- 1 Lechia chce goli do czystego konta (31 opinii) LIVE!
- 2 Ci żużlowcy są na celowniku Wybrzeża (141 opinii)
- 3 Suzuki Arka wygrała na inaugurację (16 opinii)
- 4 Kibice zbierają na oprawę (2 opinie)
- 5 Ludzie z Trójmiasta w sztabie selekcjonera (123 opinie)
- 6 Michalczewski odsłonił swój mural (107 opinii)
PGE Atom pod siatką rozbił Tauron
W niedzielnym starciu PGE Atomu Trefla z Tauronem Banimex MKS nie było wielkich emocji jak w pamiętnych spotkaniach sprzed dwóch czy trzech sezonów. O układzie sił na boisku decydował sopocki blok. Jak funkcjonował na odpowiednim poziomie wówczas zespół Lorenzo Micelliego nie miał problemów z osiąganiem przewagi. Jego skuteczności zabrakło w trzeciej partii, dlatego Atomówki wygrały 3:1 (25:16, 27:25, 22:25, 25:17). MVP spotkania uznano oczywiście środkową, Zuzannę Efimienko.
set 1 | set 2 | set 3 | set 4 | set 5 | wynik | |
---|---|---|---|---|---|---|
PGE ATOM TREFL | 25 | 27 | 22 | 25 | 3 | |
TAURON BANIMEX MKS | 16 | 25 | 25 | 17 | 1 |
Kibice oceniają
Wypowiedzi po meczu




Relacja LIVE
- PGE ATOM TREFL
- TAURON BANIMEX MKS
- 1
- 1
- 2
- 3
- 2
- 4
- 5
- 6
- 3
- 7
- 8
- 4
- 9
- 10
- 5
- 6
- 11
- 7
- 12
- 13
- 8
- 14
- 9
- 15
- 16
- 10
- 17
- 18
- 19
- 11
- 20
- 12
- 21
- 22
- 23
- 13
- 14
- 15
- 24
- 16
- 25
- PGE ATOM TREFL
- TAURON BANIMEX MKS
- 1
- 1
- 2
- 3
- 2
- 4
- 5
- 6
- 3
- 7
- 8
- 4
- 9
- 10
- 5
- 6
- 11
- 7
- 12
- 13
- 8
- 14
- 9
- 15
- 16
- 10
- 17
- 18
- 19
- 11
- 20
- 12
- 21
- 22
- 23
- 13
- 14
- 15
- 24
- 16
- 25
- PGE ATOM TREFL
- TAURON BANIMEX MKS
- 1
- 1
- 2
- 3
- 2
- 4
- 5
- 6
- 3
- 7
- 8
- 4
- 9
- 10
- 5
- 6
- 11
- 7
- 12
- 13
- 8
- 14
- 9
- 15
- 16
- 10
- 17
- 18
- 19
- 11
- 20
- 12
- 21
- 22
- 23
- 13
- 14
- 15
- 24
- 16
- 25
- PGE ATOM TREFL
- TAURON BANIMEX MKS
- 1
- 1
- 2
- 3
- 2
- 4
- 5
- 6
- 3
- 7
- 8
- 4
- 9
- 10
- 5
- 6
- 11
- 7
- 12
- 13
- 8
- 14
- 9
- 15
- 16
- 10
- 17
- 18
- 19
- 11
- 20
- 12
- 21
- 22
- 23
- 13
- 14
- 15
- 24
- 16
- 25
Typowanie wyników
Jak typowano
94% | 395 typowań | PGE ATOM TREFL Sopot | |
6% | 23 typowania | Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza |
Tabela po 8 kolejkach
Drużyny | M | Z | P | Sety | Pkt. | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Chemik Police | 8 | 8 | 0 | 24:5 | 22 |
2 | Polski Cukier Muszynianka | 8 | 7 | 1 | 21:8 | 21 |
3 | PGE ATOM TREFL SOPOT | 8 | 6 | 2 | 20:11 | 17 |
4 | Aluprof Bielsko-Biała | 8 | 4 | 4 | 18:14 | 15 |
5 | Impel Wrocław | 8 | 5 | 3 | 18:15 | 15 |
