- 1 Derby wyjątkiem. Kiedy moda na Lechię? (131 opinii)
- 2 Arka. Nowi akcjonariusze. Motywacja piłkarzy (208 opinii)
- 3 Prezes Trefla walczy o wyższe budżety (10 opinii)
- 4 Lechia wystawi Arce fakturę za derby (221 opinii)
- 5 Trefl po finał. Scruggs o sile (5 opinii) LIVE!
- 6 Mecz żużlowców zagrożony. Składy (137 opinii)
Będzie sponsor tytularny hali w Gdyni? Miasto czeka na oferty
Hala "Gdynia Arena" przy ul. Kazimierza Górskiego po 14 latach istnienia może zmienić nazwę. Rusza konkurs mający wyłonić firmę, która zajmie miejsce w nazwie obiektu. Do tej pory władze miasta tłumaczyły, że od pieniędzy od sponsorów ważniejsze jest promowanie Gdyni.
Nazwa Gdynia Arena jako świetna promocja miasta
- My lubimy nazwę "Gdynia", więc nigdy poważnie zmiany nazwy nie rozważaliśmy. Ma też to ściśle praktyczny wymiar: to świetna promocja miasta - podkreślał w 2010 r. Marek Stępa, wiceprezydent Gdyni.
Gdy w hali imprezy sportowe zaczęły ustępować wydarzeniom kulturalnym, zmieniono nazwę obiektu na "Gdynia Arena". Według władz miasta miało to wzmocnić Gdynię jako markę. Wraz z nią pojawiła się nowa wizualna identyfikacja oraz logo.
System kotar w gdyńskiej hali w 2013 roku
- Chcemy zdobyć silniejszą pozycję na rynku międzynarodowym. Ujednolicenie nazwy polskiej i angielskiej jest koniecznością w obliczu stojących przed nami wyzwań. Nazwa i tak jest silna. Poprzez jej zmianę wzmacniamy jeszcze bardziej markę i promujemy Gdynię, co przekłada się na zysk marketingowy - przekonywali przedstawiciele obiektu.
Po blisko 10 latach od umocnienia Gdyni w nazwie władze miasta zdecydowały, że już nie chcą promować miasta w nazwie i zapraszają komercyjne firmy do konkursu na partnera tytularnego obiektu.
Dlaczego Gdynia Arena zmienia nazwę?
- Po latach istnienia naszej dumy, którą niewątpliwie jest hala Gdynia Arena, postanowiliśmy pozyskać partnera tytularnego. Środki pozyskane z tego tytułu zasilą budżet miasta i - co istotne - zostaną przeznaczone na dofinansowanie gdyńskiego sportu - mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta, który wcześniej był dyrektorem Gdyńskiego Centrum Sportu.
Szefostwo tej jednostki przekonuje, że współpraca z partnerami tytularnymi obiektów jest obecnie praktyką powszechnie stosowaną.
- Praktycznie każdy większy obiekt posiada w nazwie markę partnera. To zjawisko, z którym od lat mamy do czynienia nie tylko w Polsce, na co przykładem mogą być choćby inne trójmiejskie obiekty, ale na całym świecie - wskazuje Przemysław Dalecki, dyrektor Gdyńskiego Centrum Sportu.
Firmy zainteresowane konkursem mogą składać oferty do 21 czerwca 2022 r. do godz. 11 w sekretariacie GCS.
Trójmiejskie imprezy sportowe
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie (96) 5 zablokowanych
-
2022-06-09 15:16
(1)
Nazwy, flagi, pomniki, tablice pamiątkowe. A rzeczywiste potrzeby miasta leżą i kwiczą.
- 16 1
-
2022-06-09 15:24
Może czas zacząć głosować na kogoś innego?
Są pośród nas osoby, którym naprawdę zależy. Wystarczy się tylko rozejrzeć
- 9 0
-
2022-06-09 15:19
A może jakiś syndyk w upadłym mieście zechce się promować?
Pamiętacie Wielką Arkę? Cały czas idziemy na dno.
- 18 1
-
2022-06-09 15:15
Proponuję Borski Arena. Ten Borski to przewodniczący rady miasta Gdynia wsławił się tym,
że korzystał z działek miejskich nie płacąc za nie. Ciekawe, czy już jest właścicielem tych działek. W każdym razie szmal ma, nie po to siedzi w radzie miasta aby nic z tego nie mieć
- 35 0
-
2022-06-09 15:07
Powinien być,,PEWiK,,
- 8 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.