- 1 Kto i jak przyjedzie na derby z Arką? (195 opinii)
- 2 Lechia dokonała rzadkiej sztuki w XXI wieku (48 opinii)
- 3 Drugie podejście do el. IMP na żużlu (5 opinii)
- 4 Hokeiści dalej od utrzymania w elicie (24 opinie)
- 5 Wszyscy siatkarze pożegnani. Został trener (10 opinii)
- 6 11-letnia ninja podbija świat (10 opinii)
Michał Kołakowski kontra Marcus. Prezes Arki Gdynia skomentował wywiad piłkarza
Arka Gdynia
Michał Kołakowski odniósł się do wywiadu z Marcusem, który po 11 latach odszedł z Arki Gdynia jako m.in. najlepszy snajper w historii żółto-niebieskich, a także piłkarz wybrany do "11" 90-lecia. Poniżej pełna treść, w oryginalnej wersji komentarza prezesa klubu i zarazem większościowego akcjonariusza spółki akcyjnej z ul. Olimpijskiej. Wyróżnienia pochodzą od redakcji.
Marcus: Jeden pan wtrącał się do wszystkiego. Pełna treść wywiadu, do którego komentarz przekazał Michał Kołakowski
Komentarz Michała Kołakowskiego, prezesa Arki Gdynia do wywiadu Marcusa
Arka Gdynia nie zostanie sprzedana. Kolejne oświadczenie Michała Kołakowskiego
Mimo to, na prośbę Marcusa oraz części sponsorów, postanowiłem zaproponować umowę, w której najbliższy rok Marcus będzie mógł łączyć funkcje aktywnego zawodnika i skauta, co zapewni łagodne przejście do nowych obowiązków. Wówczas dowiedziałem się, że jest "naciskany" przez osoby związane z mniejszościowymi akcjonariuszami Klubu, aby nie kontynuować współpracy z Klubem oraz że rozmawia regularnie z panem Marcinem Gruchałą, który zapewniał go, że to on będzie właścicielem Arki.
Sprawdź, jak Arka Gdynia wytłumaczyła odejście Marcusa oraz kogo zabrała na zgrupowanie do Gniewina
Sama organizacja i forma pożegnania Marcusa od początku była zadaniem, o które Klub zadba w jak najbardziej godny sposób. Na wcześniejszą prośbę samego zawodnika i po ustaleniach ze Stowarzyszeniem Kibiców Gdyńskiej Arki pożegnanie nie odbyło się na ostatnim meczu ligowym. Marcus zostałby pożegnany przed własną publicznością, ale tak się nie stało za porozumieniem stron. Jestem pewien, że mimo istniejących napięć uda się uzgodnić z Kibicami i samym zawodnikiem formę i czas tego wydarzenia.
Przypomnij sobie, jakie sukcesy odniósł Marcus w Arce Gdynia i w czym mógł pomóc klubowi w nowym sezonie
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Zamieszkaj w Gdyni. Apartamenty, domy, mieszkania - kupno, sprzedaż i na wynajem
Typowanie wyników
Jak typowano
33% | 105 typowań | ARKA Gdynia | |
24% | 78 typowań | REMIS | |
43% | 136 typowań | Bruk-Bet Termalica Nieciecza |
Kluby sportowe
Opinie (155) ponad 20 zablokowanych
-
2023-07-08 10:21
Opinia wyróżniona
(14)
Przez 3 lata nie bylo wiele wywiadow z prezesem , teraz , gdy sytuacja Arki nieciekawa nagle prezes stal sie bardzo medialny . Co chwile oswiadczenie . Gdzie byl prezes ,gdy w koncowkach sezonow gra druzyny byla conajmniej kompromitujaca ,gdy bedac blisko awansu nagle wszystko przegrywala ?
