- 1 Lechia fetuje wygranie derbów i 1. Ligi (76 opinii)
- 2 Arka: Karny ewidentny. Boniek popiera (104 opinie)
- 3 Lechia - Arka 2:1. Bohater Mena (501 opinii) LIVE!
- 4 Najgorszy start żużlowców. Czas na alarm? (105 opinii)
- 5 Półmaraton wrócił. Odzyskał zaufanie? (107 opinii)
- 6 Wszystko o derbach Lechia - Arka (164 opinie)
Arka Gdynia nie dostała ewidentnego karnego? Trener i Zbigniew Boniek tak uważają
20 maja 2024
(104 opinie)Arka Gdynia odzyskuje pomocnika. Hubert Adamczyk nawiąże do najlepszego sezonu?
Arka Gdynia
Hubert Adamczyk strzelił gola w Legnicy, w Fortuna Pucharze Polski, a w meczu z Motorem Lublin zaliczył kolejną, ligową asystę. Formę, którą przygotował pomocnik po kontuzji kolana, pozwala mieć nadzieję, że drużyna odzyskała go na dobre, a piłkarz nawiąże do pierwszego sezonu w barwach Arki Gdynia, w którym zanotował 14 bramek i 9 asyst oraz był wymieniany w gronie kandydatów do powołania do seniorskiej reprezentacji Polski.
Jacek Główczyński: Czy to wytłumaczyć, że u siebie wygraliście teraz trzeci mecz z rzędu, a w całym poprzednim sezonie Arka przy ul. Olimpijskie odniosła właśnie tylko trzy zwycięstwa?
Hubert Adamczyk: Każdy mecz jest inny. Ciężko jest mi znaleźć odpowiedź, czy coś się zmieniło, czy jest coś inaczej, że teraz punktujemy lepiej. Nie wiem. Tak po prostu jest. No i dobrze.
Arka Gdynia łapie serię. Takiej domowej nie miała od kwietnia 2022
Zmienia się na pewno pod stadionem. W poprzednim stadionie byli tam kibice, na mecz z Motorem tam nie przyszli. Jaki to ma wpływ na waszą postawę?
Wiadomo, że w jakimś stopniu odczuwamy ich brak. Gra się w piłkę dla ludzi, dla kibiców. Jest to największa frajda, gdy możemy się z nimi wspólnie cieszyć. Sytuacja jest jaka jest. Nie chcę jej komentować w żaden sposób, bo nie do mnie to należy, to nie moja kwestia. Także tylko tyle mogę powiedzieć.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Blisko 60 luksusowych domów w Trójmieście. Musisz mieć co najmniej 5 milionów złotych, aby kupić
Co może pan powiedzieć w kwestii wynagrodzeń, aby nie narazić się na cokolwiek ze strony klubu?
To nic nie mogę powiedzieć.
Arka Gdynia - Motor Lublin. Zobacz, w jakim stopniu wypełniły się trybuny
W Legnicy strzelił pan gola, z Motorem dołożył asystę. Czy to oznacza, że wszystko co najgorsze jest już poza panem?
Myślę, że tak. Już doszedłem do optymalnej dyspozycji. Wiadomo, że każda kontuzja oddziałuje na organizm, jest trochę walki z tym wszystkim. Cieszę się, że już naprawdę w 100-procentach jest OK. Teraz ze zdrowiem jest wszystko w porządku, bo wiadomo, że na początku sezonu to jeszcze kolano się odzywało.
Hubert Adamczyk w Arce Gdynia
* kolejno mecze bramki asysty
Możemy się już na dobre przyzwyczajać do Huberta Adamczyka z pierwszego sezonu w Arce?
Mam nadzieję. Też bym chciał się do tego przyzwyczaić.
Zawodnik
Hubert Adamczyk
Średnie oceny w kolejnych meczach sezonu
Od czego to zależy? Czy to tylko zdrowie, czy też na przykład sprawy mentalne mają znaczenie?
Ciężko mi samego siebie oceniać. Wiadomo, że gra zawodników zależy od wielu czynników. Nie wiem, jak to inaczej wytłumaczyć. Tak po prostu jest w danym momencie.
