- 1 Było ciężko, ale Arka o punkt do lidera (158 opinii) LIVE!
- 2 Lechia: Mocny gong, wielka złość (83 opinie)
- 3 Wybrzeże pewne utrzymania w Superlidze (12 opinii)
- 4 Zmora i przebudzenie w Wybrzeżu (53 opinie)
- 5 Niższe ligi. Rekordowy wynik (42 opinie)
- 6 W Arce plagi egipskie, nóż na gardle Resovii (65 opinii)
Michał Kołakowski ponownie prezesem Arki Gdynia. Bojkot meczów domowych
Arka Gdynia
Michał Kołakowski został wybrany na prezesa zarządu Arka Gdynia SA na trzyletnią kadencję. Rada Nadzorcza, w której przewagę mają przedstawiciele większościowego akcjonariusza, obradowała w Warszawie. Niemal równolegle opublikowane zostało oświadczenie sześciu sygnatariuszy, którzy ogłosili oficjalnie "bojkot domowych meczów" żółto-niebieskich. Pierwsze spotkanie sezonu 2023/23 przy ul. Olimpijskiej ma się odbyć 21 lipca o godzinie 18. Rywalem Bruk-Bet Termalica Nieciecza.
Aktualizacja, 27.06.2023
Fortuna 1. Liga podała dokładny terminarz dwóch pierwszych kolejek sezonu 2023/24. W Gdyni ma odbyć się inauguracja całych rozgrywek. 21 lipca o godzinie 18 Arka zagra z Bruk-Betem Termaliką Nieciecza.
SI Arka Gdynia wstrzymuje współpracę z Arka Gdynia SA. Może być kłopot z licencją
W drugiej kolejce, dokładnie tydzień później żółto-niebiescy zagrają na wyjeździe z Górnikiem Łęczna.
Typowanie wyników
Jak typowano
33% | 105 typowań | ARKA Gdynia | |
24% | 78 typowań | REMIS | |
43% | 136 typowań | Bruk-Bet Termalica Nieciecza |
Jak typowano
53% | 145 typowań | Górnik Łęczna | |
23% | 64 typowania | REMIS | |
24% | 65 typowań | ARKA Gdynia |
W poniedziałek, 26 czerwca po południu w Warszawie obradowała Rada Nadzorcza Arki Gdynia. W tym gremium zasiadają: Jarosław Piechotka (przewodniczący) i Mateusz Więckowski (członek), którzy zostali desygnowani przez większościowego akcjonariusza oraz Przemysław Adam (członek), przedstawiciel mniejszościowych akcjonariuszy i Tomasz Chamera (wiceprzewodniczący), nominowany przez miasto Gdynia.
Akcjonariusze Arka Gdynia SA
- 75 proc. - Michał Kołakowski
- 17 proc. - Marcin Gruchała
- 5 proc. - Ejsmond Club sp. z o.o.
- 1 proc. - Przemysław Adam
- 1 proc. - Mariusz Czoska
- 1 proc. - Mariusz Delgas
Przypomnijmy, że decyzje w głosowaniach zapadają większością głosów, a gdyby był remis, rozstrzygający jest głos przewodniczącego. Przy tym układzie sił w radzie większościowy akcjonariusz może przeforsować każdą uchwałę.
Po obradach klub przesłał komunikat, informując że:
"Michał Kołakowski wybrany na Prezesa Zarządu Arki Gdynia S.A. na trzyletnią kadencję."
Oldboje z Gdyni znów zabrali głos. Tym razem na boisku zdobyli puchar
Jednocześnie zacytowano słowa nowego-starego prezesa, która posiada pakiet 75 procent akcji piłkarskiej spółki w Gdyni.
"Dziękuję Radzie Nadzorczej za zaufanie i za wspólną pracę, która jest nieprzerwanie wykonywana dla Klubu. Wyjście z kryzysu finansowego wiosny 2020 roku było dużym wyzwaniem, któremu wspólnie sprostaliśmy."
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Zamieszkaj w Gdyni. Apartamenty, domy i mieszkania. Kupno, sprzedaż i na wynajem
Niemal równolegle opublikowane zostało oświadczenie sześciu sygnatariuszy, którzy ogłosili oficjalnie "bojkot domowych meczów" żółto-niebieskich. Poniżej jego pełna, oryginalna treść, włącznie z wyróżnieniami.
Mateusz Żebrowski: Chciałbym pokazać, że Arka Gdynia zrobiła błąd
OŚWIADCZENIE
Drodzy Kibice!
W dniu wczorajszym odbyło się kolejne spotkanie wszystkich grup kibicowskich udzielających się na naszych trybunach.
Długo wstrzymywaliśmy się z podjęciem ostatecznej decyzji, licząc na pozytywne rozstrzygnięcie sytuacji, ale nadszedł moment, w którym musimy ogłosić oficjalnie BOJKOT domowych meczów Arki Gdynia. Jedyną szansą na podtrzymanie meczowych emocji, będą te na wyjeździe, na które już teraz serdecznie zapraszamy.
