• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Tysiące rowerzystów na ulicach Trójmiasta

piw
4 czerwca 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (257)

- Dokładne dane trudno mi na gorąco podać, ale na pewno była to rekordowa edycja naszej imprezy. Łącznie wzięło w niej udział nawet kilkanaście tysięcy rowerzystów - powiedział nam na gorąco Roger Jackowski, organizator Wielkiego Przejazdu Rowerowego.



Zdarzyło ci się brać udział w Wielkim Przejeździe Rowerowym?

Tegoroczna edycja imprezy była jubileuszowa - rowerzyści przejechali przez ulice głównych miast Pomorza już po raz 25.

Cztery różne peletony przejechały cztery różne trasy o łącznej długości 170 km. Najwytrwalsi dojechali na piknik na terenie sopockich błoniMapka, który zwieńczył imprezę.

W teorii rowerzyści mieli się w tym miejscu pojawić około godz. 14, ale ostatecznie dojechali tam kilkadziesiąt minut później. Jak przyznali sami organizatorzy, po drodze konieczna była delikatna zmiana terminów - na prośbę policji - aby udało się zabezpieczyć cały przejazd. Wszystko w związku z ogromną w tym roku frekwencją.


- Na pewno była to rekordowa edycja naszej imprezy. Nie wszyscy dojechali do Sopotu, niektórzy dołączali tylko na chwilę, ale mogę śmiało powiedzieć, że łącznie jechało z nami ponad 10 tys. osób - powiedział nam tuż po zakończeniu przejazdu Roger Jackowski, organizator imprezy.


Na pytanie o to, czy władze Sopotu - o czym pisaliśmy w czwartek - w jakiś sposób utrudniły życie uczestnikom przejazdu, nie chciał odpowiedzieć wprost.

- Utrudnienia były, od rana, ale będziemy to dopiero analizować. Na razie świętujemy - stwierdził.




piw

Wydarzenia

XXV Jubileuszowy Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy (oraz rolkowy, deskorolkowy, hulajnogowy...) (71 opinii)

(71 opinii)
zlot, rajd / wędrówka

Zobacz także

Opinie (257) ponad 20 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Mam nadzieję, że jeden wielki przejazd (16)

    Starczy. Żeby każdy był zadowolony trzeba żyć w harmonii. Jeden wielki przejazd ? Okej. Jednak zamykanie wielu ulic co tydzień to lekka przesada.

    • 78 29

    • Skasuj swój samochód i nie będziesz marudził (1)

      • 19 21

      • skasój swój rowerek

        • 8 4

    • (7)

      Kierowcy blokują samochodami ulice przez cały rok, więc jeden dzień abstynencji od autoholizmu wyjdzie wam na dobre.

      • 28 12

      • (5)

        Nie blokują tylko jeżdżą do pracy i załatwiają różne sprawy. A tu rowerzyści blokują dla samego blokowania. Czujesz różnicę?

        • 10 9

        • (2)

          W niedzielę raczej mało kto w samo południe dojeżdża do pracy.

          • 9 7

          • (1)

            Pielęgniarki, salowe, pracownicy stacji benzynowych, kelnerzy, kelnerki kucharze, pracownicy kin, zoo, weterynarze, lekarze, ludzie jeżdżą w odwiedziny, jest sezon wesel i komunii itd

            • 8 8

            • A trójmiasto to jedna ulica na krzyż prawda?

              • 4 4

        • dlaczego neurochirurg jadący do pracy rowerem ma być gorszy niż ty, buraku ćwikłowy?

          • 2 0

        • jeśli dojeżdżają do pracy z odległości mniejszej niż 7 km, to znaczy że realizują tzw. niepotrzebne przejazdy samochodem

          gdyby rodzice nie przywozili swoich pociech do szkół ale dawali im możliwość samodzielnego dojeżdżania do szkół rowerami (a infrastruktura miejska na to pozwalała) korki w godzinach porannego szczytu przypuszczalnie by znikły.

