- 1 Arka. List otwarty. "Fajtłapy dekady" (196 opinii)
- 2 Wybrzeże zaskoczyło. Jest nowy trener (107 opinii)
- 3 Kadra na Euro. Są piłkarze z Trójmiasta (47 opinii)
- 4 Błąd z GKS: Arka zasługuje na ekstraklasę (130 opinii)
- 5 Duże zmiany w Lechii. Mecz u siebie 28.07 (102 opinie)
- 6 Rewolucja i fala pożegnań u koszykarek (8 opinii)
Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł
Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.
- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.
Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.
- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.
Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.
Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.
Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (96) 6 zablokowanych
-
2015-06-19 16:58
Żeuna
Co ja czytam...
- 37 6
-
2015-06-19 16:36
(1)
Najlepszą promocją byłby hot-dog w cenie biletu.
- 64 5
-
2015-06-19 16:57
z IKEA.
- 11 3
-
2015-06-19 16:40
Super :)
Po takiej promocji Gdańsk jest na językach całego świata :)
Przed chwilą na CNN i BBC było :)- 55 16
-
2015-06-19 16:35
Promocja udana - Gdańsk miastem wypoczynku.
Zapał naszych był też raczej plażowy.
- 77 3
-
2015-06-19 16:35
"Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska"
Może oglądaliśmy inny mecz, bo oprócz akcji Kuby i kontuzji sędziego to ja nic ciekawego nie widziałem w tym spotkaniu. No ale może się nie znam...
- 106 10
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.