- Nie kupujemy karnetów oraz biletów na spotkania rozgrywane w Gdyni!
- Nie robimy zakupów w oficjalnym Sklepie Arki Gdynia!
- Nie wykupujemy transmisji PPV poprzez stronę internetową naszego klubu!
Chcemy natomiast podkreślić, że będziemy dbać o kibicowski klimat w Gdyni, więc w najbliższej przyszłości zostaną przedstawione działania, które będą miały na celu scalenie całego gdyńskiego środowiska mówiącego obecnie jednym głosem.
Wcześniejsze głosy w sprawie zmian właścicielskich w Arce Gdynia
- 25.05.2023 Wychowanek Arki Gdynia chce kupić klub. Marcin Gruchała: Złożyłem konkretną ofertę
- 29.05.2023: Arka Gdynia w meczu o tożsamość i przyszłość. List otwarty zasłużonych piłkarzy
- 7.06.2023: 11 firm wstrzymuje finansowanie Arki Gdynia. Oświadczenie lokalnych sponsorów "8.06.2023 Kryzys w Arce Gdynia to konflikt interesów". List do prezydenta miasta o audyt
- 9.06.2023 Mniejszościowi akcjonariusze Arki Gdynia za odwołaniem Michała Kołakowskiego z funkcji prezesa klubu. Poznaj powody
- 10.06.2023 Ważny apel SKGA do władz miasta i kibiców w sprawie sytuacji w Arce Gdynia
- 13.06.2023 Arka Gdynia utopiona w IV lidze? Marcin Gruchała cytuje Jarosława Kołakowskiego
W tym trudnym momencie musimy pokazać kibicowską jedność, dlatego ogłoszenie bojkotu domowych spotkań było jedynym rozwiązaniem w obecnej sytuacji. Nie mogliśmy przejść obojętnie obok wszystkich oświadczeń i głosów ludzi, dla których los Arki zawsze był na pierwszym miejscu.
W ostatnim czasie odbyło się wiele rozmów dotyczących przyszłości funkcjonowania Arki Gdynia. Zostały zainicjowane dwa spotkania z Michałem Kołakowskim, które miały na celu wypracowanie kompromisu w sprawie sprzedaży większościowego pakietu akcji. Oba niestety nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Nieszczere działania Michała Kołakowskiego po spotkaniu z prezydentem są tylko nieudaną próbą maskowania swojej dotychczasowej działalności.
Gdynia wstrzymuje finansowanie Arki "do czasu zakończenia sporu". Przeczytaj oświadczenie prezydenta miasta
W naszej obecności i za naszym pośrednictwem została potwierdzona kolejna oferta Marcina Gruchały, jak i jego gotowość do szukania kompromisu, który pozwoliłby jak najszybciej zakończyć spór. Niestety kolejny raz nie udało się dojść do konsensusu.
Urzędujący prezes nie zaproponował również żadnego konstruktywnego pomysłu dotyczącego zakończenia trwającego konfliktu. Jako ludzie od zawsze związani z klubem nie mogliśmy przejść obojętnie wobec takiej postawy.
Michał Kołakowski nie zapłacił Dominikowi Midakowi za Arkę Gdynia. Jaki to ma związek z awansem do ekstraklasy?
Wierzymy, że podjęte decyzje o wstrzymaniu finansowania przez miasto i wielu sponsorów, wsparte oficjalnym bojkotem oraz niepodpisaniem umowy przez SI Arki Gdynia na nowy sezon, skłonią większościowych udziałowców do sprzedaży swoich akcji.
Będziemy konsekwentni, aż do odejścia z naszego Klubu tych, którzy przekładają swoje dobro nad dobrem gdyńskiej Arki!
Przeczytaj komunikat, który wydał Michał Kołakowski
A my się niebawem widzimy na naszej Świętej Ziemi, przy Ejsmonda...
Arka Razem!
Podpisano:
- Stowarzyszenie Kibiców Gdyńskiej Arki
- Mniejszościowi akcjonariusze Arki Gdynia
- Stowarzyszenie Inicjatywa Arka Gdynia
- 11 lokalnych sponsorów podpisanych na liście z 6 czerwca 2023 roku
- Piłkarze 80-lecia oraz 90-lecia Arki Gdynia
- Wielopokoleniowa grupa Oldboys Arka Gdynia
Kluby sportowe
Opinie wybrane
-
2023-06-26 19:10
Nie popieram bojkotu ale go rozumiem. (33)
Karnet kupiłem, lubię piłkę, syn też lubi i ciężko byłoby go pozbawić tej rozrywki. Poza tym boje się że jak większość jego kolegów przestanie się interesować jeżeli nie będzie chodził, jego koledzy wolą oglądać w telewizji topowe kluby europejskie. Nie ma mody wśród dzieciaków na lokalną piłkę.
I teraz pytanie , czy jak pójdziemy na meczKarnet kupiłem, lubię piłkę, syn też lubi i ciężko byłoby go pozbawić tej rozrywki. Poza tym boje się że jak większość jego kolegów przestanie się interesować jeżeli nie będzie chodził, jego koledzy wolą oglądać w telewizji topowe kluby europejskie. Nie ma mody wśród dzieciaków na lokalną piłkę.