6 | Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza | 8 | 5 | 3 | 17:12 | 14 |
7 | Budowlani Łódź | 8 | 4 | 4 | 18:20 | 10 |
8 | SK bank Legionovia Legionowo | 8 | 3 | 5 | 12:18 | 8 |
9 | PGNiG Nafta Piła | 8 | 2 | 6 | 12:19 | 7 |
10 | Developres SkyRes Rzeszów | 8 | 2 | 6 | 10:18 | 7 |
11 | KSZO Ostrowiec | 8 | 2 | 6 | 9:20 | 7 |
12 | Pałac Bydgoszcz | 8 | 0 | 8 | 5:24 | 1 |
Wyniki 8 kolejki
- PGE ATOM TREFL Sopot - Polski Cukier Muszynianka 0:3 (22:25, 13:25, 16:25)
- Pałac Bydgoszcz - PGNiG Nafta Piła 1:3 (25:23, 22:25, 21:25, 20:25)
- Impel Wrocław - Budowlani Łódź 3:1 (25:15, 20:25, 25:13, 25:18)
- Chemik Police - SK bank Legionovia Legionowo 3:0 (25:21, 25:7, 25:18)
- Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza - Aluprof Bielsko-Biała 3:2 (25:19, 13:25, 17:25, 25:15, 15:9)
- Developres SkyRes Rzeszów - KSZO Ostrowiec 3:1 (20:25, 25:20, 25:13, 25:22)
Kluby sportowe
Opinie (69) 9 zablokowanych
-
2014-11-09 17:05
Iza gratulacje świetny mecz.
- 21 27
-
2014-11-09 17:10
Super. (1)
Żeby tak Lechia wygrywała.
- 11 2
-
2014-11-09 17:30
Lechia nie ma takiej rozgrywającej jak Atom :)
- 8 11
-
2014-11-09 17:29
Cały zespół zagrał w miarę równo, może bez rewelacji, ale dobrze. I to wystarczyło. (2)
Było trochę przestojów, ale ogólnie mecz na plus. Brawo dziewczyny za kolejne 3 punkty. :)
ps - Iza jak zwykle parę fajnych punktów zdobyła.- 21 19
-
2014-11-09 22:37
Mecz nawet miły dla oka, było trochę emocji i nerwów, lecz z pozytywnym zakończeniem. (1)
Ale jednak to nie ta Dąbrowa co rok albo tym bardziej dwa temu.
Za to nasz skład wygląda fajnie, mamy dobre zmienniczki.
Jak się dziewczyny lepiej zgrają to może i Chemika ogramy.- 15 3
-
2014-11-10 03:54
chemika ogramy na 100 %
- 4 7
-
2014-11-09 19:43
Najważniejsze, trzy punkty dla Atomu (16)
Bardzo dobry mecz Emifienko, Tokarskiej i Zaroślińskiej. Dobry Durajczyk, Leys i Kaczorowskiej (było by b.dobrze gdyby nie momenty "gapiostwa"). Trochę słabiej Cooper. Pozostałe grały krótko lub wcale. O grze I.Bełcik nic nie napiszę, ponieważ to już nudne. O jej grze pisze coraz więcej internautów na portalu Orlen Ligi i w sporej większości negatywnie.
- 26 17
-
2014-11-09 22:28
"Trochę słabiej Cooper"
Oglądałeś mecz ?- 9 13
-
2014-11-09 22:30
rt - rozpędź się i w ścianę, może to coś da
Jakim cudem wygraliśmy, skoro w/g ciebie Iza jest słaba ???
- 15 19
-
2014-11-09 22:32
Mnie się tam gra Izy podobała dziś... Do tego po punktach poszczególnych zawodniczek widać, że dobrze rozłożone siły zostały.
