- 1 Lechia fetuje wygranie derbów i 1. Ligi (71 opinii)
- 2 Lechia - Arka 2:1. Bohater Mena (497 opinii) LIVE!
- 3 Arka: Karny ewidentny. Boniek popiera (61 opinii)
- 4 Najgorszy start żużlowców. Czas na alarm? (99 opinii)
- 5 Półmaraton wrócił. Odzyskał zaufanie? (106 opinii)
- 6 Wszystko o derbach Lechia - Arka (164 opinie)
Arka Gdynia rozpoczęła sprzedaż karnetów. Oświadczenie SKGA. Co zrobią kibice?
Arka Gdynia
Arka Gdynia rozpoczęła sprzedaż karnetów oraz podała ceny biletów na sezon 2023/24. Pozostały one na poziomie z poprzednich rozgrywek. Do 3 lipca abonamenty mogą nabywać tylko ci, którzy je posiadali wcześniej. Z tego tytułu przewidziano też zniżki. Po tym terminie ruszy dystrybucja dla wszystkich chętnych. Na klubowy komunikat zareagowało Stowarzyszenie Kibiców Gdyńskiej Arki, podtrzymując oświadczenie z 10 czerwca.
- Arka Gdynia utrzymała ceny karnetów i biletów
- Przedłużający karnety mają taniej
- Arka Gdynia podzieliła sprzedaż karnetów na etapy
- Oświadczenie SKGA podtrzymane
Arka Gdynia utrzymała ceny karnetów i biletów
Marcus kończy grę w Arce Gdynia. Czy ociepli wizerunek klubu w innej roli?
Najtańsze karnety na cały sezon wycenione zostały - odpowiednio - na 325 i 240 zł. Za wydanie abonamentu w formie plastikowej trzeba dopłacić 15 zł.
Ulgowe karnety i wejściówki przysługują osobom:
- do 18. roku życia
- powyżej 65. roku życia
- niepełnosprawnym
Przedłużający karnety mają taniej
Klub zachęca do nabywania karnetów podkreślając, że:
"kupując nowy karnet na cały sezon 2023/2024 dostajesz "gratis" minimum 4 spotkania ligowe oraz wszystkie mecze Pucharu Polski rozgrywane w Gdyni, otrzymujesz 15% zniżki w Oficjalnym sklepie klubowym na stadionie"
Arka Gdynia dokonała dużych zmian kadrowych. Po 5 zwolnionych oraz zatrudnionych
Jeszcze większe korzyści otrzymają ci, którzy przedłużą posiadany dotychczas karnet. Poza tym, że mają pierwszeństwo w zakupie abonamentu, zapłacą za niego mniej. Arka wyliczyła, że w ich przypadku będzie to już oszczędność nie 4 a 6 meczów w porównaniu z tym, jeśli na każdy kupowałoby się oddzielną wejściówkę.
Pozostając przy najtańszym karnecie to przedłużający abonament normalny otrzymają 50 zł, a ulgowy - 35 zł zniżki.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Mieszkania za co najmniej milion złotych w Trójmieście
Arka Gdynia podzieliła sprzedaż karnetów na etapy
Sprzedaż karnetów podzielona została na trzy następujące etapy:
- ETAP
od 21.06.2023 r. od godz. 10:00 do 29.06.2023 do godz. 10:00
możliwość zakupu karnetów w cenie prolongaty, z zachowaniem rezerwacji z sezonu 2022/2023 - ETAP
29.06.2023 r. od godz. 10:01 do 03.07.2023 do godz. 10:00.
możliwość zakupu karnetów w cenie prolongaty, wybór nowego miejsca dla karnetowiczów z sezonu 2022/2023 - ETAP
od 03.07.2023 r. od godz. 10:01
możliwość zakup karnetów dla wszystkich kibiców - cennik karnetów bez prolongaty, karnetowicze z sezonu 2022/2023 nadal mogą zakupić karnet w cenie prolongaty
Tereny miasta pod ośrodek piłkarski. Arka Gdynia na budowę może uzyskać 15 mln zł. Weź udział w ankiecie
Jednocześnie klub poinformował, że nie wszystkie sektory od razu będą dostępne dla kibiców. Trybuna GOSiR oraz sektory H18, A1, J23 pozostaną zamknięte i wyłączone ze sprzedaży karnetów. Te miejsca będą udostępniane tylko na mecze, które będą cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wówczas na te trybuny ogłaszana będzie sprzedaż biletów.
Oświadczenie SKGA podtrzymane
W ślad za komunikatem Arki Gdynia o rozpoczęciu sprzedaży karnetów ukazało się stanowisko Stowarzyszenia Kibiców Gdyńskiej Arki. Potrzymano w nim główne tezy z oświadczenia wydanego 10 czerwca.
Gdynia wstrzymuje finansowanie Arki "do czasu zakończenia sporu"
Wówczas zwrócono się o konkretne działania zarówno do kibiców jak i władz miasta. M.in. w reakcji na to doszło do wstrzymania finansowania klubu do czasu zakończenia toczonych obecnie sporów. Natomiast apel stowarzyszenia do kibiców dotyczy m.in. karnetów.
Przeczytaj oświadczenie SKGA z 10 czerwca
"Przypominamy oficjalne stanowisko Stowarzyszenia Kibiców Gdyńskiej Arki, na mocy którego w ramach protestu przeciwko działaniom Kołakowskich wstrzymujemy się z zakupem karnetów i biletów oraz dokonywaniem zakupów w sklepie klubowym" - przypomniano obecnie.
(...)musimy wykazać się jednością i solidarnością. Po naszej stronie leży odpowiedzialność za losy Arki w przyszłości. Dlatego całe środowisko musi mówić jednym głosem i konsekwentnie pracować na rzecz przywrócenia w Gdyni normalności - dodano w komunikacie, którego pełną treść przeczytasz na arkowcy.pl.
Kluby sportowe
Opinie (162) 5 zablokowanych
-
2023-06-21 10:23
Opinia wyróżniona
Wolałbym zmianę właścicieli (13)
Ale bojkot nic nie da.