Arka Gdynia - Motor Lublin 2:0. Przeczytaj relację, zobacz zdjęcia oraz wystaw oceny piłkarzom i trenerowi
W tym pierwszym sezonie 6 goli strzelił pan z rzutów karnych. Czy obecnie jest w Arce jasna hierarchia do strzelania "11", czy inaczej to ustalacie?
Jest hierarchia. Najlepiej karne strzela Michał Marcjanik, co zresztą było widać w meczu z Motorem. Niektórzy potrafią bramkarza, niektórzy nie. Są dwie szkoły. Każda może być skuteczna lub nieskuteczna, ale akurat w przypadku Michała jest ona bardzo skuteczna. Myślę, że zostanie w tej roli na dłużej. Ja się pomyliłem wcześniej, ostatnio Karol Czubak, a "Marcjan" strzelił, więc niech strzela te bramki.
Który pan jest w hierarchii do rzutów karnych?
W tym meczu byłem drugi, ale nie zakładałem, że "Marcjan" się pomyli. Gdyby nie było go na boisku, to chyba bym podszedł.
Sprawdź, kogo wylosowała Arka Gdynia w 1/16 finału Pucharu Polski, a o jakim rywalu myślał szkoleniowiec żółto-niebieskich
Typowanie wyników
Jak typowano
61% | 169 typowań | Wisła Płock | |
21% | 60 typowań | REMIS | |
18% | 50 typowań | ARKA Gdynia |
Tabela po 10 kolejkach
Drużyny | M | Z | R | P | Bilans | Pkt. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Odra Opole | 10 | 7 | 2 | 1 | 16:6 | 23 |
2 | Górnik Łęczna | 10 | 5 | 5 | 0 | 13:6 | 20 |
3 | GKS Tychy | 10 | 6 | 1 | 3 | 14:12 | 19 |
4 | Wisła Płock | 10 | 4 | 4 | 2 | 15:10 | 16 |
5 | Miedź Legnica | 10 | 4 | 4 | 2 | 15:11 | 16 |
6 | Motor Lublin | 10 | 5 | 1 | 4 | 12:14 | 16 |
7 | Bruk-Bet Termalica Nieciecza | 10 | 4 | 3 | 3 | 19:14 | 15 |
8 | Lechia Gdańsk | 10 | 4 | 3 | 3 | 16:12 | 15 |
9 | Wisła Kraków | 10 | 3 | 5 | 2 | 17:12 | 14 |
10 | GKS Katowice | 10 | 4 | 2 | 4 | 15:12 | 14 |
11 | Arka Gdynia | 10 | 4 | 2 | 4 | 14:15 | 14 |
12 | Polonia Warszawa | 10 | 3 | 1 | 6 | 16:18 | 10 |
13 | Znicz Pruszków | 10 | 3 | 1 | 6 | 7:10 | 10 |
14 | Stal Rzeszów | 10 | 3 | 1 | 6 | 14:19 | 10 |
15 | Zagłębie Sosnowiec | 10 | 2 | 3 | 5 | 12:14 | 9 |
16 | Podbeskidzie Bielsko-Biała | 10 | 1 | 6 | 3 | 9:14 | 9 |
17 | Resovia | 10 | 2 | 2 | 6 | 7:19 | 8 |
18 | Chrobry Głogów | 10 | 2 | 2 | 6 | 10:23 | 8 |
Natomiast trzy najsłabsze drużyny zostaną zdegradowane do II ligi.
Wyniki 10 kolejki
- Bruk-Bet Termalica Nieciecza - LECHIA GDAŃSK 0:0
- ARKA GDYNIA - Motor Lublin 2:0 (1:0)
- Polonia Warszawa - Podbeskidzie Bielsko-Biała 2:0 (0:0)
- Miedź Legnica - Chrobry Głogów 1:1 (0:1)
- Odra Opole - GKS Katowice 1:0 (0:0)
- Stal Rzeszów - Resovia 2:1 (1:0)
- Wisła Kraków - Wisła Płock 0:0
- GKS Tychy - Znicz Pruszków 2:1 (0:1)
- Górnik Łęczna - Zagłębie Sosnowiec 1:1 (0:0)
Wywiady
Kluby sportowe
Opinie (39) 5 zablokowanych
-
2023-10-01 19:50
Opinia wyróżniona
Szkoda (12)
To co się dzieje w arce to szkoda gadać
Zawodnicy pieniędzy nie dostaja a widmo bankructwa zagląda im w oczy a rozwiązania brak
Taka sama nijakość w mojej Lechii defacto tu też nikt nic nie wie
Jeszcze trochę i Lechia i Arka znikną z piłkarskiej mapy polski
I to będzie dopiero dramat oczywiście jestem z Lechii i Arce nie kibicuję ale ja wspieram nie dać się Kolakowskim !!!- 28 10
-
2023-10-01 20:16
(11)
Rosyjska Lechia dostała od miasta 7 milionów. Arka Kolakowskiego nie wiadomo dlaczego nic. To chyba tłumaczy w pełni sytuacje. Arka ma problemy z wypłatami, bo miasto wstrzymało zadeklarowane finansowanie, które było ujęte w budżecie.