- 15 18
-
2014-11-09 22:37
normalka (9)
a ja napisze ze twoje komenty na temat izy nudne jak zwykle ...tez pisza na portalu orlen ligi ... na dzien dzisiejszy to jedyna polka na tej pozycji ktora gra na dobrym poziomie wlasciwie jedna z dwoch bo kaczmar jest wlasnie ta druga i z tego jestem zadowolony ...przesledz sobie aktualna tabele naszej ligi ...ognelovic,belcik,mloda serbka z muszyny chyba na r nazwisko,hanke,muhlstainova,camberci dla mnie masakra ,pojechalem z pamieci wiec kogos moze jeszcze pominalem ...jedno jest pewne kazdy szkoleniowiec zagraniczny czy tez polski prawie zawsze stawial na belcik gdziekolwiek ona grala (jedyny wyjatek z a.glass ale ona akurat utalentowana juz wtedy byla dzis jest mistrzynia swiata i najlepsza rozgrywajaca )...iza nie gra porywajaco zgadzam sie taki dobry poziom europejski ..zdobywa medale ,czas mija a ona prawie zawsze w finalach mistrzostw polski( 7 z rzedu ) to malo ...od czasu do czasu czytam te komentarze na orlen lidze i smiac mi sie z nich chce przez rozgrywajaca przechodzi kazda pilka wiec najlatwiej znalezc blad i jesli kots mi powie ze ognejovic czy dzisiaj camberci byly lepsze od izy to mi rece opadaja ....bo to jest typowo polskie tzn.j...c swoich ...to chyba zazdrosc , jestem kibicem i iza mnie tez czasami irytuje to normalne ale tak naprawde kalkulujac na chlodno to ta dziewczyna zawsze cos zdobywa raz z dobrym skutkiem raz jest roczarowanie bo ona jak malo kto jest walczakiem poza tym w druzynach gdzie grala do tej pory za nia tesknia ...jednak jak dzis na to patrze i na to co sie dzieje w siatkowce szczegolnie na tej pozycji wole ize z jej wadami
niz jakies wynalazki tureckie,serbskie czy tez wloskie bo atom to polski klub a ize wiaz zdobywa laury mimo wciaz uplywajacego wieku ...a jedyna polska zawodniczka ktora moze jej aktualnie zagrozic w polskiej lidze jest ....kaczmar (wolosz =wlochy)...twoja ulubienica wilk niestety ale nie osiagnela poziomu belcik a mlode nawet nie potrafia wywalczyc miejsca w innych klubach ...poza tym dzis stala sie ciekawa rzecz na boisku w penym momencie po zejsciu amerykanki oprocz leys same polki i zmiany rowniez byly ...polskie kaczmar i miros ...to mi sie bardzo podoba jeszcze jedno po tym co dzis zobaczylem justyna ma marne sznase na gre wszytskie srodkowe zagraly bardzo dobry mecz ...lukasik powinna pomysle o wypozyczeniu... ,zreszta ona jest za niska na srodkowa powinna pomyslec nad zmiana pozycji ale to moja prywatna opinia nie jest za pozno w koncu mloda jest jeszcze ...dzis w siatkowce na srodku trzeba miec wieze...to nieco odbieglo od tematu ..sprawdzalem noty izy te smieszne co mozna stawia tutaj to srednia 2.47 cos w tym stylu to jawna kpina ...cale szczescie ty kolego i innym zazdrosnikom nie decydujecie o skladzie druzyny tylko ludzie ktorzy sie troche znaja bo akurat POLKI mamy najlepsze albo jedne z lepszych bo moglbym wymienic moze z piec nazwisk z calej ligi ...reasumujac ciesze sie ze ta"beznadziejna" iza gra u nas bo przynajmniej z medalu bede sie cieszyl a byc moze z mistrzostwa bo serbska reprezentacja i kilka strszych gwiazdek moze miec problem szczegolnie jakby bylo 5 spotkan...sa do ugryzienia ..ale u nas graja przeciez beznadzieje i miernoty ...trzy ulubienice kibicow z trojmiasta MIROS,BELCIK,ZUZA chyba dobra kolejnosc ...- 16 20
-
2014-11-09 23:47
Popieramy 100 %
Iza gra swoje, najważniejsze że gra równo i poniżej pewnego poziomu nie schodzi. A do tego dokłada dobry blok i grę na siatce, a także świetny serwis. Jest walczakiem i dobrym duchem drużyny.
