• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Rozpoczął się montaż nowego logo na stadionie

Maciej Korolczuk
14 listopada 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (86)
Najnowszy artykuł na ten temat Czyszczą bursztynową elewację stadionu w Letnicy

W poniedziałek, 14 listopada, na elewacji Polsat Plus Areny GdańskMapka rozpoczął się montaż nowego logotypu sponsora tytularnego. Za prawo do nazwy gdańskiego stadionu grupa Polsat Plus Zygmunta Solorza zapłaci miastu 17 mln zł do 2027 r.



Jakiej nazwy używasz w stosunku do stadionu w Letnicy?

Umowę z nowym sponsorem tytularnym stadionu, którym została grupa Polsat Plus, miasto podpisało w połowie 2021 r. Prace nad opracowaniem nowego logotypu trwały ponad rok. Ostatecznie napis jest już gotowy i w poniedziałek nad ranem rozpoczął się jego montaż.

W sumie napisy będą dwa: jeden zawiśnie na specjalnym stelażu od strony Marynarki Polskiej i al. Płażyńskiego, a drugi - po przeciwnej stronie, a więc z widokiem na ul. Pokoleń Lechii Gdańsk.

- Montaż jednego napisu powinien potrwać ok. 2,5 dnia. Jeśli warunki pogodowe pozwolą, oba napisy na elewacji powinny się pojawić do piątku - mówi Paweł Buczyński, prezes spółki Arena Gdańsk Operator, zarządzającej stadionem. - W przyszłym tygodniu logotypy zostaną podłączone do prądu i po raz pierwszy będzie można zobaczyć ich iluminację.

Litery ważą od 40 do 150 kg



Logotyp składa się z dwurzędowego, podświetlanego LED-owo napisu. To tzw. skrzynkowa konstrukcja wykonana z aluminium o grubości 2 mm z winylowym licem. Waga jednego napisu to niespełna 2 t, a jednej litery od 40 do 150 kg. Długość napisu wynosi prawie 50 m, a wysokość - 5 m.

Wizualizacja nowego logotypu, jaki w tym tygodniu zawiśnie na stadionie w Letnicy. Wizualizacja nowego logotypu, jaki w tym tygodniu zawiśnie na stadionie w Letnicy.
Grupa Polsat nabyła prawo do nazwy obiektu w 2021 r. Za 6-letnią umowę zapłaci miastu w sumie 17 mln zł. Wcześniej sponsorem tytularnym stadionu powstałego przed Euro 2012 była Polska Grupa Energetyczna (wówczas stadion nazywał się PGE Arena), a następnie gdańska spółka Energa (Stadion Energa Gdańsk).

Przypomnijmy, że od sierpnia grupa Zygmunta Solorza jest także sponsorem tytularnym gdyńskiej hali widowiskowo-sportowej. W tym przypadku miasto przez 4 lata umowy otrzyma od sponsora blisko 10 mln zł.

Gdynia Arena znalazła sponsora i zmienia nazwę na Polsat Plus Arena Gdynia Gdynia Arena znalazła sponsora i zmienia nazwę na Polsat Plus Arena Gdynia

Miejsca

Opinie (86) 8 zablokowanych

  • Czy będzie

    czy będzie oszczdzać energię? Miasta nie stać na takie rozrzutne POdświetlenia! Niemieckie cenniki za prąd zobowiązują.

    • 10 4

  • Dla mnie to jest cały czas PGE Arena (1)

    Inna sprawa, że stadiony mi kompletnie wiszą.

    • 11 2

    • Nawet mie wiesz ile rocznie z twojej kieszeni jest wydzierane na sponsorowanie piłkarzyków.

      • 0 1

  • Dla mnie to zawsze będzie PGE arena

    • 8 1

  • Uwaga na te stadiony donalda, bo ta jego najwieksza i jedyna inwestycja w Polsce sie sypie po dziesieciu latach.

    Na dodatek przez te dziesiec lat przynoszą same straty w miastach...Piekne podsumowanie rządów PO- PSL.

    • 8 4

  • bursztynek

    brakuje w sondzie

    • 5 1

  • Dobrze ze Polsat (2)

    Moja ulubiona stacja .Polecam Polsat News

    • 3 7

    • Polszmat Njus = TVP info bis

      • 0 4

    • Kiedys donald mial tvp i tvn i nasyłał ABW na Polsat wiec nie licz, ze totalni lubią te stacje tv. :)

      Dostają furii na samą myśl o Polsacie hehe a to obecnie zdecydowanie najbardziej obiektywna stacja. I czesto mozna zobaczyć wywiady na zywo jak politycy totalnej opozycji sie kompromitują. :)

      • 0 0

  • Polshit Minus Arena

    • 3 4

  • juz sie nie oplaca nazwy wieszac. mecze beda na Traugutta

    • 7 1

  • rok, aż rok (1)

    Ten neon to jedno z najważniejszych jak nie największe świadczenie sponsorskie. przez rok nie było realizowane. czy ktoś zapytał miasto o ile mniej pieniędzy wpłynęło do kasy stadionu z tego tytułu i dlaczego trwało to tak długo. a może przeszkodą była miejska ustawa krajobrazowa co byłoby swoistą paranoją???

    • 10 10

    • Pieniądze do kasy stadionu wpływają niezależnie od tego czy neon wisiał czy nie. Płaci sie za tytuł sponsorski a nie za napis. Wypada tylko sie zdziwić, że tak wielka firma "bujała" sie przez tyle czasu z wyborem producenta tego logotypu. To ona na tym stracila a nie stadion :)

      • 2 0

  • Ankieta niekompletna. Brakuje : złoty nocnik

    • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Relacje LIVE

Najczęściej czytane