          • 1 0

      • lepsze to od alkocholizmu !!!!!!

        • 3 2

    • No to proszę teraz o kontr przejazd kierowców ścieżkami rowerowymi !!!!!!!!!!!! (3)

      • 7 8

      • hahaha,ale się samozaorałeś ! (1)

        Blachosmrody na drogi rowerowe, a rowerzyści na ulice ! haha !

        • 4 4

        • popieram! zamieńmy się, skoro i tak nam parkujecie jak łosie

          • 3 0

      • typowy wpis autoholika

        nie rozumiejącego, że miasta zapewniające komfort i bezpieczeństwo ruchu rowerów i promujące korzystanie z nich poprawia w ten sposób warunki ruchu samochodów. Kierowcy nie muszą zabierać miejsca na jezdni i na parkingach, ponieważ nie korzystają z terenochłonnych pojazdów jakimi są samochody na przejazdy o długości mniejszej niż 5 km, a takich w mieście jest prawie 50%.

        • 1 0

    • Wielki przejazd rowerowy jest zawsze raz w roku po prostu pojawiło się wiele nowych imprez iron man biegi maratony

      • 2 1

    • co biorą autorzy takich wpisów?

      jak na razie to nadmiar samochodów korkuje miasto w godzinach szczytu nie co tydzień ale prawie codziennie. Tylko w niedzielę rano skala ruchu pokazuje, że połączenia drogowe można uznać za przewymiarowane.

      • 1 0

  • Opinia wyróżniona

    Podziwiam, popieram, ale sama w takim tłumie jechać bym nie mogła. (13)

    • 108 81

    • Nie jechałbyś sama.

      • 28 3

    • (3)

      W miescie zawsze sa tlumy

      • 16 0

      • W Prypeci nie ma (2)

        A tez jest miastem.

        • 1 6

        • Chyba dawno tam nie byłeś :) (1)

          są tłumy turystów

          • 5 0

          • Taaa turyści

            głównie z rosji

            • 0 1

    • to ile km nowych scieżek dzś otwarto? a wczoraj? (3)

      • 6 5

      • Więcej niż O'bajtek ma mieszkań. (1)

        • 7 7

        • Inteligentna odpowiedź - coś jak kapiąca ślina u psów Pawłowa

          • 2 1

      • rowerzyści nie jeżdżą wyłącznie po "ścieżkach" rowerowych

        Rowerzystów najwięcej jest w miastach, w których znaczna część centrum miasta to ulice i place uwolnione od jeżdżących i parkujących samochodów. 47% przejazdów rowerowych w Holandii odbywa się w tzw. ruchu mieszanym - w sąsiedztwie normalnego ruchu kołowego.

        • 0 0

    • Sama w tłumie? (3)

      • 5 3

      • No sama (2)

        W tłumie nieznajomych

        • 2 0

        • przeciez to identyfikacja społeczna (1)

          • 0 1

          • wielkość tłumu Wielkiego Przejazdu można sobie łatwo "wyregulować" i dbrać

            np. można pojechać tylko z Starogardu do Tczewa, albo którymś z tych minipeletonów wrzeszczańskich

            a znajomych żadnych nie trzeba, pozna się mnóstwo ludzi w czasie jazdy. w czasie jazdy tak spacerowym tempem wszyscy gadają i gadają, chyba że jest głośna muzyka i się nie da (tym razem nie było i bardzo dobrze!) , mnie dziś aż boli gardło, nie pupa, nie nogi, nie nadgarstki, ale gardło :-)

            • 1 0

  • a co tam robiły elektryki? przecież to nie rower tylko motorower !!! (17)

    • 86 33

    • dla ciebie może to być nawet motorówka (6)

      jeśli ci z tym lżej :)

      • 20 13

      • rower który posiada silnik to nie rower tylko motorower (5)

        czego nie rozumiesz?