- 9 8
-
2023-10-01 20:29
Bo Szczurek znowu zamiast dbać o miasto wchodzi w dziwne układy (10)
Tym razem z Gruchałą
- 6 10
-
2023-10-02 15:46
dziwne uklady to kolaczek wali w klubie
- 1 0
-
2023-10-01 23:37
Zamiast mediować dla dobra klubu wsparł kolesia z ulicy który szantażuje właściciela (8)
Każdego właściciela można lubić albo nie ale to właściciel a tu prezydent wspiera wymuszenie,
Gdynia zaczyna śmierdzieć- 3 9
-
2023-10-02 15:48
Gdynia przestala finasowac walki kolaka ktory uwaza klub za folwark wiec niech czerpie z tego zysk a nie z miasta
- 1 0
-
2023-10-02 00:36
(6)
Dziwny to wlasciciel ,ktory bez pieniedzy miasta ,czyli podatnikow nie daje sobie rady. Mozna zrozumiec,ze miasto mogloby wspomoc klub , ale nie powinno byc glownym finansista . Od tego jest wlasciciel .
- 9 3
-
2023-10-02 10:58
Jakoś inne miasta wspierają swoje kluby czy dobrze idzie czy nie (1)
Tylko Szczurek myśli że jest bossem wszystkiego i wspiera przewroty.
Słabe to dla wizerunku Gdyni- 1 4
-
2023-10-02 15:53
klub kolakowskiego czyli KFM Gdynia nie realizuje celow jake sa okreslone dla przyznania dotacji. 3 lata jakie doprowadziły do dregolady rzady kolaka wystarcza by wstrzymać dotacje zresztą dla kogo garstki plastusiow chodzacych na mecz
- 2 0
-
2023-10-02 01:28
(2)
No właśnie nie masz racji. Jeśli miasto odpowiednio wcześniej zapowie, ze nie będzie pomagać, to właściciel obniży koszta i jakoś to ogarnie. Jeśli natomiast ma już zakontraktowanych piłkarzy, to co może zrobić? Ma wyjąc z kieszeni 5 milionów żeby przeżyć sezon, bo Szczurek robi sobie kampanie wyborcza u kiboli? No chyba nieNo i oczywiście w tej
No właśnie nie masz racji. Jeśli miasto odpowiednio wcześniej zapowie, ze nie będzie pomagać, to właściciel obniży koszta i jakoś to ogarnie. Jeśli natomiast ma już zakontraktowanych piłkarzy, to co może zrobić? Ma wyjąc z kieszeni 5 milionów żeby przeżyć sezon, bo Szczurek robi sobie kampanie wyborcza u kiboli? No chyba nieNo i oczywiście w tej sytuacji, nie można wymagać rywalizacji z innymi drużynami z tej ligi. Taka Wisła Plock dostała z miasta teraz 17 milionów. Lechia dostała 7. Na mecze Wisły Krakow przychodzi po 15 tysięcy ludzi i płaci słono za bilety. I dodatkowo Orlen daje 5 milionow. A w Gdyni zero. Nic. Ani pieniędzy z miasta, ani dochodu z kibiców. Jaki klub by to wytrzymał? Przecież tamte kluby
- 4 7
-
2023-10-02 16:16
Wlasciciel nie wykorzystal ogromnej szansy na awans w 1 i 2 roku gry w I lidze . Wtedy bylo najlatwiej o awans . Trzeba bylo to robic ,wzmocnic druzyne , grac przynajmniej w srodku ekstrakasy i na Arke tez przychodziloby przynajmniej z 10 tys. kibicow . Doszly by dodatkowe pieniadze z tytulu gry w ekstraklasie . Miasto placi za promocje a jaka to promocja ,spadek i przegrane baraze , brak awansu ?