A ja chodzę na Arkę 25 lat i jakoś sobie nie wyobrażam że jest dzień meczowy i nie idę
To już rutyna.- 28 199
-
2023-06-26 14:37
A ja wyobrażam sobie.
Ja chodziłem na Arkę od 1971 roku czyli 52 lata i niestety, dla dobra Arki na razie nie będę chodził. Arka Kołakowskich to nie jest moja Arka.
- 1 0
-
2023-06-23 10:10
Tak samo jak nic nie dał poprzedni bojkot?
Chcesz to finansuj ten sabotaż kołaków. Tylko potem nie próbuj się podpinać pod tych co protestowali, bo po poprzednim bojkocie ci co na górkę pluli, to wielce się przytulali. Ale ludzie pamiętają.
- 1 0
-
2023-06-22 08:43
musisz miec smutne i proste zycie, naprawde chodzisz na jakaiekolwiek mecze ?
- 0 2
-
2023-06-22 05:47
To zmień
Rutynę
- 2 2
-
2023-06-21 16:25
Bojkot
W 2012 roku dał po trzech latach był awans i rok później puchar
- 4 4
-
2023-06-21 11:07
Kibole nie maja nic do gadania (3)
Czy nie widzicie że w Gdynia od czasu zabrania Ejsmonda kibice nie mają nic do gadania? Sorry że włożę kij w mrowisko ale jak w Gdański wpuścili nie ta ochronę co trzeba na stadion to kibole zrobili porządek. Nie ważne, że europejskie puchary. Postawili na swoim. W Gdyni są owieczki dlatego tak Gdańsk Arką pomiata. Przykre ale prawdziwe. W Gdyni
Czy nie widzicie że w Gdynia od czasu zabrania Ejsmonda kibice nie mają nic do gadania? Sorry że włożę kij w mrowisko ale jak w Gdański wpuścili nie ta ochronę co trzeba na stadion to kibole zrobili porządek. Nie ważne, że europejskie puchary. Postawili na swoim. W Gdyni są owieczki dlatego tak Gdańsk Arką pomiata. Przykre ale prawdziwe. W Gdyni psy szczekają a karawana jedzie dalej. Taka prawda.
Kibice i tak będą kupowali bilety i chodzili na Arkę a SKGA nie ma żadnej mocy sprawczej. Kibice chcą igrzysk i Kołaki im to dają. A kibole protestujący teraz są a za chwile ich nie będzie bo choć głośno krzyczą to nic tak naprawdę nie mają do gadania. Robicie duży szum jak na meczu ale nie macie na nic wpływu. Wydaje się Wam, że dużo możecie ale jedyne co możecie to burzyć się i to Kołaki zdecydują a nie Wy co będzie dalej z Arką i w jakim dalej pójdzie klub kierunku.
Kibice i tak mimo protestu będą chodzić na mecze i Kołaki o tym wiedzą.- 16 31
-
2023-06-21 18:05
No no. Pogonili Mandziare nie?:)
- 6 1
-
2023-06-21 15:53
Bredzisz
- 0 5
-
2023-06-21 15:16
Ciekawe rzeczy piszesz. Najwyraźniej jeszcze wąsy Ci nie rosnął i zaponiałeś jak za długi klub z Gdańska oddał swoje wszystkie nieruchomości. Zapomniałeś jak chwile wcześniej sprzedał swoją tożsamość by grać na innych licencjach. Pamiętam jak wtedy te miliony wiernych tejże drużynie nic nie zrobiło.
Zostaw moją Arkę w spokoju i zajmi się komentowaniem tego co się dzieje od kiedy Adam M. rozpoczął proces degradacji gdańskiego klubu.- 18 6
-
2023-06-21 10:53
TAG (1)
To sobie wobraź. Podobno mało wyobraźni mają głupie osoby
- 16 7
-
2023-06-21 12:25
Jeżeli prawdą jest że Kołakowscy płacą Midakom mniej jeżeli Arka nie gra w Ekstraklasie to nie warto tych meczów oglądać.
- 24 5
-
2023-06-21 10:29
(1)
Jak chodzisz bo to rutyna to przerzuć się na Bałtyk !!!!!!
- 43 19
-
2023-06-21 23:33
Ja chodzę na mecze! , na Bałtyk też chętnie chodze jak mam czas,więc synku nie pisz mi co mam robić,bo nie wiesz o czym piszesz.Na Arkę pewnie zacząłeś chodzić jak był awans do e klapy!
- 9 6
-
2023-06-21 10:52
Opinia wyróżniona
Z przykrością, po raz pierwszy od 17 lat nie kupie karnetu! (8)
Nikt w Gdyni nie chce stylu zarzadzania Kołakowskich i pana Jarka z tylnego fotela z jego agencją menadzerska
- 165 17
-
2023-06-21 14:13
NIkt nie bedzie płakał jak nie kupisz (1)
Stawiam że i tak skończy się na tym, że wszyscy co mają kupią. To taka zagrywka. Chce się ktoś założyć?
- 2 17
-
2023-06-21 21:09
Antek nie świruj
- 5 1
-
2023-06-21 12:35
"Słup" pana Jarka robi co może by Arka nie grała w Ekstraklasie a Tata zapłacił mniej za kupno Arki. (5)
A najpierw doprowadził w 2020 roku do spadku.
- 16 2
-
2023-06-21 14:07
Gdyby mieli kasę z ekstra... (1)
To by ich spłacili w jeden sezon .
- 7 1
-
2023-06-21 17:15
Nie mieli niestety na zakup dlatego wpisali do umowy że jak spadną koszt będzie mniejszy.
Po przerwie Covidowej przez ostatnie 3 miesiące rozgrywek skutecznie doprowadzili do spadku Arki z Ekstraklasy w celu zmniejszenia kosztu zakupu.
Nie mieli by kasy z Ekstra... bo kasa klubu służy im wyłącznie do tego by z niej robić przelewy do KFM.