I teraz pytanie , czy jak pójdziemy na mecz mimo bojkotu to ktoś nas pobije pod stadionem za to że idziemy mimo tego bojkotu?
Mam nadzieje że ta sytuacja się szybko rozwiąże i panowie Kołakowscy ustąpią, bo to co się dzieje nie jest to korzystne dla Arki i gdyńskiej społeczności.- 61 239
-
2023-06-28 03:51
Kiedy patrzę na facjate tego pseudo-prezesa to dostaje odruchów wymiotnych.Geba tatusia to może straszyć młodych kibiców Arki.
- 0 0
-
2023-06-27 22:29
Wyłamańcy
- 0 1
-
2023-06-27 18:52
Chodzenie na mecze tez jest moim hobby.
Ale chodzenie na mecze gdzie jest piłka nożna !!! Wola walki i ambicja. po to wydaje się pieniądze żeby u siebie drużyna jakoś grała a nie przed ostatnie miejsce w tabeli co chodzi o pojedynki w DOMU.- 1 0
-
2023-06-27 18:42
Proszę być spokojnym
Szanowny Panie. Jak pójdzie Pań na mecz z dzieckiem jak i bez niego to na pewno nikt pana nie pobije. Również mamy nadzieję że sytuacja szybko się zmieni i wszyscy zawitamy na trybuny dopingować naszemu ukochanemu klubowi
- 0 0
-
2023-06-27 13:27
Bojkot kiboli z Wejherowa i okolic ma głęboko w czterech literach !
- 4 5
-
2023-06-27 12:41
...
Bo w życiu ważne są zasady!
Dostali czas ale go nie wykorzystali!
Dłużej czekać nie można!- 7 1
-
2023-06-27 09:16
Zadna strata (4)
I tak zawsze u siebie bylo w plecy.
- 1 2
-
2023-06-27 09:42
Gdańsk ma to samo (3)
Zwykły kibic zacznie jeździć na mecze do Gdańska bo tam zobaczy te same drużyny. A kibice będą się cieszyć, że robią bojkot. Na pewno nie zyska na tym Arka sportowo. Kibole robią pod Gruchałę a ten nie zdziała sportowo więcej. Arka zostanie ligowym średniakiem i z Gruchałem i z bojkotem. Sytuacja patowa ale kibice tego nie zrozumieją mamieni przez Gruchałę, że będzie lepiej. Jak ma być lepiej jak Gruchała nie da nawet połowy tego co Kołakowski a pieniądze w awansie to podstawa.
- 5 6
-
2023-06-28 06:42
Bojkot
Chyba sam obecny Właściciel Ci to dyktował albo wynajął firmę do pisania postów by kibiców i głównego nabywcę przedstawić w złym świetle .
- 1 0
-
2023-06-27 10:02
Ty chyba nie wiesz (1)
Co Gruchała może
- 1 3
-
2023-06-27 11:08
Widać że Gruchała ma wszystkich w rękawie - smutne co pieniądz robi
z deszczu pod rynne, tylko kasa
- 3 3
-
2023-06-27 08:03
Też kupiłem karnet i boję się pobicia pod stadionem
- 9 3
-
2023-06-27 07:47
Ty nie jesteś kibicem Arki jak dałeś zrobić tym ludziom. (1)
- 3 3
-
2023-06-27 08:52
Policzymy pod stadionem ilu ma kibiców Arka :)
Ile będzie pod stadionem, tysiąc? Góra. Tylu faktycznie ma kibiców Arka. Reszta to pikniki którzy chodzą aby oglądać piłkę a nie klub.
- 7 3
-
2023-06-27 07:27
Cichy1
Nie wejdziesz na stadion
- 2 6
-
2023-06-27 07:11
biedny synus, nie przezyje bez tych drewien boiskowych i hamstwa z trybun.....dobry tatus,dobry i madry....
- 7 3
-
2023-06-27 02:12
Kibic
Kolego pokazuj dalej że chcesz nauczyć swojego syna kolesiostwa , sprzedawania męczy, odpuszczania na całej linii, brak hatakteru na boisku . Aby twój syn był dużo lepszym człowiekiem a nie brał wzorców z tych ludzi !!!
- 9 6
-
2023-06-27 00:00
Każdy bojkot i ferment szkodzi... (2)
Bardzo mądry post. Ja też rozumiem po części kibiców, choć to tak naprawdę afera nakręcona przez Gruchałę..
Też nie będę odbierał dziecku atrakcji, jeżeli interesuje się sportem, bo zaraz będzie interesował się bardziej konsolą..
I ogólnie to jestem zły na całą sytuację, bo po każdej takiej akcji na trybunach jest coraz mniej osób..Bardzo mądry post. Ja też rozumiem po części kibiców, choć to tak naprawdę afera nakręcona przez Gruchałę..
Też nie będę odbierał dziecku atrakcji, jeżeli interesuje się sportem, bo zaraz będzie interesował się bardziej konsolą..