        • 20 18

        • przepisy mówią coś zupełnie innego

          czego nie rozumiesz?

          • 9 6

        • E-bike, inaczej rower elektryczny, jest traktowany przez przepisy drogowe w Polsce jak zwykły rower, pod warunkiem że: jego silnik jest uruchamiany za pomocą pedałowania, a nie z manetki. moc silnika nie przekracza 250 W. wspomaganie elektryczne ustaje po przekroczeniu prędkości 25 km/h.
          Jakieś jeszcze pytania?

          • 13 5

        • (2)

          tak, to jest motorower

          i co z tego?

          masz coś przeciw niesmrodzącym i niehałasującym motorowerom w naszym peletonie?
          przecież ani nie jadą szybciej, ani nie hamują gwałtowaniej, lub gorzej, nie zabierają dużo
          więcej miejsca. zachowują się lepiej niż biedni rolkarze, którzy muszą myszkować na boki i
          nie mogą gwałtownie zachamować. (jak dla mnie to straszni twardziele, to jakiś hardcore!)

          żyj i daj żyć!

          • 1 1

          • rower wspomagany elektrycznie to nie motorower (1)

            motorowerem jest rower elektryczny, umożliwiający jazdę bez pedałowania nawet pod górkę. Warto te dwie kategorie pojazdów rozróżniać.

            • 0 0

            • jak mnie wyprzedza i burczy to dla mnie jest to motur

              nielegalnie bez tablicy rejestracyjnej, nielegalnie na drodze dla rowerów, a w razie kolizji ze mną, to ja zginę marnie

              • 0 0

    • A widzialeś kiedyś motorower w ktorym trzeba kręcić pedałami, żeby jechał? (6)

      • 18 6

      • (2)

        Ta nazwa właśnie wzięła się od rowerów z zamontowanym silnikiem spalinowym. Lata 60, 70,80.

        • 10 3

        • a teraz jest zamontowany silnik elektryczny (1)

          normalne rowery silnika nie mają

          • 4 2

          • rowery "konwencjonalne" nie mają silnika

            rowery wspomagane elektrycznie wymagają pedałowania choć mają silnik. W świetle prawa to po prostu rowery. Czym innym są rowery elektryczne, na których można jechać - nawet pod górkę - bez pedałowania. Te ostatnie także mogą brać udział w WPRowerowym, ale powinny mieć tablice rejestracyjne.

            • 0 0

      • (2)

        tak, kiedys byl popularny tzw "komar". Widze ze lewactwo odjelo mozgu

        • 7 7

        • (1)

          Komar ważył ze 60 kg, ale miałem Babettę, która miała 35 kg

          a Mevo2.1 (Segway) ma ważyć 40

          tak, e-bike to jest motorower, ale w czasie tego przejazdu mile widziani są wszyscy na kółkach, byle nie smrodzili i się spoko zachowywali.

          co ci nie pasuje? jak coś, zawsze możesz se zorganizować własny przejazd...

          • 1 0

          • nie każdy e-bike to motorower

            motorowerem można go nazywać gdy można nim jechać bez pedałowania pod górkę.

            • 0 0

    • Zależy od możliwości i wieku

      • 1 0

    • To jest wspomaganie (1)

      czy jeśli auto ma wspomaganie kierownicy to samo skręca? Na takich rowerach łatwiej jest pokonywać wzniesienia ale pedałować też trzeba.
      Poza tym działa tylko do 25 km/h , jeśli ktoś coś przerobił to podlega rejestracji i ubezpieczeniu OC. Policja powinna to sprawdzać

      • 15 3

      • powinna, ale nie sprawdza,

        policja powinna robić wiele rzeczy, ale ich nie robi, confetti samo się nie wytnie

        • 0 0

  • Brawo dość terroru aut (9)

    • 36 86

    • My kalesoniarze trzymamy się razem :))))))))))))))) Jarosław Jarosław ............. Pomożecie towarzysze? Pomożemy :)))))))) (1)

      • 1 10

      • Do Berlina Towarzyszu i kręć lody z Wielkim Związkiem Radzieckim PO gaz :)))))))))))))

        • 4 6

    • (3)

      Dość nienawistnej mowy technika Maliniaka

      • 10 3

      • Sam do siebie piszę przepraszam :)))))))))))) (1)

        Czas na leki

        • 6 0

        • Czy maliniak i ten w berecie z antenką, to ten sam?