- 250 9
-
2023-07-08 20:52
Młody to introwertyk (4)
Ogólnie jest to osoba, która nie jest stworzona do bycia medialnym. Generalnie unika tego jak ognia i rozmawia z nimi gdy naprawdę musi. Przy całej ostatniej nagonce, przez większość czasu nawet nie odniósł się do tego co się dzieje. Nie próbował bronić się przed zarzutami - choć pewnie kilka mocnych argumentów by miał. Nie dlatego że ma to gdzieś z tyłu, nie dlatego że się z opiniami zgadza, ale dlatego, że to jest postać która nie lubi i nie zależy jej na tym aby być na świeczniku...
- 2 5
-
2023-07-09 06:59
Jeżeli masz takiego ojca (2)
który od dziecka mówi Ci że nawet pierdzisz nie tak jak on uważa.
To się nie dziw że taki człowiek nie jest przygotowany do Żadnej pracy z ludźmi. Współczuję- 3 0
-
2023-07-09 11:12
Stary wpitolił młodego w niezłe g*wno. Jak Kaczyński (też Jarosław) steruje sobie z tylnego siedzenia a młodemu marnuje życie. Apodyktyczny autokrata nie szanujący nikogo dookoła. Niestety wyszło na to, że syna też.
- 3 0
-
2023-07-09 10:14
To, że chłopak ma klasę i nie ryczy jak większość prezesów w PL, którzy lubią doprawić sobie alkoholem, to nie oznacza, że się nie nadaje do roboty. To spokojny, ale konkretny chłopak.
- 2 0
-
2023-07-08 21:00
Ale prawda jest tez tak, ze gdy juz sie odnosi, robi to z klasa ktorej brakuje drugiej, prymitywnej i nie do konca bystrej stronie z gruchala na czele.
- 3 6
-
2023-07-08 19:39
Toż to teksty taty Kołakowskiego
On nie może się podpisać i wystawia syna
- 5 0
-
2023-07-08 14:59
Po co wcześniej wywiady? Ile wywiadów dawal prezes Cygan kiedy pełnił tę funkcję w Rakowie?
- 0 8
-
2023-07-08 12:08
trójmiasta nie stać na ekstraklase. (2)
a na pewno nie dla dwóch klubów.kluby w ekstraklasie nie zarabiają na siebie,wymagają dotacji.przykłady ? właściciele groclinu,wisły poloni zawiszy lechii itd.takich klubów meteorów jest wiele..dopóki właściciel "udziela pożyczek" to interes się kręci,rozochoceni przekraczają granicę i następuje upadek.arka prowadzi rozsądną politykę,zadłużyć się i rozłożyć ręce jest bardzo łatwo.
- 9 11
-
2023-07-08 20:57
Trójmiasta nie stać na ekstraklasę a Niepołomice czy Mielec stać... kurtyna! (1)
- 4 3
-
2023-07-09 09:17
zupełnie nie pojmujesz o co chodzi
Pniewy czy Grodzisk Wielkopolski było stać na ekstraklasę ? gdzie dzisiaj jest Bytovia Bytów Sokół Pniewy czy Groclin Dyskobolia (grał w europejskich pucharach nie bez sukcesów) ale dlatego że miały sponsorów,gdy on odszedł ukazała się prawdziwa sytuacja tych klubów.żaden klub w ekstraklasie nie jest w stanie utrzymać się z futbolu,nie przyniesie
Pniewy czy Grodzisk Wielkopolski było stać na ekstraklasę ? gdzie dzisiaj jest Bytovia Bytów Sokół Pniewy czy Groclin Dyskobolia (grał w europejskich pucharach nie bez sukcesów) ale dlatego że miały sponsorów,gdy on odszedł ukazała się prawdziwa sytuacja tych klubów.żaden klub w ekstraklasie nie jest w stanie utrzymać się z futbolu,nie przyniesie zysków swoim właścicielom to złudzenie.niektóre kluby mają oczywiście stabilny sponsoring urzędów miejskich i okolicznych podatników.,podatnicy po prostu płacą dziesięcinę na kopaczy.
- 0 0
-
2023-07-08 11:50
Świetna obserwacja. Popieram
- 10 2
-
2023-07-08 10:42
Dokladnie. Zenującu kolejny komentarz Kolakowskiego
Oświadczenia prezesa pojawiają się zawsze gdy wychodzi prawda na jaw i boli tate i syna. W treści takich oświadczeń zawsze też wychodzi słoma z butów zarówno Jarka jak i jego latorośli. Uderz w stół a nożyce(Kołaki ) się odezwą. Oj skończy się to rumakowanie skończy Michałku.