Pokaż r1950 drugą taką polską rozgrywającą ...- 13 20
-
2014-11-09 23:48
Rozumiem podoba sie Tobie wolne rozegranie okraszone "świeczkami". To jestTwoje prawo. Ja mam jednak swoje zdanie. (5)
Masz prawo do takich upodobań. Przecież nie zabraniam Tobie takich ocen.... Ja ma swoją opinię. Dla mnie najbardziej istotna jest szybkość rozegrania (bez "świeczek") umożliwiająca gubienie bloku. Najbliżej tego z polskich siatkarek jest Skorupa i Wołosz. W OL do gry Ognjenovic Izie sporo brakuje, głównie jakości i szybkości rozegrania. Pod tym względem także Ozge szybciej gra (dzisiaj także). Glass to inna bajka (nr 1 na globie). Izabela Bełcik aktualnie znajduje się na 10 miejscu w klasyfikacji rozgrywających wg OL. Przed nią jest sześć innych Polek! (zapraszam do portalu OL). Widać, zapomniałeś ~goscik, że obecnie piłki rozgrywa się szybko aby zdobyć MP. Wysokie wystawy są zaprzeczeniem szybkiej gry co z pewnością rozumiesz. Sposób gry IB był dobry parę lat wcześniej. Dzisiaj taka gra ogranicza możliwość zdobycia tytułu MP przez Atom trefl Sopot.... I po raz kolejny zapewniam : nie mam nic przeciw Izie Bełcik. Mam natomiast zastrzeżenia do sposobu jej gry jako rozgrywającej. Podobnych uwag jak moje w odniesieniu di IB znajdziesz sporo na portalu Orlen Ligi, nie tylko kibiców Atomu.
- 20 14
-
2014-11-10 10:54
(1)
a który to ten "portal Orlen Ligi" ?
- 1 13
-
2014-11-10 14:20
orlenliga.pl :-)
- 4 1
-
2014-11-10 11:16
najlepszy dowcip Ognjenovic gra szybciej niż Iza. Pomyśl jakim cudem przecież ona ma wystawić do Glinki Brakocevic Malagurski Gajgał demonów szybkości.
Gdybyś chociaż wysilił się i na stop klatkach zobaczył różnice piłek do Klaudii a Leys.- 9 19
-
2014-11-10 16:33
zdanie (1)
jakie wolne rozegranie ...wczoraj bylo wolno ....albo z chemikiem .. wygraly ten mecz zdecydowanie i bezapelacyjnie ...rok temu wspominales ze nie ma srodka w tym zas jest fantastyczny ..teraz mowisz wolno a wczoraj bylo szybciej niz turczynka ktora grala bardzo schematycznie prawe lewe i bez srodka ..owszem iza ma tendencje do upraszczania gry ba twierdze ze wczoraj przyczynila sie do porazki w 3 secie ale mowienie o jej wonym rozegraniu to jawna kpina ...byles na meczu i chyba widziales a moze ogladales polsat i uwagi pana D.lubie goscia bo sporo wie o siatkowce a wydaje mi sie ze jest strasznie niekonsekwentny w tym co mowi jesli jego syn ( mistrz swiata) wystawia do wlazlego 65 pilek do ataku to jego komentarz jest nastepujacy ''brawo trzeba grac do lidera" a jak komentuje mecz orlen ligi np.iza wystawia do zaroslinskiej 70 pilek jego koment" tak nie da sie grac -to nudne iza musi rac bardziej kombinacyjnie... zreszta te same uwagi ma jeszcze do startsevej jak gra do 70 pilek do gamovej a one zdobywaja mistrzostwo swiata2010 no prosze facet zawsze ma cos do zenskiej siatkowki wiec jego uwagi i komenty juz nawet mnie nie irytuja ,nie zwracam uwagi ...chociaz mozna to rozumiec dwuznacznie mianowicie on ma tendencje do krytyki zawodniczek topowych bo nawet wczoraj na zakonczenie meczu wspomnial o chemiku i ognejovic ze gra statycznie, poprawnie ale przewidywalnie ..