I ogólnie to jestem zły na całą sytuację, bo po każdej takiej akcji na trybunach jest coraz mniej osób..
Dlatego uważam, że i Kołaki, i Gruchała zachowują się w sposób mało elegancki - bo poprzez swój wewnętrzny spór niszczą to na co wiele ludzie pracowało wiele lat.. I niestety ale po takiej walce zawsze pozostaną blizny..- 10 12
-
2023-06-27 07:53
(1)
Interesuje się młody sportem, zabierz go na rugby. - będzie miał czysty sport bez kombinacji.
- 8 6
-
2023-06-28 06:36
racja
Rugby to prawdziwy męski sport .
- 3 1
-
2023-06-26 23:47
Nie popieram bojkotu.
Poza tym.najwierniejsi kibice Arki i tak będą zawsze na meczach.
- 10 28
-
2023-06-26 19:18
No i włąsnie na takich kibicach kołakowskim zależy najbardziej.!! (1)
Kupiłeś karnet i nie będziesz chodził. W to mu graj.... Przytuli więcej kasy za zmniejszenie wydatków na ochronę dnia meczowego:)
Nie zapomnij kupić kolejnej koszulki i może uda Ci si e kupić giętą z dostawą Uberem do domu:)
Zał mi takich kibiców jak Ty!- 25 19
-
2023-06-27 05:38
zapomniales dopisać pdw i pozdro dla kumatych
- 12 0
-
2023-06-26 19:17
lubisz piłkę to póki co idź na mecz rezerw albo CLJ U19/U17 (9)
wytrwajmy w bojkocie, to może Twój syn doczeka meczy Arki w Ekstraklasie. Jeśli będziesz "wyłomem" i będzie was więcej, to będziesz sobie latami chadzał na 1 lub 2 ligę. Bo za kołaków do eklapy się nie dostaniemy.
- 53 27
-
2023-06-27 05:37
kumaci będą pilnować porządku przed meczem?
- 5 3
-
2023-06-26 20:25
nie pouczaj go kibolu z skga (7)
i sobą się tylko interesuj
- 24 51
-
2023-06-26 20:32
Michał, weź zjedz snickersa
- 14 7
-
2023-06-26 20:31
bylem sponsorem Arki od 20 lat i przez Kołakowskich zrezygnowałem (5)
nie jestem żadnym kibolem, tym bardziej z skga. protest w pełni popieram
- 44 18
-
2023-06-27 08:49
Też popieram protest ale na mecze bedę chodził
- 10 9
-
2023-06-26 21:19
Bardzo dobra wiadomość (3)
Będzie mozna teraz spokojnie pójść sobie na mecz bez tej patoli tuska z skga.
- 18 43
-
2023-06-27 13:18
(1)
Pana Tuska pisje..ie
- 7 7
-
2023-06-29 20:38
ja
tu sek kłamczuszek
- 0 0
-
2023-06-27 07:36
Kołakowski, ty naprawdę myślisz, że smarując te bzdury poprawisz frekfencję? Na meczach domowych zobaczysz kilkuset pikników wraz z działaczami, a pod stadionem kilka tysięcy, które będzie słychać w transmisjach TV gdzie komentatorzy będą mówić o proteście. Ten wasz gnój wyleje się na całą Polskę.
My już to przerobiliśmy, wiemy, że jak jesteśmy zjednoczeni to nie ma siły, a szczególnie dwa takie chłystki jak wy.- 15 11
-
2023-06-26 20:29
Fajnie ze decyzje zapadają jednogłośnie podpisane przez tyle grup na Arce. Brawo! (21)
To pokazuje jedność w środowisku Arki i to ze każdy ma już dość nieudolnych rządów Kołakowskich
miasto Gdynia
sponsorzy Arki
akcjonariusze klubu
szkółki piłkarskie
oldboje i trenerzy
kibice- 182 35
-
2023-06-27 12:37
Fajnie to by było, gdy y było normalnie, a tak banda średnio rozgarniętych ludzi chce za wszelką cenę spuścić klub z ligi i sprawić, by Arka grała w niższych ligach, bo jakiś interesant ich wodzi za nos. Tak jak wcześniej jeden pilkwrz-kryminalista zresztą. Super towarzystwo i świetne "zjednoczenie". Żeby tylko później się nie okazało, że kolejni ludzie z Gdyni lądują w więzieniu...