- 2 0
-
2023-10-02 15:50
miasto nie ma obowiazku wykladac kay podatnikow w prywatny interes nieudacznika
- 2 0
-
2023-10-02 01:51
Czy właściciel firmy w której pracujesz, dokłada do niej? Jeśli tak, to ja zamknie niebawem. On może na niej nie zarabiać. A napewno powinien zarządzać jej budżetem, tak by pracowała bez zakłóceń. Ale ciężko o to gdy raptem brakuje dużej kwoty w budżecie. Gdy ktoś nie płaci. Jakiś klient na przykład. Albo tak jak w Arce sponsor, czyli miasto. Musi właściciel albo zwalniać pracowników, albo wyprzedawać majątek firmy. Bo co może zrobić. Co Ty byś robił?
- 2 3
-
2023-10-01 21:03
Opinia wyróżniona
Hubert w formie to najlepszy piłkarz w 1 lidze. (1)
Gdyby nie współpraca z agencją KFM to tej klasy piłkarz na pewno by do Arki nie trafił. A już na pewno nie w 1 lidze.
Kołakowscy niech już odejdą bo w takiej atmosferze nie da się funkcjonować, ale nie mówmy że wszystko za ich czasów było złe.
Czego idealnym przykładem jest Adamczyk.- 29 9
-
2023-10-09 10:18
Bzdura
Bardxo kontuzjogenny, slaba kondycja, slaba gra w defensywie, slaba gra glowa... Itd
Tylko uderzenie, troche gry kombinacyjnej.. Za malo na ekstraklase, mowy nie ma o zagrranicy.
Zawodnik 2-1liga max.
Gdyby taki byl kozak to juz by dawno gral gdzie indziej,...
Nie zastanawia was to, on zs chwile nedzie mial 30lat,konie gry.
Z Chelsea tez go wyrzucili bo stary jego fochy robil, to dostali kopa..- 0 0
-
2023-10-01 19:09
Opinia wyróżniona
Jak odzyskuje?:) (2)
Ktoś nam go zabrał? Ale na serio.... pożyjemy zobaczymy. Jak Pan Hubert zagra z 5-6 dobrych kolejek to możemy powiedzieć że wrócił skuteczny dobry Hubert. Zobaczymy tylko czy starczy zawodnikom samozaparcia dostając połowę wynagrodzenia. A przynajmniej całość z głębokim poślizgiem. Trochę to wstyd żeby najlepsze miasto do życia w Polsce jakim
Ktoś nam go zabrał? Ale na serio.... pożyjemy zobaczymy. Jak Pan Hubert zagra z 5-6 dobrych kolejek to możemy powiedzieć że wrócił skuteczny dobry Hubert. Zobaczymy tylko czy starczy zawodnikom samozaparcia dostając połowę wynagrodzenia. A przynajmniej całość z głębokim poślizgiem. Trochę to wstyd żeby najlepsze miasto do życia w Polsce jakim była Gdynia mogła doprowadzić do tego żeby zawodnicy nie dostawali wynagrodzenia zgodnie z kontraktem.
Nie mniej po oglądnięciu ostatniego meczu w TV wróciła radość z patrzenia na Arkę. Pytanie tylko ile potrwa dobra passa..... Życzę powodzenia i wyników ponad sytuację w klubie. Ps. Nie jestem z SKGA- 35 2
-
2023-10-02 15:55
nie Gdynia doprowadzila do zapasci klubu tylko nieudolny kolak z papciem
- 3 0
-
2023-10-02 08:10
grał tak jakby go nie bylo przez cały sezon
trzeba czytać między wierszami łapać metafory a nie tylko literki składać
- 2 1
Wszystkie opinie
-
2023-10-01 19:09
Opinia wyróżniona
Jak odzyskuje?:) (2)
Ktoś nam go zabrał? Ale na serio.... pożyjemy zobaczymy. Jak Pan Hubert zagra z 5-6 dobrych kolejek to możemy powiedzieć że wrócił skuteczny dobry Hubert. Zobaczymy tylko czy starczy zawodnikom samozaparcia dostając połowę wynagrodzenia. A przynajmniej całość z głębokim poślizgiem. Trochę to wstyd żeby najlepsze miasto do życia w Polsce jakim była Gdynia mogła doprowadzić do tego żeby zawodnicy nie dostawali wynagrodzenia zgodnie z kontraktem.