posilekujesz sie tutaj statystykami orlen ligi no rozegraniu...przeciez to zalezy od statystyka ile za akcje dostaje rozgrywajaca ..czytalem o tym strsznie zawile i nie swiadczy o niczym ...a glass byla w tej statystyce 6 a dominikanka chyba 14 po perwszej czesci mistrzostw ..co to mowi o rozegraniu a dla mnie te panie byly najlepsze ....wczesniej rowniez napisales o glosach kibicow na portalu orlen ligi no prosze cie wczoraj jak po meczu przyjechalem i zobaczylem te peany na jej czesc warga mi opadla , zaczalem sie smiac do siebie....przeciez ta turczynka miala 4 odgwizdane podwojne a mogla spokojnie jeszcze ze trzy dostac przeciez jak iza ma dwa lub trzy takie zagrania na tym samym portalu jest opluwana traktowana wrecz chamsko i prostacko przez kibicow ktorzy pewnie na meczu nigdy nie byli ...tam juz ja sie nie udzielam bo mentalnosc tamtych wypowiedzi jest katastrofalna i zawsze na nie , opluwanie zawodniczek ...i chwalenie srednich cudzoziemek to normalnosc nabardziej sie dostaje miros,belcik i zuzie ,w chemiku werblinskiej,wroclaw kaczor i pare jeszcze nazwisk bym znalazl ...dla mnie zenada...wiec zagladam tam tylko zobaczyc wyniki i zobaczyc pare wypowiedzi siatkarek....wymieniles tutaj nazwiska skorupa i wolosz ...z asia wolosz sie zgadzam to znaczy jest to zawodniczka na tym samym poziomie co belcik ma zalety jak i wady ....moze byc najlepsza polska rozgrywajaca ale jedno mi dziwi mianowicie zaden z polskich klubow topowych nigdy jej nie chcial w bielsku juz nie chciala grac to o czyms swiadczy rok temu miala grac w sopocie ale jednak trenerzy woleli belcik .. ...liga wloska nie przkonuje mnie a porazka mistrza wloch z atomem w godzinke tylko utwierdza mnie w przekonaniu ze ta liga juz jest slabsza od naszej oczywiscie jeden mecz i awans o niczym nie swiadczy ale od czasu do czasu ogladam wlaczam internet i mecze sa zazwyczaj na poziomie naszej orlen ligi...poziom faluje ale tzw .podworko tez jest...skorupa no prosze cie to jest POLKA ...a przypomina sobie o tym co 4 lata chyba wiadomo z jakich wzgledow olimpiada -stypendia a w razie wywalczenia medalu pensja do konca zycia )a pozniej znika no prosze cie ja jej nie traktuje powaznie ..dla mnie niech ona skonczy z ta komedia bo mnie smieszy ta dziewczyna- 7 12
-
2014-11-11 13:31
"(...)strasznie niekonsekwentny w tym co mowi jesli jego syn ( mistrz swiata) wystawia do wlazlego 65 pilek do ataku to jego komentarz jest nastepujacy ''brawo trzeba grac do lidera" a jak komentuje mecz orlen ligi np.iza wystawia do zaroslinskiej 70 pilek jego koment" tak nie da sie grac -to nudne iza musi rac bardziej kombinacyjnie"
Dokładnie, też go lubię, ale ma swoje fobie pan Wojtek, oj ma.- 4 3
-
2014-11-10 01:04
Popieram. (1)
Rozkład ataku dziś fajnie wyglądał, Iza "dogadywała się" ze środkowymi, dorzuciła kilka punktów od siebie. Ale jak ktoś lubi to zawsze będzie się czepiał.
- 10 16
-
2014-11-10 10:45
r1950 i tak swoje wie
on nawet nie musi oglądać meczu :D- 6 18
-
2014-11-10 10:43
"O jej grze pisze coraz więcej internautów na portalu Orlen Ligi i w sporej większości negatywnie."
Taaa - na pewno masz tam z 15 kont i dyskutujesz sam ze sobą, podobnie jak tu sobie plusy po nocy stawiasz :D
Oj, dziadku, dziadku ....- 8 15
-
2014-11-10 17:03
Sentymentami MP nie zdąbędziemy !