- 1 2
-
2023-06-26 23:51
Jakie jednogłośnie.. (2)
miasto musiało tak zareagować - obstawiam, że prędzej czy później dostaną kasę
sponsorzy.. przecież większość podpisanych od dawna nie sponsorowała AG
akcjonariusze - mniejszościowi, którym nie wyszedł deal..
szkółki - tzn. SI, której od dłuższego czasu się nie układało z SA - tutaj to faktycznie strata i szkoda..
oldboje imiasto musiało tak zareagować - obstawiam, że prędzej czy później dostaną kasę
sponsorzy.. przecież większość podpisanych od dawna nie sponsorowała AG
akcjonariusze - mniejszościowi, którym nie wyszedł deal..
szkółki - tzn. SI, której od dłuższego czasu się nie układało z SA - tutaj to faktycznie strata i szkoda..
oldboje i trenerzy - w wielu przypadkach wyjęte z kontekstu..
kibice - SKGA, które reprezentuje garstkę kibiców i w dodatku do niedawna układało się z Kołakami
także, tego ten...- 2 1
-
2023-06-27 15:50
garstka to popiera Kolakow 143 karnety gdzie rok temu bylo 1500 (1)
- 5 1
-
2023-06-27 19:34
To spuścić im lanie trzeba
- 0 0
-
2023-06-26 23:48
Arka Gdynia razem z Panem Kołakowskim.
- 4 8
-
2023-06-26 21:08
(8)
a gdzie byliscie przez 3 lata.już po pierwszym sezonie trzeba było wyjechać z nimi na taczkach a nie dopiero teraz
- 9 2
-
2023-06-26 21:11
po pierwszym sezonie byly baraze, nie bylo tyle afer w klubie, ktore wyszly niedawno (7)
ani nie bylo oferty przejecia akcji klubu
- 12 3
-
2023-06-27 09:29
No tak,ale trzeba było pomyśleć
Z kim się układacie.I nie piszcie tu o 4lidze bo to farmazon łucyka.Wybrali ķołakowskich wtedy też
- 2 1
-
2023-06-26 21:31
Jakiej oferty (5)
Sprzedajesz samochód za 30 tysia, ja mówię, że kupuje za 20. A ty mówisz, że nie i potem ja kręcę aferę, ze ty nie chcesz sprzedać. Tylko wyborcy tuska moga coś takiego wymyśleć.
- 5 21
-
2023-06-26 21:56
Kolakowski dostal oferte 10 milionów, czyli 3-krotnie przewyższająca wartosc posiadanych 75% akcji wycenianych na 3 mln zł (4)
i mimo iz nikt ich w Gdyni nie chce, to oni nadal sie trzymaja stołków. Czyli jakies interesy kosztem klubu tu musza robić dobre.
Dla mnie sprawa jest jasna po tym jak wyszlo, ze poprzednim wlascicielom musza zaplacic dopiero gdy Arka bedzie w Ekstraklasie.- 13 4
-
2023-06-27 08:08
Dla mnie Gruchała kręci i na mecze będę kupował bilety (3)
Nie popieram bojkotu bo za Gruchały na pewno nie będzie lepiej. Kołakowski nie sprzedaje akcji bo wie, że zarobi więcej a Gruchała też wie, że zrobi interes i kasą nakręcił środowisko bo niby NASZ a tak naprawdę ten NASZ też wyłącznie patrzy na kasę. Ja nie wierzę, że za Gruchały będzie ekstraklasa. Szybciej będzie za Kołaka. A dla mnie liczy się sukces sportowy.
- 5 10
-
2023-06-27 08:52
(2)
Nikt nie twierdzi,że jak Gruchała kupi klub to będzie od razu ekstraklasa ale będzie na pewno spokojnie i bez takich wałków jak teraz,a cygan będzie co roku obiecywał co roku awans i za każdym razem będzie przepraszał,że jest mu przykro a dług wewnętrzny będzie rósł.
- 7 4
-
2023-06-27 12:40
(1)
Jakich wałków? Jeżeli masz dowody na walki,to idź i udowodnij, zamiast się pruć. Właśnie udowodniłeś, że tu nie chodzi o sukces sportowy klubu, tylko prywatny interes jednego gościa. Gratuluję... Idźcie najlepiej z tej Arki wszyscy partacze
- 0 6
-
2023-06-27 15:48
przeciez sa udowodnione i poszlo pismo w tej sprawie do pzpn ktore wszczelo postepowanie
- 3 1
-
2023-06-26 20:46
2 domy seniora
też napisały oświadczenia, ale ty ich nie wymieniłeś
- 9 6
-
2023-06-26 20:40
z miastem się nie rozpędzaj bo nie widzę by coś podpisało w tym oświadzeniu (5)
- 14 2
-
2023-06-26 21:10
miasto Gdynia pierwsze wstrzymalo 4,4 mln dotacji ze wzgledu na nieudolne rządy Kolakowskich (4)
- 15 5
-
2023-06-26 21:26
Ola tez mówiła, ze PO spadku lechii (3)
Skróci finansowanie, a tu proszę stadion dla Lechii kasa dalej na poziomie ekstraklasy. Szczurek jest taki sam, za dwa tygodnie powie, że się dogadał z Kołakowskim.
- 10 9
-
2023-06-27 19:32
Może tak być
- 0 0
-
2023-06-26 21:28
Bzdura. Prezydent Gdyni sam jest kibicem Arki i został oszukany przez Kolakowskich wiec wstrzymal kase (1)
i jej im nie da, bo wyraznie napisal ze czeka na ich ustapienie
- 8 11
-
2023-06-26 22:03
To chyba żart roku...