W 1lidze co rok w kadrze Arki większość piłkarzy to ci przysłani z KFM do zatrudnienia.Po przerwie Covidowej przez ostatnie 3 miesiące rozgrywek skutecznie doprowadzili do spadku Arki z Ekstraklasy w celu zmniejszenia kosztu zakupu.
Nie mieli by kasy z Ekstra... bo kasa klubu służy im wyłącznie do tego by z niej robić przelewy do KFM.
W 1lidze co rok w kadrze Arki większość piłkarzy to ci przysłani z KFM do zatrudnienia. Niestety większość z nich to szrot 2 ligowy ale znajdują tu miejsce zatrudnienia i dobrze płatną pracę.
W Ekstraklasie KFM by nie zarabiało bo nie ma aż tylu piłkarzy na Ekstraklasowym poziomie wtedy kadra Arki w niewielkim stopniu składała by się z piłkarzy z KFM tak jak to było przed 2020 rokiem.
W Ekstraklasie w każdym klubie gra wielu piłkarzy zagranicznych skąd KFM by ich wzięło jak oni mają Siemaszkę, Żebrowskiego, Marcjanika, itp.
Dla KFM Arka w 1 lidze to idealne rozwiązanie. Z jednej strony klub kupiony taniej dzięki zapisowi w umowie z drugiej strony miejsce gdzie KFM może umieszczać cały swój 2 ligowy szrot co sezon większość piłkarzy w kadrze Arki to piłkarze z KFM. W Ekstraklasie to jest nie do zrobienia KFM ma za mały budżet. Kto z Kalisza nadawał by się do przeniesienia do Ekstraklasy ??? w ostatnich 3 sezonach Nikt ?? A do Arki w 1 lidze w każdej rundzie po kilku.- 9 2
-
2023-06-21 14:03
(2)
Do spadku doprowadzili Midakowie, podobnie jak do sporych długów i przepłaconych piłkarzy. A sugerowanie, że właściciel klubu nie chce awansować do ESA i zarobić dla klubu z tego tytułu więcej pieniędzy + rozwinąć strukturę klubu, to śmiech, ale z twojej głupoty. W zasadzie ten argument już zamyka dyskusje, bo wiadomo, że mamy do czynienia z deb%lem.
- 8 20
-
2023-06-21 21:08
A słyszałeś może o zapisie umowy z Mięskiem w przypadku awansu ?
Kasa misiu
- 1 4
-
2023-06-21 17:05
Arka z Ekstraklasy spadła po tym jak w przerwie Covidowej zmienili się właściciele.
Arka spadła z Ekstraklasy gdy Arką już od 3 miesięcy zarządzali panowie z KFM. W każdym sezonie przed 2020 Arka broniła się przed spadkiem zawsze skutecznie ci piłkarze umieli utrzymać Ekstraklasę robili to nie jeden raz.
Nie zrobili tego dopiero w 2020 roku dziś wiemy już że dlatego ponieważ panowie z KFM dzięki spadkowi z Ekstraklasy klubArka spadła z Ekstraklasy gdy Arką już od 3 miesięcy zarządzali panowie z KFM. W każdym sezonie przed 2020 Arka broniła się przed spadkiem zawsze skutecznie ci piłkarze umieli utrzymać Ekstraklasę robili to nie jeden raz.
Nie zrobili tego dopiero w 2020 roku dziś wiemy już że dlatego ponieważ panowie z KFM dzięki spadkowi z Ekstraklasy klub nabyli taniej.
" A sugerowanie, że właściciel klubu nie chce awansować do ESA i zarobić dla klubu z tego tytułu więcej pieniędzy + rozwinąć strukturę klubu, to śmiech, ale z twojej głupoty."
He-he-he cała Gdynia leży ze śmiechu.
Sugerowanie że KFM kupił klub Arka po to by z tego tytułu zarobić więcej pieniędzy dla klubu Arka to żart 10-lecia koleś. Klub Arka został kupiony przez panów KFM by z większym zyskiem handlować piłkarzami klub Arka jest tylko do tego narzędziem. A nie celem zakupu. Panów z KFM nie było ani wtedy ani teraz stać na zakup klubu Arka dlatego do umowy wpisali zapis że jak spadną z Ekstraklasy to koszt dla nich będzie mniejszy. Dlatego też natychmiast po przejęciu klubu zrobili wszystko by Arka spadła z Ekstraklasy. Panowie z KFM nie rozwijają żadnej infrastruktury bo im nie potrzeba dlatego nie złożyli wniosku o pieniądze z min. Sportu. Teraz mają mega problem bo UM Gdyni chce przekazać im teren na budowę ośrodka piłkarskiego. Za co mieli by go zbudować jak nie mają pieniędzy???
2. Powód dlaczego panowie z KFM nie chcieli Arki w Ekstraklasie?
Nie zarabiali by tak dużych pieniędzy jako KFM nie jako Arka ponieważ nie posiadają aż tylu piłkarzy na poziomie Ekstraklasy gdzie w większości klubów grają piłkarze zagraniczni. W 1 lidze w każdym sezonie od 50-70% kadry Arki to piłkarze z KFM. W Ekstraklasie było tego znacznie mniej. To gdzie wtedy upchnęli by Żebrowskiego, Purzyckiego, Siemaszkę i całe tabuny szrotu który sprowadzają z zyskiem od 3 lat do Arki. Do Ekstraklasy to oni się nie nadawali nigdy. W Ekstraklasie trzeba mieć więcej klasowych piłkarzy których na zbyciu KFM nie ma. Jesteś deb... to pewne.- 13 5
-
2023-06-21 10:12
Opinia wyróżniona
Pytanie powinno brzmieć - co zrobią kibole (36)
Mnie polityka nie interesuje. Ja z synem chodzę na mecze piłkarskie , interesują mnie piłkarze, wiem kto jest trenerem.
Karnety przedłużymy, bez względu na to czy właściciel jest taki czy inny bo chodzimy na Arkę, a nie na właścicieli.
