- 1 Czubak o Arce: Wygrywać i świętować (29 opinii) LIVE!
- 2 Chłań: Lechia w ekstraklasie jeszcze lepsza (44 opinie)
- 3 Wybrzeże liczy na mocny start z Polonią (42 opinie)
- 4 Święto gimnastyki. Ponad 20 krajów (1 opinia)
- 5 Kapić chce i zasłużył, by zostać w Lechii (61 opinii)
- 6 Arka: odwołanie od kartki, kontuzjowani walczą (51 opinii)
Liroy rozwija nową markę. Konopie i medyczna marihuana w Polsce
LiRoyal to nowa marka produktów konopnych, którą firmuje muzyk, producent muzyczny, przedsiębiorca i polityk - Piotr Liroy-Marzec. Spółka to wspólna inicjatywa Liroya, Patryka Działkowskiego - założyciela spółki GoldGreen, oraz gdańskiego przedsiębiorcy Macieja Sagala. Spółka wyemitowała akcje w ramach emisji crowdfundingowej o wartości 4,5 mln zł. Jak zaznaczają właściciele, nie chodzi tylko o pieniądze. Chcą oni przede wszystkim edukować i pokazywać możliwości lecznicze produktów opartych na konopiach oraz integrować lokalnych producentów. Jak twierdzą, Polska w krótkim czasie może stać się europejskim potentatem w branży konopnej.
Produkty konopne od Liroya
Spółka LiRoyal powstała w maju 2021 roku. Pod marką LiRoyal wprowadzane będą na rynek produkty konopne z wykorzystaniem substancji CBD, CBG, CBN oraz innych. Na początku w ofercie będą olejki, susz, a także jointy. Spółka odpowiedzialna będzie za ich sprzedaż hurtową i detaliczną. Prowadzić będzie także własny sklep internetowy. Początkowo produkty oferowane będą na rynku polskim. W kolejnych krokach planowana jest ekspansja zagraniczna, w tym na rynek niemiecki. Firma Sagala - KingAPP.pl® - odpowiadać będzie za zaplecze IT, w tym rozwój oprogramowania do handlu online i offline oraz ekspansję międzynarodową.
Coraz więcej automatów z suszem konopnym w Trójmieście
- W ramach powstającej właśnie platformy HUBburger.com mamy zamiar integrować polskie firmy działające w branży konopnej, tak aby umożliwiać im wejście na zagraniczne rynki. Mamy wiele firm, które w pojedynkę nie wyjdą poza lokalny rynek. My chcemy stworzyć cały łańcuch producentów i dystrybutorów. W polskiej branży konopnej jest duży potencjał i możemy stać się poważnym graczem na tym rynku - tłumaczy Maciej Sagal.
Emisja akcji spółki LiRoyal
Zainteresowanie akcjami spółki wyraził January Ciszewski, przedsiębiorca, inwestor indywidualny, obecny na polskim rynku kapitałowym od początku jego istnienia. January Ciszewski podpisał list intencyjny ze spółką LiRoyal dotyczący objęcia akcji.
Posłowie z Trójmiasta w zespole ds. legalizacji marihuany
- Pozyskanie tak ważnego inwestora to dla nas gigantyczny krok w przód. To potwierdza, że jesteśmy pewnym, silnym graczem na rynku. Stoi za nami jakość, która wynika z pełnej kontroli procesu produkcji. To gwarantuje, że oferowane przez nas susze, jointy i oleje są najlepszej jakości. Wbrew pozorom w Polsce jest mnóstwo produktów, które nie są najlepsze. My chcemy wyznaczać najwyższe standardy. Mamy jasno wytyczony plan rozwoju. Chcemy rozwinąć się w Polsce, a następnie ruszyć na podbój rynków zagranicznych. Zaczniemy od Niemiec, bo tam jest ogromny potencjał, a następnie chcemy wejść na kolejne rynki europejskie, a później światowe, w tym USA - mówi Piotr Liroy-Marzec, prezes Zarządu, współwłaściciel LiRoyal.
Branża konopna w Polsce
W połowie lipca 2021 r. ruszy sprzedaż produktów marki LiRoyal.
- Pierwsze zamówienia będziemy realizowali 12 lipca. To również data urodzin Piotra Liroya-Marca. Z okazji 50 urodzin zostanie wypuszczona specjalna limitowana seria naszych produktów - mówi Sagal.
Wszystko o konopiach na festiwalu w Stoczni
Spółka nie ogranicza się jednak tylko do sprzedaży internetowej, produkty będą oferowane również w sklepach stacjonarnych HUBburgera, który będzie siecią dystrybucji dla LiRoyala oraz innych produktów konopnych. Z uwagi na pandemię spółka nie planuje obecności w galeriach handlowych. Jednocześnie nie wyklucza pojawienia się kolejnych sklepów stacjonarnych.
- W ramach spółki HUBburger.com mamy w planach otwarcie sieci sklepów stacjonarnych oraz postawienie maszyn vendingowych, w których będzie można dokonać zakupu produktów nie tylko naszej marki. Chcemy też udostępniać produkty innych firm. Rynek konopny jest tak duży, że dla wszystkich starczy miejsca. Nie mówimy więc o konkurencji, a o współpracy dla wspólnego zysku - podsumowuje Sagal.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-06-17 11:37
Ja używam (1)
olejków od Kanaste i mega działa. Lepiej śpię i nie mam wreszcie problemów ze skupieniem. Tutaj muszą troche popracować nad marką bo wygląda to średnio
- 13 27
-
2021-06-18 10:21
focus
"nie mam wreszcie problemów ze skupieniem"- godzinami patrzysz się w jeden punkt? :D
- 4 4
-
2024-03-21 14:55
Marihuana
Marihuana lecznicza jak najbardziej powinna zostać zalegalizowana.Nie ma znaczenia kto to promuje liroy przelecieł chyba wszystkie używki włacznie z twardymi.Ale skoro ktoś musi to firmować niech będzie liroy
.W Sejmie walczył tylko o tę ustawę jak lew.Teraz robi biznes bo nie jest to tania kuracja.- 1 0
-
2021-06-17 13:33
(2)
kolejne specyfiki (placebo) ala Buh piwko Palikoto-Wojewodzkiego. Ja rozumiem ideę i widziałem badania oraz ich efekty np. przy stwardnieniu czy parkinsonie, ale to ciut inna forma niż wciskanie pierdół nastolatkom. Był popyt na e-fajki i każdy g*wniak biega z coraz to większym e-petem, waląc chmury gdzie popadnie. Teraz będą latać z cbd i zażywać
kolejne specyfiki (placebo) ala Buh piwko Palikoto-Wojewodzkiego. Ja rozumiem ideę i widziałem badania oraz ich efekty np. przy stwardnieniu czy parkinsonie, ale to ciut inna forma niż wciskanie pierdół nastolatkom. Był popyt na e-fajki i każdy g*wniak biega z coraz to większym e-petem, waląc chmury gdzie popadnie. Teraz będą latać z cbd i zażywać kilogramy saszetek, tabletek czy olejków byle tylko kopnęło. Ogólnie jestem zdania, że cokolwiek pochodzi z ziemi i nie jest przerabiane jest dla ludzi, ale niestety nie ten produkt nie to społeczeństwo.
- 54 13
-
2021-06-17 16:39
Zgadzam się. Powinni również powrócić do naturalnego składu dawnej coca-cola, a nie jakieś tam chemiczne ubarwienia smakowe.
- 6 1
-
2021-06-17 14:12
Nie to społeczeństwo m.in przez takie banalne i tendencyjne podejście
- 2 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.