Wiadomości

Torus Wybrzeże Gdańsk. Nowe stroje i rekompensata za karnety

Torus Wybrzeże Gdańsk

Torus Wybrzeże Gdańsk. Zobacz nowe stroje piłkarzy ręcznych

Torus Wybrzeże Gdańsk zaprezentował nowe stroje na sezon 2021/22. Partnerem technicznym pozostanie Hummel. Szczypiorniści będą mieli do dyspozycji trzy komplety w klubowych barwach: czerwonym, białym i niebieskim. Ponadto klub poinformował o bezpłatnym przedłużeniu karnetów tym kibicom, którzy kupili abonamenty na poprzednie rozgrywki.



Aktualizacja, 9 czerwca, godz. 14:59
Torus Wybrzeże Gdańsk poinformowało, że wszyscy kibice, którzy kupili karnety na poprzedni sezon, automatycznie uzyskają darmowe ich przedłużenie na kolejne rozgrywki.

W poprzednich wejście na mecze zostało ograniczone przez pandemię koronawirusa. Kibice mogli pojawić się jedynie na ostatnim spotkaniu z Zagłębiem Lubin. Klub zdecydował, że w ramach rekompensaty, dotychczasowe abonamenty będą obowiązywać także w sezonie 2021/22.




Orlen Wisła - Torus Wybrzeże 29:19. Przeczytaj relację z ostatniego meczu w sezonie. Wystaw oceny



Podobnie jak przed rokiem, tak jak i w tym, partnerem technicznym piłkarzy ręcznych została duńska marka Hummel. Przygotowano trzy komplety. Koszulki będą korespondowały z barwami towarzyszącymi klubowi: czerwone, białe i niebieskie.

- Współpracujemy z firmą RS Active, dystrybutorem marki Hummel, od zeszłego sezonu i jest to współpraca niezwykle owocna. Poprzedni projekt strojów został bardzo ciepło przyjęty, nie tylko przez samych zawodników, ale przede wszystkim kibiców. Teraz chcieliśmy zrobić krok naprzód i zgodnie ze strategią marketingową, którą sobie wyznaczyliśmy, zaprojektowaliśmy zupełnie nowe komplety, aby jeszcze bardziej podkreślić pozytywne zmiany, które u nas zachodzą. Byliśmy klubem pionierskim, jeśli chodzi o koszulki treningowe, na których sponsorzy mogli umieszczać swoje logotypy i także teraz chcemy im takie miejsce udostępnić. Nie jest to wciąż popularna praktyka wśród polskich klubów piłki ręcznej, jednak u nas sprawdziła się ona znakomicie - powiedział Krystian Plech, dyrektor ds. marketingu w Torus Wybrzeże.
Ponadto stworzono również zupełnie nowe projekty koszulek rozgrzewkowych oraz treningowych, dzięki którym zawodnicy będą nie tylko mogli wykonywać swoje obowiązki, ale przede wszystkim będą stanowili ważną część spójnego brandingu zespołu.

Tabela końcowa

Piłka ręczna - PGNiG Superliga mężczyzn
M Z Rz Rp P Bramki Pkt.
1 Łomża Vive Kielce
2 Orlen Wisła Płock
3 Azoty Puławy
4 Górnik Zabrze
5 Gwardia Opole
6 Energa Kalisz
7 Chrobry Głogów
8 Sandra Spa Pogoń Szczecin
9 Zagłębie Lubin
10 MMTS Kwidzyn
11 TORUS WYBRZEŻE GDAŃSK
12 Grupa Azoty Tarnów
13 Piotrkowianin Piotrków Tryb.
14 Stal Mielec

Tabela wprowadzona: 2021-06-08

  • baraże o utrzymanie: Piotrkowianin
  • spadek do I ligi: Stal Mielec

Opinie (20) 1 zablokowana

  • Może jednak mniej marketingu i różnych bajerów, a więcej sensownego myślenia nad rozwojem sportowym. koszulki same nie grają, nie zapewnią ligowego sukcesu.

    • 26 4

  • No tak, ale (3)

    Bez marketingu nie ma sponsorów, bez sponsorów nie ma pieniędzy, bez pieniędzy nie ma dobrych zawodników, bez dobrych zawodników nie ma jakości gry, niestety

    • 10 2

    • (2)

      Układ naczyń połączonych!

      • 7 0

      • (1)

        Dokładnie tak!
        System naczyń połączonych:
        marketing, czyli dbanie o wizerunek = sponsor/-rzy = kasa = budżet = dobry i! zmotywowany;) skład = na koniec, dobry wynik ligowy.

        • 4 0

        • najpierw cos zagraj potem marketing

          nikt kupy w złotym papierku sponsorowal nie bedzie

          • 5 0

  • Ufff (8)

    Bałem się że Dulska rozkaże że mają być tęczowe.
    Koszulki ok, a kiedy info o konkretnych wzmocnieniach?
    3,7 mln brutto czyli 3 netto to niezły budżet, a jak za 3 lata ma być 2x więcej to scyzoryki i nafciarze bójcie się

    • 6 11

    • (2)

      Scyzoryki i Nafciarze? Jak sama Łomża wykłada na jeden sezon nasz 3 letni budżet.

      • 9 0

      • 7.5 mln brutto (6 netto) to budżet Arki, jak oni chcą zrobić taki budżet???
        Szejków z Kataru Zdechły zaprosił czy co???

