- 1 Blackwell odpowiedzialny za zmiany w Lechii? (35 opinii)
- 2 Arka zmieni bramkarza. Efekt jak rok temu? (62 opinie)
- 3 Lechia przedłużyła kontrakt z ważnym piłkarzem (14 opinii)
- 4 Wybrzeże zaczyna od mistrza (1 opinia)
- 5 Klub piłkarski młodych i dla młodych (7 opinii)
- 6 Trefl z nietypowym początkiem sezonu (1 opinia)
Gdyńskie koszykarki pod nowym szyldem
VBW Gdynia
Gdyńskie koszykarki w sezonie 2013/14 występować będą pod szyldem Riviera. Trzecia zmiana nazwy zespołu w ciągu zaledwie roku to efekt przedłużenia umowy z głównym sponsorem - firmą Mayland Real Estate, która zamierza promować w ten sposób zmienioną nazwę swojej inwestycji.
GDYŃSKI KOSZYKARKI JAKO CENTRUM WZGÓRZE
W nadchodzącym sezonie Mayland Real Estate pozostanie sponsorem głównym drużyny, ale jej nazwa ulegnie zmianie, podobnie jak nazwa galerii Centrum Wzgórze, którą wraz z rozbudową postanowiono przemianować na Centrum Riviera. W przypadku koszykarek zrezygnowano tym razem z członu "Centrum" i w Basket Lidze Kobiet będą grały jako Riviera Gdynia.
- Bardzo się cieszę, że władze firmy Mayland ponownie nam zaufały. Udało nam się dograć wszystkie szczegóły i w nadchodzącym sezonie ponownie będziemy promować gdyńskie Centrum Handlowe należące do spółki. W minionym sezonie dzięki podejmowanym przez nas działaniom nie tylko związanych z pierwszą drużyną i ekstraklasą kobiet, nazwa Centrum Wzgórze przebiła się do opinii publicznej nie tylko w Trójmieście, ale również na arenie ogólnopolskiej. Teraz po decyzji o zmianie nazwy na Riviera mogę zapewnić, że nazwa ta w przeciągu najbliższego sezonu zostanie zapamiętana nie tylko wśród kibiców koszykówki - mówi Prezes Basketball Investments SSA, Mieczysław Krawczyk.
- Jednak nowa umowa to nowe wyzwania. W tym sezonie, musimy działać jeszcze sprawniej, z większą uwagą na szczegóły, w świetle zmiany nazwy gdyńskiego Centrum Handlowego. Mam nadzieję, że nowa nazwa drużyny - Riviera Gdynia będzie także nowym impulsem, który pozwoli nam poprawić wynik sportowy w stosunku do ubiegłego sezonu - dodaje Krawczyk, którego zespół nie miał problemów z uzyskaniem w pierwszym terminie licencji na występy w kobiecej ekstraklasie.
GDYNIANKI Z LICENCJĄ NA GRĘ W BLK
- Cieszymy się, że dotychczasowa współpraca z Basketball Investments SSA będzie kontynuowana również w bieżącym sezonie. Dla nas jest to szczególnie ważne, gdyż budowany przez nas obiekt wkrótce będzie otwarty, zatem przechodzimy do nowego etapu komunikacji z naszymi klientami. Pozostajemy sponsorem tytularnym klubu, jednak wraz z nową nazwą naszego centrum zmianie ulega również nazwa drużyny. Zależy nam na budowaniu rozpoznawalności nowej marki oraz na budowaniu bliskich relacji z mieszkańcami Gdynia i aglomeracji trójmiejskiej. Liczymy, że drużyna koszykarska Riviera Gdynia, rozgrywająca mecze w sąsiedniej hali, będzie istotnym wsparciem w osiągnięciu tego celu. Życzymy klubowi, by pod nową nazwą z powodzeniem kontynuował długą i uwieńczoną wieloma sukcesami historię gdyńskiej koszykówki - twierdzi Maciej Kiełbicki, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate.
Wraz ze zmianą nazwy nastąpiła zmiana oficjalnego logotypu zespołu. Nowe logo gdyńskiej drużyny zachowało swój historyczny kształt, jednak zmianie uległa kolorystyka. Obecna, nawiązuje do nowych barw oraz nazwy Centrum Handlowego oraz Miasta Gdynia.
Kluby sportowe
Opinie (24)
-
2013-08-19 13:47
ale wiocha ;/
- 16 9
-
2013-08-19 13:48
lepsze to jak Centrum Wzgórze albo Renault Zdunek (3)
...ale logo rzeczywiście wieś gra i tańczy
- 19 8
-
2013-08-19 19:12
Co to za drużyna (2)
co zmienia nazwę i logo co kilka miesięcy?
- 2 4
-
2013-08-19 20:48
(1)
To nie drużyna zmienia nazwę tylko ten co wykłada na nią kasę.Jeżeli sponsor będzie się nazywał np.PIPKA i będzie chciał mieć tę nazwę w logo drużyny to tak będzie i drużyna będzie się nazywała:PIPKA np.Kozia Wólka a prezesowi i kibicom tego klubu nic do tego.Takie są teraz reguły gry,ale nie wszyscy mogą lub chcą to zrozumieć.Koszykarki z Gdyni jeśli chodzi o zmianę nazw to mają ich sporo.Zaczynały chyba od Warty Gdynia.Może się mylę,ale w tym momencie jest to mało istotne.Najlepsze wyniki osiągały jako Lotos.Wiadomo bogaty sponsor.Duża kasa to i wyniki lepsze,bo i zawodniczki z wyższej półki.
- 2 2
-
2013-08-19 23:02
Jak Spójnia przeniosła się do Gdyni, to najpierw klub nazywał się Bałtyk.
- 4 0
-
2013-08-19 13:54
ok...
- 2 5
-
2013-08-19 14:01
no coż ...
...ten co płaci to i wymaga ...
- 13 2
-
2013-08-19 14:56
Sport&Show&Biznes
A na kpy to jakby powiedział mój ojczulek 1906r ze Lwowa.
- 2 2
-
2013-08-19 15:16
Za rok Hawaje Gdynia ?
- 12 2
-
2013-08-19 15:16
żenada
brzmi jak agencja hm..
- 16 5
-
2013-08-19 15:26
(1)
logo nie odbiega od poprzednich - sponsor wymaga, to tak musi być.
Riviera Gdynia... czemu nie?- 8 8
-
2013-08-19 16:05
czemu nie? bo jest do d...
Wzgórze Gdynia wiadomo było do jakiej odnieść to dzielnicy w Gdyni. Było przynajmniej po polsku. Obecna riffiera szuka frajera który będzie na to chodzić
- 3 5
-
2013-08-19 15:52
Wg. mnie jest spoko, najważniejsze, że kasa się znalazła i że wystartują ... na Asseco nie ma co liczyć wiec może babki chociaż powalczą ...
- 8 5
-
2013-08-19 16:06
Riviera?
Chyba ta nazwa jest przynależna do innej instytucji i mam nadzieję, że nie przyjmie się dla określenia centrum handlowego .
- 9 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.