Nie mniej po oglądnięciu ostatniego meczu w TV wróciła radość z patrzenia na Arkę. Pytanie tylko ile potrwa dobra passa..... Życzę powodzenia i wyników ponad sytuację w klubie. Ps. Nie jestem z SKGA- 35 2
-
2023-10-02 08:10
grał tak jakby go nie bylo przez cały sezon
trzeba czytać między wierszami łapać metafory a nie tylko literki składać
- 2 1
-
2023-10-02 15:55
nie Gdynia doprowadzila do zapasci klubu tylko nieudolny kolak z papciem
- 3 0
-
2023-10-01 19:50
Opinia wyróżniona
Szkoda (12)
To co się dzieje w arce to szkoda gadać
Zawodnicy pieniędzy nie dostaja a widmo bankructwa zagląda im w oczy a rozwiązania brak
Taka sama nijakość w mojej Lechii defacto tu też nikt nic nie wie
Jeszcze trochę i Lechia i Arka znikną z piłkarskiej mapy polski
I to będzie dopiero dramat oczywiście jestem z Lechii i Arce nie kibicuję ale ja wspieram nie dać się Kolakowskim !!!- 28 10
-
2023-10-01 20:16
(11)
Rosyjska Lechia dostała od miasta 7 milionów. Arka Kolakowskiego nie wiadomo dlaczego nic. To chyba tłumaczy w pełni sytuacje. Arka ma problemy z wypłatami, bo miasto wstrzymało zadeklarowane finansowanie, które było ujęte w budżecie.
- 9 8
-
2023-10-01 20:29
Bo Szczurek znowu zamiast dbać o miasto wchodzi w dziwne układy (10)
Tym razem z Gruchałą
- 6 10
-
2023-10-01 23:37
Zamiast mediować dla dobra klubu wsparł kolesia z ulicy który szantażuje właściciela (8)
Każdego właściciela można lubić albo nie ale to właściciel a tu prezydent wspiera wymuszenie,
Gdynia zaczyna śmierdzieć- 3 9
-
2023-10-02 00:36
(6)
Dziwny to wlasciciel ,ktory bez pieniedzy miasta ,czyli podatnikow nie daje sobie rady. Mozna zrozumiec,ze miasto mogloby wspomoc klub , ale nie powinno byc glownym finansista . Od tego jest wlasciciel .
- 9 3
-
2023-10-02 01:28
(2)
No właśnie nie masz racji. Jeśli miasto odpowiednio wcześniej zapowie, ze nie będzie pomagać, to właściciel obniży koszta i jakoś to ogarnie. Jeśli natomiast ma już zakontraktowanych piłkarzy, to co może zrobić? Ma wyjąc z kieszeni 5 milionów żeby przeżyć sezon, bo Szczurek robi sobie kampanie wyborcza u kiboli? No chyba nieNo i oczywiście w tej sytuacji, nie można wymagać rywalizacji z innymi drużynami z tej ligi. Taka Wisła Plock dostała z miasta teraz 17 milionów. Lechia dostała 7. Na mecze Wisły Krakow przychodzi po 15 tysięcy ludzi i płaci słono za bilety. I dodatkowo Orlen daje 5 milionow. A w Gdyni zero. Nic. Ani pieniędzy z miasta, ani dochodu z kibiców. Jaki klub by to wytrzymał? Przecież tamte kluby
- 4 7
-
2023-10-02 15:50
miasto nie ma obowiazku wykladac kay podatnikow w prywatny interes nieudacznika
- 2 0
-
2023-10-02 16:16
Wlasciciel nie wykorzystal ogromnej szansy na awans w 1 i 2 roku gry w I lidze . Wtedy bylo najlatwiej o awans . Trzeba bylo to robic ,wzmocnic druzyne , grac przynajmniej w srodku ekstrakasy i na Arke tez przychodziloby przynajmniej z 10 tys. kibicow . Doszly by dodatkowe pieniadze z tytulu gry w ekstraklasie . Miasto placi za promocje a jaka to promocja ,spadek i przegrane baraze , brak awansu ?