Ja nawet nie wiem na czym polega problem-i szczerze mówiąc nie interesuje mnie to.- 36 207
-
2023-07-20 13:51
Mnie to nie interesuje.......
Nie jesteś kibicem Arki pisząc takie bzdury i nie rozumiem po co chodzisz na mecze i prowadzisz syna ,skoro nie wiesz co się dzieje w klubie. Ogarnij się.
- 0 0
-
2023-06-23 15:20
Czy można być aż tak pustym jak dzwon?
- 0 0
-
2023-06-22 15:05
popieram
uważam że trzeba wspierać klub niezależnie od właścicieli właśnie teraz kupiłem karnet z dzieckiem
- 0 1
-
2023-06-22 05:51
To
Przestań chodzić na ten syf
- 1 0
-
2023-06-21 21:36
Inteligencją nie grzeszysz
no ale nie każdy musi
- 1 1
-
2023-06-21 19:29
Glupi (1)
To poprostu oznacza że jesteś głupi. Może kup książkę, poczytaj gazetę, pogrzeb w wikipedii.... trochę rozruszaj umysł..
- 2 1
-
2023-06-21 22:47
Po prostu. Proszę bardzo.
- 1 0
-
2023-06-21 17:54
Witaj Pikniku! Co tu robisz?
- 3 2
-
2023-06-21 15:59
To najprawdopodobniej pisze wynajęta agencja PR dla ocieplania wizerunku, tego nie mogą pisać kibice, bądźcie czujni
- 2 1
-
2023-06-21 15:56
(1)
I co będziesz tak sam sobie siedział może w towarzystwie paru z podobnym nastawieniem i oglądał zabukowane wcześniej mecze, zrozum to nie gra Arka ale wolny wybór
- 5 1
-
2023-06-21 22:46
I we trzech zrobią meksykańską falę ;))
A my swoje i barwy w górę! :)
Jedna wielka degrengolada i w Gdyni i w Gdańsku.- 2 0
-
2023-06-21 15:08
Mast racjie
- 3 1
-
2023-06-21 14:07
A ja już mam karnet! (1)
I w du**e SKGA
- 5 15
-
2023-06-21 21:44
ja tez mam w dupi SKGA ale karnetu nie kupiè
mam swój rozum
- 8 0
-
2023-06-21 13:40
Historia anonimowego wpisu.
" Mnie polityka nie interesuje. Ja (jarosław) z synem (michałem) chodzę na mecze piłkarskie , interesują mnie piłkarze, ( bo zarabiam dobrze na handlowaniu nimi ) wiem kto jest trenerem ( Michał kto tam teraz w Arce jest trenerem ?!? .... a Łobodziński, ten z telewizji? nie a no właśnie ten co go trzy razy sprzedałem kiedyś).
- 13 0
-
2023-06-21 13:11
każdy komentarz można kupić :)
Nic Wam nie pomogą te płatne wpisy, panowie Własciciele. Do widzenia.
- 6 2
-
2023-06-21 12:41
Nie przeszkadza wam że w interesie Kołakowskich jest by Arka przegrywała?
Że gdyby awansowała do Ekstraklasy to Kołakowscy musieli by za klub zapłacić więcej. Dlatego od wiosny 2020 robią co mogą by Arki w Ekstraklasie nie było. Mi było by szkoda pieniędzy na taki interes, na takie mecze których wynik i tak z góry jest przesądzony.
- 13 0
-
2023-06-21 12:28
Problem polega na .... a nie interesuje cię to Ok. To płać na to dalej swoja kasę.
- 3 0
-
2023-06-21 11:36
Antoni
to Kołak nawet Tobie karnetu nie da?
- 6 0
-
2023-06-21 10:47
Prezydent Gdyni, akcjonariusze i sponsorzy, ktorzy sie wycofali to kibole? (2)
Miasto Gdynia wstrzymało kasę, akcjonariusze odwołują prezesa, sponsorzy w proteście odchodzą, byli zawodnicy i trenerzy Arki chca zmian wlasciciela, a ty widzisz kiboli? Marna prowokacja
- 20 1
-
2023-06-21 12:05
Taka smutna rzeczywistość (1)
Prowokacją to jest to co się dzieje. Jest szum i Kołaki zacierają ręce. A co niby Szczurek miał innego zrobić? To typowy, polityczny ruch. Wszyscy niby przeciw i zaraz wszystko wróci do normy? Zakładasz się?
Sponsorzy odchodzą? Koń by się uśmiał. Ręka rękę myje.- 7 8
-
2023-06-23 15:29
racja, musza udawac przed i...tami wierzacymi w jakies barwy
- 0 0
-
2023-06-21 10:45
Kasa
Tylko portfel kolaka rosnie a pracownik czli pan kopacz i my
- 6 1
-
2023-06-21 10:44
Poczytaj wywiady tu na trojmiasto pl
Albo w Przeglądzie z trenerami byłymi i akcjonariuszami, nie mówiąc o znakomitej serii artykułów kibiców na arkowcach, gdzie rozliczają ich każdego dnia i będziesz wiedział
- 17 3
-
2023-06-21 10:16
No to współczuje:) (6)
Jak nic nie kumasz to na dobra sprawe możesz chodzić z synem na lekcje szydełkowania...będziesz miał podobny pogląd na to ...czyli nie rozumiesz:)
- 27 3
-
2023-06-21 10:19
Być może (5)
Na razie chłopak sie jara kolejnym sezonem i codziennie pyta się kiedy gramy i jakoś nie wyobrazam sobie żeby mu tą rozrywkę odebrać.
Nawet nie będę próbował.- 8 16
-
2023-06-21 10:22
No oki (4)
Oki ale przyznaj, że rozrywkę miał słabą przez ostatni sezon - tylko 3 mecze wygrane u siebie na boisku.
- 28 1
-
2023-06-21 10:55
Wiesz gdyby chodziło o wyniki to pewnie by sobie Real czy Barcelonę oglądał w tv jak większość jego kolegów. (3)
Ja sie cieszę że młodemu sie podoba chodzenie na mecze Arki i na pewno nie będę mu tego zabierał.