Szczur daje każdemu, kto jemu samemu też da... Nie mów, że nie wiedziałeś... To cwany łapówkarz jest... "prawnik"...
- 14 5
-
2023-06-26 19:16
Lubu dobu niech żyje prezes naszego klubu:) (16)
Czyli mamy jasną sytuację...topimy Arkę!
A ja się pytam gdzie byli wszyscy 3 lata temu...dwa lata temu...rok temu...i gdzie sa teraz?- 147 11
-
2023-06-27 00:01
Ciekawe czy jak zrobią awans to będziecie ich nosić na rękach? (9)
- 4 12
-
2023-06-27 07:03
(8)
Awans nie jest celem samym w sobie. Nikt nie bojkotował meczów po spadku z Ekstraklasy ani w kolejnych sezonach w 1. lidze. Arka powinna być normalnie funkcjonującym klubem, czyli takim, który osiąga tyle, ile jest w stanie osiągnąć sportowo. A nie takim, który osiąga tyle, ile biznesowo opłaca się "właścicielom". A "właściciele" (de facto
Awans nie jest celem samym w sobie. Nikt nie bojkotował meczów po spadku z Ekstraklasy ani w kolejnych sezonach w 1. lidze. Arka powinna być normalnie funkcjonującym klubem, czyli takim, który osiąga tyle, ile jest w stanie osiągnąć sportowo. A nie takim, który osiąga tyle, ile biznesowo opłaca się "właścicielom". A "właściciele" (de facto akcjonariusze większościowi) powinni w pierwszej kolejności kierować się dobrem Arki, a nie pompowaniem biznesu menadżerskiego kosztem tego klubu i ochroną swojego wybujałego ego.
- 10 0
-
2023-06-27 09:45
Utopia to co piszesz (7)
Tak samo było z ziemią na Ejsmonda. Wygrał pieniądz a nie dobro klubu czy kibice. Arka sportowo nie osiągnie więcej z Gruchałą i dlatego bojkot nie ma sensu. Z Gruchałą nie będzie lepiej sportowo tylko będzie poczucie że klub jest kibiców. Co mi po takim klubie grającym w 1 czy 2 lidze?
- 2 4
-
2023-06-27 10:01
(6)
Pieniądz zawsze wygra w tym sensie, że obecnie kluby działają w rzeczywistości rynkowej i muszą się w tych realiach utrzymać, czyli przynajmniej na to swoje materialne utrzymanie zarobić. Natomiast reszta jest kwestią podejścia i własnych priorytetów - kibicujemy określonej lidze czy klubowi niezależnie od tego, w której klasie rozgrywa swoje
Pieniądz zawsze wygra w tym sensie, że obecnie kluby działają w rzeczywistości rynkowej i muszą się w tych realiach utrzymać, czyli przynajmniej na to swoje materialne utrzymanie zarobić. Natomiast reszta jest kwestią podejścia i własnych priorytetów - kibicujemy określonej lidze czy klubowi niezależnie od tego, w której klasie rozgrywa swoje mecze? Jasne, że najlepiej, jeśli ten klub gra najwyżej, jak się da. Natomiast dziś stoimy przed wyborem, czy chcemy mieć "jakąś drużynę" z jakąś pewnie gwarancją pozostania w 1. lidze, czy wolimy, aby na boisko wróciła Arka Gdynia, czyli klub z określoną tożsamością, niezależnie od tego, od boiska której rangi będziemy zaczynać? Tutaj każdy sam musi odpowiedzieć na to pytanie. Ja wolę opcję numer 2 - nie w jakimś utopijnym rozumieniu, że wystarczy miłość do barw i entuzjazm, a wszystko się samo pięknie poukłada, bo jasne, że tak nie będzie. Chcę po prostu, jak pewnie wielu kibiców, aby klubem zarządzał nie taki człowiek przy którym Arka będzie walczyła o pełną pulę sukcesów jedynie wtedy, kiedy będzie to zbieżne z jego interesami, ale taki, dla którego cele Arki będą jego celami. Nie z powodów utopijnych i odrealnionych, ale dlatego, że nie będzie osobą z oczywistym konfliktem interesów między klubem a agencją managerską, tak jak ma to miejsce obecnie.
- 0 0
-
2023-06-27 13:03
(1)
To co piszesz to utopia właśnie. Zawsze jest tak, że właściciel klubu dąży do wyniku sportowego dla korzyści finansowych. Klubu i swoich. To normalne. Kołaki przyszli zrobić porządek w klubie, który był totalna amatorka - podkresle - totalną amatorką. I na tej amatorce różni ludzie sobie żerowali, dojąc pieniądze miasta. Kiedy przyszli ludzie z
To co piszesz to utopia właśnie. Zawsze jest tak, że właściciel klubu dąży do wyniku sportowego dla korzyści finansowych. Klubu i swoich. To normalne. Kołaki przyszli zrobić porządek w klubie, który był totalna amatorka - podkresle - totalną amatorką. I na tej amatorce różni ludzie sobie żerowali, dojąc pieniądze miasta. Kiedy przyszli ludzie z zewnątrz, aby zrobić z tym porządek (Sobieraj, gastronomia, teraz udziałowiec), to oczywiście zaczęła się lawina komentarzy, że nie chcemy obcych. Jasne, że nie chcecie obcych, bo oni patrzą właśnie dobrem klubu i robią porządki bez sentymentów i nieuwiklani w żadne koneksje.