Sentymentami MP nie zdobędziemy. Atom ma mocny skład umożliwiający zdobycie tego tytułu. Jedyny zasadniczy problem to rozegranie, które jest nie zauważalne przez większą części meczu Słusznie mówili komentatorzy w transmisji tv, że Iza Bełcik to wystawiająca ale nie rozgrywająca. Mówili także o zbyt wysokich podaniach na skrzydła To są trafne spostrzeżenia. Ulubione przez Izę świeczki uniemożliwiają optymalnie szybką grę i pozwalają na ustawianie bloków przez przeciwniczki. Taki sposób gry IB ogranicza możliwości wykorzystania potencjału jaki posiada Atom. Powoduje jednocześnie notoryczne zmagania z blokiem przeciwniczek Rozumiem sentyment niektórych kibiców do Izy Bełcik (za jej osiągnięcia w przeszłości), ale sentymentami MP nie zdobędziemy Szkoda, że nie gra w Atomie np. Wołosz czy Frauke. Wówczas to Chemik musiałby się bardziej obawiać Atomu niż Atom Chemika Albo Iza Bełcik przejdzie metamorfozę i zamiast wystawiać wysokie piłki zacznie rozgrywać, a przy okazji wykorzystywać środkowe, albo potrzebna jest zmiana na rozgraniu aby zdobyć MP Lepsza gra Izy Bełcik w meczu z Tauronem to tylko pocieszenie na miarę zwycięstwa w tym meczu. Nie było jednak zmiany sposobu gry, wręcz niezbędnej aby zdobyć MP...
- 17 9
-
2014-11-10 22:33
no nareszcie
- 2 3
-
2014-11-09 20:12
Iza i Zuza...
Brawo! W pierwszym secie mało błędów, ale od drugiego - jak dawniej- już sporo. Zadziwiła mnie współpraca Izy i Zuzy: spotkały się perfekcyjnie (rozegranie- atak) aż pięciokrotnie. Do dzisiejszego meczu trafiało się to bardzo rzadko.
- 12 20
-
2014-11-09 21:36
Był to jeden z lepszych meczów.
Oby tak dalej. ! Ale też sporo było nerwów , jak zwykle z Tauronem.
- 13 13
-
2014-11-09 21:42
Brawo Iza.
- 16 20
-
2014-11-10 10:09
Rozegranie. (3)
Jak można podchodzić bezkrytycznie do rozgrywania przez Panią Izę przecież to reprezentantka kraju, a czasem to żal patrzeć jakie balony wystawia i te kiwki, szkoda że brakuje szybszego rozgrywania i trochę większej kombinatoryki z wykorzystaniem wysokich środkowych. Ogólnie cieszy wygrana ale z takimi przestojami jak w drugim secie to na Chemika trochę za mało. Pozdrawiam i trzymam kciuki.
- 22 12
-
2014-11-10 10:40
"te kiwki" zawsze parę punktów przynoszą (2)
a że czasem jakaś nie wyjdzie - pokaż mi zawodniczkę skuteczną w czym na 100%
"kombinatoryka" (cokolwiek to jest) z wciąż lekko drewnianą Zuzą to nie takie hop-siup ;) , a np. z Cooper często Iza gra szybszą piłką
ale do szybszej piłki przede wszystkim trzeba przyjęcia w punkt, a jak często mamy takie ? Raz na 3, 4 piłki
Iza nie jest ideałem, ale wieszanie na niej psów przy wynikach jakie osiągają zespoły w których gra uważam za lekko śmieszne- 12 18
-
2014-11-10 14:32
(1)
Oglądam sobie powtórkę meczu i już wiem skąd te opinie w komentarzach nt. Izy - ludzie nasłuchali się Drzyzgi, który ma tendencję do mocnej krytyki Izabeli - nie ważne jakby grała czy dobrze/czy źle... Tak ma - ale on ogólnie lubi mocno oceniać rozgrywające/cych. Choć Iza często ma u niego pierwsze miejsce pod tym względem - zawsze się czepia... Ludzie są podatni na takie rzeczy - i nawet podświadomie przyjmują to jako pewnik. Gdyby inaczej gadał - albo w ogóle nie byłoby fonii - a ludzie na trzeźwo obejrzeli spotkanie to na pewno byłoby inaczej. Iza ma swoje wady i zalety - jak każda siatkarka, ale wczoraj zagrała akurat bardzo fajne spotkanie. Nie ma sensu obwiniać Ją o wszelkie zło. Poza tym Iza to taki dobry duszek drużyny, prawdziwa kapitan, która potrafi poprowadzić drużynę do zwycięstwa - i tak jest, bo zawsze gramy o medale.
- 13 18
-
2014-11-10 20:00
A kto to jest Drzyzga?
- 2 8
-
2014-11-10 19:31
Dobry mecz, brawo Iza. Maja też w końcu trochę pograła.