A wyniki-no wiadomo, jest rozczarowanie-ale czy Arka jest jakąś potęgą sportową aby oczekiwac niewiadomo czego?
Ktoś chce bojkotowac-jego sprawa. Niech każdy robi co uważa za słuszne.- 10 4
-
2023-06-23 15:27
dobry tatus
no mecze sa takie wychowawcze, szczegolnie to dyblo wyjace i preklinajaace. Dobry tatus, ucz synka ucz, czym skorupka....
- 0 1
-
2023-06-21 21:42
no wiesz u siebie mogłoby im się choć chcieć coś wygrać dla Ciebie
ale mają Ciebie w dupia Tobie się podoba to fajnie, frajerzy tez są pożyteczni bo ktoś musi za miskę ryżu robić.
- 6 0
-
2023-06-21 13:15
zero refleksji
Uczysz syna kibicować przegranym, kiedy klub jest niszczony od srodka. Nie rozumiesz, ze te wyniki są ustawiana przed meczem, a nie na boisku? To ze sportem nie ma nic wspólnego, dlatego to bojkotujemy, żeby się zmieniło. Powodzenia w wychowaniu syna.
- 12 3
-
2023-06-21 10:15
Aha (4)
No to co z Ciebie za kibic jeżeli nie wiesz w czym jest problem? Na razie nie ma Arki jak rządzą Kołakowscy. Lubisz być robiony w bambuko to śmiało. Może syn Ci kiedyś wytłumaczy o co poszło.
- 51 6
-
2023-06-21 16:06
Wygrają kilka razy i będzie koniec bojkotu. (1)
Awansują i będziecie ich nosić na rękach zaraz...
- 1 10
-
2023-06-23 10:07
Tak jak za Justki miało być, co?
- 0 0
-
2023-06-21 12:32
Nie tłumacz mu bo go to nie interesuje. (1)
Mnie za to intresuje to czy rzeczywiści Kołakowscy zapłacą za Arkę mniej jak ona nie będzie w Ekstraklasie.
Bo to tłumaczy dlaczego za Kołakowskich Arka nie ma sukcesu. A od pierwszych dni w Arce działali na szkodę klubu w celu uzyskania korzyści majątkowych. Bo to dzięki Kołakowskim Arka spadła w 2020 roku z Ekstraklasy. Dzięki ich zarządzaniu i ustalaniu składów na mecze. Nie mogą awansować.- 19 1
-
2023-06-21 16:03
Nic nie kumasz...
- 1 2
Wszystkie opinie
-
2023-06-21 10:05
(1)
Arka, Lechia - kluby opanowane przez menadżerską sitwę, pasożytów żerujących na miejskich dotacjach
- 57 3
-
2023-06-22 09:13
Kołakowscy muszą z nami zostać.
Są gwarantem awansu. Za rok mamy Arkę w ekstraklasie.
- 1 0
-
2023-06-21 10:09
Przeciez to jasne... (4)
Cała górka juz stoi przed kasami bo dostali rozkaz:)
Ja nie kupie do momentu kiedy Państwo Kołakowski będą w Gdyni i w posiadaniu Arki....
Tylko protest uratuje Arkę....
A do Pana Kołakowskiego Jr. - Masz Pan klub to płać za niego z własnej kieszeni a nie lecisz juz 3 lata na " PANDA"
Choć to raczej znamienne dla takich grup społecznych aby na krzywy ryj prowadzić biznes:)- 59 4
-
2023-06-22 09:14
Jestem kibicem z Górki i nie dostałem rozkazu. (3)
Kupię karnet. Każdy prawdziwy kibic Arki będzie miał karnet. A kibice sukcesu, którzy prawie nigdy nie chodzą na mecze, mają teraz wymówkę.
- 0 3
-
2023-06-22 10:46
(2)
Wiadomo, opcja osuszenia piwerka z ziomkami na trybunie jest przecież ważniejsza niż jakieś tam dobro klubu, zwłaszcza to długofalowe, prowadzące do przejrzystości organizacyjnej i finansowej. A nic tak nie pasuje do tego meczowego piwka jak "dzięki za walkę", "czy wygrywasz, czy nie"... i to niezależnie od tego, czy ktoś w ogóle w coś przez te 90 minut grał. Smacznego i bawcie się dobrze! Tylko zastanówcie się, czemu tak właściwie kibicujecie - czy Arce Gdynia, czy po prostu określonej formie spędzania wolnego czasu.
- 0 1
-
2023-06-22 11:26
(1)
Kibicuję Arce Gdynia i nie osuszam piwerka na trybunach, tylko oglądam mecz.
- 0 0
-
2023-06-22 11:58
No tak, ale chyba nie tylko o rozrywkę meczową tu chodzi, prawda? Jeżeli komuś wystarczy, że "pójdzie na mecz" i obejrzy zawodników obecnych przez 90 minut na murawie, wszystko jedno, czy walczą na serio i dają z siebie wszystko, czy snują się po boisku i marnują szanse w kluczowych momentach, byle tylko nie awansować zbyt wysoko w tabeli, bo to niezgodne z interesem właścicieli, to przecież nikt nikomu nie zabroni. Jeśli dla kogoś kibicownie = fajne spędzenie czasu na stadionie, to oczywiście ma takie prawo, ale twierdzenie, że "każdy prawdziwy kibic" tak robi, to już mocne nadużycie. I to delikatnie rzecz ujmując.
- 1 1
-
2023-06-21 10:12
Najpierw Kołaki won a potem karnety (1)
to przecież banalnie proste
- 55 7
-
2023-06-22 08:54
Kupię karnet.
Gdyby nie p. Kołakowscy, nie było by Arki. Dzięki nim jesteśmy i co roku walczymy o awans. Oby udał się awans w następnym sezonie.
- 0 1
-
2023-06-21 10:12
Opinia wyróżniona
Pytanie powinno brzmieć - co zrobią kibole (36)
Mnie polityka nie interesuje. Ja z synem chodzę na mecze piłkarskie , interesują mnie piłkarze, wiem kto jest trenerem.