- 1 1
-
2023-06-27 14:25
Właściciel klubu dąży do wyniku sportowego dla korzyści finansowych - tak, to jest normalne i logiczne. Nie ma nic złego w tym, że właściciel jakiejkolwiek spółki kapitalowej, którą formalnie jest każdy klub sportowy, jeśli gra lub zamierza grać w najwyżej lidze, chce dzięki niej zarabiać. Natomiast nie jest normalne, jeśli właściciel dąży do
Właściciel klubu dąży do wyniku sportowego dla korzyści finansowych - tak, to jest normalne i logiczne. Nie ma nic złego w tym, że właściciel jakiejkolwiek spółki kapitalowej, którą formalnie jest każdy klub sportowy, jeśli gra lub zamierza grać w najwyżej lidze, chce dzięki niej zarabiać. Natomiast nie jest normalne, jeśli właściciel dąży do osiągania korzyści finansowych dla swojego głównego biznesu, którym jest agencja menadżerska, kosztem klubu, którym zarządza. Wówczas nie skupia się na realizacji celów klubu, ale traktuje go jako jedno ze źródeł finansowania swojej głównej działalności, a interesy klubu są realizowane jedynie wówczas, gdy są zbieżne z interesami agencji. Ta sytuacja jest na tyle nienormalna, że przepisy wprost jej zabraniają - aktywny menadżer piłkarski nie może zostać właścicielem klubu sportowego, bo zachodzi tu oczywisty konflikt interesów. I w Arce ten konflikt interesów widać aż za dobrze, bo chyba nikt nie ma złudzeń, kto rzeczywiście, a nie formalnie, kieruje klubem i podejmuje kluczowe decyzje.
- 1 0
-
2023-06-27 11:15
Arka zostawiła swoją toższamość na Ejsmonda (3)
smutna prawda, nowy stadion nigdy nie będzie Arki, Ejsmonda zostało sprzedane za srebrniki i od tej pory nie ma już tożsamości. Rządzą pieniądze od czasów zaprzedania się Ryśkowi. Teraz Kołakowski a kiedyś był Krauze. Taka prawda. Gruchała niczym nowym nie zabłyśnie. Jak Gruchała obieca powrót na Ejsmonda to pogadamy a póki co jest kolejnym co
smutna prawda, nowy stadion nigdy nie będzie Arki, Ejsmonda zostało sprzedane za srebrniki i od tej pory nie ma już tożsamości. Rządzą pieniądze od czasów zaprzedania się Ryśkowi. Teraz Kołakowski a kiedyś był Krauze. Taka prawda. Gruchała niczym nowym nie zabłyśnie. Jak Gruchała obieca powrót na Ejsmonda to pogadamy a póki co jest kolejnym co patrzy na pieniądze i niczym się nie różni od innych. Bojkotem Arka tylko się stacza bo odrzucamy to co nam dają. Każdy będzie patrzył na zarobek tylko jeden nie będzie się z tym krył jak Kołakowski a inny jak Gruchała zrobi to pod pozorem miłości do klubu. Płakać się chce jak wszyscy dają się mamić. Przyjdzie Gruchała to będzie płacz że nie ma sponsorów.
- 3 2
-
2023-06-27 11:25
(2)
Ale to chyba właśnie sponsorzy zdecydowali o wstrzymaniu finansowania dopóki rządzą Kołakowscy, wiedząc że alternatywą jest Gruchała. Dlaczego więc mieliby się wycofać po objęciu przez niego stanowiska prezesa? Trochę to niespójne.
- 2 2
-
2023-06-27 11:31
Nie zrozumiałeś (1)
Przyjdzie Gruchała to bedzie płacz, że nie będzie tylu pieniędzy co za Kołkowskiego bo on daje więcej niż będzie mógł dać Gruchała. Gruchała to poziom najwyżej 1 ligi a Kołaki jakiby nie był ale miał potencjał na ekstraklase. Zabraknie sponsorów czyli ludzi gotowych zapłacić tyle ile było za Kołaka.
- 3 3
-
2023-06-27 15:51
Kolakowski wiecej? on nawet nie zaplacil 2 mlz za akcje MIdakom bo nie ma takiej kasy!