          • 2 1

      • znowu dorwał sie do kompa siostry oddziałowej

        Wczoraj był Napoleonem. A jeszcze wcześniej robił za Breżniewa.

        • 2 1

    • Dość dyktatury kobiet

      • 2 5

    • (1)

      Każdy terror tak samo zły, również rowerowy... A przede wszystkim do niczego nie prowadzi. Jedynie zrównoważone rozwiązania !

      • 1 1

      • jak na razie to mamy do czynienia z terrorem samochodowym

        ekoterror to wymysł autoholików. To się leczy.

        • 0 0

  • Czyli znowu blokowanie ulic dla jakichś fanaberii (15)

    Kiedy zostaną zabronione te wszystkie marsze, protesty, wyścigi, biegi itd na drogach publicznych? Niech idą sobie na zamknięty tor albo do Warszawy a nie uprzykrzają życie mieszkańcom

    • 141 102

    • (12)

      Kiedy wreszcie skończy się autoterroryzm w miastach?

      • 30 18

      • (4)

        Ulice są budowane, aby samochody mogły się przemieszczać. Dla rowerów budowane są ścieżki rowerowe, a dla pieszych chodniki. Jak chcieli sobie jechać z Gdańska do Sopotu to mają super ścieżkę nad samym morzem.

        • 28 17

        • No niby tak, ale jakoś krzywo to wychodzi: (2)

          dla samochodziarzyków ulice są szerokie na 10 pasów, np. w okolicy dworca. To kierowcy zabijają rowerzystów, nie odwrotnie. To kierowcy stoją blaszakiem na chodnikach, DRach, trawnikach. To damochodziarzyki korkuja miasto, trują, hałasują. I nie wcale przewóz towarów, bo prawie 100 procent to osobówki leniwych grubasów.
          Na blaszaki idą miliardy a na drogi rowerowe czasem ktoś coś z tapczanu wyjmie.

          • 6 3

          • (1)

            rozbieranie linii kolejowych po to by budować tam ścieżki rowerowe powoduje do wykluczenia komunikacyjnego - więc nie dziw się że jest sporo aut w miastach.

            • 1 2

            • kopiuj wklej?

              co bierze autor takich piramidalnych bzdur?

              • 0 1

        • drogi i ulice o dobrej nawierzchni asfaltowej nie były budowane dla samochodów

          na przełomie XIX i XX wieku były budowane z inicjatywy towarzystw rowerowych - dla ludzi, poruszających się wówczas dość rzadko samochodami. Rowery na nich dominowały. Obecnie także ulice są niejednokrotnie budowane dla wszelkich typów pojazdów: tylko niektórym autoholikom wydaje się, że rowerzyści powinni tracić prawo do korzystania z jezdni ulic wtedy, gdy obok powstaje szeroki chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego na wydzielonej farbą częścią szerokości ulicy. Ciekawe czy autor ww. posta przyłączyłby się do kampanii likwidacji prawa kierowców do parkowania na chodnikach, które "teoretycznie" powinny służyć jakoby wyłącznie pieszym.

          • 0 1

      • (3)

        Gdy poprawimy transport publiczny do poziomu tego w zachodnich dużych miastach. Kolejki, tramwaje, metra. Żadne rowerki czy buspasy nie wnoszą fundamentalnych zmian.