Karnety przedłużymy, bez względu na to czy właściciel jest taki czy inny bo chodzimy na Arkę, a nie na właścicieli.
Ja nawet nie wiem na czym polega problem-i szczerze mówiąc nie interesuje mnie to.- 36 207
-
2023-06-21 10:15
Aha (4)
No to co z Ciebie za kibic jeżeli nie wiesz w czym jest problem? Na razie nie ma Arki jak rządzą Kołakowscy. Lubisz być robiony w bambuko to śmiało. Może syn Ci kiedyś wytłumaczy o co poszło.
- 51 6
-
2023-06-21 12:32
Nie tłumacz mu bo go to nie interesuje. (1)
Mnie za to intresuje to czy rzeczywiści Kołakowscy zapłacą za Arkę mniej jak ona nie będzie w Ekstraklasie.
Bo to tłumaczy dlaczego za Kołakowskich Arka nie ma sukcesu. A od pierwszych dni w Arce działali na szkodę klubu w celu uzyskania korzyści majątkowych. Bo to dzięki Kołakowskim Arka spadła w 2020 roku z Ekstraklasy. Dzięki ich zarządzaniu i ustalaniu składów na mecze. Nie mogą awansować.- 19 1
-
2023-06-21 16:03
Nic nie kumasz...
- 1 2
-
2023-06-21 16:06
Wygrają kilka razy i będzie koniec bojkotu. (1)
Awansują i będziecie ich nosić na rękach zaraz...
- 1 10
-
2023-06-23 10:07
Tak jak za Justki miało być, co?
- 0 0
-
2023-06-21 10:16
No to współczuje:) (6)
Jak nic nie kumasz to na dobra sprawe możesz chodzić z synem na lekcje szydełkowania...będziesz miał podobny pogląd na to ...czyli nie rozumiesz:)
- 27 3
-
2023-06-21 10:19
Być może (5)
Na razie chłopak sie jara kolejnym sezonem i codziennie pyta się kiedy gramy i jakoś nie wyobrazam sobie żeby mu tą rozrywkę odebrać.
Nawet nie będę próbował.- 8 16
-
2023-06-21 10:22
No oki (4)
Oki ale przyznaj, że rozrywkę miał słabą przez ostatni sezon - tylko 3 mecze wygrane u siebie na boisku.
- 28 1
-
2023-06-21 10:55
Wiesz gdyby chodziło o wyniki to pewnie by sobie Real czy Barcelonę oglądał w tv jak większość jego kolegów. (3)
Ja sie cieszę że młodemu sie podoba chodzenie na mecze Arki i na pewno nie będę mu tego zabierał.
A wyniki-no wiadomo, jest rozczarowanie-ale czy Arka jest jakąś potęgą sportową aby oczekiwac niewiadomo czego?
Ktoś chce bojkotowac-jego sprawa. Niech każdy robi co uważa za słuszne.- 10 4
-
2023-06-21 13:15
zero refleksji
Uczysz syna kibicować przegranym, kiedy klub jest niszczony od srodka. Nie rozumiesz, ze te wyniki są ustawiana przed meczem, a nie na boisku? To ze sportem nie ma nic wspólnego, dlatego to bojkotujemy, żeby się zmieniło. Powodzenia w wychowaniu syna.
- 12 3
-
2023-06-21 21:42
no wiesz u siebie mogłoby im się choć chcieć coś wygrać dla Ciebie
ale mają Ciebie w dupia Tobie się podoba to fajnie, frajerzy tez są pożyteczni bo ktoś musi za miskę ryżu robić.
- 6 0
-
2023-06-23 15:27
dobry tatus
no mecze sa takie wychowawcze, szczegolnie to dyblo wyjace i preklinajaace. Dobry tatus, ucz synka ucz, czym skorupka....
- 0 1
-
2023-06-21 10:44
Poczytaj wywiady tu na trojmiasto pl
Albo w Przeglądzie z trenerami byłymi i akcjonariuszami, nie mówiąc o znakomitej serii artykułów kibiców na arkowcach, gdzie rozliczają ich każdego dnia i będziesz wiedział
- 17 3
-
2023-06-21 10:45
Kasa
Tylko portfel kolaka rosnie a pracownik czli pan kopacz i my
- 6 1
-
2023-06-21 10:47
Prezydent Gdyni, akcjonariusze i sponsorzy, ktorzy sie wycofali to kibole? (2)
Miasto Gdynia wstrzymało kasę, akcjonariusze odwołują prezesa, sponsorzy w proteście odchodzą, byli zawodnicy i trenerzy Arki chca zmian wlasciciela, a ty widzisz kiboli? Marna prowokacja
- 20 1
-
2023-06-21 12:05
Taka smutna rzeczywistość (1)
Prowokacją to jest to co się dzieje. Jest szum i Kołaki zacierają ręce. A co niby Szczurek miał innego zrobić? To typowy, polityczny ruch. Wszyscy niby przeciw i zaraz wszystko wróci do normy? Zakładasz się?
Sponsorzy odchodzą? Koń by się uśmiał. Ręka rękę myje.- 7 8
-
2023-06-23 15:29
racja, musza udawac przed i...tami wierzacymi w jakies barwy
- 0 0
-
2023-06-21 11:36
Antoni
to Kołak nawet Tobie karnetu nie da?
- 6 0
-
2023-06-21 12:28
Problem polega na .... a nie interesuje cię to Ok. To płać na to dalej swoja kasę.
- 3 0
-
2023-06-21 12:41
Nie przeszkadza wam że w interesie Kołakowskich jest by Arka przegrywała?
Że gdyby awansowała do Ekstraklasy to Kołakowscy musieli by za klub zapłacić więcej. Dlatego od wiosny 2020 robią co mogą by Arki w Ekstraklasie nie było. Mi było by szkoda pieniędzy na taki interes, na takie mecze których wynik i tak z góry jest przesądzony.
