- 1 Lechia prawie w ekstraklasie (246 opinii) LIVE!
- 2 Arka narzeka. Trener: Sędzia fatalny (77 opinii)
- 3 IV Liga. Comeback Jaguara, porażka Bałtyku (28 opinii)
- 4 Wybrzeże bliskie sensacji z Industrią (3 opinie)
- 5 Ogniwo bliżej finału. Lider pokonany (5 opinii)
- 6 Lechia musi wygrać i poczekać na awans (103 opinie)
Będzie sponsor tytularny hali w Gdyni? Miasto czeka na oferty
Hala "Gdynia Arena" przy ul. Kazimierza Górskiego po 14 latach istnienia może zmienić nazwę. Rusza konkurs mający wyłonić firmę, która zajmie miejsce w nazwie obiektu. Do tej pory władze miasta tłumaczyły, że od pieniędzy od sponsorów ważniejsze jest promowanie Gdyni.
Nazwa Gdynia Arena jako świetna promocja miasta
- My lubimy nazwę "Gdynia", więc nigdy poważnie zmiany nazwy nie rozważaliśmy. Ma też to ściśle praktyczny wymiar: to świetna promocja miasta - podkreślał w 2010 r. Marek Stępa, wiceprezydent Gdyni.
Gdy w hali imprezy sportowe zaczęły ustępować wydarzeniom kulturalnym, zmieniono nazwę obiektu na "Gdynia Arena". Według władz miasta miało to wzmocnić Gdynię jako markę. Wraz z nią pojawiła się nowa wizualna identyfikacja oraz logo.
System kotar w gdyńskiej hali w 2013 roku
- Chcemy zdobyć silniejszą pozycję na rynku międzynarodowym. Ujednolicenie nazwy polskiej i angielskiej jest koniecznością w obliczu stojących przed nami wyzwań. Nazwa i tak jest silna. Poprzez jej zmianę wzmacniamy jeszcze bardziej markę i promujemy Gdynię, co przekłada się na zysk marketingowy - przekonywali przedstawiciele obiektu.
Po blisko 10 latach od umocnienia Gdyni w nazwie władze miasta zdecydowały, że już nie chcą promować miasta w nazwie i zapraszają komercyjne firmy do konkursu na partnera tytularnego obiektu.
Dlaczego Gdynia Arena zmienia nazwę?
- Po latach istnienia naszej dumy, którą niewątpliwie jest hala Gdynia Arena, postanowiliśmy pozyskać partnera tytularnego. Środki pozyskane z tego tytułu zasilą budżet miasta i - co istotne - zostaną przeznaczone na dofinansowanie gdyńskiego sportu - mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta, który wcześniej był dyrektorem Gdyńskiego Centrum Sportu.
Szefostwo tej jednostki przekonuje, że współpraca z partnerami tytularnymi obiektów jest obecnie praktyką powszechnie stosowaną.
- Praktycznie każdy większy obiekt posiada w nazwie markę partnera. To zjawisko, z którym od lat mamy do czynienia nie tylko w Polsce, na co przykładem mogą być choćby inne trójmiejskie obiekty, ale na całym świecie - wskazuje Przemysław Dalecki, dyrektor Gdyńskiego Centrum Sportu.
Firmy zainteresowane konkursem mogą składać oferty do 21 czerwca 2022 r. do godz. 11 w sekretariacie GCS.
Trójmiejskie imprezy sportowe
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie (96) 5 zablokowanych
-
2022-06-10 09:59
Szczurza Arena
- 3 0
-
2022-06-10 10:10
Kiedy komputeryzacja UM Gdynia i zwolnienia nadmiaru urzednikow? (1)
Organizacja pracy UM Gdynia to zart. Przerosty zatrudnienia ogromne. Czas sie zabrac za sprzatanie!
- 2 0
-
2022-06-10 10:42
ale większość to pociotki, rodzina radnych z Samorządności i się nie da tak.
- 1 0
-
2022-06-10 12:37
"Hala w Gdyni miała być prezentem dla mieszkańców..."
Prezentem, za który sami zapłacili i który muszą sami utrzymać...
Beneficjentem są raczej inne kręgi niż mieszkańcy.
Mieszkańcy ponoszą koszty...
Również istnienia prywatnego klubu sportowego.- 2 0
-
2022-06-11 07:42
I się zaczną cyrki
Jak z Polsat Plus Arena Gdańsk, niby sponsor jest a jakby go nie było bo się strony nie potrafią dogadać. Gdynio, nie bierz przykładu z Gdańska.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.