        • 6 5

        • Zapytaj walczących szoferów, którzy od 8 lat blokują tramwaj z największej sypialni do największego kompleksu biurowego w

          • 1 1

        • nieprawda (1)

          Stawianie wyłącznie na "transport zbiorowy" w żadnym mieście nie doprowadziło do zmiany zachowań komunikacyjnych mieszkańców. Radykalne postawienie na poprawę komfortu ruchu rowerzystów i pieszych (niekiedy korzystających z tzw. łańcuchów ekomobilności: np. rower+ kolej+ spacer pieszy doprowadziło do rzeczywistej poprawy systemu transportowego wielu miast i aglomeracji.

          • 0 1

          • tymczasem w trójmieście lepiej już było

            a teraz komunikacja publiczna wraca do komuny,
            opłat za przewóz roweru, rezerwacji,
            daje prawo kierpociom, motorniczym, kierowcom
            do wyrzucenia roweru na pysk
            bo tak

            a dojazd z kazdego miejsca do kazdego inaczej niz samochodem
            jest mordęgą, każda przesiadka dodatkowo płatna, przejazd trwa też dłuuugo

            w efekcie kazdy w miare ogarniety kupuje samochód

            ale... dziś spieszylem się z Oliwy do Osowej, więc wziąłem rower
            kolega, który ruszył przede mną (aczkolwiek z Sopotu) samochodem, dotarł na miejsce prawie godzinę po mnie.

            • 0 0

      • (2)

        jak przestaną rozbierać linie kolejowe tylko po to by garstka rowerzystów miała gdzie jeździć

        • 1 1

        • kolejny wpis typu kopiuj - wklej (1)

          kryptoautoholizm i cyklofobię się leczy

          • 0 1

          • Niestety

            Motofobia jest nieuleczalna, nawet antypsychotyki nie pomogą.

            • 0 1

    • No właśnie, drogi publiczne i wszyscy mają do nich prawo - rowerzyści i biegacze też.

      • 10 4

    • nie marudż. Trzeba było wsiąść na rower i jechać z nami

      • 6 3

  • (17)

    Dlaczego rowerzyści zbliżając się do przejścia dla pieszych nie ustępują pierwszeństwa osobom, które oczekują na przejście na drugą stronę drogi? Przecież ich też obowiązuje kodeks drogowy.

    • 143 29

    • Dlaczego szofery nie zatrzymują się przed zieloną strzałką? (2)

      • 27 34

      • Serio nie widzisz różnicy, dzbanie trolowy?

        • 23 18

      • Odpowiedz na pytanie

        • 5 3

    • (4)

      Pojedź do Paryża gamoniu z blachosmroda, tam auto na szarym końcu, stoi na czerownym, a pieszy i rower może na czerownym jechać.

      • 5 32

      • Niesamowite. Chyba w Paryżu

        wsi w białostockim. Tam jest przejście że światłami.

        • 8 2

      • Ale my żyjemy w Polsce nie w Paryżu

        • 8 2

      • W d. byłeś i g. widziałeś

        • 0 0

      • legalnie w Paryżu rower może na czerwonym skręcać w prawo

        pieszy ma prawo przechodzić na czerwonym wtedy, gdy mamy do czynienia z jezdnią o jednym pasie ruchu gdy nie widać nadjeżdżającego pojazdu.

        • 0 0

    • Służę uprzejmie odpowiedzią (3)

      Przede wszystkim - zgodnie z rozporządzeniem przejście dla pieszych ma być obowiązkowo wyposażone w znak pionowy. To zebra (pasy) nie jest obowiązkowa. Tymczasem np. miasto Gdańsk z umiłowaniem odświeża pasy przez drogi rowerowe, utrwalając pieszych w przekonaniu, że to są przejścia dla pieszych.
      Tymczasem wiążącą informacją dla rowerzysty powinny być znaki pionowe. I tak jest na większości dróg rowerowych w najbardziej ruchliwych miejscach - Główne Miasto, Wrzeszcz, Oliwa, itd.