- 13 0
-
2023-06-21 13:11
każdy komentarz można kupić :)
Nic Wam nie pomogą te płatne wpisy, panowie Własciciele. Do widzenia.
- 6 2
-
2023-06-21 13:40
Historia anonimowego wpisu.
" Mnie polityka nie interesuje. Ja (jarosław) z synem (michałem) chodzę na mecze piłkarskie , interesują mnie piłkarze, ( bo zarabiam dobrze na handlowaniu nimi ) wiem kto jest trenerem ( Michał kto tam teraz w Arce jest trenerem ?!? .... a Łobodziński, ten z telewizji? nie a no właśnie ten co go trzy razy sprzedałem kiedyś).
- 13 0
-
2023-06-21 14:07
A ja już mam karnet! (1)
I w du**e SKGA
- 5 15
-
2023-06-21 21:44
ja tez mam w dupi SKGA ale karnetu nie kupiè
mam swój rozum
- 8 0
-
2023-06-21 15:08
Mast racjie
- 3 1
-
2023-06-21 15:56
(1)
I co będziesz tak sam sobie siedział może w towarzystwie paru z podobnym nastawieniem i oglądał zabukowane wcześniej mecze, zrozum to nie gra Arka ale wolny wybór
- 5 1
-
2023-06-21 22:46
I we trzech zrobią meksykańską falę ;))
A my swoje i barwy w górę! :)
Jedna wielka degrengolada i w Gdyni i w Gdańsku.- 2 0
-
2023-06-21 15:59
To najprawdopodobniej pisze wynajęta agencja PR dla ocieplania wizerunku, tego nie mogą pisać kibice, bądźcie czujni
- 2 1
-
2023-06-21 17:54
Witaj Pikniku! Co tu robisz?
- 3 2
-
2023-06-21 19:29
Glupi (1)
To poprostu oznacza że jesteś głupi. Może kup książkę, poczytaj gazetę, pogrzeb w wikipedii.... trochę rozruszaj umysł..
- 2 1
-
2023-06-21 22:47
Po prostu. Proszę bardzo.
- 1 0
-
2023-06-21 21:36
Inteligencją nie grzeszysz
no ale nie każdy musi
- 1 1
-
2023-06-22 05:51
To
Przestań chodzić na ten syf
- 1 0
-
2023-06-22 15:05
popieram
uważam że trzeba wspierać klub niezależnie od właścicieli właśnie teraz kupiłem karnet z dzieckiem
- 0 1
-
2023-06-23 15:20
Czy można być aż tak pustym jak dzwon?
- 0 0
-
2023-07-20 13:51
Mnie to nie interesuje.......
Nie jesteś kibicem Arki pisząc takie bzdury i nie rozumiem po co chodzisz na mecze i prowadzisz syna ,skoro nie wiesz co się dzieje w klubie. Ogarnij się.
- 0 0
-
2023-06-21 10:20
(2)
Nie ma takiej opcji, żebym inwestował w business Kołakow swoje prywatne pieniądze, także sorry ale nie tym razem.
Wrócę do kupowania karnetów jak Kołaki wyniosą zie z klubu, na zawsze.- 63 7
-
2023-06-22 09:00
Kibic na dobre i złe. (1)
Choć tym razem jest to dobre. Jeśli Kołakowscy odejdą z klubu, Arki nie będzie. Więc cieszmy się z tego jak jest.
- 0 2
-
2023-06-23 10:53
Jak zostaną w klubie, Arki nie będzie.
Arka to my, Arka to Gdynia. Nie tych dwóch.- 2 0
-
2023-06-21 10:20
Nie kupować,zdecydowanie nie kupować... (2)
...kołaki oddajcie naszą Arkę i wynocha z Gdyni.
- 52 6
-
2023-06-22 09:00
Kupować, kupować. (1)
Prawdziwi kibice Arki kupią karnety.
- 0 2
-
2023-06-23 10:53
Taa, a potem będą się chwalić jak to nie kupili w ramach bojkotu.
- 0 0
-
2023-06-21 10:21
Tylkowspolnie i razem.... (5)
Jutro klub startuje ze sprzedażą karnetów na sezon 2023/2024. Przypominamy oficjalne stanowisko Stowarzyszenia Kibiców Gdyńskiej Arki, na mocy którego w ramach protestu przeciwko działaniom Kołakowskich wstrzymujemy się z zakupem karnetów i biletów oraz dokonywaniem zakupów w sklepie klubowym.
Arka to my. Społeczność Gdyni, Kaszub i całego Pomorza, żółto-niebieska sztafeta pokoleń, oddani i wierni kibice. W sytuacji kryzysowej, kiedy trwa walka z niszczącymi klub Jarosławem i Michałem Kołakowskimi oraz Antonim Łukasiewiczem, musimy wykazać się jednością i solidarnością. Po naszej stronie leży odpowiedzialność za losy Arki w przyszłości. Dlatego całe środowisko musi mówić jednym głosem i konsekwentnie pracować na rzecz przywrócenia w Gdyni normalności. Raz jeszcze apelujemy, by NIE kupować karnetów ani biletów oraz powstrzymać się od dokonywania zakupów w oficjalnym sklepie Arki Gdynia do momentu, w którym SKGA podejmie decyzję o zakończeniu protestu. Bądźmy monolitem, bądźmy jednością. Tylko Arka Gdynia.
#ArkaRazemBezKołaków- 57 9
-
2023-06-21 10:27
Tych dwóch..
Tych dwóch ,ktorzy kupili Arkę,a do dzisiaj nie zaplacili ani zlotowki,tych dwoch dluznikow , trzeba natychmiast pozbyc sie z klubu i z Gdyni Warunek podstawowy ,zeby zbudowac naszą Arkę,coś z naszą gdynską duszą ,pasją i sercem. Dość .tym dwom dluznikom,hochsztaplerom z Warszawy. Trzeba usunać ten chory i paskudny wrzód z klubu i Gdyni...
- 7 2
-
2023-06-21 10:30
Jedyna opcja..