- 49 2
-
2023-07-08 10:27
Liczył hajc za przekręty i sprzedane meczee (1)
- 43 2
-
2023-07-08 22:59
Odważna teza. Ciekawe czy ja wybronisz w sądzie.
- 2 6
-
2023-07-08 10:32
Opinia wyróżniona
Przecież Kołakowski tu nic w tym komunikacie nie powiedział sensownego, niczemu nie zaprzeczył (6)
przyznał wręcz rację Marcusowi. Michał, ty weź już lepiej nic nie pisz, bo tylko ośmieszasz siebie i Arkę. Spakuj walizkę i wyprowadź się z Gdyni
- 207 12
-
2023-07-08 20:57
Najlepsze jest to że Marcus mówił o panu który nikogo nie słuchał. Czyli o Ojcu Michała.
A o tym Michał już nie wspomniał.
A to było bardzo ciekawe. Jak to jest że " słupowi" udającemu prezesa Arki ktoś sobie chodzi po klubie włazi do szatni poucza wszstkich jakby wszstkie rozumy zjadł a on był raczej chloptasiem na posyłki Warszawskiej SB. A nie jakąś figurą decyzyjną. Jarosław był od wykonywania poleceń kiedy on takich wioskowych manier nabrał.- 3 0
-
2023-07-08 15:04
(2)
I właśnie dlatego pisalem, by Marcus się w to nie mieszał. To zostałem zminusowany przez dających się zmanipulować kiboli. A teraz macie legendę klubu, która będzie marionetka w tym wszystkim. Niewiarygodne, że nikt nie dostrzega tych nieścisłości w wywiadzie Marcusa,które sugerują,że ktoś wpłynął na jego opinie... I to potwierdza to oświadczenie... Niestety, tego już się nie odwróci. Marcus zakonczy w Arce grę w cieniu konfliktu
- 4 13
-
2023-07-09 11:27
marionetka , koniec kariery w cieniu konfliktu... szczekasz na smyczy właściciela ? Nawet nie wiemy kim jest w rzeczywistości.
Marcus to legenda a serducho do Arki miał zawsze. Szybciej uwierzę jemu niż temu medialnemu od 3 lat prezesowi. Zresztą uważam że jak wypłynęło w mediach że do puki Arka nie będzie w eklapie to Oni mają Arkę praktycznie za darmo awansu nie będzie. Nie mieli kasy dla Midaków i nie mają. Wystarczy poczytać dostępne rozliczenia.
- 2 0
-
2023-07-08 15:59
Co za bzdury opowiadasz?
Marcus pokazał kawałek tego co dzieje się w Arce każdemu przyzwoitymi człowiekowi to wystarczy tak było i jest i nic to nie zmieni dlaczego to powiedział dziś a nie rok temu czy ktoś go namawiał itp po prostu nie ma zgody na takie rządy w klubie i tyle
- 9 0
-
2023-07-08 13:57
dlaczego ma sie wyprowadzic, to wolny kraj moze mieszkac gdzie chce
- 4 10
-
2023-07-08 10:37
To nie ma nic wspólnego z Arką
Arka to kibice
- 20 1
-
2023-07-08 10:22
Opinia wyróżniona
Pożegnanie (5)
prezesie ja proponuje zrobić pożegnanie samego siebie,napewno publiczność dopisze ,będą oklaski,okrzyki radości i zrobisz chociaż raz coś dobrego dla klubu.
- 254 9
-
2023-07-09 11:46
Tu nie ma co czekać aż Kołakowski się ogarnie
trzeba taczkę i wywieźć szkodnika poza granice administracyjne Gdyni
- 2 0
-
2023-07-09 00:45
Arka z Polskim właścicielem - kontra obcokrajowiec
Lechia z niemieckim właścicielem - kontra Polska
:) hipokryci !- 1 0
-
2023-07-08 15:17
(2)
Pożegnać z to trzeba najpierw Gruchałe, za to, jak niedźwiedzią przysługę robi klubowi. Chce zrujnować klub dla prywatnych celów
- 3 23
-
2023-07-08 19:25
(1)
Michał, my naprawdę Cię tu nie chcemy.