- 2 0
-
2023-10-02 01:51
Czy właściciel firmy w której pracujesz, dokłada do niej? Jeśli tak, to ja zamknie niebawem. On może na niej nie zarabiać. A napewno powinien zarządzać jej budżetem, tak by pracowała bez zakłóceń. Ale ciężko o to gdy raptem brakuje dużej kwoty w budżecie. Gdy ktoś nie płaci. Jakiś klient na przykład. Albo tak jak w Arce sponsor, czyli miasto. Musi właściciel albo zwalniać pracowników, albo wyprzedawać majątek firmy. Bo co może zrobić. Co Ty byś robił?
- 2 3
-
2023-10-02 10:58
Jakoś inne miasta wspierają swoje kluby czy dobrze idzie czy nie (1)
Tylko Szczurek myśli że jest bossem wszystkiego i wspiera przewroty.
Słabe to dla wizerunku Gdyni- 1 4
-
2023-10-02 15:53
klub kolakowskiego czyli KFM Gdynia nie realizuje celow jake sa okreslone dla przyznania dotacji. 3 lata jakie doprowadziły do dregolady rzady kolaka wystarcza by wstrzymać dotacje zresztą dla kogo garstki plastusiow chodzacych na mecz
- 2 0
-
2023-10-02 15:48
Gdynia przestala finasowac walki kolaka ktory uwaza klub za folwark wiec niech czerpie z tego zysk a nie z miasta
- 1 0
-
2023-10-02 15:46
dziwne uklady to kolaczek wali w klubie
- 1 0
-
2023-10-01 20:34
Szczurek utopi Arkę ku radości skag (5)
Zadłużył przez 25 lat Gdynię na ponad miliard złotych, odsetki prawie 80mln rocznie to teraz oszczędza na Arce
Dla koszykarzy, koszykarek po 1 milion da, rugby 0,6 mln da, Bałtykowi da chociaż grają w okregówce
Tylko piłkarskiej Arce nie da
Zawsze 4.4 mln mniej do długu miasta
Gdańsk daje na Lechię 7mln (w ekstraklasie było 10mln)- 13 16
-
2023-10-01 21:00
(1)
gryzon już tak spuścił Arkę z ekstraklasy gdy cofnął midakowi kasę po zimie gdy Arka była na 13 bezpiecznym miejscu
- 5 2
-
2023-10-02 17:26
Oszczędza na Arce
Bo w ekstraklasie musiał płacić 6 mln a w 1 lidze 4.4 mln mimo inflacji.
A teraz to już nic nie płaci i jeszcze zabronił nazwy Gdynia na koszulkach Arki- 1 0
-
2023-10-01 21:01
Może teraz dla równowagi da pozostałym tyle ile dawał piłkarzykom Arki (1)
- 2 2
-
2023-10-01 22:11
4.4 mln starczy akurat
na 100 metrów buspasa
albo
500 ścieżki rowerowej- 5 0
-
2023-10-02 11:32
gdyby Szczurek zapowiedział rok wcześniej Midakowi czy Kołakowskiemu że nie mają co liczyć na pomoc miasta to ok
Ale on to robi kiedy chce gdy właściciel ma podpisane kontrakty z zawodnikami
Lotos jak wycofywał się ze sponsorowania gdyńskich koszykarek czy gdańskich żużlowców to prawie 2 lata wcześniej to zapowiedział żeby kluby wiedziały na czym stoją- 2 1
-
2023-10-01 21:03
Opinia wyróżniona
Hubert w formie to najlepszy piłkarz w 1 lidze. (1)
Gdyby nie współpraca z agencją KFM to tej klasy piłkarz na pewno by do Arki nie trafił. A już na pewno nie w 1 lidze.
Kołakowscy niech już odejdą bo w takiej atmosferze nie da się funkcjonować, ale nie mówmy że wszystko za ich czasów było złe.
