• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł

Maciej Naskręt
19 czerwca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków. Na trybunach podczas meczu Polska - Grecja zasiadło ponad 37 tysięcy kibiców, na ekranach telewizorów spotkanie oglądało nawet 4,5 mln Polaków.

Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.



Czy Gdańsk dobrze zrobił promując się podczas meczu?

Gdańsk zapłacił 390 tys. zł za reklamę podczas meczu, który odbył się w miniony wtorek na stadionie w Letnicy.

- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.

Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.

- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.

Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.

Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.

Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (96) 6 zablokowanych

  • cba

    PRALNIA!!!

    • 13 1

  • opinia

    Kryptodotacja...

    • 14 1

  • Budyń promuje islam aktualnie a nie Gdańsk, wyglada strasznie: jak swój rzecznik

    Bezkrytycznie podąża za głupią modą. Dotujmy także golarkę. Odstawmy kozy...

    • 11 1

  • Reklama...

    Najlepszą "reklamą" Gdańska na stadionie był brak wody w kranach toalet (np. sektor 23). Pewnie operator stadionu namawiał do umycia rąk w muszlach klozetowych. WSTYD I HAŃBA dla Gdańska. Następnym razem głęboko przemyślę udział w jakiejkolwiek imprezie.

    • 11 0

  • Lepiej zapłacić za reklamę operatorowi naszego stadionu niż prywatnej telewizji, to chyba oczywiste

    • 1 7

  • Bzdura (1)

    Nie ma promocji miasta w taki sposób. Proszę wymienić z pamięci w jakich miastach były mecze podczas mistrzostw w RPA?

    • 10 1

    • RPA

      • 0 0

  • Promocją za darmo są: (1)

    - przy samej plaży w Brzeźnie głęboki, niczym nie zabezpieczony dół - całe lata miasto nie potrafi niczego tu załatwić, tylko wizualizacje i ściema, niemożliwe, żeby na samej plaży nie można było czegoś pięknego zbudować raz dwa - można było stadiony, drogi. Po prostu ktoś nie chce, albo odwrotnie: tak chce;
    - oszczane i zakrzaczone podwórka na Głównym Mieście;
    - prymitywnie i prowizorycznie zakopany dół przy bazylice Mariackiej;
    - lumpeksy - mnóstwo ich - w "strefie prestiżu", np. na Świętojańskiej,
    - tanzbuda zwana budynkiem opery w mieście kandydacie do miana europejskiej stolicy kultury;
    - itd.

    • 9 0

    • Uważaj bo się zaplujesz z tej nienawiści. A swietojanska jest w Gdyni

      • 0 0

  • Takie promowanie (2)

    to jeden z najlepszych patentów na wałki. Trzeba być niezłym gagatkiem, żeby zapłacić 400 000 zł w zasadzie za nic :) Oj, urzędaski, urzędaski...

    • 9 0

    • Dobrze, że jeszcze nie wyciągnęli 100000 za konsulting w sprawie opłacalności tej reklamy.

      • 1 0

    • jak to za nic???

      przeca należy utworzyć fundusz na wypłaty premii dla kolesi zatrudnionych u operatora stadionu.
      czym innym jest doroczne pokrywanie budzetowego deficytu /bo tam nie ma premii/ a czym innym zaplata za wątpliwą usługę, no bo niby jak można promować Gdańsk wobec Gdańszczan na gdańskim stadionie

      • 0 0

  • Czytam:,,Gdansk wydal,Gdansk zaplacil-Jaki Gdansk?To ..jakis konkretny zlodziej urzednik z imienia i nazwiska.

    Tak nas okradaja z podatkow..Niezaleznie czy z po czy z pis...Zawsze trzeba wladzy patrzyc na lapki...I bic po lapkach jak niedobra wladza kradnie lub marnotrawi.Urzedniku.Wydaj ze swoich na drugi raz.

    • 4 0

  • Buahahahahahahahahahahahahaha

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Relacje LIVE

Najczęściej czytane