcze raz lokalny patriotyzm i chłodna ocena (piękna miska jeść nie daje , ale pełna tak). Najlepiej jak LG wspierały by lokalne średnie i małe firmy plus sponsor strategiczny. LG stać na podmiotowość w innym wypadku to tylko narzędzie w rękach geszefciarzy.
p.s. Don życzy wszystkim sympatykom pomorskiej gały zdrowych i radosnych świąt.- 2 2
-
2014-12-22 23:05
tos odkrywca, tak własnie jest. Są mali i jest duzy, czyli Lotos, a duży chyba sie wycofa, więc co piszesz?
- 1 0
-
2014-12-22 22:27
ple ple ple
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.