- 14 2
-
2023-07-09 00:49
dajcie Niemca!
jak w lechii, dwie upadłości..za szwabskiego właściciela. I LIGA!!
Stadion za Polskie pieniądze na 40 tys . widzów 3-4tyś na mecz :)
Budowa stadionu: 864 mln zł, wykonawca: Alpine Bau Deutschland AG Berlin, Alpine Bau GmbH Austria, Alpine Construction Polska Sp. z o.o.
Lechia Gdańsk otrzyma ponad 20 mln zł za promocję miasta. Umowa do 2024 roku. Urząd Miasta Gdańsk!!!
Eldorado niemickie!- 2 0
Wszystkie opinie
-
2023-07-08 10:02
Ja czytając wywiad z Markusem miałem wrażenie że ktoś mu zasugerował co ma powiedzieć. (8)
Nie zdziwiłbym się gdyby autor całego zamieszania-Gruchała zapłacił Markusowi aby ten wsparł go w walce o przejęcie klubu z obecnymi właścicielami.
Szkoda tej sytuacji która jest, na tej wojnie domowej między właścicielem większościowym i mniejszościowym traci klub i zwykli kibice, którzy chodzą na mecze dla drużyny piłkarskiej dla sportowych emocji.- 17 132
-
2023-07-08 10:13
Wlaściwie Kołak potwierdził wszystko co mowil Marcus
Kołakowski nie ma nic na swoją obronę. Nie dziwne ze nawet prezydent Gdyni ich tu nie chce. Odwrócili się wszyscy a on jeszcze ma tupet coś komentować. Śmiechu warte!
Pakuj walizkę i wyprowadzaj się z Gdyni- 30 1
-
2023-07-08 10:14
Kolakowski miej honor
I odejdź, bo q Gdyni nikt z tobą juz nawet nie będzie chciał ubić muchę w toalecie
- 21 2
-
2023-07-08 10:14
Oj jak boli. ma boleć Dobrze. Przegrałeś sprawę Marcusa, oddasz i Arkę
Won Kołakowscy z Arki!
Marcus, szacunek!- 31 3
-
2023-07-08 10:23
Siejesz cyganie w tym klubie ferment tylko.
Nikt tu cię nie chcę plujesz tylko jedem.
- 25 1
-
2023-07-08 10:31
pikniku, ile dostałeś za ten wpis?
- 4 4
-
2023-07-08 11:53
do tego niby zdziwionego
Chłopie czy ty masz na imię Antoni ? , wychodzi na to że największe zło zaraz po Midakach to Gruchała, a Kołaki to są super ludzie którzy mają w sercu Arkę . Czy też sugerujesz że mniejszościowy udziałowiec opłacił sponsorów , kibiców , byłych zawodników . na koniec marcus to nie sprzedawczyk jak łukasiewicz !!!!
- 22 0
-
2023-07-08 14:37
A Tobie sugeruje Antoni???
- 1 0
-
2023-07-08 20:55
Markus jest bardziej podatny na wpływy niż całe SKGA
Tyle w temacie. Pamiętajcie kim jest jego teściu i jak ma blisko do opozycjonistów obecnych właścicieli.
- 0 0
-
2023-07-08 10:06
do tego wyżej (4)
a dla mnie ważniejsze jest meritum a nie kto komu
tym oświadczeniem w zasadzie prezes potwierdził niemal wszystko co powiedział Marcus
i to jest najważniejsze!
no i jak zrozumiałem z tego co napisal to Marcus już w ostatnim sezonie miał być skautem - dlaczego nim nie był zatem?- 59 3
-
2023-07-08 11:39
Pewnie masz rację. (3)
Tylko mnie i wielu innych wojenki na górze nie interesują.