Gruchala dysponuje setkami milionow zl , nieporownywalnie bogatszy od Kolakow jest
- 1 1
-
2023-06-26 21:54
(5)
Zgadzam się, że decyzja o bojkocie jest spóźniona. I to mocno spóźniona. Jest jednak słuszna i dobrze, że w końcu zapadła. Trudno zrozumieć, że ci, którzy domagali się takich działań wcześniej, dziś prezentują postawę "teraz to ja już nie chcę bojkotu, bo trzeba było wcześniej". Jeśli na skutek konfliktu z władzami klub spadnie do niższej ligi, ale
Zgadzam się, że decyzja o bojkocie jest spóźniona. I to mocno spóźniona. Jest jednak słuszna i dobrze, że w końcu zapadła. Trudno zrozumieć, że ci, którzy domagali się takich działań wcześniej, dziś prezentują postawę "teraz to ja już nie chcę bojkotu, bo trzeba było wcześniej". Jeśli na skutek konfliktu z władzami klub spadnie do niższej ligi, ale Kołaki się dzięki temu od niego odkleją, to będzie można budować go od nowa, pod szyldem Arka Gdynia, a nie Kks Kfm Gdynia. Ktoś powie, że miną lata, zanim wrócimy na piłkarskie salony... Pewnie tak, ale te lata miną tak czy inaczej, a z Kołakami u steru nadal będziemy dryfować w tym samym miejscu i udawać, że płyniemy do jakiegoś celu.
- 27 1
-
2023-06-27 13:08
(3)
Przecież to co piszesz brzmi, jakbyś pisał te brednie z gdańska. Tobie nie zależy na klubie, jeżeli wolisz Arkę w okręgowej lidze, niż walcząca o ESA. Niewiarygodne, ilu teraz spod ziemi wylazło interesownych ludzi, którzy na usta sobie nakładają wielkie słowa. Jacy to nie są honorowi. Tylko jakos do niedawna było fajnie, nie? Gdy tworzyły się
Przecież to co piszesz brzmi, jakbyś pisał te brednie z gdańska. Tobie nie zależy na klubie, jeżeli wolisz Arkę w okręgowej lidze, niż walcząca o ESA. Niewiarygodne, ilu teraz spod ziemi wylazło interesownych ludzi, którzy na usta sobie nakładają wielkie słowa. Jacy to nie są honorowi. Tylko jakos do niedawna było fajnie, nie? Gdy tworzyły się długi i klub był dojony przez ludzi z tego środowiska. Więc jak to jest? Wtedy fajnie, bo otoczenie mogło doić kase i nieważne czy Arka spadnie z ligi czy nie? Świetne podejście. Obiecaj tylko, że nigdy na Arkę już nie przyjdziesz, zrobisz tym przysługę prawdziwym kibicom.
- 3 4
-
2023-06-27 23:37
Znowu kompleksy do stolicy województwa. Wstyd.
- 2 1
-
2023-06-27 14:56
Ale skąd to zafiksowanie na "lokalnym środowisku dojącym Arkę"? Nigdzie w moim komentarzu nie wspominam, że opowiadam się za jakimkolwiek konkretnym kandydatem. Opowiadam się tylko i aż za tym, żeby właścicielem klubu nie był ktoś, kto równocześnie prowadzi inną działalnosć gospodarczą związaną z piłką, której interesy z samej natury rzeczy stoją w
Ale skąd to zafiksowanie na "lokalnym środowisku dojącym Arkę"? Nigdzie w moim komentarzu nie wspominam, że opowiadam się za jakimkolwiek konkretnym kandydatem. Opowiadam się tylko i aż za tym, żeby właścicielem klubu nie był ktoś, kto równocześnie prowadzi inną działalnosć gospodarczą związaną z piłką, której interesy z samej natury rzeczy stoją w sprzeczności z interesami klubu. Oczywiście fajnie, gdyby był to ktoś z Gdyni lub okolic, kto jest nie tylko kompetentnym prezesem rady nadzorczej i potrafi zarządzać klubem, ale do tego jest jeszcze kibicem, natomiast nie jest to warunek konieczny. Warunkiem koniecznym jest, aby cele Arki były jednocześnie celami akcjonariusza większościowego, a tak obecnie nie jest.
- 1 1
-
2023-06-27 14:42
Oczywiście, że wolę Arkę walczącą o ESA. Tylko że z Kołakowskimi Arka nie walczy o awans i nie wskazuje na to, aby ta sytuacja miała się zmienić, bo Arka w Ekstraklasie, czyli 2 ligi wyżej niż KKS Kalisz, jest sprzeczna z interesami agencji KFM. A dla obecnych właścicieli to właśnie cele agencji, a nie Arki, są na pierwszym miejscu. Sytuacja, w
Oczywiście, że wolę Arkę walczącą o ESA. Tylko że z Kołakowskimi Arka nie walczy o awans i nie wskazuje na to, aby ta sytuacja miała się zmienić, bo Arka w Ekstraklasie, czyli 2 ligi wyżej niż KKS Kalisz, jest sprzeczna z interesami agencji KFM. A dla obecnych właścicieli to właśnie cele agencji, a nie Arki, są na pierwszym miejscu. Sytuacja, w której czynny manager piłkarski zarządza klubem sportowym jest na tyle patologiczna, że zakazują jej przepisy. W przypadku Arki panowie je zgrabnie obeszli, bo przecież formalnie zarządza syn, który managerem nie jest.
- 4 1
-
2023-06-26 23:49
Nie tylko spóźniona decyzja.
Decyzja mocno bezsensowna.
- 11 20
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.