Nadchodzi już siódma edycja Street Challange Sopot! 27 czerwca sopocki Monciak po raz kolejny zamieni się w arenę koszykarską. Blisko setka zawodników zmierzy się w ulicznej odmianie koszykówki 3x3. Organizatorem turnieju jest KS Ultrices Sopot, a rolę gospodarza ponownie zajmie kapitan sopockiego Trefla - Marcin Stefański.
Impreza Street Challange na dobre wpisała się w kalendarz letnich imprez organizowanych w Sopocie. Koszykarskie zmagania będzie można podziwiać w sobotę 27 czerwca już od godz. 10. Tym razem rozgrywki będą się toczyć w ramach Grand Prix Polski. Najlepsze drużyny z Sopotu zmierzą się 8-9 sierpnia również w Sopocie z zwycięzcami pozostałych turniejów eliminacyjnych z całej Polski. Do rywalizacji zapraszamy zawodników w dwóch kategoriach:
OPEN (eliminacje Grand Prix Polski)
U16 (kategoria towarzysząca)
Każdy, kto przybędzie na sopocki Monciak będzie miał szanse wziąć udział w konkursach w przerwie między kolejnymi meczami. Już tradycyjnie będą to konkursy rzutowe, sprawdzające indywidualne umiejętności i szczęście oraz współpracę w drużynie. Nad wszystkim będzie czuwał popularny Stefan!
Ponownie partnerem strategicznym Street Challange Sopot została marka LOTTO - najpopularniejsza w Polsce gra liczbowa organizowana przez Totalizator Sportowy. Odwiedzający imprezę będą mieli możliwość wzięcia udziału w zabawie i wsparcia inicjatywy partnera turnieju.
Fundacja LOTTO Milion Marzeń prowadzić będzie akcję charytatywną powiązaną z konkursem rzutów do kosza dla dzieci i młodzieży. Za każdy trafiony rzut Fundacja przekaże 5 zł na dofinansowanie wakacyjnych obozów sportowo-wypoczynkowych dla dzieci z mniej zamożnych rodzin, organizowanych przez Salezjańską Organizację Sportową SALOS. Konkurs rzutów prowadzić będą Mistrzowie fundacyjnego programu "KUMULACJA AKTYWNOŚCI", byli koszykarze, wielokrotni reprezentanci Polski Piotr Pawlak i Wojciech Urbaniak.
Drużyny zainteresowane udziałem w turnieju 3x3 zapraszamy do zapisów, które potrwają do 24 czerwca. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące zgłoszenia drużyny do rozgrywek można znaleźć na stronie www.street-challenge.pl w zakładce "Zgłoś się!". Bieżące wiadomości dotyczące imprezy wraz z konkursami są publikowane na profilu Facebook (www.facebook.com/streetchallengesopot).
Organizatorami imprezy są Ultrices Sopot i Marcin Stefański. Partnerem strategicznym wydarzenia jest LOTTO, natomiast sponsorami są Sklep Koszykarza, Hotel Haffner, AA Cosmetics, Fota-Groblewski, Gonga Wear oraz DDC Web Design. Projekt jest współfinansowany z budżetu miasta Sopot.
OPEN (eliminacje Grand Prix Polski)
U16 (kategoria towarzysząca)
Każdy, kto przybędzie na sopocki Monciak będzie miał szanse wziąć udział w konkursach w przerwie między kolejnymi meczami. Już tradycyjnie będą to konkursy rzutowe, sprawdzające indywidualne umiejętności i szczęście oraz współpracę w drużynie. Nad wszystkim będzie czuwał popularny Stefan!
Ponownie partnerem strategicznym Street Challange Sopot została marka LOTTO - najpopularniejsza w Polsce gra liczbowa organizowana przez Totalizator Sportowy. Odwiedzający imprezę będą mieli możliwość wzięcia udziału w zabawie i wsparcia inicjatywy partnera turnieju.
Fundacja LOTTO Milion Marzeń prowadzić będzie akcję charytatywną powiązaną z konkursem rzutów do kosza dla dzieci i młodzieży. Za każdy trafiony rzut Fundacja przekaże 5 zł na dofinansowanie wakacyjnych obozów sportowo-wypoczynkowych dla dzieci z mniej zamożnych rodzin, organizowanych przez Salezjańską Organizację Sportową SALOS. Konkurs rzutów prowadzić będą Mistrzowie fundacyjnego programu "KUMULACJA AKTYWNOŚCI", byli koszykarze, wielokrotni reprezentanci Polski Piotr Pawlak i Wojciech Urbaniak.
Drużyny zainteresowane udziałem w turnieju 3x3 zapraszamy do zapisów, które potrwają do 24 czerwca. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące zgłoszenia drużyny do rozgrywek można znaleźć na stronie www.street-challenge.pl w zakładce "Zgłoś się!". Bieżące wiadomości dotyczące imprezy wraz z konkursami są publikowane na profilu Facebook (www.facebook.com/streetchallengesopot).
Organizatorami imprezy są Ultrices Sopot i Marcin Stefański. Partnerem strategicznym wydarzenia jest LOTTO, natomiast sponsorami są Sklep Koszykarza, Hotel Haffner, AA Cosmetics, Fota-Groblewski, Gonga Wear oraz DDC Web Design. Projekt jest współfinansowany z budżetu miasta Sopot.