Jeżeli Gruchała chce kupić Arkę to niech ją kupi.Niewykluczone że będzie nią zarządzał lepiej niż obecni właściciele którym wychodzi to tak sobie.
Ale skoro mu się jej kupić normalnymi metodami nie udało to wywołał wojnę domową - a to mi się nie podoba. Za chwilę będzie wojenka między kibicami-bo jedni chcą chodzić na mecze , inni chodzić nie chcą i obrażają tych którzy chcą chodzić.
Kasy na wzmocnienia nie ma i zaraz stracimy kolejny sezon.- 5 10
-
2023-07-08 11:56
Zadnej wojny domowej nie bedzie i nie ma. Jest wojna z Kolakami! (2)
Cała Gdynia, całe środowisko kibiców mówi jednym głosem. Jest wojna z obcymi nam Kolakami, a nie z Arka.
Prezydent Gdyni, sponsorzy, akcjonariusze, oldboje, byli trenerzy i piłkarze i niemal wszyscy kibice są dzis razem i mówią Kolakowscy won z Arki!- 18 1
-
2023-07-08 12:20
Wojna domowa jest między właścicielami. Powinni razem pracować dla dobra klubu a walczą ze sobą i obrzucają się nawzajem błotem
A za chwilę będzie między kibicami.
Bo na razie łatwo bojkotować jak nie ma meczów.
Ale jak się zaczną to ludzie będą chcieli chodzić na mecze.1000 , 1500 będzie chodzić.I jak będą traktowani przez tych bojkotujących?
Wielu nie będzie chciało chodzić ze strachu przed byciem osądzonym jako "zwolennik Kołakowskich"
A tak naprawdę wielu ludzi ma gdzieś kto jest prezesem, dla piłki chodzą na mecze.- 5 9
-
2023-07-08 18:12
Wojna przeciwko kolakom doprowadzi do tego, że ucierpi tylko Arka. Tyle w temacie. Wy nie potraficie rozmawiać, negocjowac. Dlatego powinniście być odseparowani od polityki klubu. Bo znacie się tylko na agresji i próbie działania siła i zastraszaniem. Tak się współcześnie nie załatwia spraw i tak tylko można doprowadzić do upadku. VIA Zawisza
- 2 2
-
2023-07-08 10:07
Michał, wstydu nie masz! Won z naszej Arki (3)
Chciałeś przekupić legende Marcusa, nie szanowałeś sp. Kupcewicza i innych Arkowcow. Nikt cię tu nie chce. Jesteś z tatą skończony i skompromitowany w Gdyni!
- 106 4
-
2023-07-08 12:00
Odkupcie ta swoja areczke (1)
I nie za 10 mln. Chociaz wyborcy tuska wiecej nie maja. 8 lat oderwani od koryta to skad brać
- 3 11
-
2023-07-08 12:28
Popytaj swoich pisowcow trollu
- 7 4
-
2023-07-08 21:03
Michal zlozyl z tego widze normalna oferte, moze troche na wyrost. A przekupil go gruchala
- 0 1
-
2023-07-08 10:10
Co za bezczelny typ z tego waszego prezesa. widac ze ściemnia
Marcus nawet dla mnie kibica Lechii jest legenda i brakuje dzis tak oddanych i szczerych pilkarzy.
Ci Kołakowscy bardzo śliscy- 104 4
-
2023-07-08 10:11
Wynocha z Gdyni słupie tatusia...
...dawno nie było w tym pięknym mieście takich perfidnych tupeciarzy jak wy,kołakowskie kombinatorzy....
- 91 2
-
2023-07-08 10:18
Przypadek Zawiszy i Osucha. (5)
Dlatego Was nie chcemy w Arce.
Zapraszam do lektury historii Osucha w Zawiszy . Ten sam scenariusz.
Idźcie sobie.- 74 1
-
2023-07-08 14:36
Fakt. Arka skończy, jak Zawisza.
- 3 3
-
2023-07-08 15:25
(2)
Owszem tam też kibice zaczęli bunt z d**y, że później to już niewielu wiedziało, o co chodzii w tym konflikcie. który doprowadził do upadku klubu. Ucierpiał na tym wyłącznie Zawisza.