      • 9 11

      • Zanki pionowe: przejście dla pieszych...

        a rowerzyści zapierniczają między pieszymi.... To jak to jest? Jedne znaki rowerzyści honorują, a innych już nie...

        • 5 4

      • Przede wszystkim ścieżka rowerowa nie jest drogą na której poruszają się auta więc przepisy są inne. Jak chcesz koniecznie mieć taką samą drogę jak dla aut to zacznij malować linie oddzielające pasy dla rowerzystów

        • 1 0

      • wystarczy, że rowerzysta zwolni by przepuścić pieszego - sam tak robię i widzę, że robi tak wielu rowerzystów

        malowanie "zebr" na drogach rowerowych ma sens. Najważniejszy jest kontakt wzrokowy. Nie warto powielać tez lobbystów autoholizmu, którzy twierdzą, że bezproblemowe współistnienie ruchu pieszych i rowerzystów na drogach dla rowerów oraz na chodnikach, ulicach i placach uwolnionych od jeżdżących i parkujących samochodów nie jest możliwe (a jest) co widać w wielu miejscach Gdańska i innych miast naszej aglomeracji.

        • 0 0

    • Niestety (1)

      Rowerzysta to stan umysłu po obcisłych gatkach

      • 15 11

      • większość osób poruszających się na rowerach ubrana jest w tzw. zwykłe ciuchy

        80% rowerzystów w Gdańsku to posiadacze prawa jazdy i mające dostęp do samochodu w swoim gospodarstwie domowym.

        • 0 0

    • Jak to nie zatrzymują się?

      Ja widzę, że jednak większość się zatrzymuje.

      • 6 0

    • ciekawe masz doświadczenia

      bo jako pieszy nie mam z tym problemu choć regularnie pokonuję takie przejścia, za to mam znacznie większy z rowerami jadącymi nielegalnie wąskimi chodnikami i to przy małych, spokojnych ulicach gdzie jazda rowerem jezdnią jest bardzo bezpieczna

      • 4 2

    • ten wpis ma sens jedynie jeśli doda się do niego słowo: niektórzy

      Przejeżdżanie przez niektórych kierowców przez skrzyżowania na czerwonym świetle wywołuje dużo bardziej niekorzystne (niekiedy tragiczne) skutki

      • 0 1

  • To teraz czas na rajd samochodowy po drogach rowerowych (13)

    W końcu gdansk miastem równości :)))

    • 130 34

    • Taka równość jak w przypadku parytetów dla kobiet.

      • 10 2

    • (4)

      Codziennie kierowczyki to uprawiają parkując nielegalnie na drogach rowerowych i chodnikach.

      • 25 20

      • (3)

        A rowerzyści jeżdzą po przejsciach dla pieszych bez zsiadania z roweru

        • 23 10

        • I co? Popłakałeś się? Ojej

          • 8 14

        • To tak samo jak z zatrzymywaniem się na zielonej strzałce

          • 13 7

        • Pamiętaj że nie obowiązuje cię

          Ustąpienie pierwszeństwa na przejściu. Przepis dotyczy pieszych. Nagrywasz pajaca w rajtuzach jak pcha się pod koła i śmiało stukasz.

          • 0 0

    • Poluzuj gumkę od majtek przy wsiadaniu do kaszlaka.

      • 10 12

    • Całkiem niedawno był przejazd tirów, trąbili cała drogę (1)

      Rajdy są co roku na Sopockiej, a korki mamy codziennie :)

      • 8 4

      • W korkach się odpoczywa.

        • 1 5

    • Chętnie się zamienię.

      Jezdnia bardziej komfortowa i bezpieczniejsza od ścieżek.

      • 6 2

    • wy cod2ziennie macie rajd. 2 km/h w korkach przez 20 km ze wsi do miasta.