        • 9 0

      • "Jak sama Łomża wykłada na jeden sezon nasz 3 letni budżet."
        A dokładniej browar Van Pur z Rzeszowa, w osobie Pani Jagody Iwańczuk, która powiedziała
        bardzo merytoryczne słowa, a które warto, żeby zapamiętało wielu przedsiębiorców,
        którzy planują sponsoring tej czy innej drużyny, w tej czy innej dyscyplinie.
        "Podczas negocjacji, nowy sponsor tytularny zaproponował, aby w marketingowej nazwie drużyny pozostało VIVE.
        " To jest marka. Nie można jej zniszczyć, dopuścić do jej zniknięcia z dnia na dzień.
        Każda inna nazwa bez VIVE byłaby anonimowa."

        • 3 0

    • Tęczowe dobre że minusujecie? (4)

      Jak kibice tak twardego sportu jak piłka ręczna tak myślą to Dulska ma wygrane wybory w kieszeni

      • 2 2

      • no i o to chodzi

        • 5 0

      • (1)

        A może minusują bo piszesz głupoty o budżecie?

        • 6 2

        • wywiad z prezesem w sf

          • 1 1

      • Minusują bo jesteś tak mierny, że żeby zaistnieć w komentarzu, to musisz do sportu wmieszać politykę. To u kibica nigdy nie przejdzie.

        • 7 0

  • Ładne

    Teraz jeszcze jakby zaczeli cos grac ...bo to co teraz graja to jest popelina

    • 15 0

  • Nowe koszulki super. Nowa jakość. Kiedy jednak info o nowych zawodnikach, którzy mam.taką nadzieję, dadzą nową wymaganą klasą rozrywkową jakość gry?

    • 10 0

  • No w końcu. Papaj i Gądek wzięli się za to co robią najlepiej. Od grania to lepiej z daleka.

    • 7 0

  • Sensacyjna wiadomość.

    Wydaje mi się że pierwsze to skompletować w miarę przyzwoity zespół ludzi walczących w każdym meczu o zwycięstwo.A koszulki .Panowie jak się dobrze gra to mogą być tanie tenisówki i zwykłe koszulki bawełniane z numerami.Myślałem że moda na sprzętowców już się skończyła.

    • 9 0

  • Wstyd!!!!!!!!

    W trampkach za 10 zł powinni grać, a nie chwalić siè ciuszkamipaniusie!!!! Wynikami siè pochwalcie!!!!!!!!!!!!!

    • 10 0

  • Idzie lepsze zdecydowanie

    - Jak wysoki był budżet w sezonie 2020/21?
    - Było to w granicach 3 milionów złotych netto. Nie jest to wielka tajemnica.
    - Optimum na kolejny sezon byłoby powiększenie budżetu do 3,5 miliona?
    - Tak bym tego nie nazwał, mamy bardziej ambitne plany, rozłożone na trzy lata. Pracujemy nad tym, by w tym czasie podwoić budżet...

    • 1 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Terminarz

04.09 (sob) Piotrkowianin TORUS WYBRZEŻE Gdańsk
02.06 (śr) godz.17:00 Orlen Wisła Płock 29:19 TORUS WYBRZEŻE Gdańsk
29.05 (sob) godz.14:00 TORUS WYBRZEŻE Gdańsk 24:28 Zagłębie Lubin
23.05 (nd) godz.18:00 Gwardia Opole 27:18 bez publiczności TORUS WYBRZEŻE Gdańsk
15.05 (sob) godz.18:00 Stal Mielec 26:22 bez publiczności TORUS WYBRZEŻE Gdańsk
09.05 (nd) godz.15:00 TORUS WYBRZEŻE Gdańsk 25:24 bez publiczności MMTS Kwidzyn
25.04 (nd) godz.13:00 Azoty Puławy 30:26 bez publiczności TORUS WYBRZEŻE Gdańsk
18.04 (nd) godz.14:00 TORUS WYBRZEŻE Gdańsk 23:29 bez publiczności Grupa Azoty Tarnów
10.04 (sob) godz.13:00 Chrobry Głogów 32:29 bez publiczności TORUS WYBRZEŻE Gdańsk
01.04 (czw) godz.16:30 TORUS WYBRZEŻE Gdańsk 34:34 karne 4:2 Azoty Puławy

Tabela końcowa

Piłka ręczna - PGNiG Superliga mężczyzn
M Z Rz Rp P Bramki Pkt.
1 Łomża Vive Kielce
2 Orlen Wisła Płock
3 Azoty Puławy
4 Górnik Zabrze
5 Gwardia Opole
6 Energa Kalisz
7 Chrobry Głogów
8 Sandra Spa Pogoń Szczecin
9 Zagłębie Lubin
10 MMTS Kwidzyn
11 TORUS WYBRZEŻE GDAŃSK
12 Grupa Azoty Tarnów
13 Piotrkowianin Piotrków Tryb.
14 Stal Mielec
  • baraże o utrzymanie: Piotrkowianin
  • spadek do I ligi: Stal Mielec

Najbliższe spotkanie

data meczu: 04.09.2021

Piotrkowianin
:
TORUS WYBRZEŻE Gdańsk
mecz ligowy

Najwyżej oceniani

Najlepiej typujący wyniki Wybrzeża

imię i nazwisko typowań pkt. skuteczność
1. Pawel Drzewiecki 25 39 68%
2. Waldemar Niklas 27 35 63%
3. Tomasz Chrostowski 27 35 63%
4. Damian Łupiński 27 35 59.3%
5. Jacek Urbanek 27 35 55.6%

Relacje LIVE

zobacz wszystkie relacje »

Najczęściej czytane