- 4 5
-
2023-07-08 21:30
(1)
Tu się nie zapomni o co poszło.
- 3 0
-
2023-07-08 22:48
A i tak finał będzie taki sam .
- 0 1
-
2023-07-08 20:57
Jeżeli ktoś zna dobrze ta historię...
To właśnie widzi czy się różnią Kołaki od Osucha....
- 1 1
-
2023-07-08 10:21
Opinia wyróżniona
(14)
Przez 3 lata nie bylo wiele wywiadow z prezesem , teraz , gdy sytuacja Arki nieciekawa nagle prezes stal sie bardzo medialny . Co chwile oswiadczenie . Gdzie byl prezes ,gdy w koncowkach sezonow gra druzyny byla conajmniej kompromitujaca ,gdy bedac blisko awansu nagle wszystko przegrywala ?
- 250 9
-
2023-07-08 10:27
Liczył hajc za przekręty i sprzedane meczee (1)
- 43 2
-
2023-07-08 22:59
Odważna teza. Ciekawe czy ja wybronisz w sądzie.
- 2 6
-
2023-07-08 10:42
Dokladnie. Zenującu kolejny komentarz Kolakowskiego
Oświadczenia prezesa pojawiają się zawsze gdy wychodzi prawda na jaw i boli tate i syna. W treści takich oświadczeń zawsze też wychodzi słoma z butów zarówno Jarka jak i jego latorośli. Uderz w stół a nożyce(Kołaki ) się odezwą. Oj skończy się to rumakowanie skończy Michałku.
- 49 2
-
2023-07-08 11:50
Świetna obserwacja. Popieram
- 10 2
-
2023-07-08 12:08
trójmiasta nie stać na ekstraklase. (2)
a na pewno nie dla dwóch klubów.kluby w ekstraklasie nie zarabiają na siebie,wymagają dotacji.przykłady ? właściciele groclinu,wisły poloni zawiszy lechii itd.takich klubów meteorów jest wiele..dopóki właściciel "udziela pożyczek" to interes się kręci,rozochoceni przekraczają granicę i następuje upadek.arka prowadzi rozsądną politykę,zadłużyć się i rozłożyć ręce jest bardzo łatwo.
- 9 11
-
2023-07-08 20:57
Trójmiasta nie stać na ekstraklasę a Niepołomice czy Mielec stać... kurtyna! (1)
- 4 3
-
2023-07-09 09:17
zupełnie nie pojmujesz o co chodzi
Pniewy czy Grodzisk Wielkopolski było stać na ekstraklasę ? gdzie dzisiaj jest Bytovia Bytów Sokół Pniewy czy Groclin Dyskobolia (grał w europejskich pucharach nie bez sukcesów) ale dlatego że miały sponsorów,gdy on odszedł ukazała się prawdziwa sytuacja tych klubów.żaden klub w ekstraklasie nie jest w stanie utrzymać się z futbolu,nie przyniesie zysków swoim właścicielom to złudzenie.niektóre kluby mają oczywiście stabilny sponsoring urzędów miejskich i okolicznych podatników.,podatnicy po prostu płacą dziesięcinę na kopaczy.
- 0 0
-
2023-07-08 14:59
Po co wcześniej wywiady? Ile wywiadów dawal prezes Cygan kiedy pełnił tę funkcję w Rakowie?
- 0 8
-
2023-07-08 19:39
Toż to teksty taty Kołakowskiego
On nie może się podpisać i wystawia syna
- 5 0
-
2023-07-08 20:52
Młody to introwertyk (4)
Ogólnie jest to osoba, która nie jest stworzona do bycia medialnym. Generalnie unika tego jak ognia i rozmawia z nimi gdy naprawdę musi. Przy całej ostatniej nagonce, przez większość czasu nawet nie odniósł się do tego co się dzieje. Nie próbował bronić się przed zarzutami - choć pewnie kilka mocnych argumentów by miał. Nie dlatego że ma to gdzieś z tyłu, nie dlatego że się z opiniami zgadza, ale dlatego, że to jest postać która nie lubi i nie zależy jej na tym aby być na świeczniku...