Tylko bojkot i tylko razem..Innaczej ta warszawska gangrena,tych dwoch dluzników Kolakowskich unicestwi nam klub...To walka o przetrwanie...
- 7 2
-
2023-06-21 11:14
Robi sie propaganda jak na Bałtyku (2)
Śmieszne te oświadczenia, odwoływanie się do historii i pisanie czym to nie jest Arka. Wierni, oddani, od pokoleń. To się Kołak śmieje w twarz. Każda pipidówka może taki frazesy rzucać, pisać a rzeczywistość jest taka że oni i tak zrobią co zechcą. Na Bałtyku też się do tej pory prężą, że jakim to oni wielkim klubem nie są a ich już praktycznie nie ma. A nami też tak będzie jak taki Kołak tego zachce. Pozostanie nam pusty frazes Wielka Arka. Taka jest rzeczywistość. Kiedyś wywalili nas z Ejsmonda to był policzek a teraz dostajemy w drugi. Trochę poboli i dalej to przełkniemy. Zobaczycie.
Prawdziwa Arka skończyła się na Ejsmonda. Tam nam napluli w twarz i do tej pory nikt z tym nic nie robi a kibice myślą, że coś mogą. A mogą jedynie to co rządzący pozwolą a najwyżej dadzą później tyle aby kibic myślał, że postawił na swoim a w rzeczywistości każdy weźmie to co nam rzucą czyli ochłapy. Smutne ale tak jest. Szkoda prężyć muskuły.- 6 3
-
2023-06-21 17:22
(1)
Jak to nic nie mogą, to dzięki kibicom miasto wybudowało Arce stadion
- 1 2
-
2023-06-22 09:04
Miasto wybudowała stadion to prawda.
Ale miasto wybudowało stadion dla wszystkich, a nie tylko dla Arki. Jak Bałtyk grał w ekstraklasie, to na starym miejskim, w tym samym miejscu właśnie grał.
- 0 0
-
2023-06-21 10:23
Opinia wyróżniona
Wolałbym zmianę właścicieli (13)
Ale bojkot nic nie da.
A ja chodzę na Arkę 25 lat i jakoś sobie nie wyobrażam że jest dzień meczowy i nie idę
To już rutyna.- 28 199
-
2023-06-21 10:29
(1)
Jak chodzisz bo to rutyna to przerzuć się na Bałtyk !!!!!!
- 43 19
-
2023-06-21 23:33
Ja chodzę na mecze! , na Bałtyk też chętnie chodze jak mam czas,więc synku nie pisz mi co mam robić,bo nie wiesz o czym piszesz.Na Arkę pewnie zacząłeś chodzić jak był awans do e klapy!
- 9 6
-
2023-06-21 10:53
TAG (1)
To sobie wobraź. Podobno mało wyobraźni mają głupie osoby
- 16 7
-
2023-06-21 12:25
Jeżeli prawdą jest że Kołakowscy płacą Midakom mniej jeżeli Arka nie gra w Ekstraklasie to nie warto tych meczów oglądać.
- 24 5
-
2023-06-21 11:07
Kibole nie maja nic do gadania (3)
Czy nie widzicie że w Gdynia od czasu zabrania Ejsmonda kibice nie mają nic do gadania? Sorry że włożę kij w mrowisko ale jak w Gdański wpuścili nie ta ochronę co trzeba na stadion to kibole zrobili porządek. Nie ważne, że europejskie puchary. Postawili na swoim. W Gdyni są owieczki dlatego tak Gdańsk Arką pomiata. Przykre ale prawdziwe. W Gdyni psy szczekają a karawana jedzie dalej. Taka prawda.
Kibice i tak będą kupowali bilety i chodzili na Arkę a SKGA nie ma żadnej mocy sprawczej. Kibice chcą igrzysk i Kołaki im to dają. A kibole protestujący teraz są a za chwile ich nie będzie bo choć głośno krzyczą to nic tak naprawdę nie mają do gadania. Robicie duży szum jak na meczu ale nie macie na nic wpływu. Wydaje się Wam, że dużo możecie ale jedyne co możecie to burzyć się i to Kołaki zdecydują a nie Wy co będzie dalej z Arką i w jakim dalej pójdzie klub kierunku.
Kibice i tak mimo protestu będą chodzić na mecze i Kołaki o tym wiedzą.- 16 31
-
2023-06-21 15:16
Ciekawe rzeczy piszesz. Najwyraźniej jeszcze wąsy Ci nie rosnął i zaponiałeś jak za długi klub z Gdańska oddał swoje wszystkie nieruchomości. Zapomniałeś jak chwile wcześniej sprzedał swoją tożsamość by grać na innych licencjach. Pamiętam jak wtedy te miliony wiernych tejże drużynie nic nie zrobiło.
Zostaw moją Arkę w spokoju i zajmi się komentowaniem tego co się dzieje od kiedy Adam M. rozpoczął proces degradacji gdańskiego klubu.- 18 6
-
2023-06-21 15:53
Bredzisz
- 0 5
-
2023-06-21 18:05
No no. Pogonili Mandziare nie?:)
- 6 1
-
2023-06-21 16:25
Bojkot
W 2012 roku dał po trzech latach był awans i rok później puchar
- 4 4
-
2023-06-22 05:47
To zmień
Rutynę
- 2 2
-
2023-06-22 08:43
musisz miec smutne i proste zycie, naprawde chodzisz na jakaiekolwiek mecze ?
- 0 2
-
2023-06-23 10:10
Tak samo jak nic nie dał poprzedni bojkot?
Chcesz to finansuj ten sabotaż kołaków. Tylko potem nie próbuj się podpinać pod tych co protestowali, bo po poprzednim bojkocie ci co na górkę pluli, to wielce się przytulali. Ale ludzie pamiętają.
- 1 0
-
2023-06-26 14:37
A ja wyobrażam sobie.
Ja chodziłem na Arkę od 1971 roku czyli 52 lata i niestety, dla dobra Arki na razie nie będę chodził. Arka Kołakowskich to nie jest moja Arka.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.