      • 4 1

    • Codziennie takie rajdy sa

      • 0 2

    • ale jaja, 120 kierowczyków woli jechać wąską, krętą, wyboistą i poprzerywaną śmieszką

      ustępując rowerzystom miejsce na swoich szerokich gładkich, niepoprzerywanych jezdniach

      brawo za altruizm (no bo to chyba nie bezdenna tępota?!)

      • 1 1

  • Niech rowerzyści jężdżą po swoim torze. (7)

    Rajd rowerowy ruszył także z Wejherowie. No i dawna krajówka zapewne przez kilka godzin była zablokowana dla samochodów. A nie każdy kierowca miał taką informację, być może wielu mogło jechać z rejonu Słupska do Rębiechowa i nie zdziwiłbym się, gdyby z tego powodu nie zdążył na samolot. W drodze powrotnej większość rowerzystów będzie wracała pociągami SKM. Wyobrażam sobie horror w pociągach, tym bardziej, że wielu rowerzystów kulturą nie grzeszy. Niech zostanie w końcu wybudowany jakiś duży tor dla rowerzystów i tam niech sobie organizują długie przejazdy, a nie zamykają dróg dla kierowców.

    • 91 48

    • Macie obwodnicę (5)

      • 16 12

      • (3)

        A rowerzyści ścieżki rowerowe i co? Trzeba specjalnie dla nich organizować podwózkę?

        • 8 8

        • (2)

          Jak masz pisać takie brednie to lepiej milczeć naprawdę jak głupim trzeba być by pierd..lic takie brednie 10 czy 15 tysięcy ludzi na rowerach na tych pseudo chodnikowych ścieżkach? Weź ty się typie nie odzywaj po prostu

          • 8 4

          • A ktoś kazal organizowac przejazd?

            • 1 3

          • .....

            I to jest poziom kultury wielu rowerzystów. Jak się nie ma argumentów, pozostają inwektywy. A o ich kulturze jazdy, szkoda pisać.

            • 1 7

      • Wejherowa, pacanie?

        • 0 0

    • O jejku

      Kierowca samochodu mówi o kulturze buhaaha buhaha

      • 2 1

  • (7)

    Chciałbym zrobić przejazd samochodowy drogami rowerowymi, wtedy byłby zrównoważony event.

    • 80 33

    • Niezgodne z kodeksem drogowym.

      • 13 11

    • Jest codziennie

      Zapraszam do Brzeźna nad molo rano :)

      • 13 5

    • Codziennie są rajdy samochodowe po chodnikach i DDR

      • 9 2

    • to jest bardzo potrzebna inicjatywa

      żeby się w końcu kierowcy przekonali że dróg rowerowych w trójmieście prawie nie ma, są tylko jakieś drogopodobne pasy w chodniku bez poprawnego oznakowania, może by się w końcu kierowcy przekonali co to znaczy że sobie jadą a tu nagle koniec drogi i czas dokonać teleportacji, czekam na taką drogę dla samochodów że nagle jest koniec jezdni i trzeba wysiąść i samochód przepchać kilkadziesiąt metrów do jezdni w innym miejscu

      • 5 2

    • Zapraszamy (1)

      Tylko w ten sposób mógłbyś stwierdził że po tych pseudo ścieżkach nie da się jeździć

      • 0 2

      • cokolwiek jest, jest możliwe mawiają Brytyjczycy

        Po drogach dla rowerów istniejących w Gdańsku i innych miastach 3miasta codziennie jeżdżą dziesiątki tysięcy mieszkańców.

        • 0 0

    • tylko w wyobraźni autoholika

      • 0 0

  • Zamiast uczyć się jak jeździć zgodnie z przepisami (1)

    • 35 14

    • Kierowców aut uczyć?

      Przecież oni teoretycznie znają przepisy, zdali egzaminy. Tylko co z tego?

      • 5 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Relacje LIVE

Najczęściej czytane