- 2 5
-
2023-07-08 21:00
Ale prawda jest tez tak, ze gdy juz sie odnosi, robi to z klasa ktorej brakuje drugiej, prymitywnej i nie do konca bystrej stronie z gruchala na czele.
- 3 6
-
2023-07-09 06:59
Jeżeli masz takiego ojca (2)
który od dziecka mówi Ci że nawet pierdzisz nie tak jak on uważa.
To się nie dziw że taki człowiek nie jest przygotowany do Żadnej pracy z ludźmi. Współczuję- 3 0
-
2023-07-09 10:14
To, że chłopak ma klasę i nie ryczy jak większość prezesów w PL, którzy lubią doprawić sobie alkoholem, to nie oznacza, że się nie nadaje do roboty. To spokojny, ale konkretny chłopak.
- 2 0
-
2023-07-09 11:12
Stary wpitolił młodego w niezłe g*wno. Jak Kaczyński (też Jarosław) steruje sobie z tylnego siedzenia a młodemu marnuje życie. Apodyktyczny autokrata nie szanujący nikogo dookoła. Niestety wyszło na to, że syna też.
- 3 0
-
2023-07-08 10:22
Opinia wyróżniona
Pożegnanie (5)
prezesie ja proponuje zrobić pożegnanie samego siebie,napewno publiczność dopisze ,będą oklaski,okrzyki radości i zrobisz chociaż raz coś dobrego dla klubu.
- 254 9
-
2023-07-08 15:17
(2)
Pożegnać z to trzeba najpierw Gruchałe, za to, jak niedźwiedzią przysługę robi klubowi. Chce zrujnować klub dla prywatnych celów
- 3 23
-
2023-07-08 19:25
(1)
Michał, my naprawdę Cię tu nie chcemy.
- 14 2
-
2023-07-09 00:49
dajcie Niemca!
jak w lechii, dwie upadłości..za szwabskiego właściciela. I LIGA!!
Stadion za Polskie pieniądze na 40 tys . widzów 3-4tyś na mecz :)
Budowa stadionu: 864 mln zł, wykonawca: Alpine Bau Deutschland AG Berlin, Alpine Bau GmbH Austria, Alpine Construction Polska Sp. z o.o.
Lechia Gdańsk otrzyma ponad 20 mln zł za promocję miasta. Umowa do 2024 roku. Urząd Miasta Gdańsk!!!
Eldorado niemickie!- 2 0
-
2023-07-09 00:45
Arka z Polskim właścicielem - kontra obcokrajowiec
Lechia z niemieckim właścicielem - kontra Polska
:) hipokryci !- 1 0
-
2023-07-09 11:46
Tu nie ma co czekać aż Kołakowski się ogarnie
trzeba taczkę i wywieźć szkodnika poza granice administracyjne Gdyni
- 2 0
-
2023-07-08 10:28
tak, tak... a świstak siedzi i zawija w sreberka :) (1)
Jak traktujecie legendy klubu to wszyscy wiedzą. Może Michałek napisze łaskawie ilu oficjalnych przedstawicieli klubu było na pogrzebie J.Kupcewicza, albo na odslonieciu jego gwiazdy?
Chyba tylko idoita, albo ktoś zależny od Kołakow uwierzy w te bajki, co chwilę publikowane przez ten większościowy "dream team"- 21 0
-
2023-07-08 20:59
Żebyście znali wszystkie ciemne strony P. Janusza...
To byście z niego legendy nie robili... Ogólnie zrobił więcej złego niż Sobieraj i Milewski razem wzięci....
- 0 6
-
2023-07-08 10:30
kołak, nie wszedłeś do Ekstraklasy. Miałeś 3 lata. Gdynia to nie Wólka Bychowska. Musisz odejść. (2)
- 73 1
-
2023-07-08 16:49
Jakos chetnych peowczykow
Nie ma do zakupu areczki
- 0 2
-
2023-07-08 21:09
Lepiej byloby gdyby kupowali mecze jak skazany jacek m, czlowiek szczurka
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.