- 10 16
-
2014-11-11 00:05
Walka z r1950 (8)
Rozumiem, że nie którzy postawili sobie za punkt honoru walkę z r1950, ale trzeba spojrzeć jasno. Iza w tym sezonie jest kompletnie bez formy i mimo, że środkowe ma mocniejsze, to wykorzystanie jest ich zerowe. Kompletnie dla mnie nie zrozumiałe jest siedzenie Kaczmar na ławie, mimo, że ona się ze środkowymi dogaduje lepiej. Iza z Zuzą i Mają gra głównie z obiegu, gdy Kaczmar je chętnie uruchamia na środku.
Do tego w tym meczu muszę się zgodzić z r1950 mimo, że zawsze go zwalczałem i się kłóciłem Iza waliła świeczkę za świeczką. Rozumiem, że jest super Polską opcją, ale mamy jeszcze Kaczmar, która właśnie jak wchodzi pokazuje, że grać potrafi.
Kucyk z turyny rozumiem twe peany, bo profil Izy prowadzisz, ale zejdźmy czasem na ziemie i spójrzmy rozsądnie- 20 9
-
2014-11-11 07:59
(5)
Jak można wypisywać takie bzdury, statystyki mówią co innego, najwięcej punktów dla zespołu zdobyła atakująca Zaroślińska - 79 punktów ale jako druga jest środkowa Cooper -77punktów i Iza wcale z nią nie gra 'z obiegu''. Iza jak będzie miała przyjęcie na poziomie 80%,70% a per 50%, tak jak to było na MŚ u naszych chłopaków to będzie można mówić o rozegraniu ale jak się ma przyjęcie 40% a per.14% to się wystawia żeby zdobyć punkty i wygrać mecz. A od ustawiania zespołu jest trener a nie kibice.
- 3 16
-
2014-11-11 10:05
W rankingu rozgrywających Orlen Ligi Iza jest na 10 miejscu. (2)
Komentarz jest więc zbędny.
- 14 2
-
2014-11-11 18:57
Na Plus Lidze są statystyki tam MŚ niejaki Fabian D jest na 18 miejscu
- 3 4
-
2014-11-13 16:22
A rozgrywające z Polic i Bielska nie zmieściły się w 17.
- 2 2
-
2014-11-11 11:30
Heh czytanie ze zrozumieniem się kłania (1)
Nie pisałem ani słowa o Cooper, a o Maji i Zuzie. Z oboma Iza gra tylko z obiegu, a np Kaczmar gra z nimi na środku i robi to częściej. Iza gra z Cooper, ale wystawy dają wiele do życzenia i tylko dzięki wielkich umiejętności Cooper ma ona tyle punktów.
Co do przyjęcia i jakości wystawy proponuję przypomnieć sobie Glass, która z byle g...a potrafiła zagrać szybką piłkę. A Iza najlepiej rozgrywała w 1 sezonie, a potem z sezonu na sezon gorzej, a szkoda bo ją cenie i uważam, że jest jedną z lepszych polek, ale trzeba teraz postawić mocniej na Kaczmar, bo rozgrywa lepiej.- 17 2
-
2014-11-11 13:36
"przypomnieć sobie Glass"
na której prawie wszyscy tu psy wieszali że niby taka gwiazda a w kółko to samo gra.
oj łaska kibica na pstrym koniu jeździ, za to pamięć krótka jest- 6 2
-
2014-11-11 13:21
Skąd się Tobie jakiś profil Izy wziął? Niczego nie prowadzę - ciekawe kto powinien zejść na ziemię w tym przypadku ;-)
Poza tym sprawdź sobie co pisałem po ostatnim meczu Atomu, że chciałbym w szóstce Kaczmar - i nadal tak jest, bo zasługuje na tę szansę. Po prostu w mojej ocenie Iza poradziła sobie w meczu z Dąbrową nie tak tragicznie jak to wszyscy wypisują. Rewelacji nie było, ale bez przesady - skutecznie, bo drużyna wygrała, a mało zabrakło, żeby było 3:0.- 6 4
-
2014-11-11 22:39
" trzeba spojrzeć jasno. Iza w tym sezonie jest kompletnie bez formy i mimo, że środkowe ma mocniejsze, to wykorzystanie jest ich zerowe"
Taaa ... a Cooper swoich 80 czy ile tam punktów zdobyła pewnie zagrywką.- 4 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.