Czego idealnym przykładem jest Adamczyk.- 29 9
-
2023-10-09 10:18
Bzdura
Bardxo kontuzjogenny, slaba kondycja, slaba gra w defensywie, slaba gra glowa... Itd
Tylko uderzenie, troche gry kombinacyjnej.. Za malo na ekstraklase, mowy nie ma o zagrranicy.
Zawodnik 2-1liga max.
Gdyby taki byl kozak to juz by dawno gral gdzie indziej,...
Nie zastanawia was to, on zs chwile nedzie mial 30lat,konie gry.
Z Chelsea tez go wyrzucili bo stary jego fochy robil, to dostali kopa..- 0 0
-
2023-10-01 22:08
300 fanatyków będzie w Płocku (2)
Łęczna, Rzeszów, Opole, Legnica, Głogów daleko więc szału nie było
Nareszcie wyjazd bliski 3h A1 więc pojedzie mnóstwo kibiców Arki
#ArkaOnTour- 12 4
-
2023-10-02 00:18
Jak mama ich puści. (1)
- 4 4
-
2023-10-02 09:22
ciebie napewno nie puści
- 1 2
-
2023-10-02 00:11
Ty lepiej nie wspominaj tego karnego! (5)
Nie strzeliłeś, nie dobiles z metra, bo szef zabronił awansować! Nie miej nas za głupców!
- 13 6
-
2023-10-02 08:00
Nie zapomnij że jeszcze musieli się dogadać z bramkarzem w który róg ma się rzucić.
Jakby się rzucił w drugi to cały misterny plan na na nic.
A tak na marginesie to tak wszyscy narzekają na służbę zdrowia a jak widać w psychiatrykach mają internet.
Nie jest tak źle.- 5 3
-
2023-10-02 10:10
A Tobie kto zabronił myśleć?
- 2 0
-
2023-10-02 11:08
(1)
W Głogowie tez ktoś Czubakowi kazał nie strzelić? Przestan te głupoty pisać bo kompromitujesz klub i miasto.
- 1 2
-
2023-10-02 16:44
Kompromitacja, to jest
Zrobienie głupków z Gdynian! Nie awansować! Byle nie płacić za akcje klubu!
- 2 0
-
2023-10-09 10:12
Brawo
Tak jest, brawo.
"lider", gdzie.... Śmiechu warte. Brak awansu z jego winy.- 0 0
-
2023-10-02 10:27
(2)
Purzycki był w Arce, wszyscy narzekali, ze Kolakowski go ściągnął. Mimo ze był rezerwowym. To teraz jest w Odrze, która jest liderem i gra w podstawie każdy mecz. Siemaszko tez, bardzo wyśmiewany u nas. Jest w Puszczy i gra w Ekstraklasie. U nas był rezerwowym i wszystkim przeszkadzał.
- 5 0
-
2023-10-02 11:11
Nawer niedzwiwdzia nauczy się jezdzic na motacyklu! (1)
Artura S, nauczyli biegać! To nic, że bez celu! Biega...i już ! Purzycki, poprostu, nawet nie starał się zaistnieć w Arce. A powody? Co za różnica? Może klimat, może środowisko? Życzmy im najlepszego! Mi najbardziej żal Stępnia ( z tych ostatnich ubytkow).
- 4 0
-
2023-10-02 14:34
Nie o to chodzi. Piłkarze u nas lżeni u nas, idą do innego klubu i pokazują, ze są przydatni na wyższym poziomie. To wystawia świadectwo naszym znawcom.
- 2 0
-
2023-10-02 11:52
Czy ktoś udowodnił co zlego zrobili panowie K niezgodnego z prawem? (1)
Tak naprawdę to cteraz ierpia tylko piłkarze i wpływa na wyniki sportowe. Jeżeli sprawa jest w sądzie to czekajmy na werdykt ale bądzmy dalej kibicami, chyba że nie chcecie kibicować to zajmijcie sie czyms innym a nie przeszkadzajcie grać piłkarzom. Trzeba było kupować zespół jak był w trudnej sytuacji a nie teraz.
- 1 8
-
2023-10-02 12:13
po co kupować jak można założyć nowy od b klasy
- 1 0
-
2023-10-02 17:10
Gdynia naszym miastem, Lechia naszym